Tää on taas näitä ikuisuusjutskia, joita tulee selattua sekä mielessä että paprulla. Noin viisi vuotta sitten mä huomasin (tai en edes itse huomannut, vaan mulle huomautettiin) että mä en osaa kirjoittaa vittuilematta. On täysin hämärän peitossa ne syyt jotka johtavat tällaiseen raapimiseen, sillä lähtökohtaisesti mä en tartu kynään aukoakseni päätä vaan hypätäkseni edessäni kiitävään virtaan.
Virrassa on se imu. Ei uintiliikkeet siinä mitään osaa näyttele, kelluntataidot.
(Hakaniemen punaista naurua)
Miten kirjoittaa vittuilematta
20
53
Vastaukset
- Näin on.
Miten arvioisit minun kirjoitustyyliäni?
Yritän aina olla erittäin korrekti.
(Joskus on hyvä saada karmaisevaakin palautetta)- Nasdaq
Nuo näyttävät ihan kirjaimilta jotka ovat kiinnostuneet itsestään.
Ehkä olet itseohjautuva. - Miten on ?
Nasdaq kirjoitti:
Nuo näyttävät ihan kirjaimilta jotka ovat kiinnostuneet itsestään.
Ehkä olet itseohjautuva.Olen kyllä kiinnostunut muiden näkökannoista ja näkemyksistä, vaikka kirjoituksistani sitä ei aina huomaa. Saatan joskus jopa vahingossa ärsyttää jotakuta. Tosin siten niitä vastauksia monesti saa enemmän.
Pitäisikö minun pyrkiä mielestäsi pois tästä itsekeskeisyydestä ? - Nasdaq
Miten on ? kirjoitti:
Olen kyllä kiinnostunut muiden näkökannoista ja näkemyksistä, vaikka kirjoituksistani sitä ei aina huomaa. Saatan joskus jopa vahingossa ärsyttää jotakuta. Tosin siten niitä vastauksia monesti saa enemmän.
Pitäisikö minun pyrkiä mielestäsi pois tästä itsekeskeisyydestä ?Ei suinkaan. Mitä järkeä siinä olisi. Maailma näyttäytyy muille selkeämpänä täysin itsekeskeisestä kuvakulmasta käsin.
- Miten on ?
Nasdaq kirjoitti:
Ei suinkaan. Mitä järkeä siinä olisi. Maailma näyttäytyy muille selkeämpänä täysin itsekeskeisestä kuvakulmasta käsin.
Koitatko sanoa, että itsekeskeisyyteni olisi jotenkin typerää ?
Rehellinen palaute tuo aina hyvän fiiliksen. - Nasdaq
Miten on ? kirjoitti:
Koitatko sanoa, että itsekeskeisyyteni olisi jotenkin typerää ?
Rehellinen palaute tuo aina hyvän fiiliksen.Sanojen jäädessä avoimiksi pääsee helpoin keinoin toisen pään sisään ja ymmärtää tämän vaikuttimet, psyykeen hierarkian.
Sä olet liian herkkis näihin hommiin. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sanojen jäädessä avoimiksi pääsee helpoin keinoin toisen pään sisään ja ymmärtää tämän vaikuttimet, psyykeen hierarkian.
Sä olet liian herkkis näihin hommiin.Tätä pitää vähän hioa.
Ymmärtääkseen.
(Naurua) - Miten on ?
Nasdaq kirjoitti:
Sanojen jäädessä avoimiksi pääsee helpoin keinoin toisen pään sisään ja ymmärtää tämän vaikuttimet, psyykeen hierarkian.
Sä olet liian herkkis näihin hommiin.Siinä(kin) olet täysin oikeassa. Tarkoitus olikin vain parantua.
Mitähän kaikkea oletkaan lukenut ? - Miten on ?
Nasdaq kirjoitti:
Tätä pitää vähän hioa.
Ymmärtääkseen.
(Naurua)Olet palstan vmäisimmin kirjoittava tyyppi.
Mikä ei toisaalta ole lainkaan huono asia. - Nasdaq
Miten on ? kirjoitti:
Olet palstan vmäisimmin kirjoittava tyyppi.
Mikä ei toisaalta ole lainkaan huono asia.Jeps
Pienen itsetutkiskelun jälkeen ymmärsin olevani siinä mielessä jälkeenjäänyt, että en pidä vaivoinani minkäänlaista herranpelkoa. Tämä taas johtuu osittain taustastani, ja muusta sälästä joka siinä siivellä lentää. - Siten on.
Nasdaq kirjoitti:
Sä olet liian herkkis näihin hommiin.Siis kuvittelee pääsevänsä, kun on niin täynnä kristallipallonsa valoa.
Rehelliset ihmiset ovat kylläkin kiinnostavampia, koska heiltä voi saadakin jotain.
- Hae tältä alueelta
Ei se onnistu, ennen kuin kykenet luppumaan tuosta patologisesta itsekeskeisyydestäsi. Ennuste on huono.
- Nasdaq
En katso sinun olevan kykenevä tekemään minkäänlaisia ennusteita. Mulla taas on kristallipallo ja siinä valo.
- ympäripyöreä
En minä alkaisi itseäni rajoittamaan olemalla ylivarovainen.
- Nasdaq
Enkä minä rajoittamaan menemisiäni olemalla ylipainoinen.
(Painavaa naurua) - ympäripyöreä
Nasdaq kirjoitti:
(Painavaa naurua)Nyt sait minut promillen verran suututettua. Mietin, menisinkö suihkuun...
- ympäripyöreä
Nasdaq kirjoitti:
(Painavaa naurua)Terveisiä suihkusta. Nyt on valmiimpi vastaanottamaan päivän antia. Vaikka ei itse mihinkään menisikään, aina joku voi tulla käymään.
- .
huomaatko sinä muiden vittuilevaa kirjoitustyyliä?
- Nasdaq
Olen immuuni vittuilulle. Vittuilu ei sovi mulle.
- wr
Ethän sä edes ole palstan vittumaisin tyyppi.
Sun perustelut on viihdettä jo sinällään.
Tietysti makuasioita. Mut...
Enemmän mua häiritsee esim Vilin, tissimiehen tai kunnian miehen jne ylitsevuotava viha(yli-)mielisyys aivan kaikkea kohtaan....ja erityisesti tyhmyys.
Palstan nikkejä haukkuvat aloitukset jne. Kun ei ole mitään järjellistä sanottavaa, niin spreyataan tyhjää paskaa mahdollisimman laajalti.
Mua ei häiritse sun satunnainen v ittuilu. Mut jos meinaat julkaista niin veetuilua kannattaa käyttää harkiten. Kohteen pitää olla ns luvallinen, kuten politiikka tai ilmiö. Vaikea heittää uskottavia esimerkkejä, mut eihän esim Jone Nikula osaa kirjoittaa kolumniakaan ilman pilkkaa. Se sopii sen habitukseen.
Britit osaa sen genren.
Täällä on kirjoittajia, joille en viitsi sanoa mitään, koska mikään ei kelpaa, aina tulee kökköä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770