Eli oon aikamoinen jännityshikoilija, jännitän aina ihmisten seurassa hikoilua ja ihmisiä ylipäätään ja olen kokeillut kaiken maailman dödöt, apteekeista markettidödöihin. Vichyä käytin kesällä ja se piti todella hyvin, mutta kun ostin sitä taas tammikuussa, se ei pitänyt kuin 2 päivää. Louis Widmerin dödö on silkkaa rahantuhlausta, älkää hyvät ihmiset vaan menkö ostamaan sitä! ... Mutta asiaan, ostin pari päivää sitten tämän torrin ja nyt sunnuntaina olisi sitä tarkoitus laittaa jos pitää niinkuin muut ovat kehuneet. Eikä voi pitää lempipaitojaan, koska ne on pilattu hiellä, eikä etikkakaan ole poistanut tätä hienhajua! Ja tämän lisäksi en ole edes viitsinyt käyttää tiukkoja paitoja, koska hiki alkaa haisemaan ja läntit tulevat jännityshikoilusta. Olen ollut jo pitkään masentunut ja pelkään mitä ihmiset ajattelevat tästä haisulista... toivottavasti saisin apua tuosta tökötistä.
Mutta mutta jos tämä toimii ainut asia joka pelottaa on se, että mitä jos tuo aine rikkoo ihon? Täytyisikö laittaa kosteusvoidetta ja seuraavana päivänä voi laittaa torria huoletta? Ja jos muutenkin kertoisitte kokemuksistanne tämän aineen kanssa, olisi mielenkiintoista kuulla ja oppia.
Olen muuten vasta 14- vuotias (pian 15) ja toivon etten kuulostanut liian aikuismaiselta, mutta toivottavasti ymmärsitte pointtini ja voisitte kertoa ja antaa ohjeistusta tuon aineen kanssa :)
Absolut Torr kokeilussa
4
272
Vastaukset
- ......
Mulla ainakin kainaloita kirveli ja ne punoitti kovasti eli oli pakko laittaa kunnon pusero päälle sen jälkeen. Luin jostakin että kannattaa kuivata kainalot hiustenkuivaajalla ennen aineen laittoa ja sen jälkeen, puhallus viileällä asennolla!
Jätin itse suosiolla käyttämättä ja kuivuikin purkkiin vaikka yli puolet oli jäljellä. Vichy ja Mitchum ovat onneksi riittäneet. - marviva
Aivan loistava tuote. käyttänyt jo vuosia. Tosin, en suosittele laitettavaksi juuri kainaloiden sheivaamisen jälkeen. Kokemuksella voi sanoa, että kirvelee ja kutiaa. Laittakaa iltaisin puhtaaseen ja kuivaan kainaloon. Ja aamulla pesette kainalot... Ihana tuote ja varmasti pysyy kainalot kuivina.
- --
tämä on ehkä vähän hölmä kysymys mutta jostain luin että hiki tulee jotain muuta kautta ulos niin ootteko huomannut että hikoileeko jokin muu paikka enemmän?
- hikihilleri
mahtava tuote! itse kärsin myös sinun ikäisenäsi tosi runsaasta hikoilusta, rajotti paljon vaatteiden käyttöä, käytin siis pääasiassa vain löysiä yläosia, tai paksuja neuleita. Itsetunto oli alhaalla ja olo joka päivä likainen ja epämukava. Googelttelin sitten ratkaisua ja päädyin tuohon absolut torriin. Olin aiemmin kokeillut vain markettien perus antiperspirantteja, joista ei kyllä ollut mitään hyötyä.
No siihen Absolut torriin. Tosiaan aluksi kainalot olivat jopa pienillä haavaumi, kirveli ja kutitti, raavin teki kipeää. Kainalot hilseilivät ja punottivat runsaasti. Mutta omalla mittapuullani se oli pientä verrattuna jatkuvasti märkiin kainaloihin, joten päätin kestää. Laitoin tosin alkuvaiheessa ainetta kanaloon 2 kertaa viikossa, jotta varmasti pysyisi kuivana. Kainalot nimittäin pysyivät TÄYSIN KUIVINA. Vaihetta onneksi kesti vain ehkä muutama viikko. Tämän jälkeen iho palaantui kainalossa, mitä nyt ainetta laittaessa kutitti ja hieman nipisteli, mutta muuten en huomannut enään minkään näköisiä oireita.
Käytin ainetta siis tosiaan aluksi kaksi kertaa viikossa, jonka jälkeen vähensin käyetttäväksi kerran viikossa. Ajan kanssa väheni ja väheni ja tänä päivänä, noin 2 vuotta käytön aloittamisesta, laitan sitä kainaloon ehkö kerran 2 kuukaudessa, jos niinkään usein. ELI SIIS olen nyt Absolut Torria 2 vuotta käyttänyt ja päässyt kainalohikoilusta täysin eroon. En enään hikoile kainaloista vaikken ainetta käyttäisikään. Käytän nykyisin siis silloin tällöin AT:tä ja muuten arkisin perus markettidödöjä, joiden avulla pysyy pienet mahdolliset hientuoksut poissa, kosteus on siis käytännössä kokoaan kadonnut., eli jotkut hikisolmukkeet(?) kainalosta tukkeutuneet. Itsetuntoni on noussut ja voin käyttää mitä tahansa vaatteita.
P.S. minulla on edelleenkin noin 1/4 jäljellä tuota samaa putelia, jonka ostin silloin parivuotta sitten TODELLA RIITTOISAA, hintaakin oli vain noi 10 euroa.
PP.S. ÄLÄ LAITA HETI KAINALIIDEN SHEIVAUKSEN JÄLKEEJ KUN IHOSOLUT AMMOLLAAN ---> KIRVELEEE!!!!!!!!!!!!
ENKÄ OLE HUOMANNUT RUNSAANPAA HIKOILUA MISSÄÄN MUUAALLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965