Vietintuoja ammuttiin?

kestäkää totuus

Miksi miesten rakastamiskykyä kritisoinut viestiketju deletoitiin?
Eikö totuuksista saisi puhua?
Miksi vain naisia saa arvostella tällä palstalla?

Taisi totuus kolahtaa miehiin liian pahasti, tai sitten joku naiivi pikkuraukka kuvittelee miehen oikeasti rakastavan häntä..

Mies rakastaa naista vain naisen ulkonäön kautta.
Mies rakastaa aidoimmin itseään ja pikkuveitikkaansa.

"Rakkaus" keksittiin keskiajalla, se toimi viihdykkeenä yläluokan naisille kertomuksien muodossa kun heidän miehensä olivat prostituoituineen sodassa.
Himo on ollut aina. Kumppanuus järkisyistä on ollut aina. Äidinrakkaus on ollut aina. Biologiaa.

Älkääkä itkekö, elämää se vain on.

17

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksi parempaa tekem

Nainen rakastaa miestä vain välineenä lapsensaantiin jne. Blaa blaa, ketä KIINNOSTAA????

• ap

Edellinen, jo deletoitu viestialoitus ei ollut minun.
        Ärsyttää vaan suunnattomasti että naisia saa surutta haukkua kymmenissä aloituksissa ja ketjuissa päivittäin, mutta yksi miehiä kritisoiva ketju lähtee poistoon välittömästi.

Kirjoittelen tänne erittäin harvoin, roskapalsta&roskaväki syynä.

• ap

Niin, ei minua itseäni miesten "rakkaus" kiinnostakaan, vain palstan naisvihamielisyys inhottaa. Teen ilmoituksen naisvihamielisestä palstasta tietylle taholle. Sulkisivat koko moskan.

• rfweqatage
        ap kirjoitti:

Edellinen, jo deletoitu viestialoitus ei ollut minun.
        Ärsyttää vaan suunnattomasti että naisia saa surutta haukkua kymmenissä aloituksissa ja ketjuissa päivittäin, mutta yksi miehiä kritisoiva ketju lähtee poistoon välittömästi.

Kirjoittelen tänne erittäin harvoin, roskapalsta&roskaväki syynä.

Itse olet roskaväkeä kun täällä mesoat, älä selittel!!!!E

• Rakkaus on perseestä
        ap kirjoitti:

Niin, ei minua itseäni miesten "rakkaus" kiinnostakaan, vain palstan naisvihamielisyys inhottaa. Teen ilmoituksen naisvihamielisestä palstasta tietylle taholle. Sulkisivat koko moskan.

Miksei naisia saa vihata? Tai oikeastaan, miksei sitä saa julkisesti sanoa? Vihaamista et pysty estämään vaikka kuinka itket sensuurin perään. Vihaan naisia etkä voi sille hevon vittuakaan.

• annapalaavaan
        Rakkaus on perseestä kirjoitti:

Miksei naisia saa vihata? Tai oikeastaan, miksei sitä saa julkisesti sanoa? Vihaamista et pysty estämään vaikka kuinka itket sensuurin perään. Vihaan naisia etkä voi sille hevon vittuakaan.

Tottakai saa vihata, vihaa ihan vapaasti. Tuntemattomien ihmisten solvaaminen ja haukkuminen taas on laitonta, siitä seuraa lainmukainen rangaistus. Huolimatta siitä että esiintyy ilman nimeä voi jäädä kiinni, ja niin rapsahtaa maksettavaa. Todennäköisyys lisääntyy, mitä useampia keskustelijoita solvaat. Kaikista solvauksista laitan linkin polliisille, aina.

• Lutkat haistakaa vit
        annapalaavaan kirjoitti:

Tottakai saa vihata, vihaa ihan vapaasti. Tuntemattomien ihmisten solvaaminen ja haukkuminen taas on laitonta, siitä seuraa lainmukainen rangaistus. Huolimatta siitä että esiintyy ilman nimeä voi jäädä kiinni, ja niin rapsahtaa maksettavaa. Todennäköisyys lisääntyy, mitä useampia keskustelijoita solvaat. Kaikista solvauksista laitan linkin polliisille, aina.

Ei siitä mitään sakkoa saa että sanoo lutkaa lutkaksi, lutkahan se on. Ei pidä lukea jos ei kestä totuutta, tässä maassa on sananvapaus. Vittuaan jakavaa lutkaa saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää, jos joku tunnistaa itsensä vittua jakavaksi lutkaksi ja loukkaantuu, niin oma on ongelmansa.

• part of the game

Olen se part of the game nimimerkki siitä ketjusta ja pitääpä ihmetellä asiaa minunkin.

Eipähän ole tällekään palstalle enää asiaa jos kirjoituksia mielivaltaisesti poistellaan.

• Mies1985

Aitoa rakkautta on lähinnä sukulaisten välillä.

Toinen rakkauden muoto on rationaalinen, 'keksitty' rakkaus. Eli se kun ihminen päättää rakastaa jotain asiaa yli muiden. Tällaista rakkautta esiintyy lähinnä miehillä koska miehet ovat enemmän kiinnostuneita erilaisista asioista pelkkien ihmissuhteiden sijaan. Rakkaus voi olla jotain aatetta, aluetta, käsitettä, esinettä tai vaikka uskontoa kohtaan.
      -
      Minä en ainakaan miehenä pysty mihinkään vahinkorakkauteen jollaista naiset kertovat tuntevansa; eli on "kemiaa" ja "perhosia mahassa" ja sitä ja tätä. Vai ovatko naiset vain niin tyhmiä etteivät osaa nähdä omien tunteidensa yli omia vaikuttimiaan?

No joka tapauksessa tuollaiseen rationaaliseen rakkauteen kyllä pystyn eli minä suostun pitämään sitä naista oman elämäni keskipisteenä ja hänkin lupaa tehdä saman minulle. Ymmärrän että se on eräänlaista leikkiä ja höpöhöpöä mutta toisaalta tuntuu hyvältä eikä siinä ole mitään väärääkään. Osaan itkeä ja sekin tuntuu hyvältä kun suggeroi itsensä fiiliksiin.

Eli tuokaa minulle joku käyttämätön tavisnainen niin rupean rakastamaan sitä. Se on hyvää ajanvietettä.

• 3456789

Osta mielummin auto tai polkupyörä, voit sitten rationaalisesti rakastaa ja suggeroida itsesi fiiliksiin. Niitä on helpompi ohjailla, manuaalitkin löytyy. Parasta niissä on se ettei ne rupea kertoilemaan miltä niistä tuntuu, kun jynssäät puskuria tai ronklaat lokasuojaa, niillä ei ole tunteita.

• aafsaf

Hahah mikä pseudofilosofi :)

• Mies1985
        3456789 kirjoitti:

Osta mielummin auto tai polkupyörä, voit sitten rationaalisesti rakastaa ja suggeroida itsesi fiiliksiin. Niitä on helpompi ohjailla, manuaalitkin löytyy. Parasta niissä on se ettei ne rupea kertoilemaan miltä niistä tuntuu, kun jynssäät puskuria tai ronklaat lokasuojaa, niillä ei ole tunteita.

En kyllä ymmärrä mikä tuossa viestissäni saa ajattelemaan että olisin kovakourainen tai välinpitämätön naisen tunteita kohtaan. Vastauksesi vaikuttaa todella tunneperäiseltä.

Olen hyvin empaattinen.

• kysymys
        Mies1985 kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mikä tuossa viestissäni saa ajattelemaan että olisin kovakourainen tai välinpitämätön naisen tunteita kohtaan. Vastauksesi vaikuttaa todella tunneperäiseltä.

Olen hyvin empaattinen.

Kai tajuat ettei jutuissasi ole päätä eikä häntää.

• 19+9

Mikä totuus? Tämä kuulostaa samanlaiselta "totuudelta" kuin ATM-totuus, joka on totta vain kirjoittajalleen.

• rakastava mies

Niinpä. Ei voi kuin ihmetellä miten tällä palstalla melkein kaikki viestit ovat todella katkeria ja vihaisia.

• kysymys

Mistä teitä katkeroituneita idiootteja oikein tulee?

• Pillusta tullut

Pillustahan meitä, mistäs luulit?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe