Olen pitänyt muutaman kuukauden profiilia treffeillä, välillä tauolle ottaen ja välillä taas jatkaen, mutta täytyy oikeasti ihmetellä etenkin nuorempien (~18-25) vuotiaiden profiileja. Ihannekumppanin haullani löytyy 10 ihmistä, pääasiassa siksi, että sen useammalla ei ole täytetty edes perustietokenttiä kuten vartalotyyppiä, tupakointia tai työtä/opiskelua. Pahimmillaan siellä on asuinpaikka, horoskooppityyppi ja kuvauksena "en osaa itsestäni tässä runoilla, ota selvää jos kiinnostus heräsi". Miten se voi herätä jos profiilissa ei kerrota yhtään mitään itsestään?
Löysemmillä hakukriteereillä löytyy heti toistasataa profiilia lisää, mutta valtaosassa ei joko ole profiilissa tekstiä ollenkaan tai se on "en osaa kertoa itsestäni, ota selvää jos kiinnostaa". Itselläni on suhteellisen tarkka profiili jossa on kaikki olennaiset tiedot ja tietokentässä muutaman kappaleen kuvaus itsestäni, luonteestani ja hakukohteestani. Onko tämä kenties epämuodikasta?
Senkin tiedän, että tyhjäkin naispuolinen profiili saa varmasti enemmän viestejä, kuin hyvin tehty miesprofiili, mutta onko ne todellakin sitten niin laadukkaita tarjouksia, ettei profiilin yksinkertaisesti tarvitse panostaa? En minä ainakaan kiinnostu pelkästään pituudesta ja painosta, saati jos niitäkään ei ole ilmoitettu.
Profiilien laaduttomuus
3
158
Vastaukset
- naiset pettureita
Yksinkertainen syy siihen miksi profiiliin ei haluta panostaa on se että ei uskota että netin kautta voi ketään löytää. Kuitenkin pitää jotain kokeilla, itse ainakin teen profiilin jossa ei ole mitään liirumlaarumeita. Vain kuva ja moikka!
Ja sitten on kokemuksia siitäkin, että on panostanut profiiliin, on täyttänyt huolella joka kohdan, laittanut itsestään hyvän kuvauksen. Eikä siltikään yhtään kontaktia naisilta. Mikä ihme siinä on, että kovinkaan monella ei ole kuvaa profiilissa? Heti herää ajatus, että onko omasta mielestään niin ruma ettei voi kuvaansa laittaa (huono itsetunto), onko kenties varattu (ilman kuvaa ei jää kiinni), vai mikä..?
- Kova kiire
Tai sitten on laittanut kuvan ja odottaa milloin se tulee julkiseksi :) Kauankohan siihen menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760