Olen 35v. viehättävä sinkkunainen, lapseton, korkeasti koulutettu, hyvässä työpaikassa, hyvinkin keskituloinen ja omillaan toimeen tuleva.
Olen tämän palstan viestejä nyt hieman tutkiskellut ja silmääni pistää muutama asia..
Ensinnäkin, suurin osa täällä kirjoittavista miehistä ei todellakaan tunnu olevan vailla parisuhdetta, vaan seksiä. Valitetaan kurkku suorana, kun ei sitä seksiä saa. Se antaa kuvan, että parisuhteen ainoa todellinen tarkoitus näiden miesten mielestä on saada seksiä, millään muulla ei sitten olekaan väliä. Teille nainen on pelkkä reikä, objekti, tarpeidenne tyydyttäjä. Naisen tunteilla, ajatuksilla ja muulla ei tunnu olevan mitään väliä. Teidän mielestänne naisten pitäisi harrastaa seksiä teidän kanssanne, koska vaikka nainen ei haluaisikaan, "hänen ei tarvitse kuin maata jalat harallaan". Naisen nautinnolla ei ole mitään väliä.. pääasia teille on se, että te itse saatte mitä haluatte. Misogyyninen vähättely, haukkuminen, parjaaminen ja suoranainen solvaaminen on täällä sääntö eikä poikkeus.
Täällä ei puhuta henkisestä yksinäisyydestä, läheisyyden kaipuusta, välittämisestä, arjen jakamisesta.. yhteisestä naurusta ja itkusta. Ei perheestä tai lasten saamisesta. Täällä haukutaan viesti toisensa perään kaikki naiset ikään, kokoon ja näköön katsomatta. Teille nainen on pelkkä pillu, huora, lutka, pihtari, tyhmä, läski, ruma, pissis, "femakko", lesbo jne. jne.
En ihmettele miksi te miehet pysytte sinkkuna.. miksi kukaan haluaisi alentaa itsensä teille hyväksikäytettäväksi patjaksi ja tulla kohdelluksi pelkkänä sukupuolielimenä?Anteeksi nyt vaan miehet, mutta teille en antaisi enkä teidän kanssanne pariutuisi nimenomaan yllä mainituista syistä. Minulla on tunteet ja ajatukset. Minä haluan rinnalleni ihmisen joka jakaa tunteeni, ajatukseni ja elämäni. Miehen joka haluaa kasvattaa perhettä kanssani, nauraa ja itkeä, jakaa arjen pienetkin ilot ja surut. Haluan miehen jonka mielestä naiset ovat ihmisiä, hienoja, arvokkaita, tuntevia, älykkäitä ihmisiä. Miehen joka osaa arvostaa toista ihmistä ihmisenä, eikä pelkkänä itsekkään nautinnon välikappaleena.
En halua miestä joka pitää minua pelkkänä tarpeidensa tyydyttäjänä. En halua miestä jonka mielestä sukupuoleni on heikkous. En halua miestä joka ei osaa arvostaa minua ihmisenä..
Tätä palstaa kun olen lukenut.. olen todennut, että jään varmaan loppuiäkseni sinkuksi.. en halua pilata elämääni, aiheuttaa itselleni niin valtavaa mielipahaa, että ottaisin kumpanikseni jonkun, jolle minä olen pelkkä kävelevä sukupuolielin ja jonka mielestä parisuhteen tarkoitus on ainoastaan seksin saaminen. Minä mieluummin elän sitten loppuelämäni kokonaan ilman seksiä, jos en voi sitä harrastaa jonkun sellaisen kanssa joka rakastaa minua sen vuoksi mitä olen ihmisenä.
Sinkku ja sinkkuna taidan pysyä
44
603
Vastaukset
- Älymies
En ihmettele ollenkaan että olet yksin.
Vittumaista luonnetta ei mikään voi korvata. - Aivan
On meissä sinkkumiehissä sinunkin lailla ajattelevia. Olen sinua vuoden vanhempi.
Harvemmin vaan viitsin kirjoitella tänne palstalle. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan miehen. - mustispeppers
Ihan kuule samoilla mietteillä :) Osuit asian ytimeen. Jos tämä on otanta koko Suomesta, en ihmettele, etten ole miestä saanut, tuskin haluankaan. Mutta jossain minussa elää pieni toive, että olisi edes yksi mies, joka ei näin ajattele, taitaa olla kuitenkin turhaa :)
- fgdhdfghdgh
Aloitis todistaa vain sen että palstan lutkittelijat ovat voittaneet mielipiteissään juuri ne kunnolliset miehet jotka etasivät suhdetta. Palstan naiset kommentoivat pelkästään lutkittelijoiden viestejä, kun se on niin mielenkiintoista.
Jos naiset ihmettelette sitä miksi palstalla lutkitellaan, johtuu siitä että tietyt henkilöt saavat naisten huomion ja juuri sitä haluavat.
Nyt näköjään naiset on alkaneet tekemään näitä vastavetoja ja paskakirjoituksia täällä rauhallinen mies ihmettelee miksi sinkut palsta on tälläinen?? - puskistapäivää
fgdhdfghdgh kirjoitti:
Aloitis todistaa vain sen että palstan lutkittelijat ovat voittaneet mielipiteissään juuri ne kunnolliset miehet jotka etasivät suhdetta. Palstan naiset kommentoivat pelkästään lutkittelijoiden viestejä, kun se on niin mielenkiintoista.
Jos naiset ihmettelette sitä miksi palstalla lutkitellaan, johtuu siitä että tietyt henkilöt saavat naisten huomion ja juuri sitä haluavat.
Nyt näköjään naiset on alkaneet tekemään näitä vastavetoja ja paskakirjoituksia täällä rauhallinen mies ihmettelee miksi sinkut palsta on tälläinen??Ei pidä paikkaansa. Lutka juttuja harvemmin edes noteerataan, joskus jollain menee hermo ja tulee huitaistua takaisin. Kaikissa asiallissa ketjuissa on miesten ja naisten vuoropuhelua, jotka tosin päättyvät siihen, ettei olla samaa mieltä, ja sitten väliin heittää joku onneton niitä alapääkommentteja (liekö se sama asiallisesti kirjoittanut mies, kun siltä loppuu selitykset).
Onhan sekin kumma, että älykääpiö ukko saa huudella täällä, joku sanoi että samaa on jatkunut jo useita vuosia. Mitään keskustelua on turha odottaa, kun naiset eivät saa rehellisesti tuntojaan kertoa.
Vastaavaa näkee alakouluissa, tuollainen koulukiusaaja mentaliteetti alistaa kaikki naisten kommentit ja monet miehet avuttomina vaikenee tai peesaa vierestä. Osaisitte edes hävetä! - fgdhdfghdgh
puskistapäivää kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Lutka juttuja harvemmin edes noteerataan, joskus jollain menee hermo ja tulee huitaistua takaisin. Kaikissa asiallissa ketjuissa on miesten ja naisten vuoropuhelua, jotka tosin päättyvät siihen, ettei olla samaa mieltä, ja sitten väliin heittää joku onneton niitä alapääkommentteja (liekö se sama asiallisesti kirjoittanut mies, kun siltä loppuu selitykset).
Onhan sekin kumma, että älykääpiö ukko saa huudella täällä, joku sanoi että samaa on jatkunut jo useita vuosia. Mitään keskustelua on turha odottaa, kun naiset eivät saa rehellisesti tuntojaan kertoa.
Vastaavaa näkee alakouluissa, tuollainen koulukiusaaja mentaliteetti alistaa kaikki naisten kommentit ja monet miehet avuttomina vaikenee tai peesaa vierestä. Osaisitte edes hävetä!Hei vaan
"Onhan sekin kumma, että älykääpiö ukko saa huudella täällä, joku sanoi että samaa on jatkunut jo useita vuosia. Mitään keskustelua on turha odottaa, kun naiset eivät saa rehellisesti tuntojaan kertoa. "
No ei me kunnolliset miehet voida mitään sille että palstan häirikkö päivystää palstalla vastailemassa naisten kirjoittamiin viesteihin. Lisäksi naiset alkavat vielä väittelemään näiden kanssa.
- täysin nolla
Haukumme naisia koska naiset syrjivät rumia miehiä eivätkä edes halua tutustua rumaan mieheen. Kaikki miehet ei ole pil.lun perässä.
- Ei voi olla totta
Apparently one who didn't get the memo.
Luuletko että jos täällä miehet alkaisivat avautumaan noista perhetoiveista ja muista niin se muuttaisi palstaa miksikään?
Tehän naiset nauraisitte asialle kun miehet ovat niin nyhveröitä joilla on naisten unelmia ja tunteita.
Jos olet noin UMPISOKEA niin sinä et ansaitse miestä elämääsi koska palstalla on lukemattomia (mm. muutama rekkarinikki) jotka ovat puhuneet nimenomaan mainitsemistasi asioista.
Sinä taas vaivaannut muutamasta trollista joista osa vielä on huijareita joiden ainut tarkoitus on heittää sitä samaa seksi ja lutka kökköä tänne palstalle.
Tuo mistä sinä puhut on PELKKÄ TEKOSYY ITSEÄSI VARTEN koska et ole kiinnostunut niistä miehistä jotka palstalla ovat, mutta jotka eivät puhu vain seksistä jne. joita sinä mainitset.
Jos joku mies täällä puhuu ongelmistaan niin kukaan ei niitä noteeraa tai hänet haukutaan pystyyn myös naisten toimesta. Mitään kriteerejä miehellä ei saisi olla koska sitten on sairaalloinen teinifantasioita uhkuva mies.
Mies ei saisi haluta seksiä nähtävästi lainkaan, mutta toisaalta pitäisi arvostaa naisia joilla on yhden yön juttuja, seksiseuraa jne.
Vähän outoa, eikö?
"Naisen nautinnolla ei ole mitään väliä.. pääasia teille on se, että te itse saatte mitä haluatte."
Onks tämä viittaus siihen että miehen pitää olla sulle "se oikea" eli oikeanlainen, isojormainen ja komea julli ja on kauheaa kun nämä nörtit täällä netissä noin haukkuu sua sen perusteella?
Minä voin ihan aikuisena miehenä sanoa joka ei tällä ole lutkitellut ketään että se touhu mitä naiset harrastaa tosielämässä on miljoona kertaa pahempaa kuin mitä mitä joku anonyymi kirjoittaa tällaiselle palstalle varsinkin kun et nähtävästi lue naisten passiivisaggressiivisia miesten haukkumisia ja vähättelyjä täältä yhtään?
Jotain suhteellisuudentajua siis noihin juttuihis.- Ei voi olla totta
Napunapu miinusta kun ei ole aivoja ja kykyjä kommentoida viestiä.
Odotellen herjoja ja loukkauksia. - Aloittaha
"Onks tämä viittaus siihen että miehen pitää olla sulle "se oikea" eli oikeanlainen, isojormainen ja komea julli ja on kauheaa kun nämä nörtit täällä netissä noin haukkuu sua sen perusteella?"
Minulla on ollut pari pidempää suhdetta. Ensimmäinen oli ns. nörttimies. Ihan miellyttävän näköinen, ei mikään lihaksikas adonis tms. vaan sellainen normaalivartaloinen mukavan näköinen nuori mies. Vapaapäivänään hän istui 14-16 tuntia tietokoneella. Työpäivinään hän säntäsi tietokoneelle suoraan kotiin tultuaan ja istui siinä koko loppupäivän yömyöhälle. Kannoin ruokalautasen hänelle tietokoneen viereen. Minnekään emme voineet koskaan lähteä, koska aina oli joku "matsi" tai "peli" juuri silloin.. emme leffaan, ulos syömään, sukulaisiin tai reissuun. Seksi jäi harvinaisuudeksi, koska siihen ei ollut aikaa.. tietokone oli tärkeämpi. Suhde päättyi sen vuoksi etten jaksanut elää elämääni niin, että elän yksin parisuhteessa, kun toinen viettää elämänsä virtuaalitodellisuudessa.
Toinen suhdeyritys: Ihan perustavallisen näköinen mies. Ei pitkä, ei pätkä, ei lihava, ei laiha, hieman kaljuuntumaan päin, duunarikoulutus.. tosiaan erittäin tavallinen, ei millään lailla erikoinen, peruskiltin oloinen suomalainen mies. Ei mikään erikoisen supliikki tms. ihan vaan tavallinen. Vaan siitä kiltteydestä ja tavallisuudesta olinkin sitten väärässä.. Ajan kuluessa hän paljastui mielenterveysongelmista kärsiväksi uhkapeliriippuvaiseksi, joka heittäytyi kokonaan minun elätettäväkseni. Kun suljin rahahanat, hän herkesi väkivaltaiseksi ja uhkaili minua. Pääsin hänestä eroon, mutta en ole euroakaan niistä rahoista takaisin saanut, jotka hän minulle velkaa jäi.. ja nyt ei puhuta satasista, vaan tuhansista euroista.
Pari vuotta tämän jälkeen ihastuin uudelleen. Tämä mies oli oikeastaan aika komea, ei mikään kiiltokuva, mutta aika hyvän näköinen. Supliikkiakin löytyi. Muutaman kuukauden päästä aloin ihmetellä, miksi emme koskaan käy missään.. tapaamme aina minun luonani jne. No, äkkiä se selvisi, hänellä oli tyttöystävä, jonka kanssa oli menossa naimisiin. Lopetin suhteen siihen paikkaan.. hän soittelee ja kerjää "eikö nyt voitas puhuu tästä" vieläkin. Minä en halua nähdä häntä enää ikinä.
Kaikilla oli käsittääkseni ihan tavalliset, normaalit miehiset "varusteet".. en alkanut kenenkään vehkeitä mittanauhan kanssa tarkistella.
Minä siis olen kokeillut nörttiä, tavista ja supliikkia hamesankaria. Ja tässä se lopputulos sitten nähtiin. Minä hain tavallista normaalia parisuhdetta aivan tavallisen normaalin miehen kanssa. En asettanut rimaa taivaisiin, enkä hakenut "isokullista jullia". Tämän minä näiltä vapailta parisuhdemarkkinoilta sitten sain.
Että haukkukaa pois. Minähän olen paha ja ilkeä, itsekäs nainen. Erityisen pahaa minuss aon se, että edelleen elättelen toivetta, että löytäisin sen tavallisen, kiltin miehen, jonka kanssa elämääni jakaa. - Aivan
Aloittaha kirjoitti:
"Onks tämä viittaus siihen että miehen pitää olla sulle "se oikea" eli oikeanlainen, isojormainen ja komea julli ja on kauheaa kun nämä nörtit täällä netissä noin haukkuu sua sen perusteella?"
Minulla on ollut pari pidempää suhdetta. Ensimmäinen oli ns. nörttimies. Ihan miellyttävän näköinen, ei mikään lihaksikas adonis tms. vaan sellainen normaalivartaloinen mukavan näköinen nuori mies. Vapaapäivänään hän istui 14-16 tuntia tietokoneella. Työpäivinään hän säntäsi tietokoneelle suoraan kotiin tultuaan ja istui siinä koko loppupäivän yömyöhälle. Kannoin ruokalautasen hänelle tietokoneen viereen. Minnekään emme voineet koskaan lähteä, koska aina oli joku "matsi" tai "peli" juuri silloin.. emme leffaan, ulos syömään, sukulaisiin tai reissuun. Seksi jäi harvinaisuudeksi, koska siihen ei ollut aikaa.. tietokone oli tärkeämpi. Suhde päättyi sen vuoksi etten jaksanut elää elämääni niin, että elän yksin parisuhteessa, kun toinen viettää elämänsä virtuaalitodellisuudessa.
Toinen suhdeyritys: Ihan perustavallisen näköinen mies. Ei pitkä, ei pätkä, ei lihava, ei laiha, hieman kaljuuntumaan päin, duunarikoulutus.. tosiaan erittäin tavallinen, ei millään lailla erikoinen, peruskiltin oloinen suomalainen mies. Ei mikään erikoisen supliikki tms. ihan vaan tavallinen. Vaan siitä kiltteydestä ja tavallisuudesta olinkin sitten väärässä.. Ajan kuluessa hän paljastui mielenterveysongelmista kärsiväksi uhkapeliriippuvaiseksi, joka heittäytyi kokonaan minun elätettäväkseni. Kun suljin rahahanat, hän herkesi väkivaltaiseksi ja uhkaili minua. Pääsin hänestä eroon, mutta en ole euroakaan niistä rahoista takaisin saanut, jotka hän minulle velkaa jäi.. ja nyt ei puhuta satasista, vaan tuhansista euroista.
Pari vuotta tämän jälkeen ihastuin uudelleen. Tämä mies oli oikeastaan aika komea, ei mikään kiiltokuva, mutta aika hyvän näköinen. Supliikkiakin löytyi. Muutaman kuukauden päästä aloin ihmetellä, miksi emme koskaan käy missään.. tapaamme aina minun luonani jne. No, äkkiä se selvisi, hänellä oli tyttöystävä, jonka kanssa oli menossa naimisiin. Lopetin suhteen siihen paikkaan.. hän soittelee ja kerjää "eikö nyt voitas puhuu tästä" vieläkin. Minä en halua nähdä häntä enää ikinä.
Kaikilla oli käsittääkseni ihan tavalliset, normaalit miehiset "varusteet".. en alkanut kenenkään vehkeitä mittanauhan kanssa tarkistella.
Minä siis olen kokeillut nörttiä, tavista ja supliikkia hamesankaria. Ja tässä se lopputulos sitten nähtiin. Minä hain tavallista normaalia parisuhdetta aivan tavallisen normaalin miehen kanssa. En asettanut rimaa taivaisiin, enkä hakenut "isokullista jullia". Tämän minä näiltä vapailta parisuhdemarkkinoilta sitten sain.
Että haukkukaa pois. Minähän olen paha ja ilkeä, itsekäs nainen. Erityisen pahaa minuss aon se, että edelleen elättelen toivetta, että löytäisin sen tavallisen, kiltin miehen, jonka kanssa elämääni jakaa.No huh huh, onpas sulla ollut ikäviä kokemuksia miesten kanssa. Älä ota näitä haukkujia tosissasi. Viestien taso on täällä suurimmaksi osaksi melko heikkoa. Siksi olikin mukava lukea sun tekstit vaikka ne sisältävätkin ikäviä kokemuksiasi.
- Ei voi olla totta
Aloittaha kirjoitti:
Että haukkukaa pois. Minähän olen paha ja ilkeä, itsekäs nainen. Erityisen pahaa minuss aon se, että edelleen elättelen toivetta, että löytäisin sen tavallisen, kiltin miehen, jonka kanssa elämääni jakaa.Mikset kertonut noita asioita aloituksessasi?
Eikös kuitenkin nuo tosielämän jutut ole ne jotka ovat satuttaneet enemmän eikä nämä palstan jutut?
Ei minullakaan suhteet ole kovin kummoisia ole ollut, mutta ei teidän naisten jututkaan netissä kiillota kuvaa naisista.
"Että haukkukaa pois. Minähän olen paha ja ilkeä, itsekäs nainen. Erityisen pahaa minuss aon se, että edelleen elättelen toivetta, että löytäisin sen tavallisen, kiltin miehen, jonka kanssa elämääni jakaa. "
Miten tämä nyt poikkeaa siitä että täällä on miehiä joilla on sama tilanne, mutta vaikkapa vähemmän parisuhdekokemusta?
Mikä heistä tekee sitten erityisen hirveitä? - Aloittaja123321
Ei voi olla totta kirjoitti:
Mikset kertonut noita asioita aloituksessasi?
Eikös kuitenkin nuo tosielämän jutut ole ne jotka ovat satuttaneet enemmän eikä nämä palstan jutut?
Ei minullakaan suhteet ole kovin kummoisia ole ollut, mutta ei teidän naisten jututkaan netissä kiillota kuvaa naisista.
"Että haukkukaa pois. Minähän olen paha ja ilkeä, itsekäs nainen. Erityisen pahaa minuss aon se, että edelleen elättelen toivetta, että löytäisin sen tavallisen, kiltin miehen, jonka kanssa elämääni jakaa. "
Miten tämä nyt poikkeaa siitä että täällä on miehiä joilla on sama tilanne, mutta vaikkapa vähemmän parisuhdekokemusta?
Mikä heistä tekee sitten erityisen hirveitä?"Eikös kuitenkin nuo tosielämän jutut ole ne jotka ovat satuttaneet enemmän eikä nämä palstan jutut?"
Tietenkin. Se vaan, että jotenkin kuvittelin, että sinkkupalstalla olisi itseni kaltaisia miehiä kirjoittamassa.. Mietiskelin jopa, olisiko mitään järkeä laittaa jollekin deitisaitille ilmoitustaan.. mutta ei, enimmäkseen netissä näyttää olevan niitä jotka valittavat seksin puutteesta. Jos sellaiset ovat se kattava otos sinkkumiehistä, niin eipä minulla enää pahemmin toivoa ole lämminhenkiseen, vakaaseen ja turvalliseen parisuhteeseen. En halua seksiseuravastauksia, enkä halua heti kättelyssä alkaa keskustella seksielämästäni. Täälläkin on tälläkin hetkellä yksi ketju jossa kysellään sinkuilta omistavatko astianpesukonetta, asuntoa, autoa ja seksileluja tai asuja.. ihan kuin seksilelujen omistaminen olisi tärkeäkin kysymys??
Koen oikeasti todella vastenmieliseksi sen, että seksi nostetaan niin valtavan suureksi, suorastaan ykkösprioriteettiasiaksi. Parisuhde on niin paljon muutakin kuin pelkkää seksiä, miksi siis ei puhuta niitä muista puolista?? Seksin ylikorostaminen ainoastaan tuo minulle sen vaikutelman, että se on ainoa syy minkä vuoksi kukaan mies naisen kanssa edes haluaisi olla. Vieläpä niin, että jos nainen ei ole hoikka, täydellinen, nuori ja upea, hän ei ole minkään arvoinen, koska hänen seksuaalinen haluttavuutensa ei ole yhtä suuri kuin nuoren missin..
