Eräästä asiasta kaikki parisuhteista jotain tietävät tuntuvat olevan yhtä mieltä. nimittäin siitä, että nainen ei kykene miestä muuttamaan. (Ja tätä tosiseikkaahan yleensä käytetään perusteena, kun naisia kehotetaan välttämään parisuhdetta tietyntyyppisten miesten kanssa.)
Jostain kumman syystä kuitenkin nämä AT-miehet tuntuvat kuvittelevan, että naisilla olisi joitain ihmeellisiä taikavoimia, joiden avulla ujosta, arasta, sosiaalisesti avuttomasta, rumasta ja fyysisesti vastenmielisestä, naisten inhoamasta luuserista kuoriutuu jokin itsevarma naistenmies ja täydellinen alfauros.
Joten on siis oletettavaa, että seurustelu tulisi olemaan huomattavan suurelle osalle AT-miehistä mitä suurin pettymys, sillä em. odotuksiin ei yksikään nainen kykene.
Luuletko oikeasti naisen saamisen muuttavan sinut ?
10
124
Vastaukset
- True ATM?
Minun tilanteeseeni se auttaisi, koska elämäni on muuten ihan hyvässä kunnossa, ja mieleni on muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta seksi- ja parisuhde-elämän puute on ajanut minut masennukseen. En kyllä tiedä olenko minkään sortin true ATM. Todella pitkään olen kuitenkin ollut ilman seksiä tai seurustelua.
- 88
Kyllähän rakkaus olisi merkittävä voimavara elämässä. Tuskin moni pystyy edes kuvittelemaan minkälaista on rakkaudeton elämä.
- 99
88 kirjoitti:
Kyllähän rakkaus olisi merkittävä voimavara elämässä. Tuskin moni pystyy edes kuvittelemaan minkälaista on rakkaudeton elämä.
Tuskinpa rakkaudeton pystyy kuvittelemaan millaista olisi rakastaa. Joten turha kommentti.
- 88
99 kirjoitti:
Tuskinpa rakkaudeton pystyy kuvittelemaan millaista olisi rakastaa. Joten turha kommentti.
No mikäpä elämässä ei sitten ole turhaa?
- True ATM?
99 kirjoitti:
On mulla joskus kauan aikaa sitten ollut rakkautta ja pidempi parisuhde, joten tiedän.
- älyn haamu
Varmasti olisi naiselle yhtä helvettiä tuollainen kohtalo.
- -TSS-
Itse olen 40v täyttänyt enkä ole koskaan seurustellut. Enhän minä sitä voi tietää mutta vain luulla mutta luulen, että jos minulla olisi suhde niin en oikeasti edes haluaisi sitä elämää. Sen takia mielestäni on surullista, että ei edes nuoruudessani ole ollut sitä edes yhtä seurustelusuhdetta vakuuttamassa minulle että se elämä ei vaan ole minua varten koska muuten luulen, että se vaan on niin mutta kokemuksen puutteen vuoksi kyse on vain luulosta, ei tiedosta.
- ........
Kyllä se kummasta itsetuntoa kohottaa, kun pääsee pillunsyrjää pippelillään hankaamaan. Kokemuksesta voin sanoa.
- 345678
no ei ei
- 40 pillun mies
Mieluummin yksin kuin käytetyn naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134