En usko että naisena pystyisin oikeasti arvioimaan sitä, millaista mielikuvaa toinen nainen herättää miehissä.Miehinen kulttuuri sisältää salaisuuksia.Minä uskon, että nainen pystyy opettamaan tytöillensä vaikkapa sitä, että miten eyeliner saadaan suoriksi viivoiksi ripsirajojen tyviin.
En osaa itse arvioida toista naista kriteerien mukaan, että mitä mies hänestä sanoisi.Minä toivon aina, etten joutuisi selittämään muille naisille, jaksanko uskoa itseeni.Minä vedän johtopäätökset faktoista.Toistaiseksi en ole saanut titteleitä liittyen ulkonäkösuorituksiin.Lenkkipolulta en ole tullut bongatuksi lehtikuviin.
Esimerkiksi naispuolinen koreografi ei pysty sanomaan, onko naistanssijalla sopivan kokoiset muodot, siihen tarvitaan kokenut mies jolla on tunnereaktio asiaan! Olen nainen itse enkä tuomitse toisia naisia siks - et en oo äijä.
Vain mies näkee naisen laatupiirteitä?
6
311
Vastaukset
- z<sdfghkl
Olet oppinut jotain tärkeää.
- ....................
Miksi vain miehinen näkökulma olisi ainoa oikea? Eikö kohteen ulkomuotoa voi arvioida, jos siihen ei tunne seksuaalista vetoa? Olenko siis jäävi arvioimaan esimerkiksi kukkien kauneutta, kun en tunne niihin sukupuolista halua?
- heteroilla
kauneutta voi nähdä mutta vetovoimaa ei
- Naulan
kantaan osui edellinen kommentti. Naisen kauneutta voi arvostella kuvasta, mutta tärkeintä on viehätysvoima ja se selviää vain tapaamisella.
- nwdf
Niin, ja kuvittele, kun yksi mies sanoo sinua kauniiksi niin et voi olla varma onko toinen samaa mieltä. Vai viehätytkö sinä aina 100% samoista miehistä kuin ystäväsi?
Eikä sukupuolellakaan ole niin väliä, kyllä homoilla ja lesboillakin on silmää makunsa mukaiselle kauneudelle/komeudelle.
Kauneus ja vetovoima ovat aina katsojan silmissä. Hyvä niin, löytyypä meille kaikille jostain ottaja ;)
Ja kyllä naisilla, heteroillakin, voi olla tunnereaktio jonkun naisen viehättävyyteen, ei se ole niin mustavalkoista. - -- m --
>> Vain mies näkee naisen laatupiirteitä?
En oikein sisäistänyt mitä noilla laatupiirteila nyt haettiin takaa. Kun laatupiirteistä mainitaan, niin itselleni tulee ensimäisenä mieleen henkilön todellinen persoona, arvot, moraali, selkärankaisuus, sivistyneisyys, aivot, sydän ja sielu, sekä sitä korreloiva ulkoinen olemus ja habitus.
Mikäli lähdetään likkeelle pelkästään ulkoisen olemuksen ja habituksen herättämistä mielikuvista, niin nykyinen media-peopeleiden ja heidän malliaan seuraavien naikkosten tapa pukeutua "seksikkäästi" on monestikin pikemminkin erityisen halvan oloista.
Mikä ihmeen vietti nykynaisilla on pukeutua kuin prostituoidut? He suorastaan kilapilevat kuka onnistuu tekemään vulgaarimman rimanalituksen. Kuten niin monessa muussakin asiasa, niin massoja viedään ja ohjaillaan kuin pässiä narussa.
Vähemmän analyyttiset ihmiset eivät edes havaitse miten paljon ympäristö vaikuttaa ja muovaa heitä, heidän ajatusmaailmaa, arvojaan, toimiaan ja käytöstään. Missä on todellinen minä ja missä jonkin asteinen "ympäristöfiltterinä" eläminen?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2136406/Better-sit-X-Factor-finalist-Amelia-Lily-steps-astonishingly-short-dress.html
vs.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2135959/Kate-Middleton-drops-usual-flowing-hair-style-scrapes-locks-half-do.html
Ihminen, mies kuin nainenkin viestittää huomatavan paljon jo aivan ensisekunnilla olemukselaan ja habittuksellaan. Kaikki lähtee korvien välistä, sielusta, sydämestä, hengestä ja avoista.
Mitä fysiikkaan tulee, niin jokaisella on oma geeniperimänsä. Oleellista on oppia hyväksymään itsensä ja pitää itsestään hyvään huolta, eikä ainoastaan fyysisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.75938- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,28750Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709