niin, miten mahtaa tapahtua muusikkomiehen hurmaaminen? yhtään lajin edustajaa tai operaatiossa onnistunutta paikalla?
olen siis miehen tavannut, ihmekumma, keikalla ja siittä sitten vaihdettu numeroja kun tultiin kivasti juttuun ja kovasti puhuttiin että vielä nähdään, hän itse asiassa siis pyysi minua saapumaan seuraavaa esiintymistään kuuntelemaan.
mutta miten tän hemmon nyt saisi sitten hyppysiinsä kun kilpasisaria varmasti pörrää ympärillä minkä kerkiää niin kuinka tällaisiin retkuihin se lähtemätön vaikutus tehdään ettei tämä tyttö unohtuisi heti kun bussi starttaa seuraavaan kaupunkiin?
muusikon hurmaaminen?
8
1746
Vastaukset
- Goldman sachs lil
Jos kyseessä tosiaan on keikkamuusikko, jolla on faneja ja bändäreitä niin todennäköisyydet eivät ole sinun puolellasi. Itse muusikkona tiedän, että muusikot ovat sangen kirjavaa sakkia ja jokaisella tuntuu olevan oma värikäs makunsa naisten suhteen. Joskus lykästää ja joskus ei.
Oikeasti muusikot eivät nyt ole niin kummoisia miehiä. Vienti perustuu lähes yksinomaan siihen statukseen ja haavekuvaan joka liittyy lavalla esiintymiseen tai kielten rämpyttelyyn. En itsekään sitä täysin ymmärrä mutta niin se vaan on.- reppanat
Joo, muusikot eivät ole kyllä kummoisia miehiä ja tarkemmin ottaen miehiä ollenkaan. Ja se on kyllä tott, että kirjavaa sakkia kyllä. Täysjärkisiä ja luotettavia henkilöitä on todella vaikea löytää.
Vienti todellakin perustuu vain mainitsemiisi statuksiin ja haavekuviin. Todellisuudessa kyseiset henkilöt ovat täysiä reppanoita.
- renttuun retkahtanut
no kyseessähän ei nyt ole mikään maailmanluokan starba vaan lähinnä kaveripiirissä artististatusta nauttiva äijä, faneja ja bändäreitä tuskin nyt suuremmin on, paitsi nämä tutut jotka toistensa keikoilla käyvät, mutta tokihan aina paikalle eksyy muitakin ja voisin kuvitella että kaverilla varmasti on vientiä jos vaan kiinnostaa. Toistemme tyylisiä emme lainkaan ole ja siis ihan fyysisesti törmäsin häneen josta juttelu sai alkunsa eikä kyseessä ollut ensin mitään pokaamista kummankaan puolelta. tosin paikalla ei sattunut olemaan kyllä naisiakaan ihan liiaksi joten mitään kilpailutilannettakaan ei päässyt syntymään. kai sitä sitten oli huonoista vaihtoehdoista valittava jotain :D mutta onko sitä sitten ihan pakko vaan saada pesää vai katselevatko tälläiset oman elämänsä rokkitähdet edes mitään "no toi nyt sattu oleen saatavilla" -tapauksia vai haetaanko aina sitä paikan hehkeintä pokaa vai jos ei löydy niin jätetäänkö pokaamatta?
kannattaako minun nyt alkaa bändäröimään vai edetä miten? noin esiintyjänä millaista lähestymistaktiikkaa itse arvostaisit jos aiemmalla keikalla tapaamasi misukka saapuisi paikalle? positiivista vai vaivaannuttavaa? mistä voisi päätellä että kiinnostus olisi muutakin kuin vain yhden illan imartelua pelkän pesän ja seuraavien esitysten lipputulojen toivossa? muutamia viestejä olemme vaihtaneet hänen aloituksestaan, mutta se loppui kun hän ei enää vastannut enkä ole kehdannut alkaa pommittamaankaan. tosin mitään kovin henkilökohtaista viesteissä ei kuitenkaan ollut. ovatko esitykseen saapuneet naiset yleensäkin vain nähtävissä pelkkinä reikinä vai onko mitään mielenkiintoa varsinaisesti edes tutustua sen paremmin? mitä itse yleensä mietitte illan tavoitteellisesta kulusta kun keikalle lähdette? jos nyt menen sinne paikalle niin miten voisin onnistua vaikuttamaan muultakin kuin känniseltä mulkkuhaukkabändäriltä? :D ovatko soittajat yleensäkään niin sitoutuvaa sorttia vaan onko pääasiana se kavereitten kanssa rämpyttely ja mahdollisimman monen muijan kaataminen jne rock'roll elämä? kaipaako muusikko edes mitään vakavaa suhdetta kun kavereita ja naisia riittää? minkä verran tämä show ja artistimeininki on vielä päällä keikan jälkeen vai voiko illan aikana saatua vaikutelmaa pitää mitenkään ihmisen oikeaan persoonaan liittyvänä?- Menoksi vaan
Tapasin oman muusikkopuolisoni keikalla. Olin katsomassa bändiä ja tyyppi tuli keikan jälkeen baaritiskille ja alkoi juttelemaan. Pidin kiinnostusta aluksi ihan vitsinä sillä miehen ympärillä pyöri tusina itseäni selkeästi paremman näköistä ja halukasta mimmiä. Oltiin muutama kuukausi vain kavereita koska epäilytti koko homma. Nyt oltu yksissä 11 vuotta, joten ihan positiivisella mielellä eteenpäin sen muusikon kanssa. Aika moni löytää kumppanin työpaikalta tai baarista. No teillä toteutuu tää täydellisesti: toinen löysi työpaikalta ja toinen baarista:)))
- Fallen Moon
Menoksi vaan kirjoitti:
Tapasin oman muusikkopuolisoni keikalla. Olin katsomassa bändiä ja tyyppi tuli keikan jälkeen baaritiskille ja alkoi juttelemaan. Pidin kiinnostusta aluksi ihan vitsinä sillä miehen ympärillä pyöri tusina itseäni selkeästi paremman näköistä ja halukasta mimmiä. Oltiin muutama kuukausi vain kavereita koska epäilytti koko homma. Nyt oltu yksissä 11 vuotta, joten ihan positiivisella mielellä eteenpäin sen muusikon kanssa. Aika moni löytää kumppanin työpaikalta tai baarista. No teillä toteutuu tää täydellisesti: toinen löysi työpaikalta ja toinen baarista:)))
Saakos udella, että minkä ikäisinä? Siis olitko yli vai alle 25 v. :) Anteeksi nyt vain tunkeilu, jos on liian hlö-kohtainen, ettet hala kertoa :)
- muusikkonsa saanut
Jos se on sua pyytänyt keikalle, niin ei se varmaan siitä vaivautuisi. Tutustu ennen kuin alat suunnittelemaan mitään, niin selviää se sitoutumishalun ja luonteen laitakin.
- Se soittajan vaimo
muusikkonsa saanut kirjoitti:
Jos se on sua pyytänyt keikalle, niin ei se varmaan siitä vaivautuisi. Tutustu ennen kuin alat suunnittelemaan mitään, niin selviää se sitoutumishalun ja luonteen laitakin.
Minä olen ollut 26v. soittajan kanssa ja tästä ajasta päädyimme naimisiin vasta muutama vuosi sitten, että kyllä me "tutustuttiin" ensin kunnolla. Ihan luontevaa elämää on vietetty ja tämä sopii meille. Yhteistä aikaakin on melko kivasti järjestynyt työn eri aikaisuudesta huolimatta.
Suhteen alussa olimme kyllä samalla alalla ja samaan aikaan pois kotoa, mutta lasten tullessa itse vetäydyin enemmän kotihommeleihin ja normiin arkirytmiin. Mustasukkaisuutta ilmeni ja ilmenee vieläkin, mutta se on muuttanut muotoaan ja laimentunut..ei jaksa välittää, kun tietää ja tuntee toisensa. Se luottamus on ansaittava. Onneksi bändi ovat niin loistava tiimi siinäkin, että toinen toistaan suojelee mahdollisilta mokilta, joilla tarkoitan juuri näitä "syrjähyppyjä"ja ikäkin tekee jo järkeä ja jäitä hattuun.
En voi väittää vastaan, etteikö olisi elämä ollut värikästä.
Ihan hyvillä mielin yleensä laitan ukkoni keikalle, on kiva odottaa kotiin ihmistä, joka välittää meistä.
Että suosittelen tällaistakin ammattimiestä aviomieheksi saakka, on niissä eroja kuin konsanaan muissakin ammateissa turaajia.
- ihanattttt
Itse naisena hengailen musiikki piireissä ja todellakin nähnyt kaikki rokkimiesten puolet.
99% muusikoista sanovat tuu keikalle koska joko ne haluu
- huomiota
- lisää nättejä naisia yleisöön
- nauttivat siitä että saavat naispuolisen tulemaan keikalle
En sitten kirjoittanut tätä negatiivisella tavalla. Ja siis ihan omista kokemuksista puhun ja mitä olen nähnyt piireissä. Muusikko miehet tykkävät vapaudesta. Joko ne kiinnostuu 10 naiseen samaan aikaan tai sitten rakastuvat yhteen naiseen ikuisesti. ( esimerkkinä Jon Bon Jovi)
Mielestäni muusikko miehet ovat mahtavia, taitavia, romanttisia herrasmiehiä, pitävät huolta itsestään ja tyylistä ja todella fiksuja. Tietenkin löytyy myös näitä kaljapillu tapauksia. Seurustelen enkä vaihtais pitkätukkaista normaaliin lyhyttukkaseen.
Se mitä todellakin sytyttää on se että pitävät huolta itsestään, en voi sietää jos mies ajaa tukka siiliksi ja kulkee verkkareissa, täytyy olla vähän kunnioitusta. Ei kaikki mut he ketä tunnen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756