Mulla on valtava kuva-arkisto. Ian kaikkeen löytyy Sumatraa.
Millaisia kuvia haluaisit minun esittelevän?
21
77
Vastaukset
- 274
kasvokuvasi
- Nasdaq
Mitä sä tekisit sillä? Pistäisitkö siihen Saulin viereen olkkarin paraatipaikalle?
- mitä vtun väliä
Nasdaq kirjoitti:
Mitä sä tekisit sillä? Pistäisitkö siihen Saulin viereen olkkarin paraatipaikalle?
sanoin vaan että haluan nähdä ruman naamasi! :S
- Nasdaq
mitä vtun väliä kirjoitti:
sanoin vaan että haluan nähdä ruman naamasi! :S
Ihanaa.
Mä en tiennytkään että näin minun jaloja piirteitäni arvostetaan. Kehystän omani ja pistän jotain UV-suojaa päälle.
Cuul - ...
Nasdaq kirjoitti:
No saulille ei pärjää kukaan. :-)
Jonkun sellaisen, joka saa minut ajattelemaan. Jotain jossa on jotain mistä itsekin pidät.
- Näin on.
tooli hyvä.
- Nasdaq
Pistetäänkö koordinaateilla vai ilman?
(Tuotantopuoli briiffaa)
(Tuotteliasta naurua) Nasdaq kirjoitti:
Pistetäänkö koordinaateilla vai ilman?
(Tuotantopuoli briiffaa)
(Tuotteliasta naurua)Ei kiitos koordinaatteja. Ottaisin mieluummin jotain muuta.
- Paljon se lupaa ..
ja vähän se näyttää ..
- wr
Naisille sanotaan aina tässä vaiheessa "näytä tissit".
Miltä se kuulostaisi miehen korvissa?
( ei, älä laita kuvaa tisseistäsi. Enkä suosittele laittamaan muutakaan tunnistettavaa kuvaa)- Tosi on.
Kuullostaa tosi hyvältä, jos nainen lupaa näyttää tissit.
- Nasdaq
Naurettavalta.
Ainoastaan mun fiksaamat kuvat ovat olleet autenttisia. Mä olen autenttinen jätkä. Musta on hienoa säätää, tuunata ja brändää lain marginaaleissa.
Väkevää - Aivan!
Nasdaq kirjoitti:
Naurettavalta.
Ainoastaan mun fiksaamat kuvat ovat olleet autenttisia. Mä olen autenttinen jätkä. Musta on hienoa säätää, tuunata ja brändää lain marginaaleissa.
Väkevää(neitopojumaista tyttönaurua)
- Nasdaq
Aivan! kirjoitti:
(neitopojumaista tyttönaurua)
(Naurua kolmannella)
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(Naurua kolmannella)
Mutta aikuisten oikeesti tämä larppaaminen aikuisten ja tylsistyneitten ihmisten kanssa on hauskaa, jopa virkistävää. Kuvitellaan vaikka tylsä viikonloppu, jossa ei ole oikein mitään saumaa tai sessiota tiedossa, eikä oikein huvita mihinkään lähteä. No immeinen istahtaa perseelleen ja luo fantasiapersoonallisuuden, jonka oikkuja toteuttaa.
Jos ei toimi niin rodeen.
(Keinoälymäistä hihitystä) - Näinon.
Nasdaq kirjoitti:
Mutta aikuisten oikeesti tämä larppaaminen aikuisten ja tylsistyneitten ihmisten kanssa on hauskaa, jopa virkistävää. Kuvitellaan vaikka tylsä viikonloppu, jossa ei ole oikein mitään saumaa tai sessiota tiedossa, eikä oikein huvita mihinkään lähteä. No immeinen istahtaa perseelleen ja luo fantasiapersoonallisuuden, jonka oikkuja toteuttaa.
Jos ei toimi niin rodeen.
(Keinoälymäistä hihitystä)Soot sekopäisempi ku mä.
Häivisin. - Nasdaq
Näinon. kirjoitti:
Soot sekopäisempi ku mä.
Häivisin.No emmä nyt tiedä olenko mä sekopää, mutta ainakin yritän viihdyttää itseäni, sillä olen ollut havaitsevinani että se on vuosi vuodelta yhä vaikeampaa.
Mutta kai siinäkin on tavattavissa jonkinlaista kehitystä.
Mene ja tiedä. - Näin on.
Nasdaq kirjoitti:
No emmä nyt tiedä olenko mä sekopää, mutta ainakin yritän viihdyttää itseäni, sillä olen ollut havaitsevinani että se on vuosi vuodelta yhä vaikeampaa.
Mutta kai siinäkin on tavattavissa jonkinlaista kehitystä.
Mene ja tiedä.Kyllä mäkin viihdytän itseäni, mutta tuollaisiin suorituksiin en kykene.
En mitenkään. - Nasdaq
Näin on. kirjoitti:
Kyllä mäkin viihdytän itseäni, mutta tuollaisiin suorituksiin en kykene.
En mitenkään.Mä en taas pysty tähän: kaveri mättää bassoa kuin skebaa. Siis uskomattoman siistiä ja minimaalista. Siis tää on se tyyli joka uppoaa.
http://www.youtube.com/watch?v=k8srRWePbko&feature=related - wr
Nasdaq kirjoitti:
Mä en taas pysty tähän: kaveri mättää bassoa kuin skebaa. Siis uskomattoman siistiä ja minimaalista. Siis tää on se tyyli joka uppoaa.
http://www.youtube.com/watch?v=k8srRWePbko&feature=relatedMA biisi on lähes silmittömän kaunis.
Leffaillan kunniaksi, outo sininen nainen laulaa
http://www.youtube.com/watch?v=QfqvIttNW34&feature=related
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847