Liian lyhyiksi!

märisijämarisija

Apua, leikkautin eilen tukkani pitkästä TOSI lyhyeksi, ns.poikatukaksi. Nyt minua ahdistaa, kun olen lukenut useasta paikasta miesten mielipiteitä, että lyhyttukkaiset naiset ovat rumia. Minusta se riippuu kasvoista, sopiiko lyhyt vai pitkä tukka?
Minulla on kaiken lisäksi luonnontaipuisa tukka ja tämä sojottelee ihan mihin sattuu sieltä sun täältä. Näytän varmaan ihan mummolta :(

Siis... Paljonko hiustenpitennykset maksaisivat suunnilleen, miten vaikea niitä on laittaa ja hoitaa, kuluttaako ne omaa tukkaa?... Vai täytyykö vain totutella tähän? Ehkä kolmen kuukauden päästä ( 3cm tukkaan) tämä voisi näyttää ihan ok:lta... Ikävä pitkää tukkaa :´( Miksi leikkautin.....

14

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

Keksi parempi vitsi urpo.

• märisijämarisija

Mikä vitsi? Totta tämä on.

• Makuasioita

Yhtä monesta paikasta voi lukea, että lyhyttukkaiset ovat kauniita.

Millään et voi miellyttää kaikkia, sillä yksi tykkää pitkästä ja toinen pätkästä. Miellytä siis itseäsi ja lopeta hiustesi haukkuminen. Et todennäköisesti vaan ole vielä tottunut uuteen tukkaasi. Sitäpaitsi kyllä se siitä kasvaa, jos niin haluat. Lyhyessä tukassa jo muutamankin sentin kasvu näkyy hyvinkin nopeasti.

• Ylpeä pitkätukkainen

joo lyhyt tukka on mielestäni tosi ällö, naisilla, etenki kaikki 40 kymppiset naiset on aina lyhyt tukkasia, en ymmärrä. siis suomalaiset. hiustenpidennyksiä saa edulliesti vaikka huutonetistä, sellasia klipsi pidennyksiä , halvimmat n.45e, sitte ne kampaamossa laitetut on arvokkaampia, jotain 200-400e. mut joillekki sopii se lyhytkin joten päätös on sun. jos on siis tooosi lyhyt tukka nii en tiiä saako niitä pidennyksiäkään laitettua. joten peruukki jää viimiseksi vaihtoehdoksi!

• märisijämarisija

Kyllä tähän saisi pitennykset laitettua, mutta alan jo tottua tähän lyhkäsempään tukkaan :)
        Mulla on pari lyhyttukkaista kaveria (naisia siis) joille en osaa kuvitellakaan pitkää tukkaa. Ovat tosi nättejä. Omalla kohdalla tämä lyhyttukkaisuus vaan arveluttaa kun olin vuosia pitkätukka. Kai se riippuu kasvoista minkä pituinen tukka sopii.

Pitääpä kuitenkin selata huviksi nuita huutonetin sivuja, mutta tuskin alan tähän päähän väkertää tekohiuksia.

• yksi lyhythiuksinen

Kyllä lyhyet hiukset sopivat yhtä hyvin naisille kuin pitkät ja kasvavathan hiukset nopeasti takaisin..
      lyhyet hiukset tuovat joillakin naisilla paremmin kasvonpiirteitä esin, mitkä hukkuisivat pitkien hiusten alle.

• märisijämarisija

Tässä tukassa muiden kehumat (ja itseni aina häpeämät) poskiluuni tulevat kuulemma nätisti esiin. Ei tämä ihan koneella ajetun lyhyt ole, mutta niin ettei taakse saa juuri ja juuri pikkuista ponnariakaan. Sivuille kyllä saa, eli on sivuilta aavistuksen polkka. Löytäisinpä kuvan tällaisesta, tätä tyyliä on vähän vaikea selittää :D
        Eli päältä on korvan puoliväliin ja mulla on pitkätkö otsatukka. Tuo takatukattomuus nyt eniten harmittaa, mutta kyllä olen alkanut jo tottua tähänkin tyyliin :) Aion silti kasvattaa pitemmäksi, mutta enää ei ole sellaista paniikkia kuin aluksi kun tukka lähti.
        Ja muutenkin pidin pitkää tukkaani aina vaan ponnarilla... Ehkä se poninhäntä olisi kuitenkin kivempi niskassa keikkumassa kuin tämä ei mitään :P

• 140ijv9s3erfuj9s
        märisijämarisija kirjoitti:

Tässä tukassa muiden kehumat (ja itseni aina häpeämät) poskiluuni tulevat kuulemma nätisti esiin. Ei tämä ihan koneella ajetun lyhyt ole, mutta niin ettei taakse saa juuri ja juuri pikkuista ponnariakaan. Sivuille kyllä saa, eli on sivuilta aavistuksen polkka. Löytäisinpä kuvan tällaisesta, tätä tyyliä on vähän vaikea selittää :D
        Eli päältä on korvan puoliväliin ja mulla on pitkätkö otsatukka. Tuo takatukattomuus nyt eniten harmittaa, mutta kyllä olen alkanut jo tottua tähänkin tyyliin :) Aion silti kasvattaa pitemmäksi, mutta enää ei ole sellaista paniikkia kuin aluksi kun tukka lähti.
        Ja muutenkin pidin pitkää tukkaani aina vaan ponnarilla... Ehkä se poninhäntä olisi kuitenkin kivempi niskassa keikkumassa kuin tämä ei mitään :P

Ite leikkautin vuosi sitte tosi lyhyeksi ja sitten itkin varmaan viikon niitä menetettyjä hiuksiani. Kyllä uuteen tukkaan tottuu ja tukka kasvaa kuitenkin aina takasin että äläs huoli. Tuo on vaan alkupaniikkia. Ja niin kun sanoitkin poskiluusi tulevat nyt nätisti esiin. Ei sellaiset kasvoilla roikkuvat hiuksetkaan nätit ole jotka piilottaa kaikki kasvonpiirteet. Tsemppiä tukan kasvatukseen jos et sitte ihastu uuteen tyyliis ja haluakin pysyä lyhyttukkasena! =)

• -.-.-.-.
    • märisijämarisija
      • .......

haukion kala.

• äidinkielenope
        ....... kirjoitti:

haukion kala.

Se kirjoitetaan: Hauki on kala.

• gr5r4rgbf

"TOSI lyhyeksi"
        Jaa-a, tuo ei kyllä ole TOSI lyhyt. xD
        Tukka kumminkin kasvaa. Harvoin näkee lyhyttä tukkaa, paitsi vanhemmilla naisilla.
        Musta lyhyt tukka nuorilla naisilla katukuvassa olis tosi jees, vaihtelua.

• tonttu

Ai äidinkielenope?vaan äidinkielen opettaja.Vitsailin kuvan hiukset on kuin ,Jenni Haukion.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe