Helöy kirjottelijat ja arvon trollaajat. Mä rupesin tässä miettimään, että miksi eron jälkeen alkaa aina armoton "kellä menee paremmin"-kilpailu? Itse erosin vajaa kuukausi sitten, kun minut jätettiin ja päätimme pysyä vielä kavereina. No joo, eron jälkee sitten näimme pari kertaa ja aika hirveää se oli. Mulla meni elämässä huonosti (koin eron aika rankasti, omainen kuoli, ei kesätöitä, opinnot vaikeassa vaiheessa eikä minulla juuri ole mitään tukiverkkoa tässä kaupungissa, kuten exälläni). Siitä huolimatta vaikka sanoin että olen aika rikki, jätkän oli aivan pakko alkaa kertomaan välittömästi nähdessämme kuinka hänellä asiat ovat loistavasti, uusia tuttavuuksia, bileitä, naisten iskemistä, työpaikka, rahaa tulossa jne. jne. Tiedän miehen aina vähän liioittelevan tekemisillään ja että hän ei oikeasti ole mikään bilehile, naistenmies tai uraohjus, mutta olen itse niin herkkänä että kaikki kuulostaa supermiehen tekosilta.
Tässä vain oli niin vastenmielistä se, että kerran kun halusin nähdä kertoakseni tästä omaiseni poismenosta, hän ei antanut minulle suunvuoroa alkuun vaan tykitti viimeillan biletyksillään. Kun minä sitten sain väliin sanottua mitä oli tapahtunut ja aloin itkeä, mies meni aika vaikeaksi ja halasi epämääräisesti. Sanoin että mukava kuulla kuitenkin sun seikkailuistas, koska itselläni on tällasia murheita joita en sillä hetkellä halunnut ajatella. Hän ei pitkään minun murheistani välittänyt vaan jatkoi pian omien tekemistensä raportoinnilla, josta en kyllä häntä syyllistänytkään koska halusin ajatella muita asioita. No, lisäksi on tapahtunut vielä muutakin huonoa elämässäni ja selviän näistä kyllä, mutta viimeinen tippa oli kun näin exäni eilen sattumalta kauppareissulla ja hän kertoi jälleen kuinka mahtavaa hänellä oli, kuinka hän oli menossa huomenna juhliin joihin minun piti alunperin hänen seuranaan mennä. Minä taas kerroin että kävin juuri ostamassa hautajaismekon ja eräs sukulaiseni ei joutunutkaan vankilaan. Tähän hän totesi että "jaa, mutta minäpä lähden huomenna sitten sinne ja sinne... ". Siinä vaiheessa lähdin menemään, pistin tekstiviestin että kiitos mutta en voi jatkaa tällaista kaveruutta kun sattuu jo tarpeeksi muutenkin. Olen niin järjettömän helpottunut nyt, pärjään kyllä mutta en kaipaa sellaista teennäistä exäkilpailua tähän kaikkeen lisäksi. Lisäksi tuo mies joka tuolla menee, ei ole se rakastamani ihminen vaan kammottava irvikuva hänestä, jonka tunteet minua kohtaan ovat pelkästään negatiivisia tietysti.
Sitten aloin vain miettimään, miksi tässä tulee tällainen tilanne eron jälkeen aina? Ei ole ensimmäinen kerta enkä todellakaan ainoa jolla näin on, siksi en usko että exän kanssa voisi olla kaveria jos molemmat aloittavan tällaisen. Sitten pitää vielä näyttää hyvältä aina kun nähdään, jotta varmasti toinen katuu mitä menetti. Argh, kyllä satutettu ihminen tekee kaikenlaista, teen minäkin kyllä ja haluankin ymmärtää miksi itsekin teen niin ja lopettaa sitten tämmöisen lapsellisen käytöksen sekä ymmärtää sitä toista.
Noniin, voitte aloittaa trollauksen ja mollauksen. Olis kiva kuulla kyllä ihan järkevääkin kommenttia sitten johonki väliin :)
Miksi eron jälkeen aina kilpailtava?
