Ongelmana on että selluliittiä on näkyvästi erityisesti reisissä, pakaroissa ja pyllyssä. Miten saada nämä pois tehokkaasti ja nopeasti? Olen käyttänyt aamuin illoin selluliitti rasvaa, mutta onko jokin liikuntamuoto joka auttaisi myös?
Kaipaan kipeästi vinkkejä!
Selluliitti ongelma.
6
794
Vastaukset
- onhan niitä keinoja!
Moikka! Maailmassa on miljoonia eri keinoja kaikkeen, joten eiköhän tähän sunkin ongelmaan keino löydy.
Selluliittiä on vaikea saada pois, mutta ei mahdotonta, kaverini käytti sellaista selluliitti maskia, joka vähentää sitä, toisin sanoen "tappaa sen" En muista mistä sitä saa, mutta se oli sellainen samanmoinen pussukka kun ne seppälän kasvonaamiot. Hän käytti sitä n. vuoden verran ja selluliitti oli poissa. Eihän se tietenkään lähde pois jos ei harrasta myös liikuntaakin. Lenkkeily on parasta liikuntaa ihan kaikkeen. Aloita pelkällä kävelyllä ja sitten siirry hölkkään.
P.s. Se maski on todella poltteleva iholla! Voi iho poltella ainakin tunnin verran käsittelyn jälkeen .. Kun iho tottuu aineeseen ,se ei enää polttele. Muuten jos sinulle tulee helposti selluliittiä, kannattaa käyttää sitä ainetta vaikka ei sellua olisikaan, koska se estää sitä todella hyvin.- Terje
Spa-kapseli on maailmassa hyvin tunnettu (Agva massage)
Tämän laitteella voidaan kaikki ratkaista kannattaa katsot YouTube Mikä se on ja mitä tekee
Tämä kone tekee erikseen, mitä ihminen tarvitsee selkä, jalat, hartiat lünfit, selluliitti,
koko hieronta Katso ja varmista
Ja nyt on tämä kone käytössä Suomessa
Kysy lisää 0449930688
- TERJE
Suosittelen vastaavaa hoitoa selluliitin poistoon
viikossa kerran 30 min kuiva vesi hieronta tämä tarkoittaa sitä, että ei tarvitse riisua
voit mennä kapselin sisään ohuet kangassuodatinta selässä.
Paikka on Ratsukatu 8 Espoo (Leppävaara)
Hinta oli 30 min 30 eur 1h 55 EUR
Lisäksi ripsienpidennykset on siellä halpaa vain 50 eur
RATSUKATU PUH: 0449930688 - sellut pois
Pyöräilemään.
- r
Ihan turhia noi ihmelääkkeet. Pyöräilyn jälkee proteiinii. vaikka rahkaa tai raejuustoo. niin helppoo
- Urheilullinen
Hei, itse kärsin pitkään ongelmallisesta selluliitistä. Kyllästyin kun treeni ja ruokavalio ei tepsinyt. Palkkasin kehonrakentajan treenarikseni, koska tiesin, että joku mättää kun treeni ei tehoa. Nyt takana 4 kk treeniä ja uusi ruokavalio. Reidet ovat muuttuneet kapeiksi ja KAIKKI selluliitit kadonneet! Mutta itsekuria se vaatii ja herkutteluille iso EI! Mitään oikotietä onneen ei ole, ruokavaliossa ja treenissä on vain vikaa jos ne eivät katoa. Itsekin söin mielestäni terveellisesti, kunnes.. :D ihanaaa kun kerrankin omistaa unelmiensa jalat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439