Alussa mies vain huusi ja uhkaili, mutta hiljalleen mukaan on tullut tönimistä, lyömistä, hakkaamista(tosin vain lievää).
Hän on töninyt minua monesti, niin että olen kaatunut maahan, hakannut nyrkeillä käsivarsiin, potkinut kylkeen ja jalkoihin, repinyt hiuksista ja viimeisin on kun hän läpsäisi avokämmenellä kasvoihin. Muistoksi olen aina saanut vain mustelmia.
Kuitenkin rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan.
Löysin miehen.
Naisasialooseri.
7
101
Vastaukset
- sinkku 86
"But in oure bed he was so fresh and gay,
And therwithal so wel koude he me glose,
Whan that when he wolde han my bele chose,
That though he hadde me bete on every bon,
he koulde wynne my love agayn anon".
(The Wife of Bath´s Prologue and Tale) - Haloo.
Unohtuiko lääkkeet ottaa?
- sinkku 86
Kyllä unohtui, kiitos kysymästä :)
- Näin on.
Vain homo tietää, millaista on olla homo, miltä se tuntuu ja mistä todella on kyse. Homo on itse oman seksuaalisen suuntautumisensa asiantuntija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770