Puhelinnumeroiden vaihtamisesta

I just called

Yleisin tapa taitaa olla, että mies pyytää naiselta puhelinnumeroa. Mutta toimiiko se myös siten, että mies antaa naiselle oman numeronsa? Jotenkin näin miehenä ajattelisin, että siinä tuodaan esille liikaa itsevarmuutta ja naiset tietenkin heti huomaavat sen.

4

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumbayaaaah

Pyytäisin naiselta ainakin sen numeron, ja voisin ehdottaa että vaihdetaan, jolloin antaisin oman.

Mitä haittaa on siitä että tuo esille liikaa itsevarmuutta? Naiset tykkäävät siitä, kunhan se ei mene mihinkään naurettavuuteen asti. Ja joskus silloinkin.

• King Corvax

Numeroita voi kerätä mutta se on aika turhaa. Itse en ikinä pyydä numeroa ennen kuin homma on hoidettu. Puhelinnumerot aika harvoin tarkoittaa sitä että oikeasti soiteltas tai viestailtas. Ennen annettiin vääriä numeroita lapuilla. Nykyisin se on hankalampaa koska miehet pyytävät naista soittamaan kännyynsä numeronsa tai toisin päin.

Nykyään naiset tekee niin, että vaihtavat baarissa kaverin kanssa kännykkää. Näin tulee annettua kaverin numero ja kun mies soittaa, kaveri vastaa ja sanoo että sori tässä puhuu Minnan kaveri, että et saanut oikeeta numeroa.

Viimeksi kun sain numeron, nainen halus sen antaa ja yhtäkkiä illan aikana tuli toisestakin numerosta viesti - kun nainen halusi antaa oikean numeronsa sitten lopulta :D

• sillee salaperäinen

Kerran olin just astunut ravintolan ovesta sisään,hakenut juoman ja ehtinyt hädin tuskin istumaan,kun muuan mies hymyillen käveli luokseni. Juteltiin siinä tovi,ja kun ystävänikin saapuivat pöytään,hän kirjoitti jotain paperilappuselle,toivotti mukavaa iltaa ja antoi lappusen käteeni ja sanoi-soitellaan. Lapussa oli hänen puh.nro ja nimi. Tunnin päästä laitoin hänelle viestin,ja kysyin,että mikä juttu tää nyt oikein oli. Hän soitti minulle ja sanoi,että hänen piti lähteä ko.paikasta,oli kuskina,ja että kiinnostui minusta.Ajatteli,että jos kiinnostus molemminpuolista,minulla olisi ainakin hänen nimi ja numero ja saisin päättää haluanko vielä tavata. Ja halusinhan minä.Teki vaikutuksen juuri se itsevarmuus(ei röyhkeä) ja tilanne todella herätti mielenkiinnon,kun vastaavaa ei kohdalle ollut vielä osunut.

• En anna..

..numeroa tuntemattomille miehille, ikinä, joten mieluiten noin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe