Roskaruoan orja

pontsikosaina

Eli minä olen roskaruoan orja..:( Olen lapsesta asti ollut erittäin perso sipseille,hampurilaisille ja kaikelle missä on majoneesia, suolaa, rasvaa ym. Karkeista ja leivonnaisista en ole niinkään koskaan välittänyt.

Tilanne on nyt se ,että olen lievästi ylipainoinen eli 171cm ja 73kg, tämä ei kuulosta pahalta (vielä), mutta olen tällä ruokavaliolla erittäin potenttiaalinen liikalihava muutaman vuoden kuluttua. Voisin syödä itseni ähkyyn roskaruokaa n. 4kertaa päivässä ja saman tien kun ähky menee ohi tekee mieli lisää mäkkiä ja heseä. Ikinä en kyllästy roskaruokaan sillä on viikkoja jolloin olen syönyt useamman kerran päivässä kaikkea mättöruokaa eikä ikinä tule kyllästymistä.

Olen erittäin huolestunut terveydestäni sillä haluaisin syödä terveellisesti ja kevyemmin, en myöskään voi hyvin huonon ravinnon ja lievän ylipainon vuoksi.
Tunnen olevani riippuvainen, onko ketään kohtalotovereita?

mikä nyt neuvoksi?

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ziva´s

Tervetuloa kerhoon:) Täällä kans sama ongelma. Jos meillä olisi alkoholi tai huumeongelma niin kyllä lääkäri osaisi alkaa neuvomaan ja auttamaan mutta kun on syömisongelma, niin vastaus on vain älä syö! Vastataanko alkoholistille vain, että älä juo? Narkkarille, älä pistä itseäsi?
      Eli helppoa kuin heinän teko:) Älä syö!
      Tsemiä sinulle ja kevään odotusta.

• kaikilla on..

Mä luulen että teidän kannattaa pistää kokonaan pikaruokalat pannaan toistaiseksi.

Syökää vaan kotona. Vaikeeta neuvoa muuta. Mä en tykkää yhtään hamppareista enkä ikinä syö ranskalaiasia mutta mun heikkous on kerma ja siitä tekemäni hedelmärahkat ja pahimmillaan itsekeitetty kinuski. Enpä ole enää hoikka minäkään...10kg pitäis saada pois.

• ponsikosaina

Hmm.. Yritän saada itseni ruotuun ennen kesää. Onko muita joilla samantyyppistä ongelmaa tai onko joku joka on saanut syömisensä hallintaan?

• summerroll12

Mäki voisin liittyä samaan kerhoon. Tykkään roskaruuasta ihan sikana ja tulee syötyä kaikkea epäterveellistä vaikka tiedän, mikä olisi terveellistä ja myös rakastan kaikkea terveellistä ruokaa. Raakoja kasviksia ja hedelmiä voisin syödä yhtä paljon kuin roskaruokaa, mutta kun tulee sellainen masentava kausi niin tekee mieli vaan täyttää itsensä roskalla. Kasviksia nimittäin pitäisi syödä aikalailla, jotta tulisi kestävä ähky...En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Itse olen 170/77 tällä hetkellä ja pahimmillaan on ollut 170/84 eli kyllä tässä pitäisi jotain tehdä, jotta se paino laskisi sinne terveelliselle tasolle. Tavoite olisi noin 60-65kg eli kyllä pudotettavaa olisi. Mikä teidät saa syömään? Voishan sitä tiettyä laihdutuskavereiksi ryhtyä eli mailata kuulumisia, huonoja sekä hyviä. Tsempata toisiamme. Jos kiinnostaa, niin mun maili on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe