Pitääkö paikkansa että naiset katsoo että onko miehen kynsinauhat kunnossa ja että orastava romanssi saattaa päättyä siihen että on rikkinäiset kynsinauhat vaikkapa vasemman käden peukalossa, kertokaa naiset?
Naiset katsoo kynsinauhoja
15
163
Vastaukset
Ei pidä.
- sillitrooli
Sanoisin, että osa naisista katsoo, mutta ei ne naiset ainakaan minua hyväksyisi muutenkaan, joten ei sillä niin väliä.
Etkö tosiaan ole gloriana huomannut muista naisista, että osa naisista shoppailee miestä kuin olisi siitosoria ostamassa? Useimmissa naisissa asuu pieni fasisti. - realismus
sillitrooli kirjoitti:
Sanoisin, että osa naisista katsoo, mutta ei ne naiset ainakaan minua hyväksyisi muutenkaan, joten ei sillä niin väliä.
Etkö tosiaan ole gloriana huomannut muista naisista, että osa naisista shoppailee miestä kuin olisi siitosoria ostamassa? Useimmissa naisissa asuu pieni fasisti.Heil Siili....
sillitrooli kirjoitti:
Etkö tosiaan ole gloriana huomannut muista naisista, että osa naisista shoppailee miestä kuin olisi siitosoria ostamassa? Useimmissa naisissa asuu pieni fasisti.En ole huomannut sen enempää kuin miehissäkään. Koskaan en ole kuullut kynsinauhojen olleen missään roolissa parinvalinnassa, enkä sellaisten ihmisten kanssa aikaa viettäisikään.
- sillitrooli
realismus kirjoitti:
Heil Siili....
Privet tavarits generalissimus!
- sillitrooli
gloriana_demeter kirjoitti:
En ole huomannut sen enempää kuin miehissäkään. Koskaan en ole kuullut kynsinauhojen olleen missään roolissa parinvalinnassa, enkä sellaisten ihmisten kanssa aikaa viettäisikään.
Onhan siitä nyt puhuttu vaikka kuinka monta kertaa täällä, että vaikka sinä et halua, niin osa naisista haluaa pakonomaisesti norminmukaisen mies, omakotitalo, 2.5 lasta, farmari-Audi sekä koira -kombinaation. Jos et tunne paljoa niitä naisia, niin tietenkään et ole huomannut tätä piirrettä. Mutta jos tuntisit niitä, niin huomaisit, että noista naisista se snobbailevampi ja jupimpi puolisko haluaa miehen, joka näyttää ja kuulostaa tasan tarkkaan joltain suomenruotsalaiselta miesmallilta. Vähemmän juppi -puolisko noista naisista taas haluaa äijän, joka vaikuttaa ja näyttää siltä telkkarin Remontti-Reiskalta (en tiedä onko sitä ukkoa enää telkkarissa).
- UnelmaNaaras69
Minusta pitää paikkansa. On inhottavaa käydä esim. ulkona syömässä miehen kanssa jolla on rikkinäiset kynsinauhat kun niitä sormia joutuu kuitenkin katselemaan siinä syödessä. En anna miehen ottaa kättäni omaansa jos on rikkinäiset kynsinauhat. Tulee ihan puistatus kun ajatteleekin rikkinäisiä kynsinauhoja. Kyllä miehenkin kuuluu pitää huolta kynsistään.
- Inez
Kaunis ja huoliteltu nainen ei kerta kaikkiaan voi ottaa omaa tasoaa alempana olevaa miestä. Koska olen itse hoikka ja tyylikäs, sekä pidän itseni kuosissa, vaadin samaa mieheltä. Mitä iloa on rakennekynsistä ja hiuslisäkkeistä jos vierellä oleva mies on kuin mikäkin goblin?
- goblin dk
Pelaatko wowia?
- Bimbo Lola Lollotin
Soul sista!
- Inez
goblin dk kirjoitti:
Pelaatko wowia?
Goblinit pelaa...
- realismus
On
- ,....,
Ei mulla kyllä ainakaan ole "varaa" katsoa, koska omatkin kynsinauhat rispaantuvat aina välillä. Enkä kyllä hoida kynsiänikään erityisemmin.
- Kynsimies
Kynsinauhat kannattaa pitää kunnossa, kipiäähän se käy, jos ne repeilevät. En minä naisten takia sitä tee, minulla on roppakaupalla muita vikoja, joiden rinnalla jotkut kynsinauhat eivät merkitse mitään.
- nauhuri
Seurustelukumppanin valinta on tarkkaa puuhaa. Itse naisena jätän kynnet ihan tahallaan vähän huolimattomiksi juuri treffeille, koska haluan, että mies ei pienistä puutteista välitä. Muutenkin on tullut fuskattua laittautumisessa. Eräs mies totesi kerran, että "olet kaunis nainen, mutta sinulla on huolettomat hiukset".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760