miten nainen jolla lättä- tai roikkupeeba voi vaatia mieheltä tiukkapeppuisuutta ulkonäöllisesti? Täällä jokainen mies hakee naisesta tietyn mallista perää joka todistaa naisen kyvykkyyden sängyssä. Kyllä.
Miksi siis niin monella naisella ei itsetuntoa hakea täältä seuraa? Barbiet on In:/
Jaa missä tiukkapeppuiset miehet pienelle naiselle..,,
Takalistosta sen verran että
5
264
Vastaukset
- Vaatikaa vaan
Kyllä vaatia voi ihan mitä vaan. Ei se sitä tarkoita, että toiset välittäisi niistä vaatimuksista pätkän vertaa, tai että tulisit vaatimasi joskus saamaan.
Minäkin voin vaatia vaikka yksityiskonetta ja omaa saarta, mutta tuskimpa tulen niitä saamaan. - Naisen lantio
Ei sitten saa myös tykätä isorintaisista naisista, ellei miehellä itsellään ole isoja tissejä. Eikä nainen saa tykätä lihaksikkaista matalan äänen omaavista sänkileukaisista miehistä, ellei itse ole sellainen?
Asia selvä. - Selventäkää joku
Mitä takalistojen perusteella voi odottaa "kyvykkyydestä sängyssä"? Minä olen jo ihan sekaisin näiden kriteerien kanssa, kun sinä puhut Barbiesta ja toinen Jennifer Lopezista ja kolmas huippumallien lihattomista takamuksista ja joku taas vannoo isojen peffojen nimeen.
- pena34
Isot tissit,muhkea perse,pitkät punaiset tai vaaleat hiukset ja ruskeat silmät!Siinä olis nainen mun makuun!
- 19+4
http://www.youtube.com/watch?v=s1TVrNFFQaE
Hän olisi täydellinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716