"Annika Eklund paljasti haastattelussaan, että ei pidä nössöistä ja epävarmoista miehistä, koska se on hyvin epäseksikästä ja ärsyttävää."
http://www.iskelma.fi/uutiset/haastattelut/annika-eklund-nossot-miehet-ovat-epaseksikkaita/11/3061
"Nössöt miehet ovat epäseksikkäitä"
48
1023
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Minäkään en pidä lihavista, rumista ja vanhoista naisista koska se on hyvin epäseksikästä ja ärsyttävää.
- Kunnollinen mies
Mä en vaan ymmärrä miksi naisen mielestä kunnollinen mies on automaattisesti epäseksikäs ja sellainen mies, joka ryyppää, lyö ja polttaa tupakkaa on seksikäs.
Mikä teitä vaivaa?- ,,,,,
"Kunnollinen" mies on tylsä ruikuttaja.
- Kunnollinen mies
,,,,, kirjoitti:
"Kunnollinen" mies on tylsä ruikuttaja.
Mutta kunnollinen mies ei lyö ei hakkaa eikä petä.
- swyhgedrg
Kunnollinen mies kirjoitti:
Kunnollinen mies on niin elämästä vieraantunut että luulee että on vain "kunnon miehiä" ja väkivaltaisia pettäjiä.
Tyypiltään "kunnollinen mies" ei vaikuta tarjoavan vaihtelua arkeen, jännitystä tai kipristeleviä varpaita. Ei siihen ryyppäämistä sun muuta tarvita. Pari ovelaa hymyä oikein sijoitettuna ja vähän mystisyyttä, siinä se on. :) Mun teoria on että nämä "seksikkäät miehet" saa naiset kiinnostumaan sillä mystisyydellä joka tosiasiassa on se ettei niitä kiinnosta **ttuakaan ja nainen joutuu arvailemaan ja tulkitsemaan, myönnän syyllistyväni itsekkin siihen, joskus on mainio mielikuvitus. Vielä plussana jos mies ei olekkaan hetivalmissaatavilla lisää kiinnostusta, siinä täytyy olla jotain erilaista mitä kaikilla ei ole. Myönnän meneväni myös siihen lankaan. Joskus se tosin pitää paikkansa. Jos saa vähän huomiota, mutta ei niin paljon kuin tahtoisi, tahtoo aina lisää. Pakko on myöntää että tuollainen leikki on paljon seksikkäämpää kuin,että mies tulee töräyttämään suoraan jotain päin näköä.
- ..........
NeitiPeppe kirjoitti:
Tyypiltään "kunnollinen mies" ei vaikuta tarjoavan vaihtelua arkeen, jännitystä tai kipristeleviä varpaita. Ei siihen ryyppäämistä sun muuta tarvita. Pari ovelaa hymyä oikein sijoitettuna ja vähän mystisyyttä, siinä se on. :) Mun teoria on että nämä "seksikkäät miehet" saa naiset kiinnostumaan sillä mystisyydellä joka tosiasiassa on se ettei niitä kiinnosta **ttuakaan ja nainen joutuu arvailemaan ja tulkitsemaan, myönnän syyllistyväni itsekkin siihen, joskus on mainio mielikuvitus. Vielä plussana jos mies ei olekkaan hetivalmissaatavilla lisää kiinnostusta, siinä täytyy olla jotain erilaista mitä kaikilla ei ole. Myönnän meneväni myös siihen lankaan. Joskus se tosin pitää paikkansa. Jos saa vähän huomiota, mutta ei niin paljon kuin tahtoisi, tahtoo aina lisää. Pakko on myöntää että tuollainen leikki on paljon seksikkäämpää kuin,että mies tulee töräyttämään suoraan jotain päin näköä.
Naisethan on siitä pervoja olentoja että kiihottuvat miehistä jotka eivät ole kiinnostuneista heistä, mutta halveksivat miehiä jotka ovat kiinnostuneita heistä.
.......... kirjoitti:
Naisethan on siitä pervoja olentoja että kiihottuvat miehistä jotka eivät ole kiinnostuneista heistä, mutta halveksivat miehiä jotka ovat kiinnostuneita heistä.
Sellaisiahan me ollaan. Sitähän me tehtiin jo lapsosina, tahtoo leikkiä sillä lelulla jolla ei saa leikkiä. Teininä tehdään vedetään kessua koulun kulmalla koska se on kiellettyä ja ihastutaan ihmisiin joita me ei saada, ihan vaan siksi. Elämä varmaan olisi muuten liian helppoa muuten. :D Eikö se toimi toisinpäinkin? Eikö nainen jonka eteen joutuu vähän näkemään vaivaa ole kiinnostavampi kuin nainen joka heittäytyy suoraan alasti syliin ja antaa ottaa itsensä?
- juuri näinnnnnnnnnnn
swyhgedrg kirjoitti:
Kunnollinen mies on niin elämästä vieraantunut että luulee että on vain "kunnon miehiä" ja väkivaltaisia pettäjiä.
Näin se juuri on. N.s. "kunnon mies" on naiselle jokseenkin täydellinen turn-off tapaus.
- .............
NeitiPeppe kirjoitti:
Sellaisiahan me ollaan. Sitähän me tehtiin jo lapsosina, tahtoo leikkiä sillä lelulla jolla ei saa leikkiä. Teininä tehdään vedetään kessua koulun kulmalla koska se on kiellettyä ja ihastutaan ihmisiin joita me ei saada, ihan vaan siksi. Elämä varmaan olisi muuten liian helppoa muuten. :D Eikö se toimi toisinpäinkin? Eikö nainen jonka eteen joutuu vähän näkemään vaivaa ole kiinnostavampi kuin nainen joka heittäytyy suoraan alasti syliin ja antaa ottaa itsensä?
No ei se ole niin. Naisessa kiinnostaa naisen ominaisuudet eikä mikään lapsellinen pelailu mikä on vain turn off. Toki turn off on myös se jos nainen hyppää alastomana kaikkien vastaantulevien miesten syliin.
- ..........
NeitiPeppe kirjoitti:
Ei. Naisen kiinnostavuuden määrää ihan eri asiat kuin se osoittaako nainen kiinnostuksensa vai ei.
- Mies1985
NeitiPeppe kirjoitti:
Tuosta syystä myös harrastetaan seksiä. Naiset ovat päättäneet että se on heille tuhmaa ja kiellettyä ja siksi he haluavat välillä kokeilla sitä. Mies itsessään ei kiinnosta vaan fantasia tuhmuudesta.
- kunnollinen nainen
Jokainen mies pettää 100% varmuudella jos vain saa mahdollisuuden. Useimmille riittää se pienikin mahdollisuus kiinnijäämisen uhalla ja loput ovat valmiita pettämään jos kiinnijäämisen mahdollisuus on olematon.
- Yh mummu
.......... kirjoitti:
Olen törmännyt tähän aivan samaan miehissä, että ollaan kiinnostuneita niistä naisista, jotka eivät ole kiinnostuneita heistä, mutta halveksitaan naisia, jotka ovat heistä kiinnostuneita. Näkyy todella monissa tämän palstankin miehen katkerina kirjoituksina siitä kuinka aivan "vääränlaiset" naiset kiinnostuvat heistä ja niin edelleen.
- 12345678910
Yh mummu kirjoitti:
Olen törmännyt tähän aivan samaan miehissä, että ollaan kiinnostuneita niistä naisista, jotka eivät ole kiinnostuneita heistä, mutta halveksitaan naisia, jotka ovat heistä kiinnostuneita. Näkyy todella monissa tämän palstankin miehen katkerina kirjoituksina siitä kuinka aivan "vääränlaiset" naiset kiinnostuvat heistä ja niin edelleen.
No ei ole kyllä minusta minkäänlaine nainen kiinnostunut
- 12345678910
Yh mummu kirjoitti:
No ei ole kyllä minusta minkäänlaine nainen kiinnostunut
- sillitrooli
Yh mummu kirjoitti:
En minä ainakaan tuomitse naista, jos se on minusta kiinnostunut, ja siis selkeästi parisuhdemielessä kiinnostunut, eikä pelkästään huomionkerjäämisenä tai pikaseksinä.
Tai no... Myönnetään, että jos kolmenlapsen kouluttamaton yh olisi minusta kiinnostunut, niin pitäisin häntä "vääränlaisena". Mutta onko se nyt ihme? Mitä yhteistä mulla on jonkun yh:n kanssa, jonka tärkein aktiviteetti elämässä on ollut teinistä saakka miesten pyörittäminen? Miksi naiset saavat vaatia miehiltä mitä tahansa, mutta mies ei saa vaatia edes jonkinlaista henkistä yhteensopivuutta ja elämänkokemusten samankaltaisuutta? Itsellänikään ei ole esim. melkein mitään fyysisiä vaatimuksia naiselle, ja samaan aikaan naiset asettavat pilkuntarkkoja pituus-, lihaksikkuus- sekä komeusvaatimuksia miehille. Ja yli kaksvitosilla naisilla alkaa olla palkkavaatimuksetkin miehelle. Jumalauta, naiset etsii miestä kuin jotain monitoimikonetta, speksilistan kanssa kauppoja kiertäen. - kyfu tyu
sillitrooli kirjoitti:
En minä ainakaan tuomitse naista, jos se on minusta kiinnostunut, ja siis selkeästi parisuhdemielessä kiinnostunut, eikä pelkästään huomionkerjäämisenä tai pikaseksinä.
Tai no... Myönnetään, että jos kolmenlapsen kouluttamaton yh olisi minusta kiinnostunut, niin pitäisin häntä "vääränlaisena". Mutta onko se nyt ihme? Mitä yhteistä mulla on jonkun yh:n kanssa, jonka tärkein aktiviteetti elämässä on ollut teinistä saakka miesten pyörittäminen? Miksi naiset saavat vaatia miehiltä mitä tahansa, mutta mies ei saa vaatia edes jonkinlaista henkistä yhteensopivuutta ja elämänkokemusten samankaltaisuutta? Itsellänikään ei ole esim. melkein mitään fyysisiä vaatimuksia naiselle, ja samaan aikaan naiset asettavat pilkuntarkkoja pituus-, lihaksikkuus- sekä komeusvaatimuksia miehille. Ja yli kaksvitosilla naisilla alkaa olla palkkavaatimuksetkin miehelle. Jumalauta, naiset etsii miestä kuin jotain monitoimikonetta, speksilistan kanssa kauppoja kiertäen.Mun mielestä rupusakki jää viimeiseksi. Aina löytyy vikaa, vikaa, vikaa, niistä jotka eivät kelpaa.
- sillitrooli
kyfu tyu kirjoitti:
Mun mielestä rupusakki jää viimeiseksi. Aina löytyy vikaa, vikaa, vikaa, niistä jotka eivät kelpaa.
Rupusakki jää viimeiseksi ja suorastaan paritta, paitsi että miehistä se ilman jäävä rupusakki on 20% ja naisista 2%. Tämähän olisi muuten matemaattinen mahdottomuus, mutta kun naisten rupusakki nusauttelee niin samojen panoeinojen kanssa kuin muutkin naiset, niin seurauksena osa naisista jää vain ythdeksi jäseneksi panoverkostoon. Luulevat typerykset, että siitä panoeinosta tulee heille vielä joskus oikeasti oma mies.
- Vitunkuivattaja
Yh mummu kirjoitti:
Ei minusta ole kiinnostuneet minkäänlaiset naiset. Rumien yh-raakkien kiinnostumattomuudesta en piittaa paskan vertaa, mutta pantavan näköisten teininaisten kiinnostuksen puute vituttaa raskaasti.
