Vapuksi muutama kilo pois! Haetaan tsemppikaveria :)

th25v

Ajattelin aloittaa viikon mittaisen Nutrilett Quick Weight Loss-kuurin tänään, kunhan pääsen ostamaan ko. tuotteet. Vapuksi olisi tarkoitus saada muutama kilo pois. Olisiko ketään, jonka kanssa voisi tsemppailla viikon toisiaan? Noi tuotteethan on varmasti aika kauhean makuisia että tuskainen viikko on tulossa.. :)
Lähtötilanne on 163 cm ja 75kg. Huippua olisi jos vaaka näyttäisi 72kg viikon päästä. Olen pudottanut jo n.20kg painoa syömällä terveellisemmin ja liikkumalla paljon. Painonpudotus on ollut n.1kg/vko noin 1500kcal/pvä. Joten voihan olla että kaloreiden pudotessa noinkin paljon, kiloja lähtee jopa 3kg? Paljonko muilla samankaltaisilla henkilöillä (n. bmi liikuntatottumukset) on lähtenyt kiloja tällä keinolla?

3

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • th25v

Tarkoitan siis paljonko kiloja on viikon aikana lähtenyt tällä keinolla..? viikon jälkeen jatkan tottumallani painonpudotustavalla..

• Sanni-1

Itse meinaan aloittaa huomenna kans nutrauksen! lähinnä osanutraan, eli syön töissä ruokalassa n. 10 aikaan salaattia vain ja juon vettä paljon päivän mittaan, töiden jälkeen menen suoraan tunniksi kuntosalille, jonka jälkeen kotona syön nutrilett kanakeiton ja illalla makeanhmoon nutrilett suklaapirtelön. Noissa paketeissa on 15 pussia, joten osanutraan alkuun tämän 15 päivää.
      Lähtötilanne on 177cm/71-72kg ja tavoite olisi päästä alle 65 kg :D Oon nyt karppauksella laihtunu marraskuu-helmikuu aikana 78 klosta jopa 65, mut sit sorruin syömään ja herkuttelemaan ja yritän nyt saada nutrauksen avulla itteni takas kuriin :D ja päästä kesäkuntoon! ja voin tulla tänne tietty kertomaan miten nutraus sujuu :)

• Sanni-1

Tänään en syönyt siis aamupalaa, töissä söin lautasellisen salaattia, ja paljon vettä päivän aikana, kotiin tullessani söin lisää salaattia, sitten aukaisin nutrilett suklaapirtelön ja sekoitin sen veteen, meinas oksennus tulla kun maistoin sitä! oli niin pahaa että nakkasin sen epäröimättä viemäriin, harmi kun olin ehtinyt ostaa 15kpl paketin jo niitä! no, kait se on kokeiltava joku päivä uudestaan, vaikka laittaa enemmän vettä tai jotain :D Nälkäkin lähti samalla, ku tietää mitä ois joutunu juomaan! Äsken söin vielä porkkanan ja nakin. Kaloreita äsken laskeskelin niin päivän aikana tuli n. 250-300. Nyt lähden kuluttamaan ne kuntopyörällä tai lenkillä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe