Sitä saa miten pyytää

mirkkumiuku

Nyt on taas viikonloppu ja kakkoset, kolmoset, jne kierii mietteissään missä rakas ukkomies on.
Vaimon ja lasten luona tietenkin, vai missä, ei kai vaan metsästämässä uutta saalista.
Kävi köyräsemässä ja lähti kiireellä viikonlopun viettoon, vannoen rakkautta ja yhteistä uutta elämää.
Mitä mietit kakkonen, kolmonen jne.
Minä en ole noista kukaan en siis vaimokaan, vaan entinen kakkonen jolle elämä näytti karmeimman puolensa, mies oli muka eroamassa vaimosta mutta vetäisi takaisin, jäin kuin nalli kalliolle.

62

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • curre cuusi

Mikä tämän aloituksen idea on?

• missä sun järki?

Mukavan illan vietin ukkomiehen kanssa. Et kai sä oikeasti ollut niin tyhmä, että uskoit mitä mies puhuu?

• että te jaksatte

Oksettava viesti. Eikö oikeasti löydy mitään muuta mietittävää???? Miten te jaksatta päivästä toiseen elää noin katkerina? Mitä väliä sillä on mitä se sairas äijä tekee???? Kuka sellaisesta jaksaa vielä tapella????? Mies tekee mitä mies tekee. Pakkoko oma elämä on pilata tuollaiseen turhaa uhoamiseen? Mä en ainakaann enää jaksa. Olen petetty aikoinani ollut. Kun päästää irti ja keskittyy omaan elämäänsä niin menee paljon paremmin, kuin myrkyttää itsensä jonku pilipali miehen takia. Aikansa kutakin, mutta joskus on päästettävä irti ja jatkaa elämääsä.

• TaiNäin

Ja kohta on taas arki. Lähdetään yhdessä salarakkaan kanssa taas "työmatkalle" eli huvimatkalle, nautitaan ja huvitellaan. Ja vaimo pyykkää kotona. Jättäisipä se mies tylsän vaimonsakin, mutta mitäpä minä petollisella miehellä. Otan nuo hyvät hetket mieluummin luotettavaa miestä odotellessa. Ei kai vaimo muuten oikeasti ole niin tyhmä että uskoo mitä mies puhuu työmatkoistaan sun muista?

• heko heeee

tainäin? Etkö sinä pese pyykkiä koskaan? Vai teetkö sen aina kun mies ei ole paikalla, muutenhan hän saattaisi pitää sinua tylsänä? Mites käy kun alat olemaan tylsä miehelle? Kun huvittelut on huviteltu, kun seksitemput on kulutettu loppuun? Oletko sinä niin tyhmä että uskot miehen puheet tylsästä vaimosta??? Et kai sentään. Mitä jää kun kaikki on jo koettu ja sitä alat maistua puulta? eI MITÄÄN mikä miestä sinussa pidättelee, eihän. Miehellä ja vaimolla on jotain yhteistä sentään, vaikka mies jatkasi huo...raamistaan niin sitikään hän ei jää sinun luoksesi, vaan hakee tilalle jonkun muun. Ehkä se tylsä vaimo kuitenkin jollain tasolla on parempi kuin sinä, koska mies ei eroa ja elä tuota huikeaa luksuselämää kanssasi, tokihan hän sinut ottaisi jos parempi olisit?
        Olet ehkä hoito, et muuta.
        Mitäpä sinä petollisella miehellä? Toivot turhia, mutta mitään et saa...muutakuin munaa. Ai niin ja sitä ihanaa vapaata sinkkunaisen elämää toisen miehen kanssa, jota et saa. Lapsettoman naisen tyhjyyttä.
        Vaimolla on aina lapset, mutta sinulla ei ole mitään, muuta kuin tyhjä elämä, kun vanhenet.

• ei yksinäinen
        heko heeee kirjoitti:

tainäin? Etkö sinä pese pyykkiä koskaan? Vai teetkö sen aina kun mies ei ole paikalla, muutenhan hän saattaisi pitää sinua tylsänä? Mites käy kun alat olemaan tylsä miehelle? Kun huvittelut on huviteltu, kun seksitemput on kulutettu loppuun? Oletko sinä niin tyhmä että uskot miehen puheet tylsästä vaimosta??? Et kai sentään. Mitä jää kun kaikki on jo koettu ja sitä alat maistua puulta? eI MITÄÄN mikä miestä sinussa pidättelee, eihän. Miehellä ja vaimolla on jotain yhteistä sentään, vaikka mies jatkasi huo...raamistaan niin sitikään hän ei jää sinun luoksesi, vaan hakee tilalle jonkun muun. Ehkä se tylsä vaimo kuitenkin jollain tasolla on parempi kuin sinä, koska mies ei eroa ja elä tuota huikeaa luksuselämää kanssasi, tokihan hän sinut ottaisi jos parempi olisit?
        Mitäpä sinä petollisella miehellä? Toivot turhia, mutta mitään et saa...muutakuin munaa. Ai niin ja sitä ihanaa vapaata sinkkunaisen elämää toisen miehen kanssa, jota et saa. Lapsettoman naisen tyhjyyttä.
        Vaimolla on aina lapset, mutta sinulla ei ole mitään, muuta kuin tyhjä elämä, kun vanhenet.

No minä ainakin pesen pyykkiä kun mies on paikalla tai sanotaan että me pesemme ja myös siivoamme yhdessä. Tehdään ihan kaikkea mitä normaalistikin miehen kanssa tehdään.
        Kun vuosia tunnettu, tapaamiset on normaalia elämää. Yhdessä käytiin verho-ostoksilla, mies vielä maksoi, meni muutama satanen, mutta mielellään ostelee kaikenlaista. Mies teki viikon ruuatkin käydessään, kiva niitä vaan lämmitellä, säästyy aikaa ja vaivaa ja kerkiää tekemään paljon muuta.
        Miksi ihmeessä monet kuvittelevat sen kakkosen yksinään riutuvan kotonaan ikävissään?
        Minulla on paljon muutakin elämää kuin mies. Ja omat lapset tullut aikanaan hankittua.
        Parempi tässä kuviossa ei ole kukaan toista, on vain erilaisia ihmisiä erilaisine tarpeineen ja kukin elää omaa elämäänsä.
        Omasta puolestani mies saa vaimonsa luokse jäädä. Koskaan en ole muuta havitellut. Eikä minulle muuta luvattu. Kun aikanaan uhdestä miehestä eroon pääsin en kaipaa sitä elämää enään. Toisille vain sopii tämä tälläinen.

• heh:)

Olet pelkkä ruma pilunkantoteline ja ukko tyytyväinen ku saa pillua vaik ois huonoaki:)

• kovin on katkeraa
        heko heeee kirjoitti:

Kaikki tuossa vuodatuksessasi meni pieleen mm. mies oli jo pakkaamassa ja jättämässä mutta passitin takaisin kotiin koska en halua häntä itselleni, vaimolla ei ole lapsia jne. Seksi ei muuten suhteessamme ole koskaan ollut tärkeintä ;)

• ei yksinäiselle
        ei yksinäinen kirjoitti:

No minä ainakin pesen pyykkiä kun mies on paikalla tai sanotaan että me pesemme ja myös siivoamme yhdessä. Tehdään ihan kaikkea mitä normaalistikin miehen kanssa tehdään.
        Kun vuosia tunnettu, tapaamiset on normaalia elämää. Yhdessä käytiin verho-ostoksilla, mies vielä maksoi, meni muutama satanen, mutta mielellään ostelee kaikenlaista. Mies teki viikon ruuatkin käydessään, kiva niitä vaan lämmitellä, säästyy aikaa ja vaivaa ja kerkiää tekemään paljon muuta.
        Miksi ihmeessä monet kuvittelevat sen kakkosen yksinään riutuvan kotonaan ikävissään?
        Minulla on paljon muutakin elämää kuin mies. Ja omat lapset tullut aikanaan hankittua.
        Parempi tässä kuviossa ei ole kukaan toista, on vain erilaisia ihmisiä erilaisine tarpeineen ja kukin elää omaa elämäänsä.
        Omasta puolestani mies saa vaimonsa luokse jäädä. Koskaan en ole muuta havitellut. Eikä minulle muuta luvattu. Kun aikanaan uhdestä miehestä eroon pääsin en kaipaa sitä elämää enään. Toisille vain sopii tämä tälläinen.

Enpähän huolisi ukkomiehen ostamia verhoja. Siinä ne riippuisivat muistuttamassa, että olen maksullinen nainen. Verhopalkalla. Heh.

• ei yksinäinen
        ei yksinäiselle kirjoitti:

Enpähän huolisi ukkomiehen ostamia verhoja. Siinä ne riippuisivat muistuttamassa, että olen maksullinen nainen. Verhopalkalla. Heh.

Lahjoja voi toisille ostaa olematta maksullinen. Eri asia jos seksistä maksaa. Onko se vaimokin mielestäsi maksullinen jos mies ostaa hänelle lahjoja? Onneksi en itse ajattele asioisat noin..

• verhopalkalla
        ei yksinäinen kirjoitti:

Lahjoja voi toisille ostaa olematta maksullinen. Eri asia jos seksistä maksaa. Onko se vaimokin mielestäsi maksullinen jos mies ostaa hänelle lahjoja? Onneksi en itse ajattele asioisat noin..

Vaimo painii kokonaan eri sarjassa. Älä edes unissasi vertaa itseäsi häneen. Niin ja verhot kotona ei ole lahjoja, ne ovat kodin hankintoja. Siinäpä katselet pillun palkkana saatuja verhojasi. Heko heko.

• ei yksinäinen
        verhopalkalla kirjoitti:

Vaimo painii kokonaan eri sarjassa. Älä edes unissasi vertaa itseäsi häneen. Niin ja verhot kotona ei ole lahjoja, ne ovat kodin hankintoja. Siinäpä katselet pillun palkkana saatuja verhojasi. Heko heko.

No mutta miksi ihmeessä vertaisin itseäni vaimoon? En koe painivani missään sarjassa.
        Nyt kysyinkin lahjojen ostamisen perään en verhojen. Verhoja en ole saanut pillun palkaksi vaan ihan muuten vaan lahjaksi kuten paljon muutakin. Saan lahjoja ystäviltänikin enkä katso olevani velvollinen antamaan vastalahjana pilluani. Lahjat annetaan ilman taka-ajatuksia. Minäkin annan miehelle lahjoja enkä suinkaan siksi että hän myisi itseään minulle. En omista tuollaisia ajatuksia asioista.

• kaikkea lukee
        ei yksinäinen kirjoitti:

No mutta miksi ihmeessä vertaisin itseäni vaimoon? En koe painivani missään sarjassa.
        Nyt kysyinkin lahjojen ostamisen perään en verhojen. Verhoja en ole saanut pillun palkaksi vaan ihan muuten vaan lahjaksi kuten paljon muutakin. Saan lahjoja ystäviltänikin enkä katso olevani velvollinen antamaan vastalahjana pilluani. Lahjat annetaan ilman taka-ajatuksia. Minäkin annan miehelle lahjoja enkä suinkaan siksi että hän myisi itseään minulle. En omista tuollaisia ajatuksia asioista.

Jos vaimo tietää olevansa yksi tässä kolmioleikissä, asia on OK, muutoin olet täysin itsekäs paska ja niin myös mies. Ei sinun pidä vertailla lahjoja, joita vaimolle annetaan , omiisi. Jos asioista ei myös vaimon kanssa ole sovittu, olet perheen kyljessä oleva loinen ja horo.

• juuust
        kovin on katkeraa kirjoitti:

Kaikki tuossa vuodatuksessasi meni pieleen mm. mies oli jo pakkaamassa ja jättämässä mutta passitin takaisin kotiin koska en halua häntä itselleni, vaimolla ei ole lapsia jne. Seksi ei muuten suhteessamme ole koskaan ollut tärkeintä ;)

paitsi sille miehelle

• RobFBRoy

Pointsit ukkomiehelle. Sai tyhjennettyä "säkit" säälittävän tyhmään pillunkantotelineeseen!

• naurava nainen

Juuri näin Rob:Voisiko enää enemmän olla oikeassa!Tyhmä pillunkantoteline onkin oiva asana kakkosilel ja kolmosille sunmuille..vielä kun näille luuseri pettäjäukoille keksitään sopivan kuvaava nimike niin hyvä mieli kaikilla?:)

• Selvä tapaus
        naurava nainen kirjoitti:

Juuri näin Rob:Voisiko enää enemmän olla oikeassa!Tyhmä pillunkantoteline onkin oiva asana kakkosilel ja kolmosille sunmuille..vielä kun näille luuseri pettäjäukoille keksitään sopivan kuvaava nimike niin hyvä mieli kaikilla?:)

No katkera vaimohan tuo aloittaja ihan selvästi on. Kukaan entinen kakkonen tai kolmonen jne. ei tuollaista aloitusta kirjoita, tai ulkopuolinen. Kaikki naiset on muuten pillunkantotelineitä uskottomille miehille, vaimot myös. Ja kun se vaimon Wittu on ilmeisesti usein poissa käytöstä, niin siksi nuo uskottomat miehet tarvii toisia... Se "rakkaus" ei riitä uskollisena olemiseen ja odotteluun, että rouva reisiään ja revaansa taas saattaa levittää.

• tosi jne:)
        Selvä tapaus kirjoitti:

No katkera vaimohan tuo aloittaja ihan selvästi on. Kukaan entinen kakkonen tai kolmonen jne. ei tuollaista aloitusta kirjoita, tai ulkopuolinen. Kaikki naiset on muuten pillunkantotelineitä uskottomille miehille, vaimot myös. Ja kun se vaimon Wittu on ilmeisesti usein poissa käytöstä, niin siksi nuo uskottomat miehet tarvii toisia... Se "rakkaus" ei riitä uskollisena olemiseen ja odotteluun, että rouva reisiään ja revaansa taas saattaa levittää.

Ja siellä piipittää piipittämistään katkera kakkonen kolmonen tai nelonen.Sallikaa mun nauraa teidän hauskaakin hauskemmilel jutuille kun kilpailette typeristä luuseri ukkomiehistä.Ihanaa ettei ole tota ongelmaa eikä todella tule olemaankaan...ikinä en alentaisi itseäni moiseen paskaan:)

• Voi vaimo, vaimo...
        tosi jne:) kirjoitti:

Ja siellä piipittää piipittämistään katkera kakkonen kolmonen tai nelonen.Sallikaa mun nauraa teidän hauskaakin hauskemmilel jutuille kun kilpailette typeristä luuseri ukkomiehistä.Ihanaa ettei ole tota ongelmaa eikä todella tule olemaankaan...ikinä en alentaisi itseäni moiseen paskaan:)

No mitäs sä sitten tällä palstalla teet, ja noin hyökkäävään sävyyn ja katkerasti vastaat, kun sulla ei "tota ongelmaa" ole? :)

• :D

Niin, vaimo on se pillunkatoteline ja siivoaja. Pointsit tosiaan vaimolta menee aina pettävälle miehelle. Kakkonenhan se paha on kun ukko tähän retkahtaa :D

• nauravalle naiselle
        naurava nainen kirjoitti:

ja vaimoille hyvä nimi myös

• tdir78o0

Vaikka elämä näyttikin sulle p-ersettä, et sä siitä näköjään yhtään ole viisastunut.
      Typerää ilkkua täällä muita, kun itse on ollut vietävissä kuin pässi narun päässä... Kaikenlaisia tarinoita sitä maailmaan mahtuu - sekin, että ystäväni salarakas todellakin erosi vaimostaan ja nyt ovat olleet ystäväni kanssa onnellisesti naimississa kymmenen vuotta. Vaikka itse löitkin kätesi p-askaan, ei kaikilla mene yhtä kehnosti.

• tamacotsi

hanki tamacotsi, sitä voi hoitaa

• T..salarakas :)))

Siellä ne piiat raataa niska limassa kakaroitten ja siivousten kanssa..voi voi..sääliksi käy..

Me vietämme ihanaa laatuaikaa rakastelemme syömme hyvin keskustelemme hellimme toisiamme..oi sitä ihanaa elämää :))))))

ja taas tuo typerä mies maksoi kaiken ja minu kalliit ostokset :)))

• talakakas

Ja nyt olet jälleen yksin telkun ääressä ja mies vaimonsa ja lasten luona.
        Voi voi sääliksi käy yksinäistä yötä.

• T..salarakas :)))
        talakakas kirjoitti:

En tietenkään yksin hölmö..ymmärrät varmaan mitä tarkoitan :))))

• eikuitenkaanhölmö
        T..salarakas :))) kirjoitti:

Minä en ymmärrä että voit olla hölmön miehen kanssa, kun olet ilmeisesti sinkku.
        Etkö saa fiksua miestä, et tietenkään kun olet varatun patjana.
        En huolisi tuommoista hölmöä miestä, enkä haluasi olla maksettuna h.rana, kyllä on hölmö mies kun ei tajua että lypsät sitä molemmista päistä.

• sua mä säälin

Kakarat ja siivous kuuluu normaaliin arkeen eikä sen takia ketään tarvitse sääliä. Se on vaan elämää ja rikasta sellaista. Jos sen pääsisit kokemaan, tajuaisit, että mies viettää laatuaikaa myös sen vaimonsa kanssa. Kuuluu normaaliin elämään.

Mä luulen, että todellisuudessa olet yksinäinen ilman perhettä. Odotat vain miestä tulevaksi. Siinä menee elämä hukkaan odotellessa. Mä oikeastaan säälin sua.

• vietätkö laatuaikaa?
        T..salarakas :))) kirjoitti:

Ai yhdessä pettävän miehen kanssa lueskelette uskottomuus palstaa? On teillä huvit, laatuaikaa tosiaan.

• mökkiä kunnostamaan
        sua mä säälin kirjoitti:

Kakarat ja siivous kuuluu normaaliin arkeen eikä sen takia ketään tarvitse sääliä. Se on vaan elämää ja rikasta sellaista. Jos sen pääsisit kokemaan, tajuaisit, että mies viettää laatuaikaa myös sen vaimonsa kanssa. Kuuluu normaaliin elämään.

Mä luulen, että todellisuudessa olet yksinäinen ilman perhettä. Odotat vain miestä tulevaksi. Siinä menee elämä hukkaan odotellessa. Mä oikeastaan säälin sua.

Juuri näin. Tottakai kotona siivotaan ja pestään pyykkiä. Kuka asuu sikolätissä ja katsoo, kun perhe kulkee likaisissa vaatteissa. Sehän on osa laatua, kun koti on kunnossa, lapset hyvinvoivia puhtaissa vaatteissa.

• mmmmmmmies
        talakakas kirjoitti:

talakakas, sääliksi tilanteessa käy miestä joka kuuntelee tylsän vaimon nalkutusta ja kakaroiden kiljuntaa ja haaveilee toisenlaisesta elämästä. Tiedän mistä puhun, kokemuksesta.

• säälikää
        sua mä säälin kirjoitti:

Säälikää miestä sillä yksikään joka on onnellinen kotona ei hae toista tai kolmasta ja onneton mies ei jää suhteeseen joka ei ole ok ellei ole täysluuseri.

Säälikää siis miestä joka ei uskalla tehdä ratkaisuja vaan roikkuu tutussa vaimossa koska ei uskalla lähteä ja hakee lohtua ja seksiä kodin ulkopuolelta koska ilmeisesti kotoa ei sitä löydy, mutta silti se vaimo on liian tärkeä että siitä voisi edes harkita luopuvansa. Kiinnijäätynä itkevät "kyyyn eleitä" ja anovat anteeksi antoa.

säälikää vaimoa sillä hänen miehensä on luuseri ja syystä tai toisesta vaimo nöyrtyy elämää kakkosluokan miehen kanssa elämää päivästä toiseen.

Säälikää kakkosta ja kolmosta jotka toivovat pääsevänsä miehen maailmassa ykköseksi ja roikkuvat ukkomiehessä kun eivät löydä vapaata miestä.

Säälikää jokaista osapuolta. Sillä yksikään ei elä onnellista elämää vaan
        onnetonta jota silti ei ole voimia muuttaa.

Luojan kiitos niitä ykkösluokan puolisoitakin on olemassa.

• beenthereonece
        talakakas kirjoitti:

Parempi yksinäinen yö, kun yö miehen vieressä, jonka tiedät juuri rakastelleen toisen kanssa!

• Sääliäkö?
        mmmmmmmies kirjoitti:

talakakas, sääliksi tilanteessa käy miestä joka kuuntelee tylsän vaimon nalkutusta ja kakaroiden kiljuntaa ja haaveilee toisenlaisesta elämästä. Tiedän mistä puhun, kokemuksesta.

Säälit siis miestä joka on ihan itse valinnut tylsän vaimon ja tehnyt sen tylsän vaimon kanssa ne lapset? Ihmisen pitää hei itse valita sellainen elämä mistä haaveileekin. Minä en säälisi tyhmää miestä. Tyhmyydestä saa maksaa.

• Vitonen..
        beenthereonece kirjoitti:

Parempi yksinäinen yö, kun yö miehen vieressä, jonka tiedät juuri rakastelleen toisen kanssa!

Se mieshän rakastelee vuoron perään molempien kanssa? Kumman luota se tulee kumman luo? Sitä voi molemmat miettiä mutta ainoa joka on ansainnut uskollisen miehen on vaimo vaikka mies ei sitä ole. Kakkonen tietää ottaneensa alunperinkin varatun.

• tarrautujavaimot

Säälittää vaimo jonka mies juoksee toisen naisen luona. Mies pitää kulisseja yllä vain lasten tai asuntolainan takia. Salaa tekstailee salarakkaalle rakkaudentunnutsuksia wc:stä ja odottaa arkipäivää kun pääsee taas tapaamaan. Ja vaimo pyykkää ja kokkaa ja kuvittelee että mies välittää hänestä. Alentuupa jopa tappelemaan keskustelupalstalla miehestä joka pitää ihan vaimoa pilkkanaan. Selkärangattomia ovat vaimot jotka eivät saa luotettavaa, rakastavaa miestä ja jotka antavat kohdella itseään noin.

• tarrakakkoset

On varmaan tosi hienoa saada vessasta lähetettyjä rakkaudentunnustuksia (lue paskapuhetta) Taitava hölmöttäjä lähettelee tunnustuksia ja puhuu kulissiliitostaan kakkoselleen, jolloin piparin saanti on taattua. Samaan aikaan viettää mukavaa kotielämää vaimon ja lasten kanssa, kun kakkonen on hölmötetty odottamaan seuraavaa tapaamista.

Miten vaimo muuten voi olla selkärangaton, jos ei edes tiedä miehensä pettävän?

• NäinOnHyvä

Sinua taitaa pohjimmiltaan vaan v-tuttaa, koska tiedät - muttet myönnä - että toisenlaisiakin tarinoita on olemassa. Ymmärtäähän sen, että sitä katkeroituu huomattuaan, että toisen kauniit sanat olivat pelkkiä sanoja ilman mitään painoarvoa.

En ole kakkonen - en ole pyrkimässä vaimoksi vaimon tilalle. Mies on minun salaisuuteni ja minä hänen. Vuosia näin mennyt ja esim hetkellä, jolloin aloituksesi kirjoitit, puhuttiin hänen kanssaan puhelimessa, samoin la-iltana. Kotona oli, vaimo ja lapset nukkumassa. Se, mitä hän muutoin kotona tekee, ei ole minun asiani enkä sitä mieti "tippa linssissä". Ei hänkään mieti ja utele, mitä minä teen, kun ei olla yhteyksissä.

• kuin elokuvista

Jestas, onpa elämäsi jännää.Buuuaah!

• NäinOnHyvä
        kuin elokuvista kirjoitti:

Jestas, onpa elämäsi jännää.Buuuaah!

Oikein mukavaa on, ei voi mitään. Ikävää, jos se sinua jotenkin rassaa.

• naurava nainen:)

Kirjoitusten laadusta todella näkee ketkä ovat asialla.Huoraavat kakkoset.Kuvittelevat itsestään todella liikoja ja elävät mielikuvitusmaailmassaan.Säälin teitä.Olen itse vapaa nainen enkä ikinä alentuisi ilmaiseksi panopuuksi kellekään ukkomiehelle.Tai edes muuten varatulle pettävälle kusipää ukolle.Entistä parempia nauruja vaan saa kun tätäkin palstaa lueskelee.Ei satu olemaan muutakaan tekemistä kipeänä kotona::)))

• 89uioö90

Ja yks typerä itsensä muiden yläpuolelle kohottava naikkonen, joka selittää säälittävää notkumistaan uskottomuus-palstalla sillä, että on sairaana kotona... Joko olet aloittajan klooni eli täysillä vedätetty typerä kakkonen tai itseään buustaava ukkokullan pettämä pikkuvaimo...

• naurattaa:)
        89uioö90 kirjoitti:

Ja yks typerä itsensä muiden yläpuolelle kohottava naikkonen, joka selittää säälittävää notkumistaan uskottomuus-palstalla sillä, että on sairaana kotona... Joko olet aloittajan klooni eli täysillä vedätetty typerä kakkonen tai itseään buustaava ukkokullan pettämä pikkuvaimo...

Sä voit ihan ystävällisesti pitää typerät mielipiteesi omana tietonas.En ole pikkuvaimo enkä kakkonen.En edes entinen sellainen.Te koko pettäjäporukka jaksatte pitää täällä meteliä itsestänne ja suututte heti kun teitä hiukan arvostellaan:)Salli mun edelleen nauraa.En roiku palstoilla sen paremmin kuin olen ikinä roikkunut kessään ukossakaan.Ei ole tarvetta.jos luulit jotenkin mua loukanneesi niin todella väärässä olet.Ala-arvoinen pettäjäpaska se siellä itseään yrittää epätoivoisesti puolustaa.onko noin kamalaa jos jollakin on arvot kohdallaan elämässä mitäs ul ei kyllä ole!?:)

• 89uioö90
        naurattaa:) kirjoitti:

Sä voit ihan ystävällisesti pitää typerät mielipiteesi omana tietonas.En ole pikkuvaimo enkä kakkonen.En edes entinen sellainen.Te koko pettäjäporukka jaksatte pitää täällä meteliä itsestänne ja suututte heti kun teitä hiukan arvostellaan:)Salli mun edelleen nauraa.En roiku palstoilla sen paremmin kuin olen ikinä roikkunut kessään ukossakaan.Ei ole tarvetta.jos luulit jotenkin mua loukanneesi niin todella väärässä olet.Ala-arvoinen pettäjäpaska se siellä itseään yrittää epätoivoisesti puolustaa.onko noin kamalaa jos jollakin on arvot kohdallaan elämässä mitäs ul ei kyllä ole!?:)

Heh, vai et oo roikkunut kessään ukossakaan... Ettei vaan olis niin, että katkeruuttasi huonosta kelpuusta johtuen purat täällä puhkuen ja puhisten jaloja mielipiteitäsi. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja kiitos samoin, tollasen omahyväisen akan mielipiteet ei hetkauta. Ittekseen hirnujilla ei juurikaan oo kaikki inkkarit kanootissa...

• ei se kesä tule
        89uioö90 kirjoitti:

Heh, vai et oo roikkunut kessään ukossakaan... Ettei vaan olis niin, että katkeruuttasi huonosta kelpuusta johtuen purat täällä puhkuen ja puhisten jaloja mielipiteitäsi. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja kiitos samoin, tollasen omahyväisen akan mielipiteet ei hetkauta. Ittekseen hirnujilla ei juurikaan oo kaikki inkkarit kanootissa...

Ja taas tulee viikonloopu ja vieläpä Vappu, missä kakkone, kolmomen sun ukkomies ne viettää?
        Vaimon kanssa ylioppilaslakki päässä picnikillä viettäen kuoharia maistellen ja kusella ollessan sulle viestitellen vai?

• 89uioö90
        ei se kesä tule kirjoitti:

Ja taas tulee viikonloopu ja vieläpä Vappu, missä kakkone, kolmomen sun ukkomies ne viettää?
        Vaimon kanssa ylioppilaslakki päässä picnikillä viettäen kuoharia maistellen ja kusella ollessan sulle viestitellen vai?

No miten tää nyt mun kommenttiin liittyy?

• kevätaurinkokaunis
        ei se kesä tule kirjoitti:

Niin viettääkin, ja ainakin mulla on pokkaa myöntää täällä, että se sattuu ja lujaa! Sattuu, kun on yli vuoden jakanut uskoa ja luottaa, että mies on tosissaan, kun sanoo rakastavansa ja näkevänsä meidät oikeasti yhdessä jokaisessa tulevaisuudenkuvassaan. Minä en todellakaan ole niitä "kakkosia", jotka haluavat vain rusinat pullasta - minä haluaisin arjen, ja toki myös ne lomat ja juhlat, mutta ennen kaikkea arjen.

Olen kakkonen, vaikka en koskaan olisi sitä uskonut olevani. Siis, että rakastuisin ukkomieheen. Minähän olin naimisissa. Luulin olevani onnellinen. Mutta sitten tapasin tämän naimisissa olevan miehen, joka näytti minulle, millaista rakkaus voi olla kun saa olla oma itsensä ja toinen hyväksyy sinut sellaisena. Erosin miehestäni. Ukkomies puhui oman eronsa olevan käsillä päivänä minä hyvänsä. Niin, liian kauan on mennyt, mutta edelleen yritän uskoa. Huomaan, että paljon on muuttunut; ennen uskoin, nyt yritän uskoa. Mutta rakkautemme on vain syventynyt.

