Hei,
Olen aina ollut sinkku en ole eläessäni seurustellut. ja ikää on 24. tunnen olevani liian nuori seurustelemaan tai näin väitän itselleni!
minulla on niin monta tekosyytä etten seurustelisi.
olen miettinyt löytyisi kyllä se "varma" vaihtoehto onko jollakin kokemusta
tämmöisestä??
Ikisinkku Sinkku
10
214
Vastaukset
- AGFA SOny
minä olen 2 kertaa sinun ikäsi mies enkä ole koskaan seurustellut !
mitäs siihen sanot?
olen vielä liian lapsellinen aloittaakseni seurustelun.- se sinkku
Hei,
toi piristi kummasti!
olen kyllä itsekkin lapsellinen ja olen huomannut myös sen että
mitä enemmän on ystäviä sitä enemmän en edes halua ajatella seurustelua.
yksinäiset illat on mukavia viettää lähi kapakassa korttia pelaamassa.
Oon jonkun verran vanhempi en myöskään ole seurustellut tosin olisi, sitäkin mukava kokeilla tosin eipä tässä kiirettä
Jaa, niin mies olen.- se sinkku
hei,
olen myös samaa mieltä olisi se mukavaa koittaa seurustelua.
olen sitä mieltä että olen viellä 20 vuoden päästä nuori !
- ei vain tavan vuoksi
Et ole ikäloppu. Hyvää kanntaa odottaa. Kun ja jos se on sinulle tarkoitettu niin niin se erään päivänä kohdalle putkahtaa.
- se sinkku
hei,
niin olen todennut myös.
mutta se että kohdalle putkahtaa se oikea kuulostaa pelottavalta.
luulen että siihen en osaa sitten oikein suhtautua...
- täysin nolla
Mä olen 36 v ja olen liian ruma seurustelemaan. Olen myös liian ruma saamaan ystäviä joten yksin eletään loppu elämä
- se sinkku
hei,
älä ajattele noin!
itse ajattelin viellä muutama vuosisitten samalla tavalla ja
siitä ei tullu mitään muuta kuin 10 kiloa ja pahaa oloa lisää.
nytten ku en ajattele tuolla lailla tuntuu kuin ulkonäkö olisi parantunut
imartelevia katseita on tullut lisää ja se että ketään ei ole moittinut ulkonäköä
vaan kehunut... voipi olla että se mitä itsestään ajattelee näkyy myös samalla tavalla
ulos päin. joten Pää pystyyn ja ulos siitä! - Lonelyheart76
se sinkku kirjoitti:
hei,
älä ajattele noin!
itse ajattelin viellä muutama vuosisitten samalla tavalla ja
siitä ei tullu mitään muuta kuin 10 kiloa ja pahaa oloa lisää.
nytten ku en ajattele tuolla lailla tuntuu kuin ulkonäkö olisi parantunut
imartelevia katseita on tullut lisää ja se että ketään ei ole moittinut ulkonäköä
vaan kehunut... voipi olla että se mitä itsestään ajattelee näkyy myös samalla tavalla
ulos päin. joten Pää pystyyn ja ulos siitä!Bitter
Höpö, höpö, hyvähän se nuorempana ja sinisilmäisenä "opettaa" vanhempia yksinäisiä miten eletään. Kyllä sitä tähän 36-vuoteen mennessä on jo ehtinyt nähdä ja kokea paljonkin sitä sontaa mitä seurustelun yritykset tai kavereiden hankinnat ovat jättäneet jälkeensä. Se on vain luonnonlaki, ettei kaikille vain ole kavereita, ystäviä saati seurustelukumppania, kovastakaan yrityksestä huolimatta. Meidän introverttien ja luonnevikaisten on vain hyväksyttävä yksinäisyytemme.
- -
Kyllä sitä oikeaa kannattaa odottaa, kunhan nyt ei hautaan asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760