Mies haluaisi aloittaa suhteen. Itse en osaa sanoa,olen aikas hajamielinen immeinen.Hän 24 vuotta vanhempi.Kovin on huomaavainen ja muuta..Minua kuitenkin häiritsee ikäero,siis ei siinnä mielessä ettäkö se ongelma.Suoraan sanottuna miehen ulkonäkö ei ole mikään hekomoillinen..Toisaalta mitäs väliä.Onkos minulla vain jokin huono itsetunto vai?Mitäpäs hommailen kun suhteen hän haluaa aloittaa.. Olen toistaiseksi vältellyt liikkumasta hänen kanssaan yhdessä ulkona,ajattelen liikaa muiden mielipiteitä.jep.Luulin etten ole pinnallinen ihminen,näemmä olenkin.Aiemmat suhteet olleet yli 15 vuotta vanhempia ja heidän kanssaan vähän sama ongelma.No,mielipiteitä?
olen(ko) hukassa..??
2
114
Vastaukset
- omaaikää
Älä ihmeessä aloita suhdetta ! Vai omaishoitajaksiko haluat ? Puolisostaan tulee olla ylpeä, ja sitä sinä et kyllä ole.
- Piudeli
Mielestäni sun ei pitäisi alkaa mihinkään suhteeseen ennen kuin tunnet itsesi hieman paremmin... Jos sun pitää tuntemattomilta ihmisiltä kysellä tollaisia aisoita, niin hmm... onnea.
Mieti tilannetta toisin päin? Miehesi kirjoittaisi täällä sinusta saman viestin? Ettei kehtaa kulkea kanssasi päivänvalossa jostain sinusta johtuvasta syystä... Että häpeää ulkonäöäsi?
Kirjoituksesi perusteella en ajattelisi, että olet pinnallinen. Annat vain vähä-älyisen vaikutelman itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780