Silti mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että minä vietän tämänkin viikonlopun ja vapun yksin, tai lasteni kanssa, mutta ilman miestä, jota rakastan. Mies viettää sen vaimonsa kanssa ja minuun sattuu. En tiedä, miten kauan jaksan enää näin, mutta toistaiseksi saan vielä jostain voimaa jaksaa yrittää uskoa.

• 7855ghl
        89uioö90 kirjoitti:

No miten tää nyt mun kommenttiin liittyy?

Tolle vastaajalle on käyny niinku mulle monesti, menee edellisen piikkiin vaikka tarkottas jolleen muulle vastata.

• liian pitkä vkl
        kevätaurinkokaunis kirjoitti:

Niin viettääkin, ja ainakin mulla on pokkaa myöntää täällä, että se sattuu ja lujaa! Sattuu, kun on yli vuoden jakanut uskoa ja luottaa, että mies on tosissaan, kun sanoo rakastavansa ja näkevänsä meidät oikeasti yhdessä jokaisessa tulevaisuudenkuvassaan. Minä en todellakaan ole niitä "kakkosia", jotka haluavat vain rusinat pullasta - minä haluaisin arjen, ja toki myös ne lomat ja juhlat, mutta ennen kaikkea arjen.

Olen kakkonen, vaikka en koskaan olisi sitä uskonut olevani. Siis, että rakastuisin ukkomieheen. Minähän olin naimisissa. Luulin olevani onnellinen. Mutta sitten tapasin tämän naimisissa olevan miehen, joka näytti minulle, millaista rakkaus voi olla kun saa olla oma itsensä ja toinen hyväksyy sinut sellaisena. Erosin miehestäni. Ukkomies puhui oman eronsa olevan käsillä päivänä minä hyvänsä. Niin, liian kauan on mennyt, mutta edelleen yritän uskoa. Huomaan, että paljon on muuttunut; ennen uskoin, nyt yritän uskoa. Mutta rakkautemme on vain syventynyt.

Silti mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että minä vietän tämänkin viikonlopun ja vapun yksin, tai lasteni kanssa, mutta ilman miestä, jota rakastan. Mies viettää sen vaimonsa kanssa ja minuun sattuu. En tiedä, miten kauan jaksan enää näin, mutta toistaiseksi saan vielä jostain voimaa jaksaa yrittää uskoa.

Minulla on samallainen tilanne. Eroa on se, että tätä on jatkunut vuosia ja taas vuosia. Turha valehdella itselleni, olen vieläkin ja yhä enemmän mustasukkainen vaimolle. Nytkin he ovat jo mökillä ja tiedän kuviot, he rakastavat sitä paikkaa ja rakastelevat siellä. Lapsensa ovat jo omillaan. Miksi mies kiduttaa minua välillä kertomalla kuinka kiihkeää heillä vaimonsa kanssa on ja juuri tuolla mökillä. Kaikki vuodet ovat menneet tässä loppujen lopuksi tuhkaan. Neljän seinän sisällä tavataan. Tiedän, että nytkin viikonloppuna mökiltä käsin mies menee vaimonsa kanssa teatteriin ja juhlimaan ystäviensä kanssa. Nään heidät mielessäni kauniina , valkolakit päässä. Ei ole voimaa lopettaa, kuka mut haluaisi. Mutta kipeää tekee. Lisäksi minulla ei ole hirveän paljon ystäviä. Olen jotenkin vieraantunut, pakko käydä töissä, syödä ja peseytyä. Se on siinä.

• puotiakka
        liian pitkä vkl kirjoitti:

Minulla on samallainen tilanne. Eroa on se, että tätä on jatkunut vuosia ja taas vuosia. Turha valehdella itselleni, olen vieläkin ja yhä enemmän mustasukkainen vaimolle. Nytkin he ovat jo mökillä ja tiedän kuviot, he rakastavat sitä paikkaa ja rakastelevat siellä. Lapsensa ovat jo omillaan. Miksi mies kiduttaa minua välillä kertomalla kuinka kiihkeää heillä vaimonsa kanssa on ja juuri tuolla mökillä. Kaikki vuodet ovat menneet tässä loppujen lopuksi tuhkaan. Neljän seinän sisällä tavataan. Tiedän, että nytkin viikonloppuna mökiltä käsin mies menee vaimonsa kanssa teatteriin ja juhlimaan ystäviensä kanssa. Nään heidät mielessäni kauniina , valkolakit päässä. Ei ole voimaa lopettaa, kuka mut haluaisi. Mutta kipeää tekee. Lisäksi minulla ei ole hirveän paljon ystäviä. Olen jotenkin vieraantunut, pakko käydä töissä, syödä ja peseytyä. Se on siinä.

Teitä voisi sivaltaa samoin kuin noita vaimoja sivalletaan että miten voitte roikkua varatussa kun tiedätte toisen olevan vaimonsa kanssa "laatu-aikaa" viettämässä.
        Miltä tuntuu kun mies on edelliset yöt viettänyt vaimon vierellä ja teille tulee ne salaiset neljän seinän sisällä tarjotut tunnit.
        Noita vaimoja haukutaan ettei ole omanarvontuntoa, onko teillä.
        Sääliksi käy kun olette vielä odottavalla kannalla, ei se mies sieltä lähde, sanoo entinen kakkonen joka on tuon kokenut ja itsensä kylmettänyt turhan takia.

• ilhuilkfrth

Heko heko, olipas hyvä vitsi...
        Se on satavarma, että "oikea" kakkonen ei ole tuota kirjoittanut - vaan joku, joka saa kivat kiksit yrittäessään provota muita. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?

Oletko nainen, jonka mies on lähtenyt viettämään lauantai-iltaa jälleen kerran paremmassa seurassa kuin sinun kanssasi?
        Vai oletko muuten vain katkeroitunut?

• NäinOnHyvä

On itsestä kiinni, miten asiat ottaa ja millaiseksi tilanteen antaa päästä.

Olen ollut ukkomiehen salaisuus... No enemmän kuin 5, mutta vähemmän kuin 10 v. Mies soitti eilenillalla, että on tänään menossa laittamaan mökkiä kesäkuntoon lapsien kanssa, mutta palaa illaksi kotiin. Paikka on rakas miehelle, vanhemmilta peritty. Vaimosta ei puhuta - on todennut, että niiden asioiden puiminen kanssani ei kuulu asiaan ja niin se minustakin on. Jos mies olisi alun alkaen alkanut suoltaa "vaimoni ei ymmärrä minua"- juttuja, olisi maku mennyt saman tien. Joskus on todennut, että eipä hänellä kotona mitään erityisiä ongelmia ole - ja minä olen vastannut, että tiedän, että jos olisi, hän yrittäisi ne ratkoa sen sijaan, että pakenee ongelmia minun seuraani.

Mies ei ole minulle koskaan mitään "ruusutarhoja" lupaillut, vaan kertonut tilanteensa tyyliin "ota tai jätä". Minä olen ottanut - en siksi, etten "saisi muita", vaan siksi, että välitän hänestä todella paljon ihmisenä ja miehenä.Tunsimme varsin pitkään ennen tätä vaihetta ja jo silloin pidin hänestä paljon. Mies on sanonut, että ymmärtää sen, jos joku päivä sanon, että jatkan matkaani ilman häntä... Kun hänellä ei kuitenkaan ole muuta tarjota kuin satunnaisia yhdessä olon hetkiä, vaikka hänen mielessään tunnun yhteydenpidosta päätellen olevan jatkuvasti. Olen asiaa moneen kertaan punninnut ja todennut, että juuri nyt on hyvä näin. Ehkä joskus haluan jotain "enemmän", mutta se hetki ei ole nyt.
        Tulin juuri sisälle pihahommista. Aurinko paistaa ja kukkamaat ym istutukset puutarhassa heräävät eloon talven jäljiltä. Näkyvässä elämässäni puuhaa piisaa, lapset tulevat illalla isänsä luota ja talo täyttyy heidän äänistään, ja huomenna on taas työpäivä. Vappuna tulee omia ja lasten ystäviä iltaa istumaan. Elämäni on mallillaan ja salaisuuteni tekee siitä vielä vähäsen parempaa.

• putikka
        ilhuilkfrth kirjoitti:

Heko heko, olipas hyvä vitsi...
        Se on satavarma, että "oikea" kakkonen ei ole tuota kirjoittanut - vaan joku, joka saa kivat kiksit yrittäessään provota muita. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?

Oletko nainen, jonka mies on lähtenyt viettämään lauantai-iltaa jälleen kerran paremmassa seurassa kuin sinun kanssasi?
        Vai oletko muuten vain katkeroitunut?

Olen katkeroitunut juuri siitä syystä että odotin vuosia mieheltä ratkaisua.
        Miehen ratkaisu oli toinen "vaimo" josta sain tietää itsensä kertomana.
        Ja todellakaan ei se mies sieltä lähtenyt kummankaan matkaan vaan jäi vaimonsa luo, tiedän vielä senkin että uutta on taas kierroksessa kun meistä ei kumpainenkaan enää jatkanut saatuamme tietää toisistamme.
        No, yli 50vlle ei paljon ole miehissä tarjontaa, erektioräiriöisiä puolijuoppoja, ei kiitos yksinkin on parempi.

• kevätaurinkokaunis
        puotiakka kirjoitti:

Teitä voisi sivaltaa samoin kuin noita vaimoja sivalletaan että miten voitte roikkua varatussa kun tiedätte toisen olevan vaimonsa kanssa "laatu-aikaa" viettämässä.
        Miltä tuntuu kun mies on edelliset yöt viettänyt vaimon vierellä ja teille tulee ne salaiset neljän seinän sisällä tarjotut tunnit.
        Noita vaimoja haukutaan ettei ole omanarvontuntoa, onko teillä.
        Sääliksi käy kun olette vielä odottavalla kannalla, ei se mies sieltä lähde, sanoo entinen kakkonen joka on tuon kokenut ja itsensä kylmettänyt turhan takia.

Niin, voisi kait sivaltaanoinkin, mutta kun ainakaan meidän suhteessamme se ei ole niin. Että tappaisimme neljän seinän sisällä, salassa katseilta. Me tapaamme ihan julkisestikin; kuljemme käsi kädessä kaupungilla, suutelemme missä siltä tuntuu (ostoskeskuksissa, ravintolassa, lounaspaikoissa, kaupungilla kävellessämme) - ihan niissä samissa ympyröissä, joissa miehen elämä muutoinkin liikkuu. Hän ei siis pidä minua salassa siinä mielessä. Joskus mietinkin, että haluaako hän tällä tavoin "jäädä kiinni", ettei tarvitsisi kokonaan tehdä ratkaisua itse. Vaikka olen myös tuosta hänen toiminnastaan päätellyt, että joitain ratkaisuja hän on tehnyt, kun kerta kanssani avoimesti näyttää hellyydenosoituksia jne. Jos ei missään nimessä haluaisi jäädä kiinni tai erota, niin ei hän niin tekisi, se on varma!

• yllättävää
        kevätaurinkokaunis kirjoitti:

Niin, voisi kait sivaltaanoinkin, mutta kun ainakaan meidän suhteessamme se ei ole niin. Että tappaisimme neljän seinän sisällä, salassa katseilta. Me tapaamme ihan julkisestikin; kuljemme käsi kädessä kaupungilla, suutelemme missä siltä tuntuu (ostoskeskuksissa, ravintolassa, lounaspaikoissa, kaupungilla kävellessämme) - ihan niissä samissa ympyröissä, joissa miehen elämä muutoinkin liikkuu. Hän ei siis pidä minua salassa siinä mielessä. Joskus mietinkin, että haluaako hän tällä tavoin "jäädä kiinni", ettei tarvitsisi kokonaan tehdä ratkaisua itse. Vaikka olen myös tuosta hänen toiminnastaan päätellyt, että joitain ratkaisuja hän on tehnyt, kun kerta kanssani avoimesti näyttää hellyydenosoituksia jne. Jos ei missään nimessä haluaisi jäädä kiinni tai erota, niin ei hän niin tekisi, se on varma!

Minusta kuulostaa ihan selkeästi siltä, että mies on tehnyt ainakin henkisen päätöksen siitä, että hänen avioliittonsa on lopussa, ettei hän välitä vaikka jäisi kiinni ja liitto loppuisi. Kuten sanoit, jos hän ei missään nimessä haluaisi erota, hän ei sinua julkisesti suutelisi! Mutta silti jännä juttu, koska kovinkaan moni pettävistä ukkomieheistä ei todellakaan toimi tuolla tavoin. Yleensä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tavata salassa neljän seinän sisällä, tai sitten ei ollenkaan.

• pusu muruselle

Tiedän tasan tarkkaan missä rakas ukkomies on. Hän ulkoiluttaa tämän viikonlopun vaimoaan, että voimme taasen ensiviikolla olla yhdessä iltaisin, "ylitöiden" nimikkeelä,kuten teimme viime viikollakin monena ilta.

• elämä on

Käykö vähän kateeksi? Siellä murunen nauttii vaimonsa kanssa ehkä teatterista, konsertista, käy ravintolassa syömässä, ehkä on risteilyllä tai kaupunkilomalla. Ensi viikolla sitten miehen pimeä puoli: kaulukset pystyssä , hattu korville vedettynä "ylitöihin" sinun kuppaseen kämppääsi.

• Pusu muruselle
        elämä on kirjoitti:

Käykö vähän kateeksi? Siellä murunen nauttii vaimonsa kanssa ehkä teatterista, konsertista, käy ravintolassa syömässä, ehkä on risteilyllä tai kaupunkilomalla. Ensi viikolla sitten miehen pimeä puoli: kaulukset pystyssä , hattu korville vedettynä "ylitöihin" sinun kuppaseen kämppääsi.

Minulla ei ole kuppaista kämppää. Asun yksin isossa omakotitalossa ja ihan omasta tahdostani, koska en koskaan halua miestä asumaan luokseni, haluan säilyttää vapauteni. Murunen voi vapaasti nauttia vaimonsa seurassa maitsemissasi paikoissa, sekään ei minua liikuta, koska olen ollut miehen salarakkaus jo heidän seurustellessa ja ny kuutisen vuotta, heidän avioliiton aikana. Olen vapaa ja meillä on oma juttu menossa, rakastamme ja haluamme tavata toisiamme silloin kun molemmille sopii. Nautimme kesällä muruseni harrastuksen seuraamana, festareilla, hotelleissa, risteilyillä, ym.
        Moottoripyöräily on hieno harrastus.

• yököttää
        Pusu muruselle kirjoitti:

Minulla ei ole kuppaista kämppää. Asun yksin isossa omakotitalossa ja ihan omasta tahdostani, koska en koskaan halua miestä asumaan luokseni, haluan säilyttää vapauteni. Murunen voi vapaasti nauttia vaimonsa seurassa maitsemissasi paikoissa, sekään ei minua liikuta, koska olen ollut miehen salarakkaus jo heidän seurustellessa ja ny kuutisen vuotta, heidän avioliiton aikana. Olen vapaa ja meillä on oma juttu menossa, rakastamme ja haluamme tavata toisiamme silloin kun molemmille sopii. Nautimme kesällä muruseni harrastuksen seuraamana, festareilla, hotelleissa, risteilyillä, ym.
        Moottoripyöräily on hieno harrastus.

Taas tuli todistetuksi: moottoripyöräilevät miehet on ääliöitä. Kerro vielä, että äijä on reippaasti yli nelikymppinen, kalju ja leuassa roikkuu oksettava parta.

• pusu muruselle
        yököttää kirjoitti:

Taas tuli todistetuksi: moottoripyöräilevät miehet on ääliöitä. Kerro vielä, että äijä on reippaasti yli nelikymppinen, kalju ja leuassa roikkuu oksettava parta.

On hän.

• tyytyväinen

Juuri tultiin tämän minun "ukkomieheni" kanssa takaisin toisesta kaupungista, jossa oltiin viikonloppua viettämässä hotellissa. Hän harrastaa paljon ja on sen takia viikonloppuja poissa kodistaan. Vaimoa ei huvita lähteä mukaan, vaan hän jää mieluummin kotitöitä tekemään. Ei tosin lapsia hoitamaan, kun niitä ei pariskunnalla ole.
      Tosin tämäkään viikonloppu ei liittynyt mitenkään harrastuksiin, vaan meidän yhteiseen laatuaikaan. Jotenkin nuo harrastusmenot on lisääntynyt näiden kahden viimeisen vuoden aikana, jona ollaan aikaamme yhdessä vietetty.

Niin, että sellainen mukava viikonloppu oli tämäkin taas kerran. Ehkä vaimollakin oli kivaa, jos vaikka oma salarakas hänelläkin.

• ed naurava nainen

Voi teitä pillunjakajaraukkoja suurine haaveineen:)Ja voi näitä luuseriukkomiehiä jotka haluaa työntää kyrpäsä joka aukkoon mikä vastaan tulee ja jokainen niistä aukoista luulee olevansa jotakin erikoista ukkomiehelle:)Ihanaa vappua kaikille:)LUpaan nauraa vapun aikaan teidänkin puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      9
      5757
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      67
      5221
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      45
      3926
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      20
      3587
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3446
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      46
      3320
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3223
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      52
      2909
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2635
    10. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      3
      2405
    Aihe