Paljasta kauneusihanteesi

nöösi_poika

38

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makuja on monia

Aika erikoinen valinta. Minulle tuo on kyllä vahvasti tavis-kategoriaa puolessa välissä eli 5/10.

• nöösi_poika

Kertoo juuri siitä, että makuja on monia. (Onneksi) kaikki miehet eivät tosissaan halua niitä samoja "parhaan näköisiä" naisia.

Onahan jotain Miss-Suomea kiva katsoa hetki, mutta oikeasti perussöpö muija voittaa "mallimammat" mennen tullen...

• mokuja on mania
        nöösi_poika kirjoitti:

Kertoo juuri siitä, että makuja on monia. (Onneksi) kaikki miehet eivät tosissaan halua niitä samoja "parhaan näköisiä" naisia.

Onahan jotain Miss-Suomea kiva katsoa hetki, mutta oikeasti perussöpö muija voittaa "mallimammat" mennen tullen...

perussöpö juu minunkin mielestä mutta... joo, ihan sama.

• nöösi_poika kirjoitti:

En käsitä miksi korostat jatkuvasti että miehet eivät halua saman näköisiä kun naisten kollektiivinen maku on ihan yhtä laaja.

• Ihmettelijä...
        nöösi_poika kirjoitti:

Tuota... katsoitko sä ne muutkin kuvat?

• nöösi_poika
        gloriana_demeter kirjoitti:

En käsitä miksi korostat jatkuvasti että miehet eivät halua saman näköisiä kun naisten kollektiivinen maku on ihan yhtä laaja.

"naisten kollektiivinen maku on ihan yhtä laaja"

Siitä minulla ei ole itse käytännön kokemusta. Jos olisin joskus elämäni aikana tavannut naisen, joka olisi tykästynyt ulkonäkööni voisin uskoakin. Mutta toisaalta 33-vuoden ikään mennessä en montaa naista ole vielä ehtinyt kohdata, joten parasta kai uskoa, että kaiken näköisille miehille riittää kysyntää.

• nöösi_poika kirjoitti:

"naisten kollektiivinen maku on ihan yhtä laaja"

Siitä minulla ei ole itse käytännön kokemusta. Jos olisin joskus elämäni aikana tavannut naisen, joka olisi tykästynyt ulkonäkööni voisin uskoakin. Mutta toisaalta 33-vuoden ikään mennessä en montaa naista ole vielä ehtinyt kohdata, joten parasta kai uskoa, että kaiken näköisille miehille riittää kysyntää.

Kaiken näköisiä miehiä on kuitenkin parisuhteessa. Tunnen useita naisia, jotka tykkäävät alipainoisista miehistä, yhden joka tykkää nimenomaan lyhyistä miehistä, minä tykkään nörteistä ja yksi ystäväni tykkää isonenäisistä miehistä.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Kaiken näköisiä miehiä on kuitenkin parisuhteessa. Tunnen useita naisia, jotka tykkäävät alipainoisista miehistä, yhden joka tykkää nimenomaan lyhyistä miehistä, minä tykkään nörteistä ja yksi ystäväni tykkää isonenäisistä miehistä.

Mä tykkään iso nenäisistä miehistä! :)

• nöösi_poika
        Ihmettelijä... kirjoitti:

Tuota... katsoitko sä ne muutkin kuvat?

Katsoin, mutta valitsin näytille sen parhaan, jossa tyttö näyttää "kympin" tytöltä.

• nöösi_poika

"Kaiken näköisiä miehiä on kuitenkin parisuhteessa."

Siksi tuntuukin oudolta, että joku siisti ja fiksu mies syrjäytyy parisuhdemarkkinoilta ja hänestä tulee näin alemman tason mies.

Tai ehkä se on vain huonoa tuuria, ettei ole kohdannut sitä naista, jolle kelpaisi.

• "tykkään nörteistä"

"yksi ystäväni tykkää isonenäisistä miehistä."

Hmm. Aika moni tykkää. Iso nenä kun on miehinen ominaisuus.

Onko nörteillä muuten joku tietynlainen ulkonäkö vai onko multa mennyt jotain ohi? Mikä tekee miehestä nörtin näköisen? Silmälasit? Ei kai?

• "tykkään nörteistä" kirjoitti:

"yksi ystäväni tykkää isonenäisistä miehistä."

Hmm. Aika moni tykkää. Iso nenä kun on miehinen ominaisuus.

Onko nörteillä muuten joku tietynlainen ulkonäkö vai onko multa mennyt jotain ohi? Mikä tekee miehestä nörtin näköisen? Silmälasit? Ei kai?

Ei sitä yleensä näekään päältäpäin.

• nöösi_poika
      • Your confused

No ei todellakaan ole.

• nöösi_poika
        Your confused kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Makuja on näköjään monia. Tuollaiseksi minä luulen "yleisesti haluttavin nainen" -kategorian voittajan.

• ronkeli mies
        nöösi_poika kirjoitti:

Makuja on näköjään monia. Tuollaiseksi minä luulen "yleisesti haluttavin nainen" -kategorian voittajan.

liikaa meikkiä, tuo viiruiksi nypitty kulmakarva-lookki on myös aika turn off. ja tuossa ekassa kuvassa tulee otsa aika rumasta eteen, mikä on varmaankin optiikan vääristymä mutta ei tuo muovinen "missi-look" tuossa toisessa kuvassakaan toimi.

• Raati ratkaisee
        nöösi_poika kirjoitti:

Mutta on tuo ihan nätti kuitenkin, vaikkei mikään huippu. Noilla teineillä tuo meikkaaminen tuppaa olemaan vain aika ronskia. Sanoisin että 6-7/10.

• Ihmettelijä...

Tuossa tytössä on ollut potentiaalia mutta on valitettavasti valinnut "väärän suunnan". Ei kyllä mikään unelma olis parhaimmassakaan tapauksessa ollut, tätä oisin voinut kutsua perus nätiks.

• nöösi_poika

• Kolmas mies

• zxvQETJ

• nöösi_poika
        Kolmas mies kirjoitti:

Minusta Winona ja Natalie on aika lähellä toisiaan ulkonäöllisesti. Näin kolmentena osapuolena totean, mutta jokainen näkee mitä haluaa.

Ehkä. Natalie lienee lyhyempi/pienempi luonnossa? Minulle pienempi nainen on usein söpömpi vaihtoehto...

• tasapeli...
        nöösi_poika kirjoitti:

Ehkä. Natalie lienee lyhyempi/pienempi luonnossa? Minulle pienempi nainen on usein söpömpi vaihtoehto...

Nopealla googlauksella näyttää että molemmat on 160cm.

• nöösi_poika
        tasapeli... kirjoitti:

Nopealla googlauksella näyttää että molemmat on 160cm.

Oho. Pitääpä alkaa katsoa Winonaa oikealla silmällä ;)

• Ihmettelijä...

• marry me, carmen

Carmen Kass on mulle se kympin tyttö. Siinä ei ole sellaista päälleliimattua, maneerimaista seksikkyyttä ja ihkubeibeilyä, vaan freshiä, jopa maanläheistäkin kauneutta. Se katse

• Jouni J. Matalamäki
    • wertrt

No enpä jaksa mistään irc-galleriasta etsiä teinien kuvia teille urpoille esimerkiksi. Koska se ei ole mikään teinipissis.

• Teinihousu

Kyllä sen teini pitää olla. Vanha nainen on ruma, ei sellaista katsoessa housu pullistu.

• älykääpiökö taas?
        Teinihousu kirjoitti:

Kyllä sen teini pitää olla. Vanha nainen on ruma, ei sellaista katsoessa housu pullistu.

Ai vaihtoehdot on teini tai sitten ruma vanha?

Eli 20 vuotta täytettyään nainen on heti ruma ja vanha? Lyön kymmenen tuhatta euroa vetoa, että et osaisi kadulta erottaa, ketkä vastaantulevista naisista on 20 ja ketkä 19. Tai kuka on 22 ja kuka 18. Jne. Tyylikysymys lähinnä.

• Mies1985

Kauneus on universaali asia; minulla ei siksi ole suurempia kauneusihanteita. Pikkuyksityiskohdilla voi tietysti saivarrella.

Tykkään kyllä siitä että naisella on lasit.

• Jack Dempsey

Katsokaapa kossit huomenna illalla Sub-tv:tä klo 21.00 eteenpäin ja voitte ihailla todellisen teutoonikaunottaren Franka Potenten elastista ja eloisaa liikehdintää...

• jytkynaama

Kivan jykevät piirteet... samanlaiset kuin mulla...

• 26+1
    • s-b;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe