Naiset katsoo kynsinauhoja

Onko totta??

Pitääkö paikkansa että naiset katsoo että onko miehen kynsinauhat kunnossa ja että orastava romanssi saattaa päättyä siihen että on rikkinäiset kynsinauhat vaikkapa vasemman käden peukalossa, kertokaa naiset?

15

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pidä.

• sillitrooli

Sanoisin, että osa naisista katsoo, mutta ei ne naiset ainakaan minua hyväksyisi muutenkaan, joten ei sillä niin väliä.

Etkö tosiaan ole gloriana huomannut muista naisista, että osa naisista shoppailee miestä kuin olisi siitosoria ostamassa? Useimmissa naisissa asuu pieni fasisti.

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

Sanoisin, että osa naisista katsoo, mutta ei ne naiset ainakaan minua hyväksyisi muutenkaan, joten ei sillä niin väliä.

Etkö tosiaan ole gloriana huomannut muista naisista, että osa naisista shoppailee miestä kuin olisi siitosoria ostamassa? Useimmissa naisissa asuu pieni fasisti.

Heil Siili....

• sillitrooli kirjoitti:

En ole huomannut sen enempää kuin miehissäkään. Koskaan en ole kuullut kynsinauhojen olleen missään roolissa parinvalinnassa, enkä sellaisten ihmisten kanssa aikaa viettäisikään.

• sillitrooli
        realismus kirjoitti:

Heil Siili....

Privet tavarits generalissimus!

• sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

En ole huomannut sen enempää kuin miehissäkään. Koskaan en ole kuullut kynsinauhojen olleen missään roolissa parinvalinnassa, enkä sellaisten ihmisten kanssa aikaa viettäisikään.

Onhan siitä nyt puhuttu vaikka kuinka monta kertaa täällä, että vaikka sinä et halua, niin osa naisista haluaa pakonomaisesti norminmukaisen mies, omakotitalo, 2.5 lasta, farmari-Audi sekä koira -kombinaation. Jos et tunne paljoa niitä naisia, niin tietenkään et ole huomannut tätä piirrettä. Mutta jos tuntisit niitä, niin huomaisit, että noista naisista se snobbailevampi ja jupimpi puolisko haluaa miehen, joka näyttää ja kuulostaa tasan tarkkaan joltain suomenruotsalaiselta miesmallilta. Vähemmän juppi -puolisko noista naisista taas haluaa äijän, joka vaikuttaa ja näyttää siltä telkkarin Remontti-Reiskalta (en tiedä onko sitä ukkoa enää telkkarissa).

• UnelmaNaaras69

Minusta pitää paikkansa. On inhottavaa käydä esim. ulkona syömässä miehen kanssa jolla on rikkinäiset kynsinauhat kun niitä sormia joutuu kuitenkin katselemaan siinä syödessä. En anna miehen ottaa kättäni omaansa jos on rikkinäiset kynsinauhat. Tulee ihan puistatus kun ajatteleekin rikkinäisiä kynsinauhoja. Kyllä miehenkin kuuluu pitää huolta kynsistään.

• Inez

Kaunis ja huoliteltu nainen ei kerta kaikkiaan voi ottaa omaa tasoaa alempana olevaa miestä. Koska olen itse hoikka ja tyylikäs, sekä pidän itseni kuosissa, vaadin samaa mieheltä. Mitä iloa on rakennekynsistä ja hiuslisäkkeistä jos vierellä oleva mies on kuin mikäkin goblin?

• goblin dk

Pelaatko wowia?

• Bimbo Lola Lollotin

Soul sista!

• Inez
        goblin dk kirjoitti:

Pelaatko wowia?

Goblinit pelaa...

• realismus

On

• ,....,

Ei mulla kyllä ainakaan ole "varaa" katsoa, koska omatkin kynsinauhat rispaantuvat aina välillä. Enkä kyllä hoida kynsiänikään erityisemmin.

• Kynsimies

Kynsinauhat kannattaa pitää kunnossa, kipiäähän se käy, jos ne repeilevät. En minä naisten takia sitä tee, minulla on roppakaupalla muita vikoja, joiden rinnalla jotkut kynsinauhat eivät merkitse mitään.

• nauhuri

Seurustelukumppanin valinta on tarkkaa puuhaa. Itse naisena jätän kynnet ihan tahallaan vähän huolimattomiksi juuri treffeille, koska haluan, että mies ei pienistä puutteista välitä. Muutenkin on tullut fuskattua laittautumisessa. Eräs mies totesi kerran, että "olet kaunis nainen, mutta sinulla on huolettomat hiukset".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe