kun uskallan kysyä että kuinka moni toisen vuoksi jätetty pystyy toivomaan exälleen ja ykköstyneelle kakkoselle kaikkea hyvää?
Olen ehkä seko mutta kyllä niin toivon. Toivon myös että he voisivat toivoa minulle samaa. Vaikka meillä ei onnistunutkaan niin pitkässä liitossa oli kuintenkin paljon hyvää jos oli pettymyksiäkin niin miksi enää vihotella kumpaankaan suuntaan.
Kun tapahtumista on jo vuosia ja pöly laskeutunut pahanolonkin päälle. Niin pitäisi osata jättää ne ja keskittyä omaan elämään ja suoda onni myös toisellekin / jätetylle..
Ehkä kerjään virtuaalisesti turpiin taas
6
181
Vastaukset
- hölmö aikuinen
Itse hain avioeroa, että sikäli en ole jätetty, mutta petetty, se tyypillinen tyhmä nainen joka uskoo ja ottaa takaisin. Erostamme on jo joitakin vuosia ja minulla on jo uusi perhe ja mies. Menee ihan kivasti. Välillä kun eroa ja yhteiseloa ajattelen mielen täytyyää suru. Suru siitä että me aikuiset emme voineet hoitaa asioitamme paremmin ja rikoimme perheemme. Säälin miestä, en oikeastaan ole vihainen edes. Eli olen päässyt hänestä jo aikoja sitten yli tunnepuolella.
Hänen elämäänsä hallitsee kuningas alkoholi. Olen sanonut hänelle suoraan, että toivon sydämenstäni hänelle että hän pääsisi eroon viinasta ja löytäisi jonkun hyvän ja raittiin naisen, vaikka sellaisen jolla on jo lapsia. Saisi siitä perheestä ja naisesta voimaa omaan raittiuteen ja meidän omien lasten tapaamiset menisivät mukavasti ja isä pystyisi siis sitaoutumaan olemaan myös isä. Sellainen isä joka ei ole kännissä, kun lapset haluaisivat häntä nähdä.
Hän on valinnut näiden kaikkien naisten joukosta toisen samanmoisen juopon ja mielenterveydeltään heikon ihmisen. Kuinkas ollakaan. Hän tarvitsee itsetunnonpönkittäjää ja heikkoa ihmistä joka tarkertuu häneen, ei jätä vaikka hän pettää tätäkin naista. Ja nainen takertuu häneen kuin isään tms.
Eipä oikeastaan kiinnosta yhtään mitä ex tekee, paitsi että lapsemme ovat joutuneet paljon kärsimään hänen toilailuistaan JA sitä en sulata. Se on ainoa asia mikä saa minut suuttumaan.
Ehkäpä hän tosiaan löytää joku päivä sen kunnollisen naisen ja hän kokisi itsensä ja ennenkaikkea lapsensa niin tärkeiksi elämässään, että lopettaa juomisen. Tai sitten ei.
Eli hyvää toivon, mutta itse en enää aio olla hänen valheittensa kohteena. Yrittää kyllä soitella ja pyydellä tapaamisiin, mutta en ole suostunut, koska meistä ei enää paria tule. Asia tietysti on eri, koska he ovat tavanneet meidän eromme jälkeen. Nainen on sairaalloisen mustis myös, joten minä ole hänelle uhka, en kyllä ymmärrä miksi. - HK
Vaatii suurta sydämen sivistystä pysytä antaan anteeksi ja toivottaa kaikkea hyvää ihmisille jotka ovat minua loukanneet eniten maailmassa.
Siihen kyllä pystyy kun tekee itsensä kanssa työtä. Olin vielä kuukausi sitten niin täynnä vihaa ja halveksuntaa että syljin sitä ulos. Mutta olen käsittänyt että se i vaikuta mitään voin vain itse huonommin.
KAikkien suurien tunteiden kokeminen kuten valtavan rakkauden, vihan halveksunnan, pohjattoman tyhjyyden, oman uuden itseni löytäminen ja hyväksyminen ovat olleet sellainen oppikolu että senveroista ei ole toista.
Elämässäni puhaltaa nyt uudet tuulet. Kaikki loksahtaa kohdalleen kun ei väkisin yritä mitään.
Hymyssäsuin eteenpäin.- hölmö aikuinen
Ihmettelen itsekin miten kaiken jälkeen olen pystynyt "armahtamaan hänet", puhut niin totta. Tälläkin palstalla riehuu ihmisiä jotka ovat täysin oman kostonhimon ja vihan myrkyttämiä. Se on surullista ihmistä itseään kohtaan. Niin monesti kuulee sitä et mä en ainakaan anna tätä ja tätä sulle anteeksi... jokaisen oma asia tietty, mutta ketä se sitten hyödyttääkään???
- toisaalta tulin
Suurella ja oikeamielisellä sydämellä varustettu ihminen pystyy ihmeellisiin tekoihin.
Onnea uuteen elämään - Hyväätoivotellen
Miun erosta on jo 15vuotta ja ei tapeltu erotessakaan eikä sen jälkeen.
Minä jätin miehen toisen pettämisen vuoksi. Miehellä oli suhe ollut jo yli vuoden.
Jätin ja onnittelin valinnastaan, lapset ja oma perhe vastaan uusi eukko.
Ihan ollaan hyvis väleissä oltu ja toivon, että sopivat toisilleen. Miehel taitaa olla jo kolmas meidän eron jälkeen. Lasten vuoksi ei viitsi pitää mitään vihaa yllä.
Ainakaan ei sitä halua näyttää. Lasten rippijuhlat ja lakkiaiset on hyvässä sovussa järjestelty samoin nyt vanhimman tyttären häät yhessä suunniteltiin ja hoidettiin.
Ero ei koskaan ole helppoa ja jokasta siinä sydämestä riipasee. - toisaalta tulin
Niin, mitäpä sitä elämäänsä pilaamaan vihalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910