Onko kellään kokemusta ripsien pidennyksestä Tallinnassa, tai muualla Virossa?
Ripsien pidennys Tallinassa
1
110
Vastaukset
- iuytfgh
Varasimme ystävättäreni kanssa molemmille ripsienpidennys-ajat Tallinnan Casa Bellaan (narva mnt.22).
Ajat olivat samaan aikaan, eli makasimme vierekkäin.
Ennen ripsien laittoa keskustelimme hoitajien kanssa siitä, millaiset haluaisimme, molemmat teimme hyvin selväksi, että haluamme vain hieman paksummat kuin omat, ei pidempiä, koska omat ovat jo pitkät, ainoastaan turhan ohuet. Kosmetologi vakuutti, että saisimme mitä halusimmekin.
Ripsien laitto kesti 1,5h, ei sen kummempaa kipua tms.
Tämän jälkeen sain peilin käteeni, ja järkytys oli niin suuri, että itku tuli siinä paikassa! Ripset olivat todella pitkät ja paksut, ihan kuin olisi ollut karvatupot silmillä, ne myös painoivat todella paljon. Ripsiä ei oltu aloitettu sisänurkasta asti, vaan aivan liian keskeltä, sisänurkassa omia `tyhjiä` ripsiä.
Ripset myöskään eivät näyttäneet siltä, että olisivat kasvaneeet luomesta ulos, vaan `leijuivat ilmassa`, kun ei ole tippejä juureen saakka työnnetty!
Ystävättereni sai täydelliset ripset, ei mitään ongelmia hänellä.
Minä huomautin huonosta lopputuloksesta, mutta ripsien laittaja väitti vastaan. Ei hän ole tehnyt mitään väärin, hän on tehnyt näitä 6 vuotta.
Epäilen suuresti ettei ole, tyttö oli tuskin 30-vuotias.
Pyysin häntä korjaamaan, mutta ei kuulemma enää voi tehdä mitään?!?
Asiasta nousi iso riita, minä itkuisena vaadin ottamaan ripset pois, ja kosmetologi vastustelle otti ne silmistäni pois. Irrotusaine kirveli hullun lailla, eikä edes auttanut, vaan ripset revittiin irti. Omat paloivat(?) todella vaaleiksi, niistä lähti todella paljon tuuheudesta, on aukkoja missä ei ole karvoja, ja osasta kohtaa poikki alueita, sellaisia tynkiä.
Myyjä pakotti maksamaan palvelusta täyden hinnan, ja yritti viellä lisätä tähän päälle poistosta hintaa.
Mitään pahoitteluja en saanut tekijän virheestä, vaan kaikki oli minun syytäni alusti asti. Kipu ja turvotus kesti vuorokauden.
Omat ripseni ovat nyt pilalla, eikä niitä saa korjattua edes suomessa. Kävin kyllä kysymässä ammattilaisilta.
Syksyä odotellessa käytänkin upouusia aurinkolasejani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679