Miesten asema Suomi24 nettitreffeissä...

Inhumanoid

Juuri tuossa ihan mielenkiinnosta luin toisten miesten profiileja Suomi24 nettitreffeissä. En törmännyt varmaan yhteenkään vieraskirjamerkintään tai profiilin arvosteluun (se asteikko, jossa on tähdet 1-5). Osa profiileista oli hyvinkin asiallisia, osa taas tyyliin "kysy lisää jos kiinnostaa" eikä mitään muuta tekstiä.

Sitten kun taas selailee naisten profiileja, siellä on ainakin kymmenen arvostelua profiilista, vieraskirjassa saattoi olla kymmeniä kommentteja. Hassua oli myös se, että 16v tyttöjen profiilien vieraskirjoissa luki kommentteja parhaillaan yli 60v miehiltä! Oli kommenttia jossa tyttöä pyydettiin kahville, automatkalle ja taisipa jopa olla epäsuoria seksiehdotuksia! Sairasta... Ainakin omasta mielestäni.

Jotenkin tuntuu, että siellä miesten pitäisi ottaa yhteyttä naisiin, eikä toisinpäin.
Mutta luulen että tosiasia one se, että Suomi24 treffien miespuoliset ovat suurimmalta osin jonkinlaisia hyypiöitä. Aina kun lukee näitä keskusteluja huonoimmista nettitreffeistä, niin siellä mainitaan aine ne perus vonkaajat, jotka ehdottavat heti seksiä, mies kertoi olevansa atleetti ja akateemikko mutta paljastuikin kaljuksi 60v transuksi, mies oli hyvin epähygieeninen, mies oli kaatokännissä ja haisi, mies oli todella pihi ja jöröjukka, mies ei vaikuttanut kiinnostuneelta yms.

Onko olemassakaan hyviä nettitreffejä..? Harvemmin lukee juttuja, joissa nainen onkin ollut se kamalampi osapuoli. Ja tuntuu että todella monella naisella on täällä rima hieman liian korkealla...
Onhan minulla itsellänikin profiili tuolla, ihan asiallinen, hyvin kirjoitettu, ainakin omasta mielestäni mutta ei kuvaa, sen saa pyytäessä. Siksi en pidä kuvaa, koska en halua naamaani tänne sivustolle aivan kaikkien nähtäväksi.

11

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvaton mies

"Harvemmin lukee juttuja, joissa nainen onkin ollut se kamalampi osapuoli"

Jaa, vai niin. Eikös tuo ole aika lailla tulkintaa?

Mitä tulee pisteytyksiin ja vieraskirjamerkintöihin niin minulla oli joskus kuvaton profiili (olen mies) jossa arvostelu oli jotain lähellä neljää tähteä (3,8 noin) ja arvostelijoita oli ollut 15 kpl.
      Vieraskirjamerkintöjäkin oli pari.

No, suurin osa arvostelijoista tai ainakin viestillä yhteyttä ottaneista ei sopinut siihen mitä hain eli jos olisin rukannut kaikki kriteerit pois niin sitten ehkä olisi joku löytynyt kiinnostunut.

Ja kun kuva ei sitten vaihtovaiheessa miellyttänyt vaikka muuten tykästyttiin niin kävin vain parilla muutamalla hassulla sokkotreffillä netin kautta.

Eli ei se kovin paljon merkkaa nuo tähteytykset tai vieraskirjamerkinnät.

Sen kuitenkin sanon että miehet laittavat naisille kiltteytään arvosteluja ja ottavat yhteyttä.
      Naiset eivät näin tee, miksipä tekisivät kun ei heitä kiinnosta ottaa yhteyttä eikä pisteyttää profiileja koska saavat huomiota muutenkin.

"Mutta luulen että tosiasia one se, että Suomi24 treffien miespuoliset ovat suurimmalta osin jonkinlaisia hyypiöitä. "

Paskapuhetta.

En voi olla ainut kun olen tuntenut useitakin miehiä jotka ovat jossain vaiheessa keikkuneet sivustolla. Ihan perusjamppoja joka on heidän heikkoutensa koska ihan perusjamppa ei netissä naisille riitä.

Itse lopetin kun tajusin että sillä mitä kirjoitan tai olen ei ole mitään väliä ellen halua luopua joka ikisestä omasta kriteeristä naiselle ja tahtoisin edes vähän sinne päin seuraa löytää tai käydä edes treffeillä kattomassa miten sujuu.

Koska kaiken ratkaisee yksi asia kuin magiikka: KUVA ja NAAMA

• tsiisus kraistus

Laittavat kiltteyttään naisille ARVOSTELUJA...???

Mitkä prkl Idols-kisat nämä oikein ovat? Tarkoitushan on löytää kumppani, eikä olla jokaikisen vastakkaisen sukupuolen edustajan arvosteltavana.

Kiltteyttäni EN ole antanut miehille juurikaan arvosteluja. Jos on vaikuttanut jotenkin ylimaallisen erinomaiselta profiililta niin olen antanut 4 tai 5 tähteä, mutta en ole todellakaan käynyt kiltteyttäni jakelemassa surkeita tähtiä että "jätkä ottaisi opikseen ja opettelisi laatimaan kiinnostamman ilmoituksen".

Jos nainen sanoo jostain miehestä että haisi, lääppi ja kävi käsiksi, niin ei kai pelkkää painajaisunta ole ollut, vaan täyttä totta. Sen takia että aina löytyy jostain joku "perusjamppaparka" joka ei saa kivalla ilmoituksellaan kiinnostusta osalleen kuvittelevat jotkut miehet että naiset ovat vaan nirsoja ja ilmeisesti siis keksivät päästään niitä törkimysten kanssa tehtyjä treffejä?

Tuskinpa ne haisevat juopot tulevat tälle palstalle todistamaan naisten puolesta että kyllä minä tosiaankin haisin ja aloin heti kourimaan. Kannattaisi uskoa vaan suosiolla, ei naiset näitä valehtele vaan mollatakseen miessukukuntaa.

Kyllähän se aina johonkin oikeasti perustuu että alkaa saada tarpeekseen vastakkaisesta sukupuolesta tai parinhausta.

• Kuvaton mies
        tsiisus kraistus kirjoitti:

Laittavat kiltteyttään naisille ARVOSTELUJA...???

Mitkä prkl Idols-kisat nämä oikein ovat? Tarkoitushan on löytää kumppani, eikä olla jokaikisen vastakkaisen sukupuolen edustajan arvosteltavana.

Kiltteyttäni EN ole antanut miehille juurikaan arvosteluja. Jos on vaikuttanut jotenkin ylimaallisen erinomaiselta profiililta niin olen antanut 4 tai 5 tähteä, mutta en ole todellakaan käynyt kiltteyttäni jakelemassa surkeita tähtiä että "jätkä ottaisi opikseen ja opettelisi laatimaan kiinnostamman ilmoituksen".

Jos nainen sanoo jostain miehestä että haisi, lääppi ja kävi käsiksi, niin ei kai pelkkää painajaisunta ole ollut, vaan täyttä totta. Sen takia että aina löytyy jostain joku "perusjamppaparka" joka ei saa kivalla ilmoituksellaan kiinnostusta osalleen kuvittelevat jotkut miehet että naiset ovat vaan nirsoja ja ilmeisesti siis keksivät päästään niitä törkimysten kanssa tehtyjä treffejä?

Tuskinpa ne haisevat juopot tulevat tälle palstalle todistamaan naisten puolesta että kyllä minä tosiaankin haisin ja aloin heti kourimaan. Kannattaisi uskoa vaan suosiolla, ei naiset näitä valehtele vaan mollatakseen miessukukuntaa.

Kyllähän se aina johonkin oikeasti perustuu että alkaa saada tarpeekseen vastakkaisesta sukupuolesta tai parinhausta.

"Sen takia että aina löytyy jostain joku "perusjamppaparka" joka ei saa kivalla ilmoituksellaan kiinnostusta osalleen kuvittelevat jotkut miehet että naiset ovat vaan nirsoja ja ilmeisesti siis keksivät päästään niitä törkimysten kanssa tehtyjä treffejä?"

En usko että keksivät mutta sulla taitaa olla vaivana tuo naisten logiikka taas...

Itsehän ne naiset sopivat niitä törkimysten kanssa niitä treffejä eikä niitä perusjamppojen.

Joten vika taitaa löytyä ihan itsestä joka miehiä siellä valkkaa ;)

"Kiltteyttäni EN ole antanut miehille juurikaan arvosteluja"

No sitähän sanoin koska olet nainen.

Naiset eivät kiltteyttään laita arvosteluja. Mies laittaa koska ajattelee että "vaikuttaa mukavalta naiselta" ja simsalabim siellä on 3-5 tähteä.

"Kyllähän se aina johonkin oikeasti perustuu että alkaa saada tarpeekseen vastakkaisesta sukupuolesta tai parinhausta. "

Kyllä, naisilla lähinnä taitaa olla kyse siitä että valitsee niitä mätiä omenia täynnä kaikenlaisia omenia olevasta tynnyristä ja sitten valittaa kun tynnyristä löytyy vain mätiä omenia.

Mitäs läksit, niihh.....

• tsiisus kraistus
        Kuvaton mies kirjoitti:

"Sen takia että aina löytyy jostain joku "perusjamppaparka" joka ei saa kivalla ilmoituksellaan kiinnostusta osalleen kuvittelevat jotkut miehet että naiset ovat vaan nirsoja ja ilmeisesti siis keksivät päästään niitä törkimysten kanssa tehtyjä treffejä?"

En usko että keksivät mutta sulla taitaa olla vaivana tuo naisten logiikka taas...

Itsehän ne naiset sopivat niitä törkimysten kanssa niitä treffejä eikä niitä perusjamppojen.

Joten vika taitaa löytyä ihan itsestä joka miehiä siellä valkkaa ;)

"Kiltteyttäni EN ole antanut miehille juurikaan arvosteluja"

No sitähän sanoin koska olet nainen.

Naiset eivät kiltteyttään laita arvosteluja. Mies laittaa koska ajattelee että "vaikuttaa mukavalta naiselta" ja simsalabim siellä on 3-5 tähteä.

"Kyllähän se aina johonkin oikeasti perustuu että alkaa saada tarpeekseen vastakkaisesta sukupuolesta tai parinhausta. "

Kyllä, naisilla lähinnä taitaa olla kyse siitä että valitsee niitä mätiä omenia täynnä kaikenlaisia omenia olevasta tynnyristä ja sitten valittaa kun tynnyristä löytyy vain mätiä omenia.

Mitäs läksit, niihh.....

Itse olen kylläkin käynyt treffeillä nimenomaan perusjamppojen kanssa. Näitä kun on harvoin tarjolla, niin kovin monia treffejä ei ole takana. Siksi kai näistä ei sitten ole ehtinyt löytyä vielä sitä jonka kanssa olisi tykästytty toisiimme.

Tunteen puute on ollut ihan molemminpuolista. Kahden kanssa olisin halunnut tavata toistekin, mutta nämä sitten itse päättivät toisin. Toinen näistä oli kyllä esiintynyt aivan fiksusti, mutta oli ehkä silti alkoholisti kun myöhemmin alkoi sepustaa aika sekavia ja lopulta kun kyllästyin totesin että jos sulla on viinaongelmaa niin ei tartte pitää yhteyttä, ja sen koommin en ole hänestä kuullut.

Ei treffeillä aina kaikkea kaikista näe.

Ja mitähän järkeä siinä on että jakelee niitä tähtiä ihmisille joita ei ole tavannut? Mitähän minulla nyt lienee täällä S24:ssä se lukema että moniko on arvostellut, jotain kolmekymmentä mitä lie, ja en todellakaan ole niin monen kanssa tavannut. Itseasiassa ei näistä taida yksikään olla joku niistä kahdesta jotka S24:n kautta tapasin. Muutama muu on muuta kautta tavattu.

Mutta anteex vanteex jos puolustelen muita naisia. Toisaalta naisia soimataan siitä että ovat nirppanokkia jotka eivät suostu lähtemään treffeille kenenkään kanssa, ja sitten kun nämä lähtevät melkein kenen kanssa tahansa, niin sanomista tulee siitäkin. Että oma syysi kun lähdit kourittavaksi.

Mikä ihmeen ennaltanäkijä naisen pitäisi olla? Kyllä miehet osaavat esittää ihan eri ihmistä netin ja elämän puolella. Jossain se totuus tulee kumminkin aina ilmi.

• Kuvaton mies
        tsiisus kraistus kirjoitti:

Itse olen kylläkin käynyt treffeillä nimenomaan perusjamppojen kanssa. Näitä kun on harvoin tarjolla, niin kovin monia treffejä ei ole takana. Siksi kai näistä ei sitten ole ehtinyt löytyä vielä sitä jonka kanssa olisi tykästytty toisiimme.

Tunteen puute on ollut ihan molemminpuolista. Kahden kanssa olisin halunnut tavata toistekin, mutta nämä sitten itse päättivät toisin. Toinen näistä oli kyllä esiintynyt aivan fiksusti, mutta oli ehkä silti alkoholisti kun myöhemmin alkoi sepustaa aika sekavia ja lopulta kun kyllästyin totesin että jos sulla on viinaongelmaa niin ei tartte pitää yhteyttä, ja sen koommin en ole hänestä kuullut.

Ei treffeillä aina kaikkea kaikista näe.

Ja mitähän järkeä siinä on että jakelee niitä tähtiä ihmisille joita ei ole tavannut? Mitähän minulla nyt lienee täällä S24:ssä se lukema että moniko on arvostellut, jotain kolmekymmentä mitä lie, ja en todellakaan ole niin monen kanssa tavannut. Itseasiassa ei näistä taida yksikään olla joku niistä kahdesta jotka S24:n kautta tapasin. Muutama muu on muuta kautta tavattu.

Mutta anteex vanteex jos puolustelen muita naisia. Toisaalta naisia soimataan siitä että ovat nirppanokkia jotka eivät suostu lähtemään treffeille kenenkään kanssa, ja sitten kun nämä lähtevät melkein kenen kanssa tahansa, niin sanomista tulee siitäkin. Että oma syysi kun lähdit kourittavaksi.

Mikä ihmeen ennaltanäkijä naisen pitäisi olla? Kyllä miehet osaavat esittää ihan eri ihmistä netin ja elämän puolella. Jossain se totuus tulee kumminkin aina ilmi.

"Itse olen kylläkin käynyt treffeillä nimenomaan perusjamppojen kanssa. Näitä kun on harvoin tarjolla, niin kovin monia treffejä ei ole takana. Siksi kai näistä ei sitten ole ehtinyt löytyä vielä sitä jonka kanssa olisi tykästytty toisiimme. "

Missäköhän sinä asut?
        Ei millään pahalla, mutta oletko itse ottanut yhteyttä "perusjamppoihin". Heitä netissä on paljon.
        Itse en itseäni tuohon ryhmään täysin jaa paitsi ehkä ulkonäön ja koulutuksen suhteen, mutta sen verran tunnen miehiä että ei heitä mitään pientä määrää siellä ole tarjolla.

"Tunteen puute on ollut ihan molemminpuolista. "

Puhuin tässä lähinnä asioista ennen treffejä.

"Ja mitähän järkeä siinä on että jakelee niitä tähtiä ihmisille joita ei ole tavannut? "

Milloinkas ne pitäisi antaa ja mistä syystä?
        Ihmiset arvostelevat profiielja eri perusteella. Uskon että moni mies ystävällisyyttään antaa naisille tähtiä.

Mutta mitä hyötyä siitä on antaa jälkikäteen jos olet käynyt treffeillä ja olette todenneet että ei toiminut?

"Toisaalta naisia soimataan siitä että ovat nirppanokkia jotka eivät suostu lähtemään treffeille kenenkään kanssa, ja sitten kun nämä lähtevät melkein kenen kanssa tahansa, niin sanomista tulee siitäkin."

Naisen logiikkaa.

"kenen kanssa tahansa" ei tarkoita tapauksia joita tietysti on miehissä jotka ovat idiootteja.
        Mutta jos tuolta netistä väittää ettei muuta löydä niin sitten on kyllä naisen lähinnä oma vika jos sieltä valitsee vain ne ongelmatapaukset mukaansa.

