Viidakon tähtöset

No. Miten on.

Kuka on sisäisesti kaunein ?

Kuka ulkoisesti ?

61

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja Sara

Sara

• yleisö

ei kukaan

• Huono päivä?

No mikä nyt mättää ?

• sara.

sara.

• Miten on.

Nuo vanhemmat leidit vaikuttavat vähän tasapainoisemmilta, mutta tietenkään se ei varmaan koko totuus ole, mutta muuta arviota ei voi tehdä kuin sen mitä näkee.

Maisa taas on ulkoisesti kaunein kaikinpuolin, vaikka tykkäänkin bruneista.

• sivumennen

Näin eilen yhden Viidakon tähtösen.

• Näin on.

Minä näin tänään monta telkkarista.

• sivumennen
        Näin on. kirjoitti:

Minä näin tänään monta telkkarista.

Ahaa, mutta minä näin kadulla vai mikä tie olikaan.

• minä näin
        sivumennen kirjoitti:

Ahaa, mutta minä näin kadulla vai mikä tie olikaan.

järvessä kun kilpailivat

• sivumennen
        minä näin kirjoitti:

järvessä kun kilpailivat

Näitkö siellä myös kuvajaisesi?

• Nänni on.
        minä näin kirjoitti:

järvessä kun kilpailivat

Mutta minäpä näin kymmenen kerralla.

telkkarista.

• en koska
        sivumennen kirjoitti:

Näitkö siellä myös kuvajaisesi?

en ollut siellä

• sivumennen
        en koska kirjoitti:

en ollut siellä

Anni Uusivirta näyttää ketulle. Ei mitenkään kaunis.

• ..........

Sara Sieppi.

Sara Sieppi.

• Kaljasieppi.

Mikäs tämä Sieppo nyt oikein on kun tuntuu olevan monen mieleen.

Laittakaa kuvia.

• miss suomi.

• Näin on..
        ......... kirjoitti:

http://www.google.fi/search?q=sara sieppi&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=xoORT4nXKIPj4QTt_-mhBA&biw=1280&bih=885&sei=y4ORT5HpL_DS4QTp4uW3BA

Jaa tämä.

Kiitoskirjeeni jumalalle. Oi kiitos rakas jumala, että olet suonut meille kaikille erilaisia makuja. Olisi se vain niin ikävää, jos minä pitäisin tuosta samasta kaunottaresta, josta niin monet täällä näyttävät pitävän. Kiittäen ja kumartaen.

• Näin on..

• sano sille ettei
        Näin on.. kirjoitti:

Varmasti mukava tyyppi, mutta mulla vain joku tökkii ..

eikä osaa edes oikein sanoa mikä.

saa tökkiä.

• Ihme juttu.
        sano sille ettei kirjoitti:

saa tökkiä.

Akka vetos siihen että saa tökkiä kylkeen koska en käy töissä.

• sivumennen
        sano sille ettei kirjoitti:

saa tökkiä.

Näin on:lla taitaa tökkiä.

• Miten on ..
        sivumennen kirjoitti:

Näin on:lla taitaa tökkiä.

Justhan mä sanoin, että akka tökki kylkeen.

Onko sulla ymmärtämisvaikeuksiavaimikäonhäh ?

• päärynäpää
        Näin on.. kirjoitti:

Jaa tämä.

Kiitoskirjeeni jumalalle. Oi kiitos rakas jumala, että olet suonut meille kaikille erilaisia makuja. Olisi se vain niin ikävää, jos minä pitäisin tuosta samasta kaunottaresta, josta niin monet täällä näyttävät pitävän. Kiittäen ja kumartaen.

Jep. Munan muotoinen pää naisella ei ole erityisen hothot.

• ,,v,,v,,
        Kaljasieppi. kirjoitti:

Mikäs tämä Sieppo nyt oikein on kun tuntuu olevan monen mieleen.

Laittakaa kuvia.

Ilman Marttinaa ohjelma ei ole yhtään mitään...

Ihmettelen miksi Marttiina ei saa olla oma itsensä...

Marttiina on upea nainena, raju ja rehellinen...

• vettä sataa

Joku martina aitolehti siis hyi vit.tu mikä ämmän kuvatus. Voiko kamalampaa muijaa olla missään

• Miten on..

Ymmärsit ketjun täysin väärin.

Tai sitten sinulla on lukihäiriö ?

Kumpi ?

No ?

Niin ?

• anaalitähystäjä vili
        Miten on.. kirjoitti:

Ymmärsit ketjun täysin väärin.

Tai sitten sinulla on lukihäiriö ?

Kumpi ?

No ?

Niin ?

On nee sisäisestikin kauniita, paitsiLiskon yhteissuoli l. kloaakki

• Sabina-fani

Henna Kalinainen is toppen!

• sara sieppi

Tulevaisuuden haaveena on opiskelupaikka kampaajakoulutuksessa ja myöhemmin opettajantutkinto.

- Haluan oikean ammatin. Täytän kesäkuussa 21, silloin on aika aikuistua.

• Miten on.

Miten tämä nyt liittyi aiheeseen ?

Tietenkin jos opettajana on sitten tarkoitus lähteä auttamaan kehitysmaan lapsia, niin sen voisi nähdä sisäisenä kauneutena.

Jos taas tarkoitus on vain saada itselleen ammatti, niin ..

• sara sieppi
        Miten on. kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyi aiheeseen ?

Tietenkin jos opettajana on sitten tarkoitus lähteä auttamaan kehitysmaan lapsia, niin sen voisi nähdä sisäisenä kauneutena.

Jos taas tarkoitus on vain saada itselleen ammatti, niin ..

Pointti on suunnitelmallisuus, usko itseen ja pyrkimys parempaan. Ei mikään tuuliajelehtiminen miehen kustannuksella ja asunnossa. Näitäkin missejä on nähty. Opinnot vaihtuvat hektiseen elämään ja itsestä aletaan luulla liikoja pelkän yhden meriitin ulkoisilla avuilla.

• Miten on.
        sara sieppi kirjoitti:

Pointti on suunnitelmallisuus, usko itseen ja pyrkimys parempaan. Ei mikään tuuliajelehtiminen miehen kustannuksella ja asunnossa. Näitäkin missejä on nähty. Opinnot vaihtuvat hektiseen elämään ja itsestä aletaan luulla liikoja pelkän yhden meriitin ulkoisilla avuilla.

Siis pointti ?

Se että tekee oikeita töitä kuten muutkin ihmiset ?

Onko se mielestäsi joku meriitti tai kertooko se sisäisestä kauneudesta ?

• sara sieppi
        Miten on. kirjoitti:

Siis pointti ?

Se että tekee oikeita töitä kuten muutkin ihmiset ?

Onko se mielestäsi joku meriitti tai kertooko se sisäisestä kauneudesta ?

Minusta ihmisellä täytyisi olla edes yksi ammatti. Misseyteen ei auta jäädä makaamaan.

• Miten on.
        sara sieppi kirjoitti:

Entäpä jos istuskelee bodhipuun alla ja ei ole aikomustakaan osallistua tähän kulutuskulttuuriin.

Voiko silloin olla sisäisesti kaunis, vaikka ei ole mitään suuria suunnitelmia ja pyrkimyksiä "parempaan".

Onko sisäinen kauneus suorituksia, vai mitä sitten ?

• Miten on.
        sara sieppi kirjoitti:

Minusta ihmisellä täytyisi olla edes yksi ammatti. Misseyteen ei auta jäädä makaamaan.

No vastaileppa tuohon alempaan.

Onko siivoaja ammatti ? Kaupan kassa ?

Miksi ammatti ja mikä on oikea ammatti ?

• sara sieppi
        Miten on. kirjoitti:

Entäpä jos istuskelee bodhipuun alla ja ei ole aikomustakaan osallistua tähän kulutuskulttuuriin.

Voiko silloin olla sisäisesti kaunis, vaikka ei ole mitään suuria suunnitelmia ja pyrkimyksiä "parempaan".

Onko sisäinen kauneus suorituksia, vai mitä sitten ?

Nythän puhuttiin misseistä ja malleista, jotka jo ovat osallistuneet kulutuskulttuuriin. Onhan se ansikkaampaa saada työ, joka perustuu muuhun kuin ulkonäköön. Siihen kun on vaikea itse vaikuttaa, minkä näköiseksi on syntynyt.

• Miten on.
        sara sieppi kirjoitti:

Nythän puhuttiin misseistä ja malleista, jotka jo ovat osallistuneet kulutuskulttuuriin. Onhan se ansikkaampaa saada työ, joka perustuu muuhun kuin ulkonäköön. Siihen kun on vaikea itse vaikuttaa, minkä näköiseksi on syntynyt.

Ovat osallistuneet ei ole mikään peruste. Voihan Sieppi lähteä vaikka tänään sinne puun alle istuskelemaan. Lisäksi kukaan ei valitse itse mihin kulttuuriin sattuu syntymään. Olet väkisin jo 18 vuotta elänyt siinä kulttuurissa mihin synnyt, ilman että sitä itse valitsisit.

Kuka vain tänne syntynyt on samassa tilanteessa, jos nyt vanhemmat eivät satu mitään ekohippejä olemaan.

Eikä tässä nyt ulkoisesta kauneudesta puhuttu, vaan sisäisestä. Voisitko vähän valaista väitteitäsi. Tekeekö se siis sisäisesti kauniiksi, että on tulevaisuuden suunnitelmia, jotka todennäköisesti perustuvat itsekkyyteen ?

• No?
        Miten on. kirjoitti:

Ovat osallistuneet ei ole mikään peruste. Voihan Sieppi lähteä vaikka tänään sinne puun alle istuskelemaan. Lisäksi kukaan ei valitse itse mihin kulttuuriin sattuu syntymään. Olet väkisin jo 18 vuotta elänyt siinä kulttuurissa mihin synnyt, ilman että sitä itse valitsisit.

Kuka vain tänne syntynyt on samassa tilanteessa, jos nyt vanhemmat eivät satu mitään ekohippejä olemaan.

Eikä tässä nyt ulkoisesta kauneudesta puhuttu, vaan sisäisestä. Voisitko vähän valaista väitteitäsi. Tekeekö se siis sisäisesti kauniiksi, että on tulevaisuuden suunnitelmia, jotka todennäköisesti perustuvat itsekkyyteen ?

.

• sara sieppi
        Miten on. kirjoitti:

Kysymys on suunnasta, mihin lähtee. Jos sinun mielestä puun alus on synonyymi sielun kauneudelle, niin minusta hänen suuntansa on oikea.

• Miten on?
        sara sieppi kirjoitti:

Kysymys on suunnasta, mihin lähtee. Jos sinun mielestä puun alus on synonyymi sielun kauneudelle, niin minusta hänen suuntansa on oikea.

Älä laita sanoja suuhuni, vaan vastaa kysymykseen.

Onko parturikampaaja sielun kauneutta ?

Onko kyseessä sielukkaampi ja sisäisesti kauniimpi ihminen, kuin puun alla istuja ?

Ei kai parturikampaajaksi kouluttautuja ajattele mitenkään itseään ?

Haluaisin vain selvityksen, että miten se mielestäsi tekee ihmisestä sisäisesti kauniimman ?

• Miten on?
        Miten on? kirjoitti:

Onko kyseessä sielukkaampi ja sisäisesti kauniimpi ihminen, kuin puun alla istuja ?

Haluaisin vain selvityksen, että miten se mielestäsi tekee ihmisestä sisäisesti kauniimman ?

Koska itsekkin tajuat höpinöidesi älyttömyyden yrität takavasemmalta ketkuilla karkuun. En odota mitään järkeviä vastauksia tähän enää saavanikaan.

Naiset ovat aina samanlaisia. Ensin pitää puhua ja sitten kun aletaan puhumaan, niin sitten ei enää puhutakkaan. Uudestaan ja uudestaan .. aina vaan näin ..

• sara sieppi
        Miten on? kirjoitti:

Jos tykkää työskennellä hiusten parissa, niin sehän on väline johonkin muuhun. Jotkut lukevat ajatuksia hiusten välityksellä.

• Miten on.
        sara sieppi kirjoitti:

Jos tykkää työskennellä hiusten parissa, niin sehän on väline johonkin muuhun. Jotkut lukevat ajatuksia hiusten välityksellä.

Enpä minä odottanutkaan, että perustelisit väitteitäsi jotenkin..

Kuten sanoin. Takavasemmalta karkuun, kuten teillä on yleensäkin tapana.

• sara sieppi
        Miten on. kirjoitti:

Enpä minä odottanutkaan, että perustelisit väitteitäsi jotenkin..

Kuten sanoin. Takavasemmalta karkuun, kuten teillä on yleensäkin tapana.

No, kun mitään lopullista totuutta sielun kauneudesta ei ole. On vain tienviittoja siellä täällä ja jotakin niistä aina seurataan päätyen johonkin, ollen siltikin vain matkalla johonkin toisaalle.

• En ole katkera, m...

Sara ja Anni vaikuttaa kyllä hyviltä tytöiltä. Vaimo matskua. Harmi et en oo Dubaista, enkä MG. Mut kaikee hyvää tytöille kuitenkii.

• Miten on ?

Mielenkiintoista.

Kuka se Anni on ? Laita vähän kuvia ..

Kaikkea hyvää sinulle myöskin.

• siinäpä

• zisel

En tiedä kuka on sisäisesti kaunein mutta sisäisesti rumin on Iida.

• Miten on ?

Yleensä en tykkää, että asiat käännetään näin. Tarkoitus ei ollut jakaa haukkuja, vaan kehuja.

Se ei kaunista sinuakaan, mutta kun kerran otit asian esille, Niin mikä sitten tekee siitä sen ?

Niin ?

• zisel
        Miten on ? kirjoitti:

Yleensä en tykkää, että asiat käännetään näin. Tarkoitus ei ollut jakaa haukkuja, vaan kehuja.

Se ei kaunista sinuakaan, mutta kun kerran otit asian esille, Niin mikä sitten tekee siitä sen ?

Niin ?

Enkä mä tykkää pahaa seläntakana puhuakkaan. Yleensä heti sen jälkeen jos olen puhunut pahaa selän takana, mulle iskee omatunto päälle. Siitä puheenollen, mä ihmettelen ihmisiä jotka toimii ilkeästi toisia kohtaan - no se ilkeästi toimiminen juontaa juurensa varmasti huonoon itsetuntoon. Mutta eikö ne käsitä että sillä että ne jatkaa huonoa käytöstään - mm. haukkumalla muita seläntakana, heidän itsetunto laskee aina vaan alemmas. Ehkä siitä saa hetken tyydytyksen kun kaveri sanoo että "joo on se ihan hirvee" ja voi tuntea olonsa sekunnin ajan paremmaksi kuin joku muu. Mutta mä en pidä itsestäni jos olen juoruämmä ja joku vihanlietsoja.

Niin siitä Iidasta - se on mun mielestä just sellanen seläntakana touhuaja.

• Öskebudla
        zisel kirjoitti:

Enkä mä tykkää pahaa seläntakana puhuakkaan. Yleensä heti sen jälkeen jos olen puhunut pahaa selän takana, mulle iskee omatunto päälle. Siitä puheenollen, mä ihmettelen ihmisiä jotka toimii ilkeästi toisia kohtaan - no se ilkeästi toimiminen juontaa juurensa varmasti huonoon itsetuntoon. Mutta eikö ne käsitä että sillä että ne jatkaa huonoa käytöstään - mm. haukkumalla muita seläntakana, heidän itsetunto laskee aina vaan alemmas. Ehkä siitä saa hetken tyydytyksen kun kaveri sanoo että "joo on se ihan hirvee" ja voi tuntea olonsa sekunnin ajan paremmaksi kuin joku muu. Mutta mä en pidä itsestäni jos olen juoruämmä ja joku vihanlietsoja.

Niin siitä Iidasta - se on mun mielestä just sellanen seläntakana touhuaja.

Pitäiskö susta toi uskoo?

• Nasdaq

Harvoin viidakossa näkyy tähtiä. Ehkä jos lyö poäänsä johonkin oksaan, niin sitten.

Muuten Sara pesee koko joukon.

• Nasdaq

poäänsä (?)

(naurua)

• Miten on ?

Mullon sama ongelma. Selkä kaipais peseviä käsiä.

• Näin on.
        Nasdaq kirjoitti:

poäänsä (?)

(naurua)

Poä on sellainen vaarrrallinen kiärme siellä viidakossa.

• Nasdaq
        Näin on. kirjoitti:

Poä on sellainen vaarrrallinen kiärme siellä viidakossa.

Klassinen - reps - juttu.

• Näin on.

Kohta alkaa. Nyt jännittää kuka voittaa ..

Käsinkosketeltavaa jännitystä ..

Miksi ne muuten aina sanoo noin. Tämänkin täytyy liittyä naisiin ?

• Näin on ..

Kyllä oli itku lähellä ..

Joutu se joku blondi lähtee ..

...

Nyt kaikki äkkiä takaisin kyyläämään!!

Käsinkosteltavaa jännitystä! Thriller!!

• Näin on.

Matoa pilluun.

Ei kovin harvinaista.

Hähä xD

• ihmettelijäö

miks tuolla on poika onko se erehtynyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe