Oletteko jääneet kiinni runkatessa?

Runkkujätkä

Olisi kiihottavaa lukea tositarinoita runkulta kiinnijäämisestä :)

71

14740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgfsffdsfsf

sama juttu mutta jätetään ne jutut "sisko yllätti" "mutsi yllätti" "broidi näki" jne. toisaalle koska ne suorastaan ällöttää,sitten asiaan;;Itse ole jäänyt pari kertaa kiinni,kerran autossa ja kerran lenkillä ollessa

• Naiset.......IIK

Jäin kiinni kaupan pukukopissa. Juuri kun työnsin dildoa hanuriin ja tumputin pukukopin lattialla maaten jalat haralla oviaukkoon päin.
        Olin ilman vaatteita kun sellainen 20v tyttö repäisi verhot syrjään ja alkoi kirkumaan järkyttyneenä näkemästään.
        En tiedä kumpi säikähti enemmän, varmaan tyttö äänestä päätellen.
        Revin vaatteet päälleni ja poistuin paikalta nopeasti

• Naiset.......IIK kirjoitti:

Jäin kiinni kaupan pukukopissa. Juuri kun työnsin dildoa hanuriin ja tumputin pukukopin lattialla maaten jalat haralla oviaukkoon päin.
        Olin ilman vaatteita kun sellainen 20v tyttö repäisi verhot syrjään ja alkoi kirkumaan järkyttyneenä näkemästään.
        En tiedä kumpi säikähti enemmän, varmaan tyttö äänestä päätellen.
        Revin vaatteet päälleni ja poistuin paikalta nopeasti

Mites se dildo minne se jäi?

• jusari

Moi, olin siinä 14 v. Runkkasin mökillä ulkohuussissa. Siinä oli ovessa rakoja, ja pari vuotta vanhempi veli oli tullut vakoilemaan. Arvasi varmaan että olen kädellä. Se sit vähän kuittaili. Kerran olin kädellä seisaalteen voimistelusalin veskikopissa. Luokkakaveri rynkytti sitä ovee (koppeja oli vaan yksi), ja se lähtikin auki. Siinä olin kulli kourassa. Kaveri vaan hymyili hämillään ja laitto oven kiinni. Tietääkseni se ei kertonu kenellekään, vaikka varma en ole. Olen ite bongannut poikia menevän kädelle uimahallin veskikoppeihin, oven alta näkee käden rytmikään varjon. Kerran invaveskistä tuli ulos kaksi n, 14 v poikaa kullit runkatun näköisenä.

• runkkaaja 2000

oot kyllä homo äijä

• jusax

Intis melkein kaikki kait runkkas jossain vaiheessa

• reksi

Joskus lievä kiinnijäämisen riski kiihottaa!

• reretremies

näin on että ainakin jos minä jään "kiinni" itse teosta on se aina tarkotuksellista koska nautin paljastelusta,on todella ihana tunne kun nainen/set tuijottaa kanki k-yrpääni

• jusax

haluaisitko yllättää jonkun runkkaamast? pojan/miehen?

• Ois aika kiimasta :)

• Jätkär

Tuolilla tai sängyllä istuen tumputus saattaa kerrostalossa kuulua rakenteita pitkin naapuriin. Vaikka sitä ei itse heti huomais.

• reksi

Oletko kuullut? Tiedätkö minkä ikänen naapuri runkkas?

• Jätkär

Enpä oikeastaan ole kuullut muuta kuin seinän läpi, kun naapurin nuorehko mies naisten kanssa sänkyä natisutti ja karjahteli ja kerran myöhemmin itsekseen äännähteli. Se oli vanhempi elementtitalo, jossa tosi huonot äänieristykset. Ei tarvinnut erikseen kyylätä.
      Mutta yleensä jos tuoli tai sänky vähän klenkkaa, kai se naapuriin voi kuulua. Vähän huolettaa, että omat touhut joskus kuuluneet. Mutta haitanneeko tuo kauheasti?

• reksi

Eipä haittaa! Minkä ikänen olet, oletko inti jo käyny? siellähän kuuli yöisn toisten runkkuja, ja itelläkin pamahti seisomaan!

• sepse

Oispa kiva yllättää teinipoika runkkaamasta

• Loool

Voi vittu saat varmaa sairast mielihaluu tost ...

• Loool

Voi vittu saat varmaa sairast mielihaluu tost ...

• mr.korkondi

kerran olin puutarhassa runkkaamassa,ja kauhukseni huomasin että olin jäänyt kiinni omenapuun oksaan.arvatkaa nolottiko kun piti soittaa palokunta paikalle,kusettikii ku palokunnan hevosta.

• videoman

Netissä on paljon videopätkiä jossa on salaa kuvattua runkkausta!

• kiinni45v

Jäin kiinni mökillä kun vaimon veljen tyttö (21v) ylätti minut saunan pukuhuoneessa runkkaamassa ko.tytön valokuva seinällä. Tyttö totesi, että ohops... en kerro.. tykkäsitkö ;). Sen jälkeen naikkonen on katsellut minua eri silmällä... vähän noloa..

• videoman

Ootteko bongannu muita runkulla?

• reksi

Intissä joo, silleen yöllä hoksasi et joku tuvassa runkkas.

• ...

Joo kiva ku runkari ei tiedä et koko patteri kuulee fail...

• runksman

Kyllä siinä itelläkin alko seisoo

• unnuttaja

Jäin kiinni ulkona, olin hautausmaalla reuna-alueella, puskan ja puuaidan takana runkkaamassa, housut kintussa, äkkiä joku tulikin aidan takaa ja hädin tuskin ehdin karkuun, puiston miestyöntekijähän se lähti perään kävellen.

• setäukkeli

Ootteko bongannu poikia kädellä

• roofwanker

KERRAN RUNKKASIN KESÄLLÄ KATOLLA JA JALKA JÄI KIINNI KATTOHUOPASAUMAN PIKEEN.

• reksi

Roofwanker: kuinka vanha olit?

• reksi

Jotenkin kiihottavaa kun ajattelee kiinnijäämistä...

• Metsä!

Olin 13v, Ja Tumputin Metässä, Mutta Yhtä Äkkiä Polulta Tulikin Vanha Rouva, Joka Ulkoilutti Koiraa. Juoksin Karkuun Ja Kävelin Kotiin Ihan Muina Miehinä.... ;S

• Runkutirunkrunk
        Metsä! kirjoitti:

Olin 13v, Ja Tumputin Metässä, Mutta Yhtä Äkkiä Polulta Tulikin Vanha Rouva, Joka Ulkoilutti Koiraa. Juoksin Karkuun Ja Kävelin Kotiin Ihan Muina Miehinä.... ;S

Jäin kiinni 8 luokalla miespuoliselle äidinkielenopettajalle ,kun jouduin tekemään rästikokeita varastoon ja runkkailin aikani kuluksi ja yhtäkkiä ope aukas oven ja sano että tunti on loppunut ja sitten se huomasi että minä runkkaan niin se pisti oven lukkoon ja sitten se imi minun kullia ja anto panna kakkoseen. Kumma juttu kun kurssiarvosanaksi tuli 10 vaikka en tehnyt sitä koetta :'§

• pukuhuonee

Olin 15v ja jäin kiinni veljen tyttöystävälle (16v) mökin ulkosaunan pukuhuoneessa, housut nilkassa ja sitten se pamahti paikalle niin hän sanoi että pidetään tää omana salaisuutena ja sitten hän otti minulta poskeen. Oli muuten noloa aluksi mutta sitten sen jälkeen oli hyvä mieli !

• oooh jatkakaaah

fap fap fap fap fap

• Kekkomuna

Jäin toimistossa runkatessa siivojalle kiinni ja panin sitten poskeen ja kakkoseen

• Kauhiapaikka

Jäin kerran autolla lumihankeen kiinni runkatessa. Onneksi pääsin sittemmin irti.

• Suihkussarunkataan

Kerran huoltomiehelle, kun olin olin salilla suihkussa ja ei edes pitänyt olla muita asiakkaita. Huoltomies vaan virnuili ja poistui...

• jespex

Suihkurunkkaaja, kuin vanha olit? Pystyitkö jatkamaan vai lerpahtiko? Kiihottiko jälkeen päin tuo tilanne?

• Suihkussarunkataan
        jespex kirjoitti:

Suihkurunkkaaja, kuin vanha olit? Pystyitkö jatkamaan vai lerpahtiko? Kiihottiko jälkeen päin tuo tilanne?

Yli 30v olin. Jatkoin loppuun, mutta menin vessaan. Kyllä kiihottaa jälkeenpäinkin:)

• Flashdick

Käykää www..dickflash.com sivuilla. siellä on paljon runkkausta ulkona, autossa, rannalla ym.

• jespex

Entä ootteko bongannu ketä runkulla, tai mällejä veskeissä tms? Ite olen huomannu poikien menevän kädelle uimahallin veskiin, olen varjoista nähny käden liikkeen, sitten löytäny mällejä, ja joskus pojat tai miehet menee sitten suihkuun kulli vielä turvoksissa ja punaisena! Varsinkaan pojat ei tajua, että runkkaus näkyy kullista vähän aikaa. Kerran invaveskissä oli kaksi poikaa yhtä aikaa selvästi niissä puuhissa.

• Mällit seinälle.

Olen nähnyt useasti sperma jälkiä vessoissa, kerran vastaani tuli nuoripoika kun menin kirjaston vessaan. Huomasin vessan seinällä sperma jäljen ja osa spermasta valui vielä lattialle. Tajusin pojan käyneen runkulla vessassa ja roiskineen spermat seinälle. Itseä alkoi kovasti kiihottaa ajatus pojan runkkauksesta, ajattelin mielessäni tuota poikaa ja runkkasin spermat pojan spermojen joukkoon.

• setäx

Minkä ikänen tuo poika oli? Kokeilitko sormella pojan spermaa?

• lolled
        setäx kirjoitti:

Ootko joku pedofiili? Hyi saatana!

• runkkupunkku
        lolled kirjoitti:

Ootko joku pedofiili? Hyi saatana!

kerran kuulin suihkun ulkopuolelta ku veli runkkaili siel. kuulu vaa lurpslurpslurpslurps ja aika pitkäänki. sit se loppu ja olin ihan varma!

• Mällit seinälle.
        setäx kirjoitti:

Poika oli ehkä 15-16 vuotias, otin spermaa sormiini ja nuuhkin sekä maistoin sitä. Hieroin myös terskallani spermaa.

• setäx
        runkkupunkku kirjoitti:

kerran kuulin suihkun ulkopuolelta ku veli runkkaili siel. kuulu vaa lurpslurpslurpslurps ja aika pitkäänki. sit se loppu ja olin ihan varma!

Kuin vanha oli veli, entä sinä? Seisoko sulla?

• reksi
        Mällit seinälle. kirjoitti:

Poika oli ehkä 15-16 vuotias, otin spermaa sormiini ja nuuhkin sekä maistoin sitä. Hieroin myös terskallani spermaa.

Olen itekin bongannut poikia kädellä esim uimahallin veskissä.

• Juna runkku

Minäkin tapasin junan veskin ovella nuoren pojan,hänellä oli puna kasvoillaan.Kun menin vessaan näin kun sperma valui seinää pitkin lattialle,poika oli juuri runkannut.Otin sormiini vielä lämmintä spermaa ja haistelin sitä ja kiihotuin siitä niin että oli pakko runkata.Roiskautin oman mällini pojan mällin viereen ja siinä ne valuivat vierekkäin lattialle.Tapasin pojan ravintolavaunussa ja kysyin,tekikö hyvää,hän vastasi,teki,entä sinulla,minäkin vastasin myöntävästi.

• kiinnijäänyt

kerran oman huoneen sängyllä selälleen makoillessani ilman vaatteita runkkasin ja äitini ilmestyi huoneeseeni, vähä pelästyttiin molemmat, mutta äitini tuli imemään kulliani ja se kyllä jännitti, sitten paneskelin äitiäni siinä yli tunnin...

• kuudhkh

Mother fucker /\/\
        Siis hyi saatana en kyl omaa äitiäni panis!

• vessassa

olin tänään mc donaldsin vessassa runkkaammassa päätin sitten ruiskuttaa mällini oikein kunnolla vessan seinille ja runkkaamisen ääni kuului varmasti vessan ulkopuolelle, lopulta vessaan tuli todella kiihkeä nais-siivooja, hän käväisi siinä vessassa ja näki mällini seinillä, hän tuli luokseni ja sanoi että minun on siivottava, lopulta siivoamiseni päätyi paneskeluun tämän todella kiihkeän siivoajan kanssa, ensin hän otti suihin minulta ja sen jälkee panin oikein kunnolla pilluun.

• Kade88

Jos tosi... Bravo!! Olen kade!

• Ilkassa

Herrajestas mikä tuuri siulla ! Mie jäin kerran tunnin jälkeen opettajan kanssa sinne puhumaan vähän koulutyöstä, olinhan 10 oppilas ! Opettajani oli silloin 21v nuori nainen, itse 15. Yhtäkkiä opettaja otti Pillunsa esiin ja alkoi runkata pöytää, siinä katsoessani otin päiväkahvit ja hetken panin naista pyllyyn että reksikin oikein kuuli ! Kyllä teki nannaa ! Nainen synnytti pojan ja minä muutin kauaksi siitä tytsystä

• Hailuis itekki ;)
        Kade88 kirjoitti:

Jos tosi... Bravo!! Olen kade!

Niin määki!!

• Isäpuolen kaa

Sain kerran isäpuoleni kiinni runkkaamisesta, hän on hyvin komea ja lihaksikaskin.
      Olin illalla menossa saunaan ja huomasin että hän runkkasi, hetken katseltua menin saunaan kuin en olisi huomannut mitään. Oli hieman säikähtäneen näköinen ja koitteli jalalla peitellä kiimaista isoa kaluaan. Sitten kysyin häneltä että tuntuiko hyvältä? Hän vastasi että joo. Sanoin että jatka vain loppuun, sanoi että ei kehtaa. Kysyin että saanko minä sitten jatkaa loppuun ja vastaus oli että vaikka. Oli muuten ihanaa. Eikä oo jääny viimeiseksi kerraksi ;)

• utelias5

Ootko tyttö vai poika?

• runkku on jees

itseasiassa...juuri tänään jäin kiinni :D
      Saatanan noloa!!!

oot vittu kädellä ja joku mummo yllättää ikkunan takaa, koputtaa ikkunaan ja sanoo että tarttee oven aukaisijaa, kun on avaimet jääny....se on tämmöstä täällä maaseudulla mummot katselee ikkunoiden läpi

meni aika äkäseen mulkku piiloon, kyselee vielä sisään tullessa "en kai häirinny"
      "joo.. et, et" :D

• jkc88

Tämä tarina on totta olimme lomalla.olin silloin 20vuotias lähdin vaeltamaan uimarannalta kalliolle päin tarkoituksena käydä kusella.ihmettelin hiukan kauempaa tulevia kiljahduksia menin lähemmäksi.ei nyt niin kauhean ikäloppu pariskunta suoritti toisilleen masturbointia.kiihotus valtavasti pakko oli kaivaa muna esiin sortseista.katselin pariskunnan sekstailuita.olin saaada sydämin kun sen aikainen tyttöystävä oli selän takana ja alkoi huitaisi avarilla päähän.

• jkc88

Tämä tarina on totta olimme lomalla.olin silloin 20vuotias lähdin vaeltamaan uimarannalta kalliolle päin tarkoituksena käydä kusella.ihmettelin hiukan kauempaa tulevia kiljahduksia menin lähemmäksi.ei nyt niin kauhean ikäloppu pariskunta suoritti toisilleen masturbointia.kiihotus valtavasti pakko oli kaivaa muna esiin sortseista.katselin pariskunnan sekstailuita.olin saaada sydämin kun sen aikainen tyttöystävä oli selän takana ja alkoi huitaisi avarilla päähän.

• pqwef99qwe
        jkc88 kirjoitti:

Mitenkä se menikään....kerro vielä.

• Nolotti...

Tytärpuoli yllätti.

• make 57.v

olin eräässä sairaalassa oottamas leikkaust.sit yks ilta olin menos tv-huoneesen kattoo telkku siel oli yks kaveri paikal.samal äkkäsin et kaveri runkkaa kysyin muinamihinä et runkkaat sä kaveri vastas jep mä istuin sen vieree ja aloin runkkaa.viikonveran siin runkkailtiin mä sitä ja se runkkas mua välil otettii
        suihi kerran hoitsu yllätti ku oltii runkkausho mmis

• Tiutiutiuss

Kyllä sitä on tullut jäätyä kiinni, esim. kun kaverilla saunottiin vielä aamulla krapulassa. Jäin kaverin jälkeen pesulle, kun oli pakko runkata kun oli ihan järjetön panetus päällä. No kaverihan tuli vielä takaisin jotain hakemaan saunasta ja siinä mä seison suihkussa kalu kourassa... No se vaan totes itsekin runkanneensa jo aikaisemmin aamulla.

• KISKALLA07

Ite jäin kiinni kiskan veskissä. Kiska oli menny kiinni ja minä vaan vatkasin, siivojaki tuli ovelle koputtamaan ja sai oven auki. siivooja vaan kirkasi ja lähti aika äkkiä pois. ite nykäsin vaatteet päälle ja lähdin. ulkona oli just se siivooja, jolloin se iski mulle rivosti silmää, ja hymyili.

