Ajattelin aloittaa viikon mittaisen Nutrilett Quick Weight Loss-kuurin tänään, kunhan pääsen ostamaan ko. tuotteet. Vapuksi olisi tarkoitus saada muutama kilo pois. Olisiko ketään, jonka kanssa voisi tsemppailla viikon toisiaan? Noi tuotteethan on varmasti aika kauhean makuisia että tuskainen viikko on tulossa.. :)
Lähtötilanne on 163 cm ja 75kg. Huippua olisi jos vaaka näyttäisi 72kg viikon päästä. Olen pudottanut jo n.20kg painoa syömällä terveellisemmin ja liikkumalla paljon. Painonpudotus on ollut n.1kg/vko noin 1500kcal/pvä. Joten voihan olla että kaloreiden pudotessa noinkin paljon, kiloja lähtee jopa 3kg? Paljonko muilla samankaltaisilla henkilöillä (n. bmi liikuntatottumukset) on lähtenyt kiloja tällä keinolla?
Vapuksi muutama kilo pois! Haetaan tsemppikaveria :)
3
298
Vastaukset
- th25v
Tarkoitan siis paljonko kiloja on viikon aikana lähtenyt tällä keinolla..? viikon jälkeen jatkan tottumallani painonpudotustavalla..
- Sanni-1
Itse meinaan aloittaa huomenna kans nutrauksen! lähinnä osanutraan, eli syön töissä ruokalassa n. 10 aikaan salaattia vain ja juon vettä paljon päivän mittaan, töiden jälkeen menen suoraan tunniksi kuntosalille, jonka jälkeen kotona syön nutrilett kanakeiton ja illalla makeanhmoon nutrilett suklaapirtelön. Noissa paketeissa on 15 pussia, joten osanutraan alkuun tämän 15 päivää.
Lähtötilanne on 177cm/71-72kg ja tavoite olisi päästä alle 65 kg :D Oon nyt karppauksella laihtunu marraskuu-helmikuu aikana 78 klosta jopa 65, mut sit sorruin syömään ja herkuttelemaan ja yritän nyt saada nutrauksen avulla itteni takas kuriin :D ja päästä kesäkuntoon! ja voin tulla tänne tietty kertomaan miten nutraus sujuu :) - Sanni-1
Tänään en syönyt siis aamupalaa, töissä söin lautasellisen salaattia, ja paljon vettä päivän aikana, kotiin tullessani söin lisää salaattia, sitten aukaisin nutrilett suklaapirtelön ja sekoitin sen veteen, meinas oksennus tulla kun maistoin sitä! oli niin pahaa että nakkasin sen epäröimättä viemäriin, harmi kun olin ehtinyt ostaa 15kpl paketin jo niitä! no, kait se on kokeiltava joku päivä uudestaan, vaikka laittaa enemmän vettä tai jotain :D Nälkäkin lähti samalla, ku tietää mitä ois joutunu juomaan! Äsken söin vielä porkkanan ja nakin. Kaloreita äsken laskeskelin niin päivän aikana tuli n. 250-300. Nyt lähden kuluttamaan ne kuntopyörällä tai lenkillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861