Heippa,
Mitä kaikkia asioita deittiprofiiliin kannattaa kirjoittaa? Olen 28-vuotias mies, korkeastikoulutettu, tupakoimaton, sporttinen, kaikin puolin laadukas tapaus:). Tahtoisin tehdä joukosta erottuvan profiilin mutta kuitenkin sellaisen joka on mun itseni näköinen. Perisyntini on ollut se että kirjottelen aika pitkät litaniat enkä saa oikein tuotua itsestäni esille sitä kaikkea mitä haluaisin...
Vinkkejä?
Mitä profiiliin kannattaa kirjoittaa?
3
195
Vastaukset
- 188
Jätä kuitenkin liika itsesi kehuminen pois, vaikka olisit kuinka "laadukas" tapaus,
niin on suuri mahdollisuus upota itserakkauden syövereihin noilla keinoilla.
Monet kiertää sellaiset kaukaa. Malttia,,, malttia. - kokemusta on
Jauha mahdollisimman paljon paskaa niin naiset kiinnostuu. Jos kirjoitat totta niin profiilis jää huomiotta. Naiset ei ole kuin miehet joten turha luulla, että niitä ns. nippelitieto kiinnostaa. Ole hauska olematta huvittava, älä kerro miten komea olet ja sporttinen vaan kerro millainen olet luonteeltasi siten, ettei synny luettelomaista blaablaablaata. Kerro hauskasti ettei ulkonäköösi kuulu näyttää persvakoa ja napakarvoja ja että käyt säännöllisesti suihkussa/pesulla/saunassa etc ja että tuoksut hyvältä.
Naiset pitää hyvältä tuoksuvista miehistä jotka ovat hauskoja ja osaavat kirjoittaa ilman että uni tulee silmään.- Nettideittailija
Kiitos hyvistä neuvoista! Mutta oikeastaan tämä tiedän jo tämän, ongelma on se että olen helvetin huono kuvailemaan itteäni sillee hauskasti ja nasevasti, aina tulee lopputuloksena sellasta helvetin kuivaa tekstiä, niinku luetteloa kirjottas ominaisuuksista:)
Osaisitko heittää jotain esimerkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760