Moi!
Olen lukiota käyvä tyttö, jolla on oikeasti vain kaksi kaveria. Tiedän, surullista. Toisen olen tuntenut yläasteen alusta lähtien, ja olemme todella läheisiä. Toiseen tutustuin lukion alussa, vajaa vuosi sitten. Näiden ihanien lisäksi... ei ole ketään. Tai no, yksi perhetutun tytär, muutaman vuoden itseäni vanhempi. Näemme harvemmin kuin kerran kuussa, mutta ihana ystävä hänkin.
Ongelmana on, etteivät koulukaverini (ne kaksi em.) ole mitenkään hirvittävän innostuneita lähtemään mihinkään. Olen itsekin ujo, mutta he ovat vielä hiljaisempia. Vappukin taitaa mennä vanhempieni kanssa, säälittävää minun ikäiselleni. Itse asiassa, ihan kiva niiden kanssa on olla, mutta ajattelen mitä muut ajattelevat. "Mitä teit vappuna?" "Kävin iskän ja äidin kanssa lounaalla ja kaupungilla." "Aha..."
Olen huono lähtemään mihinkään uuteen mukaan, enkä osaa tutustua ihmisiin luontevasti. Ajattelen, etteivät ihmiset halua olla kanssani. Ei sillä että kukaan ikinä olisi niin sanonut.. ajattelen vaan. Olen täysin normaali, meko hyvä koulussa, mukiin menevän näköinen, mutta rohkeus puuttuu.
Mitä teen? En harrasta mitään, missä tapaisi ihmisiä. Miten tutustuisin luokkalaisiini? Tai no, kehenkään?
Kahden kaverin varassa
Lumikko yksin
1
97
Vastaukset
- rghrg
Mulla ratkaisu noihin sun kysymyksiin oli se, että lakkasin murehtimasta. Opin olemaan kiitollisempi asioista ja asettamaan itelleni tavotteita, kun pääsin pois armeijasta.
Sulla on kavereita ja perhe ja se on hieno asia. Jos haluat välillä jotain oma ohjelmaa ni mee vaik leffateatteriin tai punttisalille ja voit pyytä kavereita mukaan. Eikä oo mitenkään outoo vaik kävisit yksinäs.
Teet siis vaan asioita, jotka koet kivoiksi/hyödyllisiksi ja jaat niitä kavereides ja perhees kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637