uudessa suhteessa (2kk) nainen ei pysty kakkaamaan, jos olen saman katon alla, vaan pidättää ja kärsii siitä sitten. Myös pierua ei voi laskea, vaan tuskallinen pinkeys vatsassa. Olen lähtenyt aina välillä ulos lenkille, niin sitten pääsee toimiin. Olen myös koettanut esimerkillä rohkaista pieraisemaan, mutta ei vaan pysty, kun on niin häveliäs. Kauanko tätä kestää? Surkeaa katsella, kun toinen kärsii.
Intimivaiva naisella
6
633
Vastaukset
- Siedätyshoito
Olet niin kauan saman katon alla että sen on kerta kaikkiaan pakko paskantaa!
On se kumma kun pitää hävetä luonnollisia asioita. Mä (nainen) rupeen usein piereskeleen jo ekoillakin treffeillä ja kannustan miestäkin siihen!- 22049976
Tapansa kullakin. Mun ekatreffeillä piereskelevä deitti sais jäädä kyllä yksin rektaalikaasujensa kanssa ekasta suhauksesta Hyi hemmEtti. Etovaa ja moukkamaista.
Eihän tollaista hajuhildaa vois viedä edes kavereille tai vanhemmille näytille... luulisivat vähintään kehitysvammaiseksi.
- nappuli
Mulla on ujo vessahätä. Siihen ei pakotteet kyllä auta ja ei se mitään tietoista toimintaa ole. Pakotteilla tai kummastelulla saa harvoin hyvää aikaan...
Ujous helpottaa ajan kanssa, vaikka mitään julkipiereskelijää musta ei saa koskaan, eikä se ole tavoitteissanikaan. On jo aika paljon, että tyttöystäväsi on kertonut sinulle ongelmastaan avoimesti. Yritä olla kärsivällinen ja puhua asiasta luonnollisesti; ei kummaksuen tai tyyliin " on se kumma, että luonnollisia asioita pitää hävetä". Kyseessä ei ole tahdon asia vaan piirre ihmisessä.
Oot ollut kiltti ja minä, samasta vaivasta kärsivä arvostaisinkovasti tollaista miestä. - loviedovie
Mulla oli tuota samaa kun mun suhde oli vielä niin uusi. Kyllä siitä kasvaa pois ja alkaa pikku hiljaa uskaltamaan kun luottaa ja tuntee toisen paremmin... myöskin ei enää kestä sitä kipua kun pidättelee niin sekin rohkaisee siihen. (:
- monetkonstit
Tuo lenkille lähtöhän on hyvä, ja pysyy pojallakin kunto korkealla.
- N.T.
Edellinen suhteeni kesti 7 vuotta, enkä piereskellyt mieheni seurassa kertaakaan. Toki varmaan unissaan tuli päästeltyä (asuttiin yhessä 6 vuotta)
Mun mielestä se vaan ei ole naisen tapaista päristellä menee. Vessaan tai parvekkeelle (tupakalle) menin suhnailemaan tai pidättelin.. Vessassa toki opin menee, siis sitten kun tuli tilanne että on pakko. Ikävän kiusallinen tilanne mullekin tuo kakkosellakäynti jos on mies kämpillä. En tiedä mikä siinä on niin kamalaa, mutta onhan se..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750