10
122
Vastaukset
- as.dfaaaaaaaaaa
Sellaista se on kun aina valkkaa vaan kaikkein kusipäisimmät miehet.
- niin käy ja yli pääs
kun niitä hyviä ei ole tarjolla.
- Ikuisesti yksin...
niin käy ja yli pääs kirjoitti:
kun niitä hyviä ei ole tarjolla.
Mitä tapahtui sille, että mielummin yksin kuin huonossa suhteessa?
- wöööö
Njää, ei oikeestaan, olen valkannut epäkusipäitä kaikki tyynni. Se on se ero joka tekee kusipään, myös musta, kun pelottaa että sattuu lisää. Että toisella menisi jollain tasolla paremmin ja että itse olisi se säälittävä luuseri joka jää roikkumaan. Ja dääm, vajaa kuukausi erosta, todellaki oon viel sekaisin tunteiden ja kaiken kanssa, en todellakaa ajattele järkevästi asioista joten pitäis vaa keksii joku hieno motto että olis helpompaa päästä tästä vaiheesta yli, kun tuntuu että toinen brassailee mulle ja mä brassailen vastaavasti sille. Parempi motto kuin että "lopeta dorkailu". Emmä kyl tiiä miks mä sitä jossai suomi24-keskustelupalstalla kyselen, mutta noh, täällä nyt on muitaki joilla on paska olo ni pohritaa yhres.
- KTS....
Eipä mennyt kauaa...
- daah, tasoa trollit
wöööö kirjoitti:
Njää, ei oikeestaan, olen valkannut epäkusipäitä kaikki tyynni. Se on se ero joka tekee kusipään, myös musta, kun pelottaa että sattuu lisää. Että toisella menisi jollain tasolla paremmin ja että itse olisi se säälittävä luuseri joka jää roikkumaan. Ja dääm, vajaa kuukausi erosta, todellaki oon viel sekaisin tunteiden ja kaiken kanssa, en todellakaa ajattele järkevästi asioista joten pitäis vaa keksii joku hieno motto että olis helpompaa päästä tästä vaiheesta yli, kun tuntuu että toinen brassailee mulle ja mä brassailen vastaavasti sille. Parempi motto kuin että "lopeta dorkailu". Emmä kyl tiiä miks mä sitä jossai suomi24-keskustelupalstalla kyselen, mutta noh, täällä nyt on muitaki joilla on paska olo ni pohritaa yhres.
Ei naisen suusta:
- Että toisella menisi jollain tasolla paremmin ja että itse olisi se säälittävä luuseri joka jää roikkumaan. ,
- kun tuntuu että toinen brassailee mulle ja mä brassailen vastaavasti sille.
- Emmä kyl tiiä miks mä sitä jossai suomi24-keskustelupalstalla kyselen, mutta noh, täällä nyt on muitaki joilla on ***** olo ni pohritaa yhres.
Tässä vaan hyvä osoitus näistä
- TroolaatiTrollaa
Ei se "kummalla menee huonommin" kilpailu sen paremmalta kuulosta. Jos mies olisi osannut antaa eronjälkeen sinulle tukea kun sinulla menee huonosta ja sinä hänelle kun hänellä menee hyvin, niin sehän herättäisi kysymyksen miksi ihmeessä olette edes eronneet. Kuulostaa kuin olisit viellä jotenkin kiinni ja riippuvainen tuosta exästä.
- wöööö
Todellakin olen/olin. Todellakin mietin sitä ihmistä päivästä toiseen ja halusin jakaa sille viel asioita, mutta onneks älysin katkasta välit koska ei meidän kummankaan reaktiot toisen hyvään tai huonoon vaiheesee ollu enää aitoo, vaan semmosta teennäistä, satutetun ihmisen itsekeskeistä hymähtelyä. Ja todellakin, jos mulla asiat olis alkanutki mennä hyvin eron jälkee, olisin varmasti itseki ruvennu selittään siitä sille, koska pelkään että se luulee mua luuseriksi. Ihan oikeesti, rehellisesti myönnän, en todellakaa vielä ajattele järjellä koko eroa, jaoin suruja sille vaikkei olisi pitäny. Ja nyt tekee nii hyvää ku en kuule siitä ihmisestä mitää, mutta entäs sitte ku nään sen jossain baarissa meidän entisten yhteisten kavereiden kanssa pitämässä hauskaa uus upeannäköinen tyttöystävä kainalossa? Miten mä estän itteeni rupeamasta haluamaan itsekin uutta suhdetta ja armotonta biletystä, ku en mä niitä oikeasti nyt halua vaan haluun vaa surra ihan rauhassa ja keskittyä itteeni. Mitä mä sanon itelleni siinä vaiheessa, ku on en oo viel päässy erosta yli, oon parin kaverin kanssa baarissa, en todellakaa näytä mitenkää ihmeelliseltä ja yhtäkkiä näen mun exäni komeana, menestyneempänä ja suositumpana ja se kattoo mua varmaan vähän halveksuen? Lisäksi varmaan mun pitää jotenki moikataki siinä ja olla niinku en välittäis, vaikka sattuis ihan pirusti. Mitäs siinä vaiheessa itselleen sanotaan, hmm? "Älä ole ääliö"?
- daah, tasoa trollit
wöööö kirjoitti:
Todellakin olen/olin. Todellakin mietin sitä ihmistä päivästä toiseen ja halusin jakaa sille viel asioita, mutta onneks älysin katkasta välit koska ei meidän kummankaan reaktiot toisen hyvään tai huonoon vaiheesee ollu enää aitoo, vaan semmosta teennäistä, satutetun ihmisen itsekeskeistä hymähtelyä. Ja todellakin, jos mulla asiat olis alkanutki mennä hyvin eron jälkee, olisin varmasti itseki ruvennu selittään siitä sille, koska pelkään että se luulee mua luuseriksi. Ihan oikeesti, rehellisesti myönnän, en todellakaa vielä ajattele järjellä koko eroa, jaoin suruja sille vaikkei olisi pitäny. Ja nyt tekee nii hyvää ku en kuule siitä ihmisestä mitää, mutta entäs sitte ku nään sen jossain baarissa meidän entisten yhteisten kavereiden kanssa pitämässä hauskaa uus upeannäköinen tyttöystävä kainalossa? Miten mä estän itteeni rupeamasta haluamaan itsekin uutta suhdetta ja armotonta biletystä, ku en mä niitä oikeasti nyt halua vaan haluun vaa surra ihan rauhassa ja keskittyä itteeni. Mitä mä sanon itelleni siinä vaiheessa, ku on en oo viel päässy erosta yli, oon parin kaverin kanssa baarissa, en todellakaa näytä mitenkää ihmeelliseltä ja yhtäkkiä näen mun exäni komeana, menestyneempänä ja suositumpana ja se kattoo mua varmaan vähän halveksuen? Lisäksi varmaan mun pitää jotenki moikataki siinä ja olla niinku en välittäis, vaikka sattuis ihan pirusti. Mitäs siinä vaiheessa itselleen sanotaan, hmm? "Älä ole ääliö"?
Jaa, jos tää nyt on naisen kirjoittamaa, niin...vähän rispektii hei
Vinkki:' exäni komeana, menestyneempänä ja suositumpana ' palsta trollien elämän käsityksiä... sama naisen suusta: 'rakastunut ja onnellinen' - TroolaatiTrollaa
wöööö kirjoitti:
Ulkona paistaa aurinko ja on muutoinkin tosi nätti ilma, joten mene vaikka kaupunniglle kävelylle. Ehkä se auttaa ero ahdistukseen, riippuvuuteen ja itsesäälissä rypeämiseen. Tietty tapahan sekin on "surra rauhassa". Luot ihan itse kilpailutilanteen vahtaamalla koska exällä on uusi kainalossa, minkä näköinen, miettimällä mitä exä ajattelee tai minä pitää sinua. Nyt sulla on kokonaan uusi elämä auki, joten eteenpäin sano mummo lumihangessa, ja jätä se ex taka-alalle kun ei siitä kerran mitään iloa näytä olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708