• häpeäjä

olin koulussa (12v) englanintunilla ja alko nunkuttaa nii et sit rupesin vatkaamaan ja kohta huomasin et koko luokka katto mua ja mun eessä istuva tyttö taisi saada orgasmin sitten juoksin pois luokasta ja vasta pihalla huomasin ett mun housut oli jääny sinne itte hääpeen tuota vieläki (25v)

• Juttelitko koskaan tytön kanssa tapauksesta?

• 1589

perverssiä kuvitelmia!!!

• ei mtpllä vaan

voi, voi - istuivatko muutkin oppilaat ilman housuja, teidän koulussa?
      kyllä kannattaakin hävetä-.

• mitäteen

tiedä tuosta kiinni jäämisestä...vaimo tykkää katsoa ja muutenkin yllyttää jonkun kundin kanssa.....

• muistoja lukiosta

Olin 12v ja olin suorittamassa reaalikoetta ruotsin kielessä. Yhtäkkiä huomasin ison siittimeni seisovan täydessä mitassaan. Istuin etummaisessa pulpetissa. Opettaja tuli siihen ja veteli nahkaani edestakaisin ja otti suihin. Yhtäkkiä naapuriluokassa istuva tyttö laukesi. Opettaja kiskoi nahkaani ja laukesi. Minä en lauennut mutta opettaja jäi kiinni nahkaani. Meinasi mennä kirjoittaminen ihan v.ituiksi. Kukaan ei huomannut. Kyllä hävetti ihan s.aatanasti

• M-ViisViis.

Jokunen vuosi taappäin oltiin vaimon tyttären perheen luona kyläilemässä. Me vaimon kans nukuttiin niiden makuuhuoneessa. Ne anto aina oman parisänkynsä meidän käyttöön ja itte nukkuivat olohuoneessa Sen ukko oli lähtenyt aikaseen töihin ja lapset kouluun. Vaimokin oli jo noussut ylös ja oli tyttärensä kans jo aamukahveella.

Minä tapani mukaan olin vielä tovin sängyssä loikoilemassa. Siinä huomasin miten minun alkoi tehdä mieli pimppiä. Jos vaimo olisi ollut silloin siinä vieressä, niin varmasti oltaisi otettu aamupano. Siinä kovenevaa kulliani puristellessa minun mielikuvitus läksi liikkeelle. Koska tytärpuoli ei ole mitenkään vastenmielinen ja lisäksi on aivan hyvän näköinen 33v nainen, niin kuvittelin hänet siihen viereeni. Puristelin pyjaman sisällä jököttävää kaveriani ja mietin miten tytär on alasti vieressäni ja hyväilee ja puristelee kulliani. Onhan se varmasti montakin kertaa ollut alasti ja nainut siinä sängyssä.

Olin jo tosi kiihottunut, kun siirsin peiton syrjään ja vedin pyjaman housut nilkkoihin. Siinä selällä maaten vetelin täydessä seisokissa olevaa kyrpääni. En nähnyt kaappisyvennyksessä olevan oven aukeamista, kun tytärpuoli tuli huoneeseen. Hän oli tullut hakemaan huoneessa olevasta kaapista jotakin ja hiipi hiljaa ettei olisi herättänyt minua, kun luuli minun vielä nukkuvan. Hän näki mitä minä olin tekemässä. "Ai sinä oletkin jo hereillä", hän kuiskasi. Tietysti meinasin saada sydärin kun säikähdin niin paljon. Nopeasti vetäisin peitteen seisovan kullini päälle. "Tulin käymään kaapista pyyhkeen äidille", hän sanoi ja meni kaapille. Kun tytär lähti hän sanoi mennessään "jatka vain vielä nukkumista tai siitä mihin jäit", ja iski mennessään silmää.

Kun tovin päästä toivuin säikähdyksestä, aloin taas puristelemaan kovenevaa kyrpää. Nyt tuo äskeinen tapaaminen tytärpuolen kans kiihotti enemmän, olihan hän nähnyt minun seisovan kyrpäni. Nyt jatkoin runkkaamista ja pian annoin komean nestekaaren lentää pussilakanan päälle.

En tiedä mitä tytär ajattelee minusta, mutta aina hän hymyilee salaperäisesti ja katsoo ihanilla sinisillä silmillään minua. Tekisi mieli kysyä häneltä asiasta. Se tapaus tulee usein mieleeni ja kiihottaa. Jos tilaisuus tulisi, niin hyvin todennäköisesti menisin oikeasti hänen kanssaan siihen sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2409
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2154
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1341
    Aihe