Eli kyselisin vaan, että tiedättekö hiusvärejä (blondeille) jotka kuluttaisivat mahdollisimman vähän hiuksia? Mutta millä saisi kuitenkin hyvän tuloksen? Kampaajalle en ole näillä näkymin menossa, kun kuitenkin vaan juurikasvua ja vähän keltaisuutta haluaisin pois.
Hyvät hiusvärit blondeille?
Rrändöm
2
114
Vastaukset
- Blondiifail
Minä värjäsin eilen hiukset Garnier Nutrisse Truly Blondella. Ennen oli vaaleahkot mutta nyt on kauniin vaaleankullan väriset! :) suosittelen ^^ lämpimästi!
- ullanpulla
Jos keltaisuutta haluat pois niin osta kuule hopeashampoo :) sillä selviit keltaisuudesta helpommin kuin värjäämällä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542