Ja ei, en ole lainkaan seksivastainen tai esim. frigidi nainen, mutta minusta seksi ei ole parisuhteen ainoa merkitsevä ja tärkeä osa-alue! Sen vuoksi en tosiaan myöskään halua miestä, jolle seksi on ykköskysymys. Minä haluan tulla aidosti kohdelluksi IHMISENÄ enkä pelkkänä potentiaalisena seksikumppanina tai pumpattavana barbarana. En myöskään arvioi kumppanin seksuaalista haluttavuutta ainoastaan ulkoisilla kriteereillä, vaan sillä, miten hän kohtelee minua, millainen hän on ihmisenä, millaiset arvot hänellä on jne.
En tiedä, ehkä tänne sitten vain ei etsiydy niitä tavallisia, normaaleja, fiksuja sinkkumiehiä, jotka osaisivat oikeasti kirjoittaa tuntemuksiaan parisuhdeasioissa muillakin osa-alueilla kuin seksissä. Minä katselin tätä palstaa ihan sillä mielellä, että halusin nähdä millaista keskustelua sinkkuihmiset keskenään aiheesta puhuvat.
En myöskään ymmärrä sitä hirvittävää, läpitunkevaa katkeruutta ja vihamielisyyttä jota teksteissä näen.. Nytkin minua syytettiin heti kättelyssä, että haen vain isokullista machomiestä.. huolimatta siitä, etten missään kohtaa tekstissäni siihen viitannut tai siitä puhunut.
minulla on ollut huonoja suhteita, minua on loukattu, satutettu ja käytetty hyväksi. Kyllä, olen tullut varovaiseksi.. mutta en minä silti ole luopunut kokonaan toivosta löytää vielä jostain "sen oikean", enkä vihaa kaikkia miehiä joita maa päällään kantaa. Paljon on hyviä miehiä selvästi, koska on paljon onnellisia pareja ja perheitä.. mutta ovatko he kaikki jo naimisissa ja varattuja?
Pariutuminen ei todellakaan ole yksikertaista. Se ei toimi niin, että lätkäistään vaan yksiin kaksi suunnilleen sopivaa ikää olevaa ihmistä, joilla on vastaparia olevat sukupuolielimet ja joilla on joissain asioissa vähän samantapaisia ajatuksia ja a vot, "happily ever after". Jos se menisikin niin, täällä tuskin kukaan pyörisi ihmettelemässä.
- mies-86_
Tällä palstalla pyörii miehistä lähinnä ne täysin tunteettomat sekopäät. Jos tänne eksyy kunnollisia miehiä niin nämä hullut kokevat sen reviiriloukkauksena ja hyökkäävät näiden miesten kimppuun. Itse olen täällä välillä kirjoittanut mutta en oikein jaksa kun nämä hullut ovat omiakin aloituksiani pilanneet.
Kyllä niitä kunnollisia miehiä on, tältä palstalta kannattaa tehdä vain se johtopäätös että maailmassa on oikeasti olemassa täysin sairaita ihmisiä. Osa niistä valitettavasti on vallannut tän palstan :( - turha palsta
Tämä palsta on pelkkää trollien ulostetta. Otat nämä jutut liian tosissasi. Palstan tasosta huolimatta tähän jää jostain omituisesta syystä koukkuun ja siksi keskustelu on niin aktiivista.
- Vituttaa lukea näitä
Mutta arvaanpa että et ole neitsyt "sinkkunainen". Kaikista kauniista puheistasi huolimatta sitä reikää on tullut jaettua, vai mitä senkin tekopyhä tussu? Jos olisit 35-vuotias oikeasti sinkku mies, joka ei koskaan ole päässyt edes panemaan, niin arvatenkin suoltaisit aikalailla toisenlaista tekstiä. Ja nyt kun alat olla jo noin vanha, niin se loppuelämä sinkkuna tulee käytännössä tarkoittamaan vibrafoonia vittuun, panomiehille alat käydä kelpaamattomaksi. Toinen vaihtoehto olisi sitten että otat epätoivoisen alistuneen aisurin nuolemaan.
- Mies1985
"hyvässä työpaikassa"
"hyvinkin keskituloinen"
"omillaan toimeen tuleva"
Sama asia kolme kertaa?- Assin sihinää
Ehkäpä assin mielestä. Tuon kolmikon voi lukea vaikkapa näinkin: mielekkäissä ja pitkäaikaisissa työtehtävissä, kohtuullisesti palkattu ja talous kunnossa.
Maailmassa on sävyjä, ei se mustavalkoinen ole eikä yksi yhteen. - TaasSeAloittaja
Assin sihinää kirjoitti:
Ehkäpä assin mielestä. Tuon kolmikon voi lukea vaikkapa näinkin: mielekkäissä ja pitkäaikaisissa työtehtävissä, kohtuullisesti palkattu ja talous kunnossa.
Maailmassa on sävyjä, ei se mustavalkoinen ole eikä yksi yhteen.Tosiaan, "Hyvä työpaikka" ei aina välttämättä kaikille tarkoita samaa kuin hyvä palkka.
Eli "Hyvä työpaikka" = työ jossa viihdyn, johon minut on koulutettu ja työsuhde on vakaa (siinä määrin, kuin mikään työpaikka nykyään ylipäänsä on vakaa).
"Hyvinkin keskituloinen" = Elätän itseni, pystyn maksamaan asuntolainaa, (pieni rivarikaksio, ei PK seudulta) omistan auton (tosin vanha ja käytännöllinen, ei mikään Audi/BMW) ja jää sen verran ekstraa, että voi lähteä joskus ulos tuulettumaan. Edellyttää normaalia taloudenpitoa, eli rahoja ei ole hassattavaksi ihan mielin määrin, vaan pitää myös vähän budjetoida. ns. keskiluokkainen toimeentulo.
"Omillaan toimeen tuleva" = Pystyn hoitamaan asiani, talouteni yms. omillani. En siis tarvitse itselleni elättäjää jonka kontolle siirrän vastuun elmästäni ja asioistani. Olen siis itsenäinen ja elämä vakaalla mallilla. - Mies1985
TaasSeAloittaja kirjoitti:
Tosiaan, "Hyvä työpaikka" ei aina välttämättä kaikille tarkoita samaa kuin hyvä palkka.
Eli "Hyvä työpaikka" = työ jossa viihdyn, johon minut on koulutettu ja työsuhde on vakaa (siinä määrin, kuin mikään työpaikka nykyään ylipäänsä on vakaa).
"Hyvinkin keskituloinen" = Elätän itseni, pystyn maksamaan asuntolainaa, (pieni rivarikaksio, ei PK seudulta) omistan auton (tosin vanha ja käytännöllinen, ei mikään Audi/BMW) ja jää sen verran ekstraa, että voi lähteä joskus ulos tuulettumaan. Edellyttää normaalia taloudenpitoa, eli rahoja ei ole hassattavaksi ihan mielin määrin, vaan pitää myös vähän budjetoida. ns. keskiluokkainen toimeentulo.
"Omillaan toimeen tuleva" = Pystyn hoitamaan asiani, talouteni yms. omillani. En siis tarvitse itselleni elättäjää jonka kontolle siirrän vastuun elmästäni ja asioistani. Olen siis itsenäinen ja elämä vakaalla mallilla."Eli "Hyvä työpaikka" = työ jossa viihdyn, johon minut on koulutettu ja työsuhde on vakaa (siinä määrin, kuin mikään työpaikka nykyään ylipäänsä on vakaa).
"
Onko se siis työpaikka joka vaatii läkisääteisesti jonkun tietyn tutkinnon? Jos ei, niin menikö koulutuksesi sitten hukkaan?
Voisiko työpaikka olla hyvä vaikkei se vaatisi AMK/yliopistotutkintoa? - TaasSeAloittaja
Mies1985 kirjoitti:
"Eli "Hyvä työpaikka" = työ jossa viihdyn, johon minut on koulutettu ja työsuhde on vakaa (siinä määrin, kuin mikään työpaikka nykyään ylipäänsä on vakaa).
"
Onko se siis työpaikka joka vaatii läkisääteisesti jonkun tietyn tutkinnon? Jos ei, niin menikö koulutuksesi sitten hukkaan?
Voisiko työpaikka olla hyvä vaikkei se vaatisi AMK/yliopistotutkintoa?Ei vaadi lakisääteisesti koulutustasoa, mutta käytännössä tietyt taidot ja tiedot on oltava, joten työnantajani odottaa soveltuvaa koulutusta tätä työtä tekevältä henkilöltä. Koulutus, olipa se mikä hyvänsä, ei koskaan mene hukkaan. Itse olen kouluttautunut uudelleen, koska ensimmäisellä tutkinnollani ei työtä aikoinaan löytynyt.
Tietenkin työpaikka voi olla hyvä vaikkei se vaadi erityistä koulutusta. Käsittääkseni työpaikan "hyvyys" on subjektiivinen kokemus. Yhden hyvä voi olla toisen vähemmän hyvä. Esim. allekirjoittanut tuskin viihtyisi esim. hitsarina tai lähihoitajana. Silti ko. ammateissa itsessään ei ole yhtään mitään vikaa ja he ansaitsevat arvostuksen työlleen. Jokainen valitsee itselleen ammatin itse, pääasia, että on jokin ammatti josta leipänsä hankkii.
- fsfdsfdsfs
Tämän palstan perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä yhtään mistään.
- androgyyyyyni
Naisista uneksivien naisvihaajien viesteihin vastataan ehkä siitä syystä että kiinnostaa tietää millainen ihminen tuon haukkuma ja viharyöpyn takana oikein on.
Omituista ettei naisia vihaavat miehet tee sitä oivallusta että se miten naisista puhutaan ja miten heitä kohdellaan on avain naisen kiinnostuksen heräämiseen.
Olette pelottavia, narsisteja ja potentiaalisia vaimon hakkaajia ja jopa surmaajia. Kukaan nainen ei uskaltaisi pariutua kanssanne.- Minä vaan runkkaan
Juu onhan tämä tajuttu. Mutta ei ne panemaan pääsevät nussijamiehet arvosta naista yhtään enempää kuin minäkään, kyllä ne pitävät sitä pelkkänä reikänä.
Ainoa syy miksi minä runkkaan ja ne nussivat on niiden paremmat näyttelijänlahjat, saavat naisen uskomaan että niitä kiinnostaa muukin kuin pelkkä reikä mutta että sen lisäksi myös reikä kiinnostaa, silloin haarat aukeavat.
Minä taas en osaa riittävän uskottavasti esittää sellaista aktiivista, määrätietoista, paljon naisia pannutta miestä, jolla on kavereita. Tätä vaadittaisiin siihen että saa naiselta alapään paljaaksi. - Tämä selvä.....
Minä vaan runkkaan kirjoitti:
Juu onhan tämä tajuttu. Mutta ei ne panemaan pääsevät nussijamiehet arvosta naista yhtään enempää kuin minäkään, kyllä ne pitävät sitä pelkkänä reikänä.
Ainoa syy miksi minä runkkaan ja ne nussivat on niiden paremmat näyttelijänlahjat, saavat naisen uskomaan että niitä kiinnostaa muukin kuin pelkkä reikä mutta että sen lisäksi myös reikä kiinnostaa, silloin haarat aukeavat.
Minä taas en osaa riittävän uskottavasti esittää sellaista aktiivista, määrätietoista, paljon naisia pannutta miestä, jolla on kavereita. Tätä vaadittaisiin siihen että saa naiselta alapään paljaaksi.Eli siis, miehet eivät ole kiinnostuneet naisesta ihmisenä, vaan pelkästään seksistä, nekin jotka vakuuttavat muuta, valehtelevat?
Kiitos tiedosta, laitetaan sana kiertoon, säästyipähän aikaa ja vaivaa.
Etsinpä siis miehen jonka omaisuus on mahdollisimman suuri, kun kerran muuta on turha odottaa.
- Anonyymi
Oon kai introvertti,mut en jaksais,että kotona olis joku aina höpöttämässä,pitämäs vessaa varattuna ja sikailemassa. Tykkään töiden jälkeen olla rauhassa. T nainen46
- Anonyymi
Niin,seksiseuraa suurin osa miehistä vaan etsii. Vakipanoa. Itse en sellaiseksi ala. Toisaalta,kaksi impotenttiä miestäkin olen tavannut. Molemmat kertoi sen itse.
- Anonyymi
Tää alottaja oli sillon 35, mutta nyt se on jo 45. Että mites se nyt tolleen yht äkkiä vanheni. Tosin mä oon vielä vanhempi, että jos yhtään helpottaa. Mutta mitä tohon seskiin tulee, niin mikään ei oo runkkaamista parempaa. Toi naisen saanti on pelkkä myytti. En usko että se loppujen lopuks tuntuus yhtään miltään. Ja toisaalta ihminen, jos se on yhtään normaali, tarvii tietyn henkilökohtaisen tilan. Ethän sä mee esim. Bussipysäkillä tai kaupassakaan toiseen kiinni. Niin se pitää olla sama seksissäkin. Ehkä kahden vuoden seurustelun jälkeen voi, mutta ei ennen.
- Anonyymi
Jospa sinä korkeasti koulutettuna henkilönä sitten lähtisit liikkeelle asiapohjalta,olisiko se mitään? Paremmalla ulosannilla saataisiin ehkä aikaiseksi asiallista keskusteluakin. Yleistämällä et pääse mihinkään, eikä oman erinomaisuuden korostaminen tuskin jaksa kiinnostaa kovinkaan kauan.
Kuka niistä paskan kirjoittajista edes välittää? En minä ainakaan. Ihan sama mitä joku Mikko Niskatukka sieltä peräkammarista mölisee.
Ja lopuksi, mikä se ongelma nyt oikeasti on? No palsta ei onneksi ole koko totuus, vaikka hemmetin hyvä muistutin mikä ihmisissä oksettaa.
Siinä tää toimii hyvin, muistuttimena miksi ihmisistä on niin vaikee tykätä. Vaikka on täällä niitäkin joista on helppo tykätä edes enimmänaikaa, vaikkei välttämättä jatkuvasti.- Anonyymi
Älä nyt..
Täällä on vaan MUUTAMA normaali mies.
90% on kehitysvammaisia, vajaaälyisiä jne. Sen takia eivät saa ketään.
Se on kohdallasi suurempi murhe, että löytyykö akateemista miestä. Duunari tuskin kelpaa pidemmän päälle. Fiksuista miehistä käydään kovaa kamppailua.
Toinen asia on se, että ikäiselläsi miehellä on usein pari lasta. Onko ok, että myös se lasten äiti on elämässänne säätämässä?- Anonyymi
Aloittaja ei ehkä huomaa kysymykseesi vastata, mutta kovin mielenkiintoista olisi tietää ovatko ajatukset edelleen samat nyt 45-vuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ehkä huomaa kysymykseesi vastata, mutta kovin mielenkiintoista olisi tietää ovatko ajatukset edelleen samat nyt 45-vuotiaana.
Mä tossa ylempänäkin jo kommentoin, että tän ketjun rullaamalla alas, tuli alottajalle kymmenen vuotta lisää ikää. Että tää on maailman nopein vanheneminen. Kymmenen vuotta parissa sekunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tossa ylempänäkin jo kommentoin, että tän ketjun rullaamalla alas, tuli alottajalle kymmenen vuotta lisää ikää. Että tää on maailman nopein vanheneminen. Kymmenen vuotta parissa sekunnissa.
Jaa meinaatko että tuo nainen46 olisi aloittaja?
- Anonyymi
Palstan ätmi-jodlauksista ei kannata tehdä minkäänlaista yhteenvetoa miehistä 😂
Sinkkuudessa ei ole mitään vikaa, ei ainakaan mulla ole ollut koskaan. Parisuhteissa on enemmän ongelmia kuin yksin ollessa. Toki parisuhteessa saattaa jotain saadakin, mutta hintakin voi olla kova... Riippuu niin monesta asiasta ja omista tarpeista. Jotkut ovat parisuhdeihmisiä ja toiset eivät. Voihan sitä kehitellä vaikka jonkin itselle sopivan välimuodon.
Eikä miehissä ole sen enempää vikaa kuin naisissakaan. Kaikenmoiset molopäät pariutuvat, löytävät samanlaisen.
Eikä niissä pettymyksiä aiheuttaneissakaan mitään vikaa ole itsessään, ne eivät vain ole olleet sulle (tai mulle) sopivia.
xLiner - Anonyymi
Olet korkeasti koulutettu etkä osaa huomioida viitekehystä - aivan suoraan sanot muodostavasi käsityksen miehistä tämän nimenomaisen netin viimeisen nurkan perusteella ja annat tämän paikan vaikuttaa koko kohtaloosi; valitset olla sinkku koska palstamiehet ovat perseestä.
Olisinko järkevä jos tarkailen maailmaa esim. siitä perspektiivistä että valitsisin ihmismittarikseni vaikkapa pelkät elinkautisvangit?
Oletko nyt sillä tavalla järkevä nainen jota tavallinen mies voi ja kannattaa kunnioittaa? Osaat toki kirjoittaa kauniisti, mutta aiheena on sekä ahdistus että oma valinta tarkastella maailmaa äärimmäisen kärjistyneesti - kuten omaan narratiiviin sopii.
Siellä mistä minä tulen kunnioitus ja positiivinen huomio ansaitaan eikä sitä jaella jokaiselle. Joko suoriudut tai et. Palstan näkeminen maailman mittarina on helvetin huono valinta ja olet sillä perusteella hylätty. - Anonyymi
Voisin olla hyvä mies sulle. Ensteks aattelin että oot liian nuori, mutta kun rullasin tätä ketjua alas, niin sulle tulikin jo kymmenen vuotta lisää. Täytyy vaan varoo etten enempiä ikiä sulle rullaa. Mutta en tiedä riittääkö sulle ammattikorkeekoulu. Tosi tässä rullatessa, mulla tuli taidehistorian perusopinnot ja homekoulutus suoritettua. Mulla on ajan hallinnan kanssa aina ollu ongelmia, mutta aiemmin mun myöhästyksete rajautu kymmeneen minuuttiin, mutta nyt se on jo kymmenen vuotta. Ja nyt heiluttelen tässä kymmentä vuotta ees taas. Että onks tää joku aikakone. Ihan sekasin oon.
Ap:n kirjoitus on vieläkin ajankohtainen, vaikka se on julkaistu reilu 10v sitten. Täällä on edelleen sama meininki ja ettei vaan olisi samoille pöllöille jutuille edelleen osittain samat kirjoittajatkin.
Siinä ap menee kuitenkin harhaan, ettei kaikki miehet täällä ole samaa katkeroitunutta, sovinistista, seksististä ja alitus&passaus-fantasijoivaa ätmi-porukkaa. Tulee heti mielen ainakin 6 mieskirjoittajaa, jotka ovat ihan normaalin tai jopa fiksun oloisia. 😁 Oikeassa taas elämässä palsta-ätmi on poikkeus, isoin osa lukeutuu täysjärkisiin… Jos mieskuvansa perustaa parin ätmin sielunelämään, menee kyllä taatusti kauas todellisuudesta. Sanoisin, että jos tämän palstan kuvaan miehistä jumiutuu, ei hetken päästä halua enää miestä. Kuka ap:n kuvaan tilanteeseen lähtisi vapaaehtoisesti?
Kun mennään keski-ikäisiin, on valitettava tosiasia, että vapaissa on suhteellisesti enemmän ongelmaisia kuin varatuissa (päihde, persoonallisuus häiriöt, mielenterveys, elämänhallinnan ongelmat) tai ihmisiä jolla on haasteita parisuhteen vaatimassa taidoissa (sosiaaliset taidot/autismin kirjo, empatiakyvyn puutteet, itsekkyys, läsnäolotaidot/ADD, aloitekyky/oman toimimaan ohjaus, epärealistiset odotukset suhteessa siihen mitä itse voi tarjota, liiallinen omaehtoisuus).
Tämä EI tarkoita tietenkään, että kaikilla on haasteita tai ongelmia vain pelkästään, että huomattavalla osalla niitä on hidastamassa pariutumista. Yleensä ne normaalin oloiset pariutuu muutamassa vuodessa sen jälkeen kun itse aktivoituvat. Oma passiivisuus voi myös olla se tekijä pitkänkin sinkkuuden takana ja se on ihan ok. On hyvä käsitellä vanha suhde ennen uutta ja elämäntilanne voi olla sellainen ettei uudelle ole tilaa tai etsimisen aloittamisen ei ole jaksamista tai edes haluja.- Anonyymi
Jos mieskuvansa loisi tämän palstan perusteella, niin tuollainen se kuva kieltämättä olisi. Onneksi tulee kuitenkin oltua miesten kanssa tekemisissä tuolla oikeankin maailman puolella, niin näkee normaaleja ja tavallisiakin miehiä. Näistä palstamiehistä en kyllä lainkaan ihmettele miksi ovat sinkkuja ja sellaisina pysyvätkin.
- Anonyymi
Jos olet nainen, niin se kuva jonka miehistä saat tuolla oikeassa maailmassa on hyvin todennäköisesti valheellinen. Sen huomaa siitä kuinka erilaista miesten käytös ja puheet ovat naisten seurassa verrattuna siihen kuinka he käyttäytyvät ja puhuvat keskenään. Sikäli palstan kuva voi olla lähempänä todellisuutta.
- Anonyymi
Kyllä täällä rakkauttakin kaivataan mutta kun niihin viesteihin ei yleensä vastaa kukaan niin ne jäävät sen takia pimentoon.
- Anonyymi
Yhteiselle matkalle haen kumppania. Jaetaan ilot ja surut . Jutellaan ja jaetaan ajatuksia. Puhutaan ja pussataan. Jos nainen vielä löytyy niin taatusti kohtelen häntä hyvin. Toki mahdollisuudet löytää kumppani on aika rajalliset. Silti uskon vielä hyvään niin ehkä jonakin päivänä taivalletaan elämää yhdessä eteenpäin :)
-m36- Anonyymi
Hei, voisitko pliis vanhentua 20 vuotta 2 sekunnissa. Aloittajalta se ainakin onnistui :D
- Anonyymi
Jollailän tasolla on oltava narsistinen sosiopaatti jos tähän maailmaan katsoo oikeudrkseeen lisäöntyö kun maailman tuho tiedossa.
Lapsiperheet leuhkii melulla.
Entä maailman slummeissa asuvat tai kerrostaloissa asuvat.
Omakotiasukkaat automasttisesti huinoja ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837