Löytyykö täältä kyseisestä vammmasta kärsiviä/kärsineitä?. Itselläni se on vaivannut viime syksystä lähtien. Takana kaikenlaisia hoitoja (fysioterapia, kinesioteippi, kortisonipistokset ym. Välissä oli taukoakin pari kuukautta pelaamisesta ja nyt taas ku tunninkin lyö niin kipu palailee. Kohta varmaan pitänee turvautua kirurgin apuun.
Tenniskyynärpää.
4
354
Vastaukset
- Löytyy
Täältä löytyy yksi samasta vaivasta kärsivä. Olen nyt jo toista kertaa tämän vuoden puolella sairaslomalla tenniskyynärpään vuoksi ja vaiva on nyt jo uusiutunut neljännen kerran. Kaikkea olen kokeillut kuten sinäkin ja lääkärin tuomio oli, että jos nyt ei tämän hoidon aikana ala helpottamaan tai jos kipu palaa taas pian uudelleen, on harkittava leikkausta. Leikkauksessahan on vain se ikävä juttu, ettei sen tuloksesta ole varmuutta. Se joko auttaa tai ei auta. Todella viheliäinen vaiva!
- Mogul
Tarkista seuraavat asiat
Pitävä grippi mailassa
tärinänvaimennus mailassa
rento ote mailasta
hyvä lämmittely
hyvä venyttely
jos ei auta ole pelaamatta 3 - 4 kk
vältä rasittamasa kättä aina kun mahdollista
vaihda tietokoneen hiiri toiseen käteen
hoida jääpusseilla
laita kineesioteippiä - Connors!
Nämä auttavat myös: riittävän iso grippi, löysähkä mailan kehys (jäykkyys alle 70), painava maila (vähintään 320 grammaa.
Vähemmän pelanneena minulla oli pari kertaa kyynärpäävaiva. Viime aikoina onneksi ei ole ollut.
Jos ei muu auta, ala pelaamaan Völkl V1-mailalla :)- Mogul
Väärä ote/lyöntitapa tuottaa myös helpommin tenniskyynärpään
anna asiantuntijan katsoa että lyöntisi ovat kunnossa (rentous, lyöntiliike)
Pelaamatta 3 - 4 kk jos tenniskyynärpää
lämmittele ennen peliä dynaamiset venytykset
venyttele pelin jälkeen ja kerran viikossa pitkät 2 min venytykset
tee jotain mikä saa veren kiertämään kyynärpäässä
mