Luuletko oikeasti naisen saamisen muuttavan sinut ?

epäilenpä

Eräästä asiasta kaikki parisuhteista jotain tietävät tuntuvat olevan yhtä mieltä. nimittäin siitä, että nainen ei kykene miestä muuttamaan. (Ja tätä tosiseikkaahan yleensä käytetään perusteena, kun naisia kehotetaan välttämään parisuhdetta tietyntyyppisten miesten kanssa.)

Jostain kumman syystä kuitenkin nämä AT-miehet tuntuvat kuvittelevan, että naisilla olisi joitain ihmeellisiä taikavoimia, joiden avulla ujosta, arasta, sosiaalisesti avuttomasta, rumasta ja fyysisesti vastenmielisestä, naisten inhoamasta luuserista kuoriutuu jokin itsevarma naistenmies ja täydellinen alfauros.

Joten on siis oletettavaa, että seurustelu tulisi olemaan huomattavan suurelle osalle AT-miehistä mitä suurin pettymys, sillä em. odotuksiin ei yksikään nainen kykene.

10

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • True ATM?

Minun tilanteeseeni se auttaisi, koska elämäni on muuten ihan hyvässä kunnossa, ja mieleni on muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta seksi- ja parisuhde-elämän puute on ajanut minut masennukseen. En kyllä tiedä olenko minkään sortin true ATM. Todella pitkään olen kuitenkin ollut ilman seksiä tai seurustelua.

• 88

Kyllähän rakkaus olisi merkittävä voimavara elämässä. Tuskin moni pystyy edes kuvittelemaan minkälaista on rakkaudeton elämä.

• 99
        88 kirjoitti:

Kyllähän rakkaus olisi merkittävä voimavara elämässä. Tuskin moni pystyy edes kuvittelemaan minkälaista on rakkaudeton elämä.

Tuskinpa rakkaudeton pystyy kuvittelemaan millaista olisi rakastaa. Joten turha kommentti.

• 88
        99 kirjoitti:

Tuskinpa rakkaudeton pystyy kuvittelemaan millaista olisi rakastaa. Joten turha kommentti.

No mikäpä elämässä ei sitten ole turhaa?

• True ATM?
        99 kirjoitti:

On mulla joskus kauan aikaa sitten ollut rakkautta ja pidempi parisuhde, joten tiedän.

• älyn haamu

Varmasti olisi naiselle yhtä helvettiä tuollainen kohtalo.

• -TSS-

Itse olen 40v täyttänyt enkä ole koskaan seurustellut. Enhän minä sitä voi tietää mutta vain luulla mutta luulen, että jos minulla olisi suhde niin en oikeasti edes haluaisi sitä elämää. Sen takia mielestäni on surullista, että ei edes nuoruudessani ole ollut sitä edes yhtä seurustelusuhdetta vakuuttamassa minulle että se elämä ei vaan ole minua varten koska muuten luulen, että se vaan on niin mutta kokemuksen puutteen vuoksi kyse on vain luulosta, ei tiedosta.

• ........

Kyllä se kummasta itsetuntoa kohottaa, kun pääsee pillunsyrjää pippelillään hankaamaan. Kokemuksesta voin sanoa.

• 345678

no ei ei

• 40 pillun mies

Mieluummin yksin kuin käytetyn naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe