Mikä on käytäntö nettideiteissä. Laittaako mies ilmoituksen johon sopivat naiset vastaavat, vai laittaako nainen ilmoituksen johon 100 miestä vastaa ja joista nainen valitsee mielestään sopivimmat?
Tuo käy varmaan kumminkin päin, mutta mitäs naiset on mieltä? Kumpi toimii käytännössä paremmin. Itse olen mies ja ajattelin kokeilla tehdä elämäni ensimmäisen profiilin. Onko fiksumpaa ilmoittaa itse vai vastata jonkun naisen deittihakuun?
Kysymys nettideiteistä.
7
236
Vastaukset
- D69
Kannattaa operoida kahdella kentällä. Laitat oman ilmoituksen JA samaan aikaan vastailet naisten ilmoituksiin.
Käytäntö on osoittanut että koskaan ei voi olla liian montaa rautaa tulessa, koska se jota saattaa pitää lupaavana ehdokkaana voi koska tahansa häipyä yhteydenpidosta. Pysyvästi.- fsqr3rsdf
Kyllä voi. Liian monta rautaa tulessa on iso sotku, jossa sotket ne vähänkin langat joita käsissäsi on.
Heräsin hetki sitten siihen että yksi nettinainen soitti minulle. Alkuhämmennyksen jälkeen tunnistin äänestä kuka oli kyseessä ja aloimme puhua viikonlopun vietosta. Hän muisti jotain minun viikonloppuohjelmastani alkuviikon puheluista ja jatkoi siitä. Kun korjasin tarinaa, hän sanoi yhtäkkiä, että nyt pitää lopettaa. En tiedä, tuliko aviomies huoneeseen vai soittiko toinen deittaaja toiseen puhelimeen? Vai tuhoutuiko orastava luottamuksemme pienen väärinkäsityksen vuoksi? Onneksi hän ei sentään ole se, jonka puhelua kaikkein eniten odotan.
Kannattaa tavata mahdollisimman pian. Se tiputtaa pikku valeet ja charmin testaajat pelistä. Tässä pelissä onni suosii rohkeaa. Jahkailijat on parasta heivata pois.
Älä kerää haaremia, vaikka se onkin imartelevaa, vaan tee valintasi ja käytä aikasi oikeasti kumppaniksi kelpaaviin. - D69
fsqr3rsdf kirjoitti:
Kyllä voi. Liian monta rautaa tulessa on iso sotku, jossa sotket ne vähänkin langat joita käsissäsi on.
Heräsin hetki sitten siihen että yksi nettinainen soitti minulle. Alkuhämmennyksen jälkeen tunnistin äänestä kuka oli kyseessä ja aloimme puhua viikonlopun vietosta. Hän muisti jotain minun viikonloppuohjelmastani alkuviikon puheluista ja jatkoi siitä. Kun korjasin tarinaa, hän sanoi yhtäkkiä, että nyt pitää lopettaa. En tiedä, tuliko aviomies huoneeseen vai soittiko toinen deittaaja toiseen puhelimeen? Vai tuhoutuiko orastava luottamuksemme pienen väärinkäsityksen vuoksi? Onneksi hän ei sentään ole se, jonka puhelua kaikkein eniten odotan.
Kannattaa tavata mahdollisimman pian. Se tiputtaa pikku valeet ja charmin testaajat pelistä. Tässä pelissä onni suosii rohkeaa. Jahkailijat on parasta heivata pois.
Älä kerää haaremia, vaikka se onkin imartelevaa, vaan tee valintasi ja käytä aikasi oikeasti kumppaniksi kelpaaviin.Nii... Sellainen pieni lisäys etten tietenkään yllytä aloittajaa peräti naida napsuttelemaan jokaista tapaamaansa naista läpi. Mutta jos ei ole vielä tapaamisvaiheeseenkaan asti päästy, niin kyllä siinä aika monta kertaa tuntuu käyvän niin että kun keskittyy toiveikkaana yhteen ainoaan ihmiseen ja jos on vielä niin pöljä että menee sulkemaan ilmoituksensa, niin ennemmin tai myöhemmin sen suosikin kanssa kumminkin lässähtää ja sitten on täysin tyhjän päällä taas kerran. Se että ei ole ketään potentiaalista ehdokasta on aika veemäinen tunne. Tulee mieleen että sitä on turha ihminen ja joutuu olemaan loppuelämänsä yksin.
Parempi olisi kun ei päästä itseään innostumaan kovin liikoja järin kenestäkään. Juttelee vaan ihmisten kanssa koska se juttelu sinänsä on kivaa, ja jos siitä jonkun kanssa jotain kehittyy niin sitten kehittyy.
Jos ei meinaa muistaa kuka siellä kulloinkin on toisessa päässä niin se on merkki siitä että se toinen ei ole herättänyt tarpeeksi kiinnostusta. Tai itse ei ole kiinnostanut häntä tarpeeksi, koska se yleensä aina jotenkin alkaa "heijastumaan" ja kimpoilemaan ihmisestä toiseen jos kiinnostusta kehittyy.
- 15 + 24
Et sä voi vastata ilmoituksiin tekemättä omaa profiilia. Ja jos profiilia ei ole kunnolla tehnyt, vaan siinä lukee vain jotain "ota selvää!", niin todennäköisesti ei saa viesteihin vastausta, koska nainen käy lukemassa profiilin ennen vastaamista ja pitää sitä mölönä.
- piikkiruusu
miksi ihmiset eivät laita sähköpostinsa profiilin?
ulkopuolisetkin käy kurkkaa profileita ja jos löytyy
mielenkintoinen henkilö ei saa sihen yhteyttä
kun ei jostain syystä halua ite laittaa profili ? - iytily
piikkiruusu kirjoitti:
miksi ihmiset eivät laita sähköpostinsa profiilin?
ulkopuolisetkin käy kurkkaa profileita ja jos löytyy
mielenkintoinen henkilö ei saa sihen yhteyttä
kun ei jostain syystä halua ite laittaa profili ?Joo pitääkin lisätä sähköposti profiiliin.
- totuudenlaukoja
Jos olet tavismies, luultavasti et saa naisilta yhtäkään viestiä.
Joku saattaa lähestyä, jos sinulla on
-omakotitalo
-pituutta yli 180 cm
-komea ulkonäkö
-urheilullisia harrastuksia
-vuositulot yli 50 000 €
Kannattaa mainita tosiaankin ilmoituksessa kyseiset asiat. Mitään huonoja asioita ei saa kertoa.
Minä en näe mitään järkeä nettideittailussa. Oikeassa elämässä tutustuminen on paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027