Laihako ? Painan vaa 60 kiloa. Pituutta 172cm, tosin en oo kun 19.. mut samat mitat jo pari vuotta että liikako pieni ?
liian laiha mies ?
11
331
Vastaukset
- ggaaa_86_man
Pitsaa jokatoinen päivä niin johan on kumma jos et ala lihoamaan. Voisin itseasiassa antaa sulle 20kiloa itseltäni pois. Marraskuussa 2010 painoin 145kiloa ja olin 185cm pitkä. Tällä hetkellä painan 125kiloa ja tavoite on siellä 105kilon pinnassa joka toivottavasti toteutuu 2012-2013 vuodenvaihteessa.
- älähän huoli
Elä terveellisesti vaan, ja nauti kaposista lanteistasi (nam)
Suurin osa suomalaisista on ylipainoisia, siihen ei kannata pyrkiä.
Olemme kaikki eri kokoisia ja hyvä niin.
Hymy ja pilke silmäkulmassa komistavat miehen kuin miehen! - skinnyboys
Joillekin varmasti olet liian hento ja lyhyt mieheksi, mutta kyllä meitäkin on, jotka pitävät hoikemmista.:) Kapeat jalat ja lantio on nams!
- ghfdghgfhdg
Älä puhu paskaa. Tosta vaa vittuuntuu enemmän ku annetaan turhaa toivoa...
- ...
Mieluummin liian laiha kuin lihava.
- littlefox
Kyllä mun mielestä saa olla laiha. :)
- nnnnnnainen
laihoissa miehissä ei ole mitään vikaa, naiset saattaa karttaa sen takia koska tuntevat ittensä lihaviks sun seurassa..naiset kun yleensä on vähän reitevämpiä kuin miehet, ja jos mies on pienikokoinen nainen ei tunne itseään "pieneksi ja naiselliksi" =)
- AlwaysOnMyMind
Mun rakas oli 174 cm ja n. 60 kg. Oltiin samankokoisia, tai, no se oli sentin mua pitempi ja mä muuaman kilon kevyempi... mut melkein.
Mua ei todellakaan haitannut, päinvastoin. Hän oli sellanen rokkarityyppi. Mun mielestä tosi miehekäs. Mennessäni armeijaan suunnilleen sun ikäisenä mittani oli 195/65 armeijan jälkeen 195/75 ja nyt noin kolmekymppisenä 195/92 enempää en aio painoa nostaa, tämä on aika optimi, ehkä vähän lihaksia lisää.
- olen penis
mä painan 300g. olenko liian pieni
- hoikkaa ei haittaa!
Hanki itsellesi pieni ja siro nainen, niin ei tarvitse miettiä, oletko liian laiha :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760