Vai epäterveellisesti?
Millainen on viikottainen ruokavaliosi?
Syötkö terveellisesti?
11
105
Vastaukset
- Naaraslaiskiainen
Laijasta laitaan ja määrä vaihtelee. Terveellisestä epäterveelliseen. Kuitenkin suurimmaksi osaksi terveellistä valiota paitti määrän voisi tarkastaa.
Painaako ravinnossa pitempi elämä ja parempi elämänlaatu vai taloudellinen turvallisuus? - opiskelijamies
Sekä että. Saan varmaan kaikkea tarvittavaa mutta sen lisäksi syön epäterveellisesti.
- vasta valmistunut
Jos valitsee paremman elämänlaadun niin taloudellinen tilanne notkahtaa. Ylensyöminen ajaa ihmistä alemmas.
- Hyvä ihminen
Pääosin yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Paljon kasviksia ja vähän hiilihydraatteja sisältävä ruokavalio takaa kevyet kilot, hyvän olon ja virkeän mielen.
Lisäravinteitakin tulee nautittua, vitamiinien ja kaikenlaisten "terveystuotteiden" kanssa.
Aina harvoin tulee alennuttua roskaruokaan, mutta näin tapahtuu melko harvoin ja silloinkin on kyseessä yleensä viikonloppu tai muutenvain rattoisa bileillanvietto ystäviillä, tai kostea baari-ilta. - 9+4
Syön välillä tosi terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja, ruisleipää) ja sit välillä tosi epäterveellisesti (jätskiä, karkkia, light-limuja).
- realismus
Ketä kiinnostaa? Suklaa ja vaahtokarkit, siinä se
- Minnen o mittee ottn
Kyllä ihmisiä kiinnostaa miten kukin syö ja pysyykö ihannemitoissa?
Mitkä kustannukset syömisestä koituu ja ruokaohjeita on aina mukava vaihdella. - realismus
Minnen o mittee ottn kirjoitti:
Kyllä ihmisiä kiinnostaa miten kukin syö ja pysyykö ihannemitoissa?
Mitkä kustannukset syömisestä koituu ja ruokaohjeita on aina mukava vaihdella.Kustannukset? Mitat? Emme taida olla samalla planeetalla :D
- vain 1 ateria päiväs
Omasta mielestäni syön melko terveellisesti, mutta kotona ei tule paljoa kokkailtua. Yleensä syön lämpimän aterian töissä ja viikonloppuna käyn joko kerran tai kaksi syömässä ulkona. Ulkona käyn syömässä melkein mitä ja missä vain, paikat vaihtelevat aina Hesburgerissa, Chez Dominiqueen.
Kotona syön aamiaiseksi puuroa, leipää, jogurttia, marjoja ja hedelmän. Illalliseksi tulee syötyä myös noita samoja ruokia, mutta puuroa en kyllä koskaan iltaisin enää syö. Jääkaapissani ei paljoa ruokatarvikkeita ole, enkä oikeastaan kokkaa ikinä kotona mitään muuta kuin tuota puuroa aamiaiseksi. Olen aika huono kokki ja nykyisen pikku yksiöni keittiössä ei kyllä ole muutenkaan kovin kiva kokkailla, joten tyydyn siihen ruokaan mitä saa ravintolasta. - kokkailee huvikseen
Teen itse tosi monipuolisesti ruokaa. Pyöritän monia ruokia vaihtelun vuoksi ja teen itse lähes kaiken. En pidä valmiista einesruoista. Ainoastaan joskus syön valmista ravintolassa tai pikaruokalassa. Rakastan ruoanlaittoa ja näkisin itseni maatalon emäntänä suurperheelle. Terveellisesti. Sinkkuna tai ei.
- dgsdgs
Olen kasvissyöjä, ja hyvin kiinnostunu ruasta joten joo, katsoisin että syön aika terveellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117