- 13+20=69
Yh mummu kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa naiset, jotka ovat kiinnostuneita meikäläisestä. Monesti naiset vaan tuppaavat antamaan vaikeaselkoisia merkkejä kiinnostuksestaan. Ei sellasta tällainen yksinkertainen äijä aina näet edes tajua.
- Plaa plaaah
Mitä väliä, jos miehessä ei kuitenkaan ole mitään kiinnostavaa? Jos minä en viihdy miehen seurassa edes kaverina, niin miksi ihmeessä minä sellaisen kanssa suhteeseen alkaisin? Siksi kun se ei petä eikä lyö? Ei minun kaveritkaan petä tai lyö, mutta en minä silti heidän kanssaan suhteeseen ala. Suhteeseen ryhdytään siksi että se toinen kiinnostaa ja siihen ihastuu, ei siksi että se ei lyö.
- kunnollinen?
Kunnollinen mies ei ole sama asia kuin nössö mies. Kunnollinen mies ei ole hiirulainen, vaan normaali, kohtelias, kunnioittava mies, joka uskaltaa myös sanoa oman mielipiteensä eikä pelkää naisia.
Nössö mies taas on sellainen, joka myötäilee naista joka asiassa ja jää tossun alle ja kyllä kunnioittaa naista, mutta se on sitä pelonsekaista kunnioitusta kun pelätään, että nainen jättää. Ei sellaista jaksa suurin osa katsella. - tylsämielistä
Jaa, minun poikaystäväni ei lyö tai polta ja juo kohtuudella. Tykkään ;) .
- nöösi_poika
kunnollinen nainen kirjoitti:
Jokainen mies pettää 100% varmuudella jos vain saa mahdollisuuden. Useimmille riittää se pienikin mahdollisuus kiinnijäämisen uhalla ja loput ovat valmiita pettämään jos kiinnijäämisen mahdollisuus on olematon.
"Jokainen mies pettää 100% varmuudella jos vain saa mahdollisuuden. "
Miten määrittelet miehen? Ovatko kaikki syntyjään peniksen omistavat miehiä?
Siinä tapauksessa kaikki miehet eivät petä. Jopa minulle on yhden kerran elämäni aikana tarjoutunut tilaisuus (varattu nainen ehdotti seksiä) päästä sänkyyn. Kieltäydyin, koska en lähde mukaan pettämiskuvioihin. Tai olisimmehan voineet pirauttaa naisen aviomiehelle ja kysyä, josko voin vetäistä pienet varvit, mutta hän tuskin olisi ilahtunut asiasta.
Sanoin siis naiselle: ei kiitos.
En taida olla mies. - ....................
.......... kirjoitti:
Täyttä totta!
- -
En mäkään pidä tuosta ämmästä.
- Reipas Mies
Juuri niin. Naiselle jännitys on niin olennaista kun elämä on muuten täydellistä-että mies kykenee tarjoilemaan sen show'n naiselle josta tulee se let's go fiilis että tuleeko turpaan vai kunnon nussintaa.
Sekään ei riitä että mies kiertää iltasella tappelua etsimässä jotta olisi sankari.
Tämä juuri mättää että naisen suosionsa huipulla ollessan ei tarvii tehdä yhtään mitään kuin vinkkailla niillä gemey-silmillään laatumiehille ja pokaa alkaa tulla vasemmalta ja oikealta. Atmit dissaavat suosittuja naisia, kun pääsyy on juuri net alfa-miehet jotka nostavan yleisen riman liian korkealle. Ytm ympyröissä naisen mielikuva vääristyy helposti-ja varsinkin jos naisen oma taso on alempi.
Eipä näitä suosittuja naisia paljon paina että monikin kalju möhömaha naismies on niin saatanan ruma jo muiden miesten mielestä että ei tosikaan- mutta kun se jännitys on ja kipinää naisen stringeissä sitä kautta saatu iskemisessä aikaiseksi niin mikäs muu siinä on kuin lakanoiden vaihto keikka tiedossa.
Nörttiydestähän pääsee pikkurikoksella eroon, tosin eriasia on haluaako ensikertalaisen tuomion puolituksen niin vähään tuhlata. Saati sitten elämäänsä baarilutkan takia.
Kyllä se vaaka sosiopaattisen lutkittelijan puolella voitolle menee jos vaihtoehto on kuhnuri-nörtti atm-kategoriassa.- g4s5d
Se siinä nössöydessä taitaa eniten ärsyttää, että sellaiset miehet eivät anna hänelle samalla tavalla huomiota kuin ne ihanat itsevarmat alfat.
- grergergr
Minkälainen on nössö mies?
- grteregeg
ja vain naisilta vastaukset.
- Nössö ei nussi
Nössömies on nussimiehen vastakohta.
- ,m,lalöz
Nössö mies ei tuo mielipidettään esille ja myötäilee kaikkia. Ujo ja hiljainen ei tarkoita automaattisesti nössöä, vaan sellainen mies voi olla oikeasti hyvinkin selkärankainen ja hyvä panija. Ei kuitenkaan harrasta irtosuhteita, joten tällainen tyyppi on todella mainiota parisuhdemateriaalia.
- Todella
Nössö ei nussi kirjoitti:
Nössömies on nussimiehen vastakohta.
hyvin ja analyyttisesti pähkäilty mielipide.
- grergergr
,m,lalöz kirjoitti:
Nössö mies ei tuo mielipidettään esille ja myötäilee kaikkia. Ujo ja hiljainen ei tarkoita automaattisesti nössöä, vaan sellainen mies voi olla oikeasti hyvinkin selkärankainen ja hyvä panija. Ei kuitenkaan harrasta irtosuhteita, joten tällainen tyyppi on todella mainiota parisuhdemateriaalia.
Minkälainen on nössö mies?
grteregeg kirjoitti:
ja vain naisilta vastaukset.
Nössö mies on selkärangaton, sellainen joka ei seiso vaaran uhatessa lapsen/rakkaimpansa edessä tai oman mielipiteensä takana jos joku mulkaisee ikävästi. Mies jolla on potenttiaali rakastaa jotain enemmän kuin itseään.
- afafalakg w
No sitten ei pidä, en minäkään pidä hänestä. Jätän julkkisten kommentit omaan arvoonsa, eläkööt omassa maailmassaan. Ei kiinnosta.
- tottahan tuo puhuu
Kuka nyt nössöstä miehestä pitäisikään?
- suomihuora=15nussima
Miten 30v kurppa voi olla "nuori laulaja"?
Tässä on nuori ja seksikäs laulaja jota kaiken ikäiset miehet haluavat panna:
http://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0- sdvdsvdsa
No voi vittu, ihan lapsi. En halua.
Ja olen 30v mies. - suomihuora=15nussima
sdvdsvdsa kirjoitti:
No voi vittu, ihan lapsi. En halua.
Ja olen 30v mies.Puhuin miehistä enkä vitunnuolijoista.
- sdvdsvdsa
suomihuora=15nussima kirjoitti:
Puhuin miehistä enkä vitunnuolijoista.
Itsekö et pillua nuolisi?
- Runkelo
WOOOHOOOOO!!! Niinpä on. Vetelin huvikseni tuolle videolle vaikka siinä ei paikkoja näytettykään, mutta hyvät imuhuulet kuitenkin. 1:48 kohdalla roiskahti.
- 3456789
ohhoo
- ----
Mutta taas jos mies on yhtään aktiivinen naisia kohtaan, on se poikkeuksetta seksuaalista ahdistelua.
- mu-tu (n)
Minusta taas pissikset ja heidän ympärillään elin valmiusasennossa pörräävät idioottisonnit ovat hyvin ärsyttäviä ja kaikkea muuta kuin seksikkäitä.
- Ei nössöllä
miehellä tee mitään. Ihas paska se on! Ei kun vaan.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910