Eräästä asiasta kaikki parisuhteista jotain tietävät tuntuvat olevan yhtä mieltä. nimittäin siitä, että nainen ei kykene miestä muuttamaan. (Ja tätä tosiseikkaahan yleensä käytetään perusteena, kun naisia kehotetaan välttämään parisuhdetta tietyntyyppisten miesten kanssa.)
Jostain kumman syystä kuitenkin nämä AT-miehet tuntuvat kuvittelevan, että naisilla olisi joitain ihmeellisiä taikavoimia, joiden avulla ujosta, arasta, sosiaalisesti avuttomasta, rumasta ja fyysisesti vastenmielisestä, naisten inhoamasta luuserista kuoriutuu jokin itsevarma naistenmies ja täydellinen alfauros.
Joten on siis oletettavaa, että seurustelu tulisi olemaan huomattavan suurelle osalle AT-miehistä mitä suurin pettymys, sillä em. odotuksiin ei yksikään nainen kykene.
Luuletko oikeasti naisen saamisen muuttavan sinut ?
10
118
Vastaukset
- True ATM?
Minun tilanteeseeni se auttaisi, koska elämäni on muuten ihan hyvässä kunnossa, ja mieleni on muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta seksi- ja parisuhde-elämän puute on ajanut minut masennukseen. En kyllä tiedä olenko minkään sortin true ATM. Todella pitkään olen kuitenkin ollut ilman seksiä tai seurustelua.
- 88
Kyllähän rakkaus olisi merkittävä voimavara elämässä. Tuskin moni pystyy edes kuvittelemaan minkälaista on rakkaudeton elämä.
- 99
88 kirjoitti:
Kyllähän rakkaus olisi merkittävä voimavara elämässä. Tuskin moni pystyy edes kuvittelemaan minkälaista on rakkaudeton elämä.
Tuskinpa rakkaudeton pystyy kuvittelemaan millaista olisi rakastaa. Joten turha kommentti.
- 88
99 kirjoitti:
Tuskinpa rakkaudeton pystyy kuvittelemaan millaista olisi rakastaa. Joten turha kommentti.
No mikäpä elämässä ei sitten ole turhaa?
- True ATM?
99 kirjoitti:
On mulla joskus kauan aikaa sitten ollut rakkautta ja pidempi parisuhde, joten tiedän.
- älyn haamu
Varmasti olisi naiselle yhtä helvettiä tuollainen kohtalo.
- -TSS-
Itse olen 40v täyttänyt enkä ole koskaan seurustellut. Enhän minä sitä voi tietää mutta vain luulla mutta luulen, että jos minulla olisi suhde niin en oikeasti edes haluaisi sitä elämää. Sen takia mielestäni on surullista, että ei edes nuoruudessani ole ollut sitä edes yhtä seurustelusuhdetta vakuuttamassa minulle että se elämä ei vaan ole minua varten koska muuten luulen, että se vaan on niin mutta kokemuksen puutteen vuoksi kyse on vain luulosta, ei tiedosta.
- ........
Kyllä se kummasta itsetuntoa kohottaa, kun pääsee pillunsyrjää pippelillään hankaamaan. Kokemuksesta voin sanoa.
- 345678
no ei ei
- 40 pillun mies
Mieluummin yksin kuin käytetyn naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708