Illan yksinäisyydessä tulee joskus mieleen, että voisi viettää hetken saman kerrostalon "ATM:n" kainalossa.
En kuitenkaan mene, vaikka olis kuinka iso halipula,koska tiedän, että hän alkaisi juoruta ja kehuskella asialla kavereilleen.
Olen joskus pistäytynyt hänen luonaan ihan naapurina ja sekin on hänen pitänyt mennä heti juoruamaan...
Tämän takia en mene ATM:n kainaloon
19
309
Vastaukset
- älä heti yleistä
Valitse sellainen aika yleinen ATM:n alakategoria, jolla ei ole yhtään kaveria. Esim. minun kainalossa voisit käydä, pitäisin sitä arvokkaana juttuna enkä kertoisi kenellekään.
- ätmi
"Hei Jaska, muistatsä sen naapurin Marin? Sen joka tuli silloin meitä vastaan rappukäytävässä, kun viimeksi vietettiin meillä poikien iltaa? Joo, just se, se hauskannäköinen. Arvaa mitä, se kävi mun luona kylässä tuossa viikolla! Joo, ihan tosi juttu, kuka olisi arvannut. Oli ihan hauskaakin. Hitto kun olisin tiennyt etukäteen, niin olisin voinut vähän siivota, ja vaikka tarjota kahvia, tai jotain... Mutta nyt mä teen nuo, jos vaikka kävisi toiste!"
- naapurinATM+30v
Ei kiinnosta vanhat naiset.
- Daah...........
Ei kiinnosta mikä sua kiinnostaa tai ei
- 3
ATM:issä niin kuin kaikissa muissakin vähänkään isommissa ihmisryhmissä on sekä tyhmiä että fiksuja ihmisiä. Ei liene epäselvää kumpaan kategoriaan tuttavasi kuuluu.
- Niinsemetsävastaa
Ensin yleistetään kaikki naiset, mutta sitten itketään kun naiset yleistää kaikki AT-miehet, buhuuuu
- 3
Niinsemetsävastaa kirjoitti:
Ensin yleistetään kaikki naiset, mutta sitten itketään kun naiset yleistää kaikki AT-miehet, buhuuuu
Nyt yleistät että kaikki ATM:t olisivat yleistäneet kaikki naiset :)
- Niinsemetsävastaa
3 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa...mee itkee kotiis
- 3
Niinsemetsävastaa kirjoitti:
Ketä kiinnostaa...mee itkee kotiis
Ei mua itketä. Sun vastaukset kyllä hieman naurattaa :)
- Nyt loppuu
3 kirjoitti:
Lopettakaa se yleistäminen tai raiskaan ja tapan teidän äitinne.
- mustispeppers
Niin ja sitten herästi äitisi korkkarit jalasta, miesparka.
- 9+18
Ja kuvitteletko, että ytm:t eivät retostele kaadoillaan? Kuulisitpa vaan miten rasvaisia juttuja näiden naissankareiden suusta tulee :p. Ja ei siinä aina kunnioiteta yksityisyyttä, eli on mahdollista tunnistaa kenestä on kyse tai sitten se kerrotaan suoraan.
- Maria80
En kuvittele. En yleistä ihmisiä. Kerroin vain tästä kyseisestä tapauksesta.
- Pata.
Maria80 kirjoitti:
En kuvittele. En yleistä ihmisiä. Kerroin vain tästä kyseisestä tapauksesta.
"Olen joskus pistäytynyt hänen luonaan ihan naapurina ja sekin on hänen pitänyt mennä heti juoruamaan..."
"En yleistä ihmisiä. Kerroin vain tästä kyseisestä tapauksesta."
Kattilaa soimaa! Ettekö te ihmiset ajattele mitä kirjoittelette tänne? Kaiken lisäksi leimaat hänet vielä AT-Mieheksi mikä kertoo kyllä tarpeeksi sinusta ihmisenä. Et edes ajattele häntä ihmisenä jolla on tunteet vaan jonain alempitasoinena olentona! - Maria80
Pata. kirjoitti:
"Olen joskus pistäytynyt hänen luonaan ihan naapurina ja sekin on hänen pitänyt mennä heti juoruamaan..."
"En yleistä ihmisiä. Kerroin vain tästä kyseisestä tapauksesta."
Kattilaa soimaa! Ettekö te ihmiset ajattele mitä kirjoittelette tänne? Kaiken lisäksi leimaat hänet vielä AT-Mieheksi mikä kertoo kyllä tarpeeksi sinusta ihmisenä. Et edes ajattele häntä ihmisenä jolla on tunteet vaan jonain alempitasoinena olentona!Joo, oli varmaan väärin kirjoittaa siitä tänne. Hän on kuitenkin ollut mukava minua kohtaan, enkä tosiaan halua jaotella ihmisiä eri tasoihin. Se tapa meinaa vaan tarttua tällä palstalla, pitää varmaan pitää taukoa tästä palstasta niin ajatusmaailma pääsee taas korjaantumaan.
- En halunnut
Maria80 kirjoitti:
Joo, oli varmaan väärin kirjoittaa siitä tänne. Hän on kuitenkin ollut mukava minua kohtaan, enkä tosiaan halua jaotella ihmisiä eri tasoihin. Se tapa meinaa vaan tarttua tällä palstalla, pitää varmaan pitää taukoa tästä palstasta niin ajatusmaailma pääsee taas korjaantumaan.
Mitenkään loukata sinua henkilökohtaisesti, mutta halusin että jokainen miettisi vähän omia kirjoituksiaan. Tietysti joskus saattaa kirjoittaa jotain mitä ei ehkä olisikaan halunnut julkaista. Olet varmasti todella hyvä ihminen joten anteeksi jo etukäteen jos pahoitin mielesi. Monikaan ei tule ajatelleeksi sitäkään, että kirjoitusten takana on myös tuntevia ihmisiä jotka ovat jonkun lapsia, veljiä tai siskoja.
"Hän on kuitenkin ollut mukava minua kohtaan, enkä tosiaan halua jaotella ihmisiä eri tasoihin."
Jos hän on ollut sinulle mukava niin ole myös itse hänelle mukava. Toisten huomioiminen kuuluu jo ihan peruskohteliaisuuksiin. Jonkun päivä voi piristyä jo pelkästä hymystä.
- Anna pillua! t:ATM
Älä vietä mitään hetkeä kainalossa vaan tee hyvä työ kuin partiotyttö ainakin ja ANNA SILLE PILLUA!
- toki annan heti
Sulle kans...#(i)# noin, onks voittaja fiilis??
- Ikuisesti yksin...
Tuollainen järjestely olisi kyllä siistiä kun kävisi aina silloin tällöin paijailemassa jonkun samassa rapussa asuvan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820