"Mikä ihmeen ennaltanäkijä naisen pitäisi olla? Kyllä miehet osaavat esittää ihan eri ihmistä netin ja elämän puolella. Jossain se totuus tulee kumminkin aina ilmi. "

Sitten kannattaa kehittää niitä havaintokykyjä miesten suhteen.

Jostain kumman syystä kun monet naiset väittävät olevansa oikeita tuntemusten tulkitsijoita joilla on suorastaan kuudes aisti sen suhteen kuka miehistä on hyvää materiaalia ja kuka ei.

Ehkä sinun kannattaa joko opastaa kanssasisaria että heidän erehtymätön vaistonsa voivat olla väärässäkin joten kannattaa olla varovainen ja sitten suositella heitä kattomaan tarkemmin kenen kanssa lähtevät treffeille.

On jotenkin surkuhupaisa yhtälö kuinka paljon miehiä on naisille tarjolla (juuri niitä perusjamppoja jotka eivät ole tarpeeksi kovaa a-ryhmää naisille) ja sitten naiset valittavat että eivät löydä seuraa koska miehet ovat joko vaistojen mukaan "surkeita luusereita"/tai sellaisia jotka eivät sytytä eli eivät halua tutustua heihin enempää tai sitten mieheen tutustuessa huomaa tämän olevan mätä omena.

Jos mies valittaa ettei netistä löydä seuraa niin se on kuulemma hänen vikansa joten sitä suuremmalla syyllä se on ihan naisen oma vika jos hän ei netistä löydä miestä (koska kaikki ovat joko epäkiinnostavia tai hirviöitä) koska kysyntää pitäisi olla enemmän kuin suurimalla osalla miehistä ja perusjampoista on netissä.

• Naamaraja.

No mistäs senkin aina etukäteen tietää, paljastuuko miehestä totaalinen törkimys? :D

Itsekin kahdesti aika kamalilla treffeillä käyneenä voin kertoa,
      että viestittelyn ja parin puhelinsoiton perusteella kuvittelin tapaavani kivoja, tavallisia miehiä:
      Toinen valehteli ikänsä alakanttiin ja ahdisteli uhkailuviestein pari kuukautta, toinen lähti seuraamaan minua kotiin päin, kun ilmoitin etten halua tavata häntä uudelleen.

Niin ja kuka noita profiilien arviointeja edes katsoo, keheen ne vaikuttaa? Jätätkö sinä ottamatta naiseen/mieheen yhteyttä, jos hänen profiilinsa on rankattu 1-2 tähdelle? Voi hesus sentään.. :D

• Kuvaton mies

Mielipiteesi on yhtä mitätön kuin tuossa toisessakin ketjussa.

Ei ole mitään kommentoitavaa kun en aivopierujasi jaksa enempää haistella.

• 12-12
        Kuvaton mies kirjoitti:

Mielipiteesi on yhtä mitätön kuin tuossa toisessakin ketjussa.

Ei ole mitään kommentoitavaa kun en aivopierujasi jaksa enempää haistella.

Sinä paljastit juuri itsesi törkimykseksi. :(

• pahalta vaikuttaa et

Kuvaton mies taitaa olla jäänyt ilman piparia...

• Kuvaton mies

Jotkut etsivät jo tässä iässä jotakin muutakin kuin vain uunilämmintä piparia. Taikinanmakuun nimittäin tottuu ajan kanssa.

Mutta netistä ei kyllä hivunut piparia tai mitään vastaavaa, se on helppo myöntää.

• Kuvaton mies

Mulla on vähän huono päivä muista asioista johtuen tänään, mutta katso nyt tuota viestiäsi.

Minulle on aivan sama ajatteletko minusta törkimyksenä vai et. Ehkä "törkimys" on sellainen jonka kanssa sua ei haluta laittaa sun piparia uuniin paistumaan (on eri mieltä kanssasi mm.)?
      Mitä minä hyödyn siitä jos pitäisit minua "ei-törkimyksenä"?

Edellisessä viestissä kirjoiteltiin vähän ympäri-ämpäri tekstiä johon nyt oli pakko vastata ikävästi.

Mutta jos etsit netistä seuraa naisena ja tarjontaa on laajasti niin älä nyt väitä että vika on niissä miehissä joita itse valkkaat jos he ovat törkimyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe