Miten vaimo voi olla reagoimatta?

Vinku

Vaimo yllättää miehen rysän päältä mutta lähtee kuitenkin seuraavana päivänä armaan miehensä kanssa mökille tekemään kevätsiivousta kuten oli sovittu.
Millainen avioliitto näillä kahdella on?
Vai onko kyseessä vaan pelimies jolla on ennenkin ollut suhteita joista vaimo on tiennyt?
Taloudellinen tilanne taitaa olla niin hyvä, että asiasta ei edes puhuta vaan jatketaan elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut, ettei vaan tapahtuisi mitään ikävää joka vaikuttaisi kummankin elämään.
Itse en voisi vain painaa asioita villaisella ja jatkaa aviolittoa.
Mitä mieltä?

29

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sosaddly

Valitettavasti on tällaisia vaimoja, mutta usko, että he ovat henkisesti sairaita,, ja niin riki. Ei kukaan joka rakastaa toista OIKEASTI Voi painaa asiaa vain villasella. Voit olla varma, että pari on mennyt järkisyistä yhteen, tai pakosta, ja kulissi ei saa särkyä, ja todella tällaisia vaimoja on, jotka ovat noin kylmiä!Ei millään luovuta pettävästä miehestä, koska muka rakastetaan sitä niin kovasti ja on hyvä mies! Mies kärsii tuossa myös, jos siis on kunnon mies, mutta todennäköisesti on jo äitinsä paapoma vellihousu, jolla ei ole senkään vertaa selkärankaa kuin vaimolla! Eli ovat hyvä sairas pari!

• Hanki elämä!!"

Entäs kun sillä kakkosella ei ole mitään merkitystä, kenellekään. Miksi vaimon pitäisi luopua jostakin jonkun huorahtavan pikkunaikkosen takia, tai useammankaan?

Kulisseissa tapahtuu paljon sellaisia asioita, joista kakkoset voi vain haaveilla, ja sitä he toki tekevätkin. Ja moraalisaarnat, ne parhaat, kuullaan yleensä siltä toiselta naiselta..... kaksinaismoralismia tämäkin.

JÄTTÄKÄÄ VAIMOT RAUHAAN!

• iuhlkl

No mistäpä sitä tietää, vaikka pari olisi sopinut, että mies saa toteuttaa mielihalujaan vieraiden naisten kanssa? Harvemmin näistä muille huudellaan - edes sille toiselle seksikumppanille, koska eihän hän ole liiton osapuoli.
      Tuttavapiirissä on tällainen pari eli mies saa vaimon luvalla käydä "diskriitisti" vieraissa. Vaimo ei ole seksuaalinen ihminen - itse on kertonut - muttei halua tuomita miestä seksittömään elämään, tällä kun on varsin viriili viettielämä.
      Kaikki eivät koe liiton ulkopuolista seksisuhdetta uhaksi liitolle, vaan asiat pidetään erillään.
      Itse en tuohon kykenisi, mutta se on jokaisen oma asia, miten liittoaan hoitaa.

• Niin monesti tuttua

Todellista elämää, useimman pelimiehen vaimot tietävät pelin hengen.
      Miehellä on pano siellä, toinen täällä, ei vaikutusta vaimon mielestä.
      Kuuluu kyseisen miehen luonteeseen.
      Sinä et siis voisi olla pelimiehen vaimo, mutta moni voi.
      Rahalla on monesti niin hiton iso vaikutus tai lapsilla.
      Se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.
      Tälläista se elämä on.
      Huomioithan että se vieraiden paneskelu kuuluu vain niille jotka ovat keskenään avioliitossa, ei muille. Harvemmin siitä avoimesta suhteesta hiiskutaan vieraille. Toiset parit jopa keskenään sopivat että se on ok, mutta siitä ei ulkopuolisille kerrota. Olet varmaan nuori sillä yli 50 tuo tuskin on edes uutinen.

• kevätaurinkokaunis

Ihan hirveetä, oikeesti! Vaikka olen itse vasta vähän yli kolmekymppinen ja hetki sitten eronnut 16-vuotisesta suhteesta, joten tiedän millaista on elää pitkässä liitossa. Mutta en halua hyväksyä ajatusta siitä, että viisikymppisenä ollaan siinä tilanteessa, että on "ihan tavallista", että puolison kanssa sovitaan että voi käydä vieraissa, kun toista ei enää kiinnosta!

• lkhjnbgfv

Todennäköisesti toinen nainen ei ole ensimmäinen, joka vaimon tietoon on tullut eli mies on tapapettäjä, jonka naiset eivät hetkauta avioliittoa suuntaan tai toiseen. Ei vaimo muuten noin suhtautuisi

• Ihana naaras

Jospa se mökkimatka yhdessä olisi samalla keskustelumatka kahden.
      Minulla ainakin tulee miehen kanssa puhuttua tosi syvällisiäkin autossa kun mennään mökille, samoin mökillä saunassa asiat usein saadaan puhuttua halki.
      Ei kannattaisi heti mustamaalata vaimoakaan vain koska ei ihan heti lyö hanskoja tiskiin.

• sk3oei

On täysin mahdollista, että kyseessä on ns. avoin suhde tai sitten kulissiliitto, jossa molemmilla on omat menonsa eikä kumpikaan kysele perään. Vaimolla saattaa olla omat syrjähyppynsä, joten siksi hänellä ei ole varaa tuomita miestä.

• Tuskin..

No eihän kukaan sivullinen voi sanoa miten se vaimo reagoi. Siltä se vain meistä näyttää mutta tosiasiassa tuskin mikään ihan normaalina jatkuu..

• Mansikkainen Mia

Niin sitäkään ei voi kukaan ulkopuolinen sanoa jatkuuko kun normaalikin on eri pareilla eriasia.

• JepJep

Aivan ja jokainen eläköön omien arvojen mukaisesti ja miten parhaaksi näkee. Ei täällä kukaan voi lähteä jollekkin toiselle sanomaan mitä tietä tämän tulisi kulkea ja mitä valintoja tehdä. Ihmetellä saa mutta lienee melko turhaa energian kuluttamista sekin? Oman energian vois suunnata omiin valintoihin ei muiden. Tarinoita on niin monenlaisia ja yksilön kokemus samastakin asiasta kuten pettämisestä on omanlaisensa.

• Mansikkainen Mia

Näin on tosi JepJep. Itseään voi jokainen muuttaa ja tuunata, samoin oman elämänsä. Täysin samaa mieltä yksilön kokemus samasta asiasta voi olla täysin erilainen.

• huijaripari

On naisia, joille rakkaus on vieras sana, he sekoittavat sen riippuvuuteen. Keinolla millä hyvänsä pidetään se pettävä siinä liitossa, ja vielä suvulle mokomaa kehutaan. Mies tietää tämän. Kyseessä on hömppä vaimo. Tiedän, koska olin yhdessä juuri tällaisen miehen kanssa. Hän oli ....taas...aivan ymmällä, kun vaimo ei halunnutkaan eroa, vaikka mies sanoi että ei häntä rakasta ja että on rakastunut toiseen. Ei siis mitään muuta, kuin että ei halunnut luovuttaa miestä toiselle , ranteet auko ennemmin. MIes kärsii edelleen, vaimo hehkuttaa jopa Facebookissa, että nyt tuli 18-v.täyteen meille. Mies ei häpeästä varmasti (koska julkisesti tiedetään että miehellä on toisia suhteita) kommentoi.
      Vaimolla on firma takana ja rahaa,,,,eihän siitä passaa luopua, ja vieraissakin saa käydä ja olla suhteita, ja vaimo ei silti heitä pellolle. paratiisioltavat. Miksi erota?

Ja mies on tosiaan vellihousu myös, suurin syypää, mutta oikeesti pari sopii toisilleen, kun molemmat toisiaan tavallaan huijaa. Lapsiraukat vaan säälittää.

• Nykyaikaa

Jospa sinä huijaripari itse käsitätkin rakkauden tunteen liian yksipuoliseksi ja suoraviivaiseksi?
        Ihmiset on erilaisia, tunteet samoin erilaisia. Rakkautta voi toinen tuntea erilailla, etkä silti voi sanoa kumpaakaan tapaa vääräksi.
        Säälin tunne on sinun oma heikkoutesi koska lapset luultavammin eivät vaihtaisi omia vanhempiaan mihinkään kun rakastavat juuri omia vanhempiaan.
        Onneksi tämä netti ei ole ainoa paikka miehenkään kommentoida kun lakkaa turhaan häpeämästä. Häpeä lamaannuttaa ihmisen, siksi se on turha tunne. Häpeä ei vie mitään eteenpäin.
        Mies varmaan itse osaa sitten päättää elämästään.
        Toivottavasti ihmiset puhuvat tunteistaan toisilleen, puhumattomuus yleensäkin johtaa suurimpiin ongelmiin.

• Ivailijoille

Voitteko mitenkään ymmärtää, että rakkauden tunnettakin koetaan erilailla jokainen? Ei voi vieras ihminen arvioida kuinka oikeaa rakkautta on toisten liitoissa, kun usein ne asiat selvitellään kotona neljänseinän sisäpuolella.

Kuinka voitte arvostella vieraiden ihmisten elämää?
      Ihan totta, tosi epäreilulle ja ylimieliselle vaikuttaa.

Katsoisitte itseänne yhtä tarkasti kun naapureitanne tuijotatte.
      Voisitte huomata omat omituiset tapanne.

Lapsiraukat säälittää lause on minun mielestä melkosen loukkaava ilmaus kellekkään.

