Sanottiin juuri UUTISISSA.
Väite perustuu tutkimukseen, jossa kävi ilmi, että naiset soittavat puhelimella eniten miehilleen kun taas miehet soittavat eniten kavereilleen (paitsi suhteen alussa).
Ettäs tiiätte!
"Parisuhde on naisille tärkeämpi kuin miehille"
47
559
Vastaukset
- tiedostajat
Totta. Ei tuo mikää uusi asia ole. Miehen tärkeysjärjestys on kaverit, äiti,auto, koira ja siten mahdollisesti perhe. Siksipä ei kannata uhrata paljonkaan aikaa mieheen koska mitään ei saa vastineeksi.
- fjutg
Haista vittu!
- tiedostajat
fjutg kirjoitti:
Haista vittu!
Miksi? Ottaako totuus koville? Itse tuolla haistattelulla vain todistat että oikeassa olin.
- f4h2d4
tiedostajat kirjoitti:
Miksi? Ottaako totuus koville? Itse tuolla haistattelulla vain todistat että oikeassa olin.
Oman viestisi pointti oli "haistakaa miehet víttu". Miksi siihen tulisi vastata mitenkään asiallisesti.
Jos parisuhteen syntyminen olisi naisista riippuvainen, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon. - tiedostajat
f4h2d4 kirjoitti:
Oman viestisi pointti oli "haistakaa miehet víttu". Miksi siihen tulisi vastata mitenkään asiallisesti.
Jos parisuhteen syntyminen olisi naisista riippuvainen, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon.Väärin. Osoitat taas tuon "uutisen" todeksi. Kuten niiiin moni muukin mies tällä palstalla. Naisen mielipide, tieto tai uskomus ei koskaan voi olla oikein teidän mielestä. Se osoittaa vain ja ainoastaan sen kuinka aliarvostatte naisia. Nainen on teidän arvojärjestyksessä aina alimmaisena. Muutenhan sinäkin voisit keskustella asiallisesti.
Minun kommenttini EI ollut haistattelu miehille vaan käytänössä huomaama asia. Suurin osa miehistä vähättelee naisia. Voit varmaan päätellä tuon tiedon perusteella mikä hinku on suhteeseen jos parempi on olla yksin. Olen tietysti paska koska minua ei liikuta pätkääkään kuoleeko ihmiskunta sukupuuttoon minun vuokseni.
Miksi minun muuten pitäisi vastata sinulle asiallisesti koska sinäkään et osoita kuin halveksintaa minua kohtaan? - j8g54v3
tiedostajat kirjoitti:
Väärin. Osoitat taas tuon "uutisen" todeksi. Kuten niiiin moni muukin mies tällä palstalla. Naisen mielipide, tieto tai uskomus ei koskaan voi olla oikein teidän mielestä. Se osoittaa vain ja ainoastaan sen kuinka aliarvostatte naisia. Nainen on teidän arvojärjestyksessä aina alimmaisena. Muutenhan sinäkin voisit keskustella asiallisesti.
Minun kommenttini EI ollut haistattelu miehille vaan käytänössä huomaama asia. Suurin osa miehistä vähättelee naisia. Voit varmaan päätellä tuon tiedon perusteella mikä hinku on suhteeseen jos parempi on olla yksin. Olen tietysti paska koska minua ei liikuta pätkääkään kuoleeko ihmiskunta sukupuuttoon minun vuokseni.
Miksi minun muuten pitäisi vastata sinulle asiallisesti koska sinäkään et osoita kuin halveksintaa minua kohtaan?"Miehen tärkeysjärjestys on kaverit, äiti,auto, koira ja siten mahdollisesti perhe."
Tuo on siis sinusta ihan virallisesti todettu fakta, ja minä olen miehenä itse Saátana kun kehtaan kritisoida tuota ajatusta. En kyllä jaksa keskustella tästä asiasta ihmisen kanssa, jonka jokainen lause alkaa "kaikki miehet....". - tiedostajat
j8g54v3 kirjoitti:
"Miehen tärkeysjärjestys on kaverit, äiti,auto, koira ja siten mahdollisesti perhe."
Tuo on siis sinusta ihan virallisesti todettu fakta, ja minä olen miehenä itse Saátana kun kehtaan kritisoida tuota ajatusta. En kyllä jaksa keskustella tästä asiasta ihmisen kanssa, jonka jokainen lause alkaa "kaikki miehet....".Oletpa kova vääristelemään asioita. Missää en väittänyt tuota virallistetuksi faktaksi.
" Naisen mielipide, tieto tai uskomus"
Löytyisikö tuosta selitys tuolle minun arvoittamalle järjestykselle.
Itse en huomannut yhtään lausetta teksitissäni jotka olisi alkaneet kaikki miehet - sanoilla.
En jaksa minäkään "keskustella" tästä. Olen nainen ja aina väärässä, ja tiedän sen. - j5l6g
tiedostajat kirjoitti:
Oletpa kova vääristelemään asioita. Missää en väittänyt tuota virallistetuksi faktaksi.
" Naisen mielipide, tieto tai uskomus"
Löytyisikö tuosta selitys tuolle minun arvoittamalle järjestykselle.
Itse en huomannut yhtään lausetta teksitissäni jotka olisi alkaneet kaikki miehet - sanoilla.
En jaksa minäkään "keskustella" tästä. Olen nainen ja aina väärässä, ja tiedän sen.Tuolla marttyyriasenteella pääset vielä pitkälle elämässä!
- tiedostajat
j5l6g kirjoitti:
Tuolla marttyyriasenteella pääset vielä pitkälle elämässä!
Ei ole mahdollista olla miehelle mieliksi.
Mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. - biologi k
f4h2d4 kirjoitti:
Jos parisuhteen syntyminen olisi naisista riippuvainen, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon.Jaahas ja mitäs niissä kaikissa maailman spermapankeissa olikaan ;)
- Minuakin huvitti.
Näytti siltä että uutistenlukijaakin hymyilytti, onkohan Ylekin alkanut ottamaan kevennyksiä uutisten loppuun? No joo, tutkimus sinällään on varmaan ihan oikein, mutta tulkinta taas on tulkinta...tutkimusten tulkintaan muuten vaikuttaa sukupuoli, tutkitusti :)
- helpponakki
Onhan tuo aina ollut selvää, täällä palstallakin asetelma näkyy hyvin. Miehille riittää pelkkä seksi, vaikka maksullinen. Aina itkevät sen puutetta. naiset odottaa saavansa parisuhteen jossa sekikin sitten olisi turvallista.
Asetelma olisi ehkä toisinpäin jos mies olisi se joka tulee raskaaksi. - 3
Niin, naiset hakee tuottoa sijoittamalleen pääomalle, siis mahdollisimman rikasta aviomiestä.
- äsken
Väärin, vaan nainen hakee turvallista miestä joka pysyy rinnalla perhe-elämässä ja tekee työtä yhteisin tulevaisuuden ja lasten menestymisen eteen.
Rikkaat öykkärit vetää puoleensa vain bimboja.
Miehet taas etsivät naisia itsekkäiden tarpeidensa tyydyttämiseen. Onneksi jokunen etsii myös perhe-elämää että joitakin ehjiäkin perheitä löytyy.- 5
Niinpä, kunhan ensin on lystäillyt villit vuodet isokaluisten YT-miesten kanssa.
- jjkölzp
miksi miehet sitten tappavat itsensä yksinäisyydessään mutta naiset selviävät helposti ja ottavat uuden miehen kevyin mielin
- 6+7
Kyllä tavan mies yleensä löytää uuden naisen.
- Feministi
6+7 kirjoitti:
Kyllä tavan mies yleensä löytää uuden naisen.
Näin on ainakin tutkijoiden mukaan, ote yhdestä Suomessa tehdystä:
"Vaikka leskeytyminen koskettaa erityisesti naisia, miesleskien uudelleen avioituminen on todennäköisempää kuin naisten.
Miehet myös avioituvat leskeytymisensä jälkeen nopeammin kuin
naiset . Mies- ja naisleskien uudelleenavioitumisen eroa on selitetty sillä, että naisilla on pienempi ”valikoima” mahdollisia aviokumppaneita, koska naisten elinikä on pidempi kuin miesten ja naisille on kulttuurisesti torjutumpaa avioitua itseä nuoremman miehen kanssa kuin päinvastoin
Todennäköisyys uuden avioliiton solmimiseen pienenee iän myötä sekä naisilla että miehillä, mutta naisilla vielä miehiä voimakkaammin "
Koko tutkimuksen voi lukea tästä linkistä:
http://epublications.uef.fi/pub/urn_isbn_978-952-61-0527-7/urn_isbn_978-952-61-0527-7.pdf
- kjnawe
Hmm... Koko väitekö perustuu vain siihen että naiset soittavat eniten miehelleen ja miehet soittavat eniten kavereilleen?
Itse kyllä tulkitsisi sen mielumminkin niin, että miehet ylipäänsä soittelevat vähemmän kuin naiset. Usein jos mies soittaa, niin siihen on oikeasti joku syy. Miksi hän soittaisi vaimolleen, kun sen asian voi ihan hyvin sanoa sitten kotiin tullessa. Kavereita taas ei joka päivä näe, niin heille joutuu oikeasti soittamaan jos on jotain sanottavaa.- Tottahan tämä on
Väite tukee jo tiedossa ollutta asiaa. Kuten joku jo mainitsikin on tämä ilmiö laajasti näkyvissä tämän palstan miehissäkin ja naiset ovat tunteneet tämän nahoissaan jo paljon ennen tämän palstan olemassaoloakin.
- tgweswasw
Tottahan tämä on kirjoitti:
Väite tukee jo tiedossa ollutta asiaa. Kuten joku jo mainitsikin on tämä ilmiö laajasti näkyvissä tämän palstan miehissäkin ja naiset ovat tunteneet tämän nahoissaan jo paljon ennen tämän palstan olemassaoloakin.
Juu. Naisen vaistolla tiedetään nämä jutut. Tuo tutkimushan kertoo lähinnä jostain puhelutottumuksista, mutta kyllä naiset tietää aina paremmin kuin tutkimukset.
- Tottahan tämä on
tgweswasw kirjoitti:
Juu. Naisen vaistolla tiedetään nämä jutut. Tuo tutkimushan kertoo lähinnä jostain puhelutottumuksista, mutta kyllä naiset tietää aina paremmin kuin tutkimukset.
Ne puhelutottumukset kertoo karua kieltään miehen tärkeysjärjestyksestä. Näyttää ottavan koville tosiasioiden myöntäminen joillekin. :-D Hakkaa vain niitä miinuksia epämieluisalle totuudelle. Se ei muuta faktoja mitenkään.
- d4h2d4
Tottahan tämä on kirjoitti:
Ne puhelutottumukset kertoo karua kieltään miehen tärkeysjärjestyksestä. Näyttää ottavan koville tosiasioiden myöntäminen joillekin. :-D Hakkaa vain niitä miinuksia epämieluisalle totuudelle. Se ei muuta faktoja mitenkään.
Onko sinulla lainkaan loogista ajattelukykyä?
Mies ja nainen asuvat usein yhdessä. Puheyhteyteen ei silloin tarvita puhelinta vaan asian voi sanoa kasvokkain. Miehen kaverit harvemmin asuvat samassa kämpässä, joten silloin heihin saa puheyhteyden helpoiten puhelimen avulla. Totta helvetissä silloin puhelimessa puhutaan useammin kavereiden kanssa. - Koira älähti
d4h2d4 kirjoitti:
Mies ja nainen asuvat usein yhdessä. Puheyhteyteen ei silloin tarvita puhelinta vaan asian voi sanoa kasvokkain. Miehen kaverit harvemmin asuvat samassa kämpässä, joten silloin heihin saa puheyhteyden helpoiten puhelimen avulla. Totta helvetissä silloin puhelimessa puhutaan useammin kavereiden kanssa.Taisi kalikka kalahtaa oikein kunnolla agressiivisesta käytöksestäsi päätellen.
- Meillä Toisin
d4h2d4 kirjoitti:
Mies ja nainen asuvat usein yhdessä. Puheyhteyteen ei silloin tarvita puhelinta vaan asian voi sanoa kasvokkain. Miehen kaverit harvemmin asuvat samassa kämpässä, joten silloin heihin saa puheyhteyden helpoiten puhelimen avulla. Totta helvetissä silloin puhelimessa puhutaan useammin kavereiden kanssa.Jos minä naimisiisa oleva mies katson puhelimen lokitiedostoa niin 95% puheluista ja viesteistä on vaimolle. Kyllä kaverit on aina kakkosia. Ja ne kaverit ei asu meilläkään.
- 398gfjm3
Koira älähti kirjoitti:
Taisi kalikka kalahtaa oikein kunnolla agressiivisesta käytöksestäsi päätellen.
Toden totta, tuota kirjoittaessa laitoin koko kämpän palasiksi ja poltin kissani nuotiossa.
Kerro nyt miten jostain puhelututkimuksesta voidaan päätellä, että parisuhde on naiselle tärkeämpää kuin miehelle. - ap.
398gfjm3 kirjoitti:
Toden totta, tuota kirjoittaessa laitoin koko kämpän palasiksi ja poltin kissani nuotiossa.
Kerro nyt miten jostain puhelututkimuksesta voidaan päätellä, että parisuhde on naiselle tärkeämpää kuin miehelle.Ei siihen mitään puhelututkimuksia tarvita. Asian näkee joka pöivä normielämässä.
- f34f23
ap. kirjoitti:
Ei siihen mitään puhelututkimuksia tarvita. Asian näkee joka pöivä normielämässä.
Asia selvä. Musta tuntuu -logiikka onkin teille naisille hyvin ominainen piirre.
- suomi-nainen-suomi
ap. kirjoitti:
Ei siihen mitään puhelututkimuksia tarvita. Asian näkee joka pöivä normielämässä.
Minä olen oikeassa. Ei siihen perusteluita tarvita koska musta vaan tuntuu siltä.
- Älyn haamu
f34f23 kirjoitti:
Asia selvä. Musta tuntuu -logiikka onkin teille naisille hyvin ominainen piirre.
Vedä ittees vajukki. Onko tarpeeksi loogista vai tarviitko tarkemmat ohjeet pimpula?
- 4v3f3
Älyn haamu kirjoitti:
Vedä ittees vajukki. Onko tarpeeksi loogista vai tarviitko tarkemmat ohjeet pimpula?
Kerro toki vähän enemmän.
- 4+5
4v3f3 kirjoitti:
Kerro toki vähän enemmän.
Perus Penalla ei flaksi käy. Perjantai tuli taas niin nopeasti ja ottaa pannuun. Ymmärretty.
- t3d3g4
4+5 kirjoitti:
Perus Penalla ei flaksi käy. Perjantai tuli taas niin nopeasti ja ottaa pannuun. Ymmärretty.
Me täällä kaupungissa käymme yleensä vasta viikonloppuna baareissa ja yökerhoissa koittamassa onneamme. http://fi.wikipedia.org/wiki/Yökerho
- 4+5
t3d3g4 kirjoitti:
Me täällä kaupungissa käymme yleensä vasta viikonloppuna baareissa ja yökerhoissa koittamassa onneamme. http://fi.wikipedia.org/wiki/Yökerho
Onnea sitten vaan. Sitä tulet tarviimaan ja paljon.
- Feministi
f34f23 kirjoitti:
Huvittavaa, pariin kommenttiini on laitettu miinusta, vaikka niissä on ehdotettu miehelle tutustumista johonkin tutkimukseeen ettei tarvitsisi aina lytätä pelkän oletuksen pohjalta.
Ehkä se on ajan haaskaamista, mutta laitan edelleen linkkejä...
- kyl myö jo tiijettii
Allekirjoitan täysin sen, että useille naisille se parisuhde ja SEN LAATU ON TÄRKEÄ. Ihan varmasti he myös panostavat siihen miehiä enemmän. Jos panostuksesta huolimatta se äijä ei nää mitään vaivaa, vaan panostaa enemmän niihin kaverisuhteisiinsa, tekee nainen juuri oikean ratkaisun ja ottaa eron.
Monille naisille suhde on kvalitatiivinen ominaisuus, miehille kvantitatiivinen ;). Niin kuin tätäkin palstaa lukemalla saa hyvin äkkiä sen kuvan, että miehet haluavat vain sen parisuhteen/mikä tahansa parisuhde on parempi kuin yksin eläminen ja naiset haluat HYVÄN parisuhteen/ovat mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Jos/kun miehille on ihan sama se suhteen laatu, kuhan vaan saa sen suhteen, ei ihme, jos sitä ei arvosteta laatutekijöistä käsin, eikä siihen panosteta. Tuo aloituksen väitehän vaan todistaa sen mitä monet naiset täälläkin ovat julki tuoneet: huonoja suhteita on tarjolla melkein liiaksi, mutta mistä sen hyvän suhteen, johon molemmat satsais löytäis.- .......
Tämän palstan miehet ei ole mikään kovin hyvä otanta mistään yleisestä miessukupuolesta sillä täällä kirjoittelee lähinnä syrjäytyneitä nörttejä joille se yksikin suhde olisi taivaan lahja. Kun taas tänne kirjoittelevat naiset tuntuu olevan suurin osa ylipainoisia yh:ita jotka valittaa että vaikka baaripanoja ja "säätöjä" on kymmeniä taustalla niin sitä ihanaa unelmien ritaria joka on rikas ja komea ja uskollinen ja jännittävä ja vaarallinen ja turvallinen ja kokki ja autonasentaja ja kuski ja sähkömies ja puuseppä ja taiteentuntija jne. ei löydy.
- Feministi
....... kirjoitti:
Tämän palstan miehet ei ole mikään kovin hyvä otanta mistään yleisestä miessukupuolesta sillä täällä kirjoittelee lähinnä syrjäytyneitä nörttejä joille se yksikin suhde olisi taivaan lahja. Kun taas tänne kirjoittelevat naiset tuntuu olevan suurin osa ylipainoisia yh:ita jotka valittaa että vaikka baaripanoja ja "säätöjä" on kymmeniä taustalla niin sitä ihanaa unelmien ritaria joka on rikas ja komea ja uskollinen ja jännittävä ja vaarallinen ja turvallinen ja kokki ja autonasentaja ja kuski ja sähkömies ja puuseppä ja taiteentuntija jne. ei löydy.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10595289#comment-0
Tuossa ketju sinkut palstan kirjoittajista, joko kaikki puhuvat soopaa, tai sitten olet totaalisen väärässä. Se että jollain on muutama kilo yli normaalipainon ei minusta anna aihetta oletukseen että kaikki ovat ylipainoisia.
Myös se, että joillakin on lapsia, ei tarkoita että suurimmalla osalla on.
Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, minusta suurin osa hakee ihan tavallista miestä, joka ei ole nisti tai holisti, yhdistettynä siihen että myös henkisellä tasolla olisi yhteistä. Ihan kohtuullisia vaatimuksia, sanoisin. - f4jk4
Feministi kirjoitti:
Tuossa ketju sinkut palstan kirjoittajista, joko kaikki puhuvat soopaa, tai sitten olet totaalisen väärässä. Se että jollain on muutama kilo yli normaalipainon ei minusta anna aihetta oletukseen että kaikki ovat ylipainoisia.
Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, minusta suurin osa hakee ihan tavallista miestä, joka ei ole nisti tai holisti, yhdistettynä siihen että myös henkisellä tasolla olisi yhteistä. Ihan kohtuullisia vaatimuksia, sanoisin.Mitä vikaa holisteissa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Holismi - etgswtgwas
Feministi kirjoitti:
Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, minusta suurin osa hakee ihan tavallista miestä, joka ei ole nisti tai holisti, yhdistettynä siihen että myös henkisellä tasolla olisi yhteistä. Ihan kohtuullisia vaatimuksia, sanoisin.Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Tästä on tehty tutkimustakin. Erääss tutkimuksessa speed datingissä nainen kirjoittaa ensin että etsii rehellistä ja rauhallista miestä. Sitten nainen tapaa speed datingissä miehiä joista ihastuu yhteen joka sattuu olemaan sosiaalinen ja hauska. Nainen kirjoittaa seuraavana päivänä että etsii sosiaalista ja hauskaa miestä. Eli niin ne kriteerit muuttuu. En luottaisi yhdenkään naisen mielipiteeseen, koska "musta tuntuu" on naisten ominta logiikkaa, kuten tuolla ylläkin näkee tuon yhden naisen kommenteista.
- kyl myö jo tiijettii
....... kirjoitti:
" Kun taas tänne kirjoittelevat naiset tuntuu olevan suurin osa ylipainoisia yh:ita jotka valittaa että vaikka baaripanoja ja "säätöjä" on kymmeniä taustalla niin sitä ihanaa unelmien ritaria joka on rikas ja komea ja uskollinen ja jännittävä ja vaarallinen ja turvallinen ja kokki ja autonasentaja ja kuski ja sähkömies ja puuseppä ja taiteentuntija jne. ei löydy"
En ole ylipainoinen, en yh. En käy edes baarissa. En ylläpidä ajatusta "unelmien ritarista". Tässä kejussa ei edes varsinaisesti keskustella niistä kumppanin henkilökohtaisista ominaisuuksista, vaan suhteesta tekijöiden y ja x välillä ;). - Feministi
etgswtgwas kirjoitti:
Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Tästä on tehty tutkimustakin. Erääss tutkimuksessa speed datingissä nainen kirjoittaa ensin että etsii rehellistä ja rauhallista miestä. Sitten nainen tapaa speed datingissä miehiä joista ihastuu yhteen joka sattuu olemaan sosiaalinen ja hauska. Nainen kirjoittaa seuraavana päivänä että etsii sosiaalista ja hauskaa miestä. Eli niin ne kriteerit muuttuu. En luottaisi yhdenkään naisen mielipiteeseen, koska "musta tuntuu" on naisten ominta logiikkaa, kuten tuolla ylläkin näkee tuon yhden naisen kommenteista.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/05/brittitutkimus_miehet_valehtelevat_naisia_enemman_1691595.html
Valitan, näinkin sanotaan tuttkimuksissa....
On myös meitä naisia, jotka käymme keskustelua vähemmän fiilis pohjalla. - f3sa4
Feministi kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/05/brittitutkimus_miehet_valehtelevat_naisia_enemman_1691595.html
Valitan, näinkin sanotaan tuttkimuksissa....
On myös meitä naisia, jotka käymme keskustelua vähemmän fiilis pohjalla.Sehän onkin täysin mahdoton ajatus, että naiset valehtelivat kyselytutkimuksessa miehiä enemmän.
- skgfskugfsu
f3sa4 kirjoitti:
Sehän onkin täysin mahdoton ajatus, että naiset valehtelivat kyselytutkimuksessa miehiä enemmän.
Eivätkä miehet valehtele koskaan varsinkaan kun kysytään munan pituutta. Keskimitta pitäisi olla jotain 15 cm mutta eihän niitäkään näe kuin dildokaupassa.
- ,
haha joo ei päde ainakaan muhun, kyl muikkeli on tärkein, kavereita ei oo kelle soittaisin, autot ei kiinnosta pätkän vertaa, eläimiä ei ole ja äitille tarvii hyvin harvoin soittaa. :DD
- 679tu90
Mut toiset naiset kiinnostaa kuitenkin?! :D
- Meillä Toisin
679tu90 kirjoitti:
Mut toiset naiset kiinnostaa kuitenkin?! :D
Sinä oletkin näköjään sellainen muurahaispesän sokkija-tyyppi. Tykkäät hämmentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928