Mielipidettä kaivataan... Ollaan oltu yhdessä avokin kanssa jo monen monta vuotta, itse olen alle 30v. ja mies yli. Itse haluaisin lähivuosina naimisiin ja ehkä joskus tulevaisuudessa lapsen. Avokkiani ei kiinnosta lapset eikä naimisiin meno. Päätös pitäisi tehdä, erotakko vai jatkaako yhdessä? Mitään muuta vikaa miehessäni ei ole, ja nyt mietinkin, että kannattaako minun odottaa josko hän muuttaisi mielensä. Erotakaan en kuitenkaan haluaisi, mutta täytyykö minun sitten luopua unelmistani..
Mitä pitäis tehdä?
4
247
Vastaukset
- mk
Yksi tapa on että kun olet siinä 30-35 ikävuoden välillä niin ilmoitat miehellesi että nyt jätän ehkäisyn pois ja lapsi saa tulla jos on tullakseen että silleen. Esitä se naimiisin meno niin että jos toiselle tapahtuu jotain niin hänen sukulaisensa perii hänet kun ette ole naimisissa ja jos vaikka omistatte asunnon yhdessä niin avoleskellä ei ole asumisoikeutta yhteiseen asuntoon jos ei ole mtiää paperia siitä.
yksi tapa on että sanot miehelle että nyt mennään naimisiin tai siteen erotaan kun et jaksa jahkailua vuodesta toiseen. Käytäppä naisellisia keinoja miehn ympäripuhumiseksi. Nykyisellä avokillani meni noin pari vuoptta kun puhui minut ympäri lapsen yrittämisessä ja päivääkään en ole lastamme katunut että silleen.- okokfsfaerdfjei
Juuri nuita samaisia perusteita olen tuosta naimisiin menosta käyttänytkin, mutta ei se vaan tunnu häntä kiinnostavan:( Lapsien kanssa hän ei ole ollut tekemisissä juuri ollenkaan ja olen yrittänyt, että jos hän joskus voisi viettää aikaa esim. sukulaisten lasten kanssa niin hän näkisi millaisia ne ovat. Mutta kun ei hän siihenkään suostu. En tiedä, ahdistava on tilanne..
- KDdj
Kerrot että rakastat häntä ja haluat olla hänen kanssaan loppuelämäsi ajan, mutta on kaksi asiaa joita tarvitset häneltä. Eka on häät, koska elämä on tässä ja nyt, ja et halua katua vanhana sitä ettet päässyt toteuttamaan sitä unelmaa. Ja toinen toiveesi on saada lapsia. Ne kaksi asiaa sinetöivät teidän liittonne ja toisivat sinulle rajatonta onnea. Ja sanot, että sydämesi särkyy, jos mies ei niitä sinulle anna, ja joudut harkitsemaan uudelleen, kannattaako jäädä, jos mies ei voi joustaa sinun unelmiesi vuoksi ja tehdä niistä myös omia unelmiaan.
Luulisi nyt että jotkut häät ois aika helppo juttu. Kallista, mutta helppoa. Lapsien hankkiminen on toki isompi juttu, mutta on kumma jos mies ei ees häihin suostu. - mies valitkoon
Häät ei tarvitse olla kallista. riittää kun käytte maistraatissa ja on pari todistajaa. Huomatkaa myös, että vain avioliito antaa oikeuden leskeneläkkeeseen.
Laitappa mies valinnan eteen. Joko naimisiin tai lähdet. Siitä näet, kuinka vaikea hänen on sitoutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783