• HYvä-

Miehet ne riippuvaisia on vaimoistaan jos eivät lähde huonoista suhteistaan. Antavat vaimon määrätä erostakin? V..itt.u mitä luusereita. Mies saakin hävetä...ihan itseään. Mitä väliä enään vaimon kommenteilla ja miksi vaimon pitäisi päästääkkään miestä niin helpolla jos se mies kerran on pettänyt? Mies pääsee ihan liian helpolla jos vaimo nakkaa pihalle! Parasta on vaan hehkuttaa yhteisiä vuosia !! Mies se ihan elää itse omien tekosensa kanssa älä aliarvioi vaimoja. Niillä voi olla ihan omat suunnitelmansa ja laskelmoida kuuluukin jos mies juoksee vieraissa! JES

• kiltteydestään ylpeä

Vaimo on myös voinut olla niin shokissa, että on vaan tehnyt pakolliset asiat ja yrittänyt pysyä liikkeessä. Itse tein kerran suursiivouksen, kun tulin jätetyksi. Asian luonne selvisi vasta muutaman päivän kuluttua. Kun tulin petetyksi, istuin seuraavat päivät kotona koneella ja luin uskottomuudesta netistä. Elin pari päivää melkein pelkällä kahvilla. Jos olisin yllättänyt rysänpäältä, olisin varmaan mennyt täysin shokkiin.

• Oikeat opit!

Tämä kysymys toistuu täällä kakkosen puolesta hyvin usein. Jokos sinäkin ymmärrät, että se pikapano tai vaikka pitempikin sessio on seksiä eikä mitään muuta ja sillä ei ole miehelle eikä vaimolle sen enempää merkitystä . Toki moni kauhistelee, etteikö se merkityksetön seksi olisi kuitenkin sen väärti, että eroasi ja luopuisi mukavasta elämästä. No, ei ole, ei todellakaan. Huvittava ajatus!

Nämä ovat asioita, joista jokainen pari päättää itse. Usein on vain niin, että vaimo voisi sen mukavan elämän jakaakin lopullisesti kahtia mutta mies ei halua luopua vaimosta ja sen mukana tulevasti suht kivasta elämästä ja mielenkiintoisesta monesta, monesta asiasta. Ja asemakin on tärkeä. Mitä korkeampi asema, sitä vähemmän näillä kakkospuuhilla on merkitystä.

• kiltteydestään ylpeä

Minä saan suhteessani merkityksellistä seksiä. Ei kiinnosta lähteä hakemaan sitä merkityksetöntä vieraista. Edellisessä suhteessa ukko ei ymmärtänyt, mitä on rakastelu, jossa tunteet on mukana ja se on samaan aikaan hellää, kiihkeää ja eläimellistäkin. Osasi vaan sen panopuolen. Ja juoksi jatkuvasti vieraissa, koska "halusi" ja se oli "vain seksiä". Jälkeenpäin sanoi meidän suhteesta, ettei ollut minuun sitoutunut tosissaan, ei vaan uskaltanut sanoa sitä suoraan. Ja että minä olin kuitenkin upea sängyssä. Se ilmeisesti riitti. Kunhan sai käydä myös vieraissa, kun ei se "merkinnyt" mitään. Enkä merkinnyt minäkään. Nykyiselleni onneksi merkitsen. Ja pettäminen ON pahinta mitä toiselle voi tehdä.

• henni*

"pettäminen ON pahinta mitä toiselle voi tehdä"

No ei edes ole. Jos liitossa ei ole rakkautta, on usein samantekevää käykö toinen/molemmat vieraissa vai ei.

• antaisitko anteeksii

Jos sinä saat kuulla rehellisesti sanottuna alle 40 vuotiaalta mieheltä, että hän ei rakasta sinua, rakastaa toista, ja että rakastelukin on toisen kanssa parempaa, että on naimisissa kanssasi vain lasten vuoksi, ja että ei mennyt naimisiin rakkaudesta, saat silmiesi eteen tällaista luettavaa, yhteiset ystävänne tietävät että miehellä on toinen nainen, ja sinä olet vielä kaiken lisäksi taas raskaana, mutta mies ei halunnut todella enää lasta,/hups, tulitkin raskaaksi vaikka ei pitänyt, tämän muuten mies kertoi vasta myöhemmässä vaiheessa, että muuten vaimo on taas paksuna 3:nella kuulla....)...ja että kun synnytit lapsen mies ajatteli synnytyksessä vain että toivoisi lapsi olisi sen toisen naisen ja hänen yhteinen--kerrankin rakkauden lapsi...Tämänkin luki vaimo kirjallisena.

Mies olisi viikonloppuja matkoilla ja hotelleissa tuon toisen naisen kanssa, sinä lasten kanssa kotona, mies kuristaisi sinua vihasta kohtaasi koska et tajua että mies ei oikeasti sinua siedä, mutta et luovuta....niin vieläkö antaisit anteeksi?
      Ihan totta, vastaa tähän. Miehen suhde ei ollut eka, valitettavasti liiton aikana. Ja vaimo sai tietää myös, että mies on pannut useita muitakin naisia kapakkaillan jälkeen, pikapanot. Nyt vaan rakastua rärsähtänyt toisen kerran. Ps toinen nainen lopetti suhteen, kun mies ei venytti suhteen kertomista,,,säälistä tuota vaimoa ja äitiä kohtaan.

Minun mielestä on tämä erittäin sairasta. Jos tällaista antaa joku nainen tehdä itselleen,....

• Todellakin

Rehellisesti vastaan että kovasti ihmettelen miksi mies ei herran jestas itse lähtenyt? Sairas mies kun haluaa itseään noin rääkätä? Erittäin sairasta. Todella sairas mies ja niin nuo hänen kakkosensakin ovat olleet kovin hyväuskoisia ja toiset vaan antaneet ukkomiehen panna?? Ei tuollainen mies ole ollut kehenkään sen enempää rakastunut, saanut vaan ehkä parempaa seksiä joltakin. Sairas kuristaa lastensa äitiä vaikka tätä inhoisikin. Sairas on sellaisen ihmisen kanssa jota inhoaa ja jota kohtaan haluaa käyttää väkivaltaa.

• Samassa veneess--
        Todellakin kirjoitti:

Rehellisesti vastaan että kovasti ihmettelen miksi mies ei herran jestas itse lähtenyt? Sairas mies kun haluaa itseään noin rääkätä? Erittäin sairasta. Todella sairas mies ja niin nuo hänen kakkosensakin ovat olleet kovin hyväuskoisia ja toiset vaan antaneet ukkomiehen panna?? Ei tuollainen mies ole ollut kehenkään sen enempää rakastunut, saanut vaan ehkä parempaa seksiä joltakin. Sairas kuristaa lastensa äitiä vaikka tätä inhoisikin. Sairas on sellaisen ihmisen kanssa jota inhoaa ja jota kohtaan haluaa käyttää väkivaltaa.

Ja jos olisin ollut tuo vaimo niin miten tuon miehen kirjalliset rakkauden tunnustukset olisivat olleet uskottaviakaan? Eikä kukaan voi tietää mitä mies synnytyksessä ajatteli? Mies vain ja varmaan on niin rehellinen heppu että olisi jollekkin sen totuuden kertonut? Miten ihmeessä se mies antaisi jonkun pirttihirmun noin määrätä elämäänsä ja miten ihmeessä se mies on saattanut raskaaksi jonkun hirveän naisen? Minä en voisi harrastaa seksiä toisen kanssa jos olisin toisaalle rakastunut? Miten miehet pystyy saattamaan itsensä tuollaiseen tilanteeseen? Kikkelinsä määrääminä ja naiset sitten luulee sitä rakkaudeksi? Ihan sama vaimo tai kakkonen..

• olga*

Tuossa on riippuvuussuhde nimeltä "vakka ja kansi". Se on ja pysyy, vaikka kuinka kuinka räpistellään ja poristaan. Tämä pätee sekä kanteen että vakkaan. Riippuvuudesta on perinteisesti kovin vaikea päästä eroon.

• olga*

Hmm. Kämppisliitto, kulissiliitto, avoin liitto. Riittäähän noita. Eli muunlainen liitto tuossa on kyseessä, paitsi ei tunneliitto, rakkaussuhde.

• sivustaseuraaja...

Tai sitten vaimolla on hyvä pokka. Ehkä hän hiljaa mielessään suunnittelee miehensä tapaturmaista kuolemaa tai jotain muuta vastaavaa julmaa kostoa, josta ei voisi jäädä kiinni. Kaikkien ihmisten ajatukset kun yllättäen eivät näykään päälle päin.

Miten selität, ettei voi olla rakkaussuhde? Oletko sitä mieltä, että esimerkiksi moniavoisissa yhteisöissä rakkautta ei ole?

• lol

KAIKKI LEAGUE OF LEGENDSIÄ PELAAMAAN! http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4df40bef6add3403683531

• sivustaseuraaja...

Itse olen luonteeltani sellainen, että huudan ja raivoan vain ns. mitättömissä pikkuriidoissa. Jos suutun tosissani, sitä ei huomaa muut kuin minut erittäin hyvin tuntevat ihmiset. Silloin harkitsen jokaisen sanani ja tekoni ja haudon kostoa vaikka vuosikymmeniä, jos on tarvis.

Voin silti näytellä antaneeni anteeksi henkilölle, joka on loukannut minua.

• Who cares

Asiahan ei taida sinulle kuulua pätkääkään, vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe