Kysymys lutkittelijoille ja muillekin samaa mieltä oleville

mielenkiinnosta...

Eli voisitko perustella, että miksi mielestäsi naisella ei ole oikeutta seksielämään, vaan naisen pitäisi elää vaikka vuosikymmeniä ilman seksiä, jos kukaan mies ei satu rakastumaan häneen ja haluamaan suhteeseen hänen kanssaan.

55

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------

Siksi, koska kunniallinen nainen säästää seksuaalisuutensa vain aviomiehelleen. Eikä voi koskaan tietää, milloin se tosi rakkaus löytyy! Siksi ei ole naisen soveliasta lutkata itseään likaiseksi huoraksi, vaikkei juuri tällä hetkellä satu olemaan sulhasmiestä näköpiirissä.

• mustispeppers

Hei muru,

Nyt eletään vuotta 2012, ei vuotta 1812 :)

• Voi mikä pentu!
        mustispeppers kirjoitti:

Hei muru,

Nyt eletään vuotta 2012, ei vuotta 1812 :)

Niin! Ja sitä suuremmalla syyllä meidän onkin noudatettava näitä vanhoja arvoja kun enään olla mitään luolamiesapinoita!

• PÖH....
        Voi mikä pentu! kirjoitti:

Niin! Ja sitä suuremmalla syyllä meidän onkin noudatettava näitä vanhoja arvoja kun enään olla mitään luolamiesapinoita!

Jokainen noudattakoon omia arvojaan..

• Niin, ellei
        PÖH.... kirjoitti:

Jokainen noudattakoon omia arvojaan..

sitten toki halua olla vielä parempi ihminen :)

• PÖH.....
        Niin, ellei kirjoitti:

sitten toki halua olla vielä parempi ihminen :)

"ellei, sitten toki halua olla vielä parempi ihminen"

Omien arvojenpakkosyöttö muille ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.

Rautalanka:
        Se että vahtii muiden syömisiä, ei laihduta.

• Kyllä se näin on
        PÖH..... kirjoitti:

"ellei, sitten toki halua olla vielä parempi ihminen"

Omien arvojenpakkosyöttö muille ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.

Rautalanka:
        Se että vahtii muiden syömisiä, ei laihduta.

Se että omaa vanhoja arvoja, kertoo korkeammasta sivistyksestä. Meinaatko sitten että on kanssa ihan sama syökö myös enemmän pikaruokia vaiko tavallista kotiruokaa?

• Hah.
        Kyllä se näin on kirjoitti:

Se että omaa vanhoja arvoja, kertoo korkeammasta sivistyksestä. Meinaatko sitten että on kanssa ihan sama syökö myös enemmän pikaruokia vaiko tavallista kotiruokaa?

Taantumuksesta se lähinnä kertoo, samoin kuin kommenttisi on merkki sivistymättömyydestä. Olet ilmeisesti näitä peruskoulusta valmistuneita ATM:iä? :D

Yhteiskunnan kehitykseen agraarista kehitysmaasta nykyajan jälkiteolliseen vaiheeseen kuuluu olennaisesti myös arvojen uudistuminen, elämäntapojen modernisoituminen ja ihmisten tasa-arvoistuminen.

• Hehheh
        Hah. kirjoitti:

Taantumuksesta se lähinnä kertoo, samoin kuin kommenttisi on merkki sivistymättömyydestä. Olet ilmeisesti näitä peruskoulusta valmistuneita ATM:iä? :D

Yhteiskunnan kehitykseen agraarista kehitysmaasta nykyajan jälkiteolliseen vaiheeseen kuuluu olennaisesti myös arvojen uudistuminen, elämäntapojen modernisoituminen ja ihmisten tasa-arvoistuminen.

"Yhteiskunnan kehitykseen agraarista kehitysmaasta nykyajan jälkiteolliseen vaiheeseen kuuluu olennaisesti myös arvojen uudistuminen, elämäntapojen modernisoituminen ja ihmisten tasa-arvoistuminen."

No niin kuuluukin ja siksi minä ihmettelenkin miksi meidän pitäisi sitten yhtäkkiä omatakkin ne vanhemmat arvot, mitä meillä silloin vielä kivikaudella oli?

Kuulu sinä vaan niitten joukkoon, mihin minä en kyllä itse onneksi kuulu x)

• Sama suomeksi?
        Hehheh kirjoitti:

"Yhteiskunnan kehitykseen agraarista kehitysmaasta nykyajan jälkiteolliseen vaiheeseen kuuluu olennaisesti myös arvojen uudistuminen, elämäntapojen modernisoituminen ja ihmisten tasa-arvoistuminen."

No niin kuuluukin ja siksi minä ihmettelenkin miksi meidän pitäisi sitten yhtäkkiä omatakkin ne vanhemmat arvot, mitä meillä silloin vielä kivikaudella oli?

Kuulu sinä vaan niitten joukkoon, mihin minä en kyllä itse onneksi kuulu x)

"No niin kuuluukin ja siksi minä ihmettelenkin miksi meidän pitäisi sitten yhtäkkiä omatakkin ne vanhemmat arvot, mitä meillä silloin vielä kivikaudella oli?"

Siis mitä ihmettä yrität sanoa?????

• Niin!
        Sama suomeksi? kirjoitti:

"No niin kuuluukin ja siksi minä ihmettelenkin miksi meidän pitäisi sitten yhtäkkiä omatakkin ne vanhemmat arvot, mitä meillä silloin vielä kivikaudella oli?"

Siis mitä ihmettä yrität sanoa?????

Jos sinä sanot että minä elän jollain keski-ajalla moraalini vuoksi, niin sinä taas sen sijaan elätkin jollain apinan aikakaudella! Että jos meillä siis on nykyään teollistunut hyvinvointivaltio, niin miksi meidän yhtäkkiä pitäisikin sitten omata joidenkin luolamiesten arvot?

• just.
        Niin! kirjoitti:

Jos sinä sanot että minä elän jollain keski-ajalla moraalini vuoksi, niin sinä taas sen sijaan elätkin jollain apinan aikakaudella! Että jos meillä siis on nykyään teollistunut hyvinvointivaltio, niin miksi meidän yhtäkkiä pitäisikin sitten omata joidenkin luolamiesten arvot?

Väität siis että fundamentalismi ja takapajuiset arvot ovat edistystä 2000-luvulla? Joo, kuulu vaan ihan rauhassa siihen joukkoon jonka mielestä Iran ja Pohjois-Korea ovat maailman johtavia sivistysvaltioita.

• Korkeaa teknologia
        just. kirjoitti:

Väität siis että fundamentalismi ja takapajuiset arvot ovat edistystä 2000-luvulla? Joo, kuulu vaan ihan rauhassa siihen joukkoon jonka mielestä Iran ja Pohjois-Korea ovat maailman johtavia sivistysvaltioita.

Ovathan ne Pohjois-Koreassa vissiin osanneet ydinaseenkin rakentaa. Eivät ne aivan tomppeleita voi olla!

• ill kim
        Korkeaa teknologia kirjoitti:

Ovathan ne Pohjois-Koreassa vissiin osanneet ydinaseenkin rakentaa. Eivät ne aivan tomppeleita voi olla!

Pelkkää uhittelua lännelle ja länsimielisille ja eikös se rakettikin just pudonnut mereen.

• Voi voi voi

• Voi voi voi

• eipä sille mitään vo

Saahan sitä pistää nussien. Jokaisella naisella on tosiaan se vaihtoehto ja se onkin todennäköinen syy naisten huomattavasti pienemmille itsemurhaluvuille miehiin verrattuna.

• Feministi

Koska kannatan tasa-arvoa, tämä juuri on yleensä miesten tilanne.

• smart move

Kysyt trolleilta että mitä mieltä nämä todella ovat

• 4+13

Minun mielipiteeni ei voi rajoittaa sinun oikeuttasi. Sen sijaan molemmilla on oikeus valita seuransa. En halua yhdenillanjuttuja ja estoni tulevat päälle mikäli tilanne uhkaisi johtaa siihen. Vastaavasti maksullisissa käynti on sula mahdottomuus, vaikka se antaisikin minulle helpon keinon kokemuksiin ja yhdenillanjuttuihin. Tästä syystä en halua naista, joka nussittaa itseään yhdenillanjutuilla, koska he ovat persoonaltaan liian erilaisia.

Se ei kuitenkaan millään tavoin estä sinua tai rajoita sinun oikeuttasi nussia vapaasti, kunhan et tee sitä lasten kanssa tai julkisella paikalla, mistä kaikesta teen tietooni tullessa ilmoituksen poliisille.

En minä myöskään tupakoi, enkä huoli tupakoijaa, mutta en minä ole tupakointia keneltäkään kieltämässä, kunhan savuja ei puhalleta minun naamalleni tai asuntoon.

• ...........

Koska naisen pillu ja vartalo ovat olemassa miestä varten. Kunniallinen nainen antaa ne vain aviomiehensä käyttöön. Jos taas nainen antaa ne useamman miehen käyttöön, on hän lutka.

• Höpö höpö

Terveiden aikuisten mielestä kohtuullisen kokenut ja hyvää huolta myös seksuaaliterveydestään pitänyt ihminen on mieluisin kumppani. Vain kaiken ulkopuolelle oman kelpaamattomuutensa vuoksi jääneet umpimieliset nettitylsimykset ruikuttavat Disneyn satuprinsessojen perään.

• ...........
        Höpö höpö kirjoitti:

Terveiden aikuisten mielestä kohtuullisen kokenut ja hyvää huolta myös seksuaaliterveydestään pitänyt ihminen on mieluisin kumppani. Vain kaiken ulkopuolelle oman kelpaamattomuutensa vuoksi jääneet umpimieliset nettitylsimykset ruikuttavat Disneyn satuprinsessojen perään.

Lutkako siellä inisee?

• ;))))
        ........... kirjoitti:

Lutkako siellä inisee?

Taisi loppua taas ne argumentit...aina laskee sun juttujen taso kun hermo menee. Tulee mieleen joku triJerkyll-mr Hyde, mitäs liimoja sä oikeen haistelet?

• ..........
        ;)))) kirjoitti:

Taisi loppua taas ne argumentit...aina laskee sun juttujen taso kun hermo menee. Tulee mieleen joku triJerkyll-mr Hyde, mitäs liimoja sä oikeen haistelet?

Taisi loppua usko kun tajusit, ettei se unelmien prinssi taidakaan arvostaa puhkinussittua tautipesää.

• ;)))
        .......... kirjoitti:

Taisi loppua usko kun tajusit, ettei se unelmien prinssi taidakaan arvostaa puhkinussittua tautipesää.

"Taisi loppua usko kun tajusit, ettei se unelmien prinssi taidakaan arvostaa puhkinussittua tautipesää".

Unelmien prinssiä hakee prinessat, mulle on kyllä riittänyt miehiä, kiitos kysymästä. Teitä palsta hörhöjä lainatakseni: " 80- vuotiaallakin naisella on menekkiä" niin että eipä tässä hätää..

• :DDDD
        ........... kirjoitti:

Lutkako siellä inisee?

Kääpiö kälymieskö siellä? Mitä kehari? :D

• Kyllästyttää

Kertoo ihmisen sivistystasosta jotain. Kertoo siitä että ihminen on vielä kun joku teini-ikäinen, joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Sen lisäksi sellainen nainen on likainen tautipesä :D

• edcre3es

Muualla maailmassa naisen kunniallisuutta arvostetaan kovastikin.

Antavatko arabi-isät muka tyttäriensä kirmata tussu märkänä ympäri kyliä?

• ;)))

Ei kerro, aikuinen nainen harrastaa seksiä ihan kenen kanssa itse haluaa, miten haluaa, niin usein kun haluaa ja suojaa itsensä taudeilta. Eikä siihen tarvita keneltäkään lupaa.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.. ;D

• Kyllästyttää
        ;))) kirjoitti:

Ei kerro, aikuinen nainen harrastaa seksiä ihan kenen kanssa itse haluaa, miten haluaa, niin usein kun haluaa ja suojaa itsensä taudeilta. Eikä siihen tarvita keneltäkään lupaa.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.. ;D

Noo, sinäkin taidat vielä olla aika nuori. Älä huoli kyllä sinä vielä kasvat siitä isommaksi ja huomaatkin ettei yhdenillan kokemukset nyt olekkaan lopulta niin hääppöisiä ;)

• Äly roskiin?
        edcre3es kirjoitti:

Muualla maailmassa naisen kunniallisuutta arvostetaan kovastikin.

Antavatko arabi-isät muka tyttäriensä kirmata tussu märkänä ympäri kyliä?

Miksi verrokkina on kolmas maailma eikä jokin länsimainen teollistunut hyvinvointivaltio? Onko siis niin, että te lutkittelijat toivotte Suomen taantuvan tiukan uskonnolliseksi kehitysmaaksi, jossa ei tunneta paitsi ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa, ei myöskään sosiaalidemokraattisen mallin tuomaa toimeentuloturvaa, jonka varassa suurin osa teistä neropateista elelee?

Vanhoillisessa muslimivaltiossa tai edes konservatiivisessa länsimaisessa mallissa sinäkin asuisit muiden ali-ihmisten tavoin joko mamman huostassa, katuojassa tai pysyvästi suljetulla osastolla etkä istuisi päivät pitkät siellä julkisen sektorin tarjoamassa alihintaisessa lähiöläävässä istumassa leveällä ahterillasi, kaatamassa veromaksajien tarjoamin sosiaaliavustuksin hankittua minttuviinaa kitusiin ja suoltamassa pas-kaa vapaaseen nettiin.

Toinen vaihtoehto tietenkin että menisit töihin ja elättäisit kotirouvaasi ja alati kasvavaa lapsikatrasta. Mutta ei susta siihen taitaisi olla.

• ;)))
        Kyllästyttää kirjoitti:

Noo, sinäkin taidat vielä olla aika nuori. Älä huoli kyllä sinä vielä kasvat siitä isommaksi ja huomaatkin ettei yhdenillan kokemukset nyt olekkaan lopulta niin hääppöisiä ;)

Tiedoksi, naisen kasvu loppuu 15 -vuoden kieppeillä. Mulle riittää kyllä tää 178cm ja yhden illan jutuista oon oppinut vaikka mitä, osa on ollut huonoja kokemuksia, osa hyviä ja pari ihan fantastista, näin varmaaan aika monella. Joitain miehiä voi harmittaa kun eivät ole saaneet tai tule saamaan ihan lähi aikoina, jotkut eivät huoli kokemuksia, kun haluavat sellaisen, joka ei ole ollut muiden kanssa.

Luulen että niitä pelottaa joutua arvostelun kohteeks. Mutta ei hätää, mullakin on ollut pari sellaista tyyppiä ja ihan kivaa oli siitä huolimatta. Musta aikuisten välillä voi olla seksiä ihan ilman sen kummempia sitoumuksia, mä matkustelen duunikseni joten mikään aviomies ei mulle sovi ja nunnan elämää en aio viettää.

• Kyllästyttää
        ;))) kirjoitti:

Tiedoksi, naisen kasvu loppuu 15 -vuoden kieppeillä. Mulle riittää kyllä tää 178cm ja yhden illan jutuista oon oppinut vaikka mitä, osa on ollut huonoja kokemuksia, osa hyviä ja pari ihan fantastista, näin varmaaan aika monella. Joitain miehiä voi harmittaa kun eivät ole saaneet tai tule saamaan ihan lähi aikoina, jotkut eivät huoli kokemuksia, kun haluavat sellaisen, joka ei ole ollut muiden kanssa.

Luulen että niitä pelottaa joutua arvostelun kohteeks. Mutta ei hätää, mullakin on ollut pari sellaista tyyppiä ja ihan kivaa oli siitä huolimatta. Musta aikuisten välillä voi olla seksiä ihan ilman sen kummempia sitoumuksia, mä matkustelen duunikseni joten mikään aviomies ei mulle sovi ja nunnan elämää en aio viettää.

"Tiedoksi, naisen kasvu loppuu 15 -vuoden kieppeillä. Mulle riittää kyllä tää 178cm"

Tarkoitinkin henkisellä tasolla ;)

Ja minä en kyllä tajua miksi minä vaivautuisin juoksemaan baareissa yhden pelkän säälipillun takia, kun kyseisen tunteen voi parissa minuutissa purkaa itsekkin? :)

• ;)))
        Kyllästyttää kirjoitti:

"Tiedoksi, naisen kasvu loppuu 15 -vuoden kieppeillä. Mulle riittää kyllä tää 178cm"

Tarkoitinkin henkisellä tasolla ;)

Ja minä en kyllä tajua miksi minä vaivautuisin juoksemaan baareissa yhden pelkän säälipillun takia, kun kyseisen tunteen voi parissa minuutissa purkaa itsekkin? :)

Ihan kuinka vaan. Musta taas on ihanaa jutella uusien ihmisten kanssa, joskus siitä seuraa seksiä joskus ei, sekin on ihan fine. Musta on henkistä kasvamista, että osaa erottaa omat rajat muiden rajoista. Joillekin sopii turvallinen kotielämä, mulle taas ei. Mua ei määritä ihmisenä miehettömyys eikä panohistoria. Jos se on jollekin ongelma, niin olkoon.
        Sekään ei olemulta pois jos joku katsoo paremmaksi tumputtaa eikä viitsi vaivautua baariin naista etsimään.

• .
        ;))) kirjoitti:

Ihan kuinka vaan. Musta taas on ihanaa jutella uusien ihmisten kanssa, joskus siitä seuraa seksiä joskus ei, sekin on ihan fine. Musta on henkistä kasvamista, että osaa erottaa omat rajat muiden rajoista. Joillekin sopii turvallinen kotielämä, mulle taas ei. Mua ei määritä ihmisenä miehettömyys eikä panohistoria. Jos se on jollekin ongelma, niin olkoon.
        Sekään ei olemulta pois jos joku katsoo paremmaksi tumputtaa eikä viitsi vaivautua baariin naista etsimään.

Lutka on kuin alkoholisti, jolla riittää tekosyitä juomiselle.

• ;)))
        . kirjoitti:

Lutka on kuin alkoholisti, jolla riittää tekosyitä juomiselle.

Eikös tämä ollutkaan hyväksyttävä tapa poistaa yksinäisyyttä, helpottaa AT-miesten paineita ja hankkia lisätienistiä- ai pahus pitää alkaa rahastaa ja miustaa antaa säälistä kerran viikosta jollekin AAT-miehelle.
        Koittakaapas päättää jo!

• Jätkä 26

No mikset sinä voi edes yrittää löytää itsellesi kunnon suhdetta? Onko noissa panoissa nyt mitään järkeä?

• ;)))

On toki.
        Palstahörhöjen ja Laasasen mukaan on odotettavissa vähintäänkin syrjäytymistä ja hirmutekoja ellei saa toteuttaa itseään seksuaalisesti. Siksipä tilanteesta huolestuneena käväsin varmuuden vuoksi vielä aamusessiolla, ettei vaan iske palstahörhöjen hulluus..

• :D !!!
        ;))) kirjoitti:

On toki.
        Palstahörhöjen ja Laasasen mukaan on odotettavissa vähintäänkin syrjäytymistä ja hirmutekoja ellei saa toteuttaa itseään seksuaalisesti. Siksipä tilanteesta huolestuneena käväsin varmuuden vuoksi vielä aamusessiolla, ettei vaan iske palstahörhöjen hulluus..

Repesin! :D Loistavsti sanottu, onnittelen :)

• Poika 23

Minun mielestä naistenkaan eikä kenenkään muunkaan saisi harrastaa seksiä kun en minäkään ole koskaan päässyt sitä tekemään. Se on väärin että muut nauttii elämästään kun minä en sitä pysty tekemään. Kieltäisin seksin harrastamisen heti jos pystyisin. Jos minä en saa niin ei kuulu muidenkaan saada piste

• 7+3

Kun ei ole itse koskaan seksiä harrastanut on oikeus huoritella ja lutkitella naisia jotka on niin tehnyt.

• Jännä!

Miksi miehet saavat harrastaa yhden illan juttuja mutta naiset eivät? Mies jolla on ollut esim 20 yhden illan juttua on "kova jätkä" minä olen varmaan puhkinussittu likainen tautipesä kun on muutama yhdenillan juttu ollut.

• rthfdfb

Ne on joko näitä joilla jonkun median kautta tullut semmoinen käsitys, Islamin ihannoijia, taikka sitten myöskin näitä jotka eivät itsekkään harrasta mitään yhdenillan panoja, vaan haluavatkin kaltaisensa kumppanin.

• 9+10

Miksi sellainen mies sitten on luuseri joka ei ole nussinut ketään ja kuuluu alimpaan kastiin? Häh?

• 2+10

Tai itseasiassa haluankin kysyä että minkä takia sellasta ympäriinsä paneskelua pitäis katsoa hyvällä kummaltakaan sukupuolelta? Ymmärrän sen jos on muutama kumppani ollut mutta minusta tuntuu oudolta jos on 10 tai monia kymmeniä yhdenillanjuttuja niinkuin joillakin. Onko se joku pakkomielle kun pitää kaikkien kanssa nussia?

• Mies1985

Jos minun >pitäisi< tuota perustella niin voisin perustella sen sillä ettei naisella ole seksihaluja. Naisen sukuelimet ovat kehon sisällä eikä nainen ole kiinnostunut niistä muuten kuin gynekologisessa mielessä. Klitoris on kuin miehen nännit.

Uskon myös siihen argumenttiin että satunnainen jakelu aiheuttaa sosiaalista epäjärjestystä. Se kyynistää molempia sukupuolia.

Naisille on opetettu heidän olevan seksuaalisia useita vuosikymmeniä ja nyt on trendikästä uskoa niin. Kuten suuressa osassa homoseksuaalisuudesta, naisen "halut" ovat tietoinen ja osittain halveksittava valinta eivätkä oikea tarve. Normaalisti kaikista epätoivoisimmat naiset ovat niitä joilla on myös suurimmat "halut" ja nämä halut heijastelevat mielenterveydellisiä ongelmia ja surkeaa itseluottamusta. Nämä naiset ovat siis valmiita tekemään mitä tahansa nöyryyttävää ja teeskentelemään pitävänsä siitä jotta tuntisivat itsensä hyväksytyksi. Keskimääräistä alhaisempi ÄO, ylipaino ja mielenterveydelliset ongelmat ovat yhteydessä naisten 'seksihaluihin'. Naisten seksihalut ovat siis lähinnä jotain muuta kuin sitä itseään.
      -
      Mies on erilainen ja kaikilla miehillä on voimakas tarve tyydyttävään seksielämään.
      Miehellä on myös kiusaus olla useamman kuin yhden naisen kanssa. Jos kaikki naiset miehen ympärillä ovat ns.käytettyjä ja suhtautuvat seksiin samalla tavalla kuin ongelmaiset naiset, on miehen vaikea rakastua tuollaisiin naisiin ja sama vaikeuksien kehä toistaa itseään eli mies ei myöskään asetu sille yhdelle naiselle joka hänelle kuuluisi koska sitä ei (enää) ole. Ei ole sellaista naista joka harrastaisi seksiä rakkaudesta kuten naisen kuuluu.
      Naisen vastuu on siis tiedostaa luontainen miniseksuaalisuutensa ja olla prinsessana sopivalle miehelle, miehen vastuulle taas jää olla uskollinen naiselle koska jos mies ei ole uskollinen, nainen kyynistyy kuten mies ja yhteinen lapsi voi jäädä isättömäksi. Sen lisäksi että nainen luottamuksen menetettyään saattaa taas siirtyä mielenterveysongelmaisen naisen elämäntapaan eli seksin harrastamiseen useiden miesten kanssa nostaakseen surkeaa itseluottamustaan.

• Muistuttelija

Mies1985 osaa kirjoittaa kohtuullisen virheettömästi ja sujuvasti. Se pitää joka trollin muistaa.

• PilluUutiset

Tiedonanto:

Satunnainen jakelu lopetetaan toistaiseksi.

• meneeomassasarjassa
        Muistuttelija kirjoitti:

Mies1985 osaa kirjoittaa kohtuullisen virheettömästi ja sujuvasti. Se pitää joka trollin muistaa.

Nyt kyllä ylitti itsensä....15 minsaa tuli ikää lisää, olipa vaikeeta lopettaa naurua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1900
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      385
      1797
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      684
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      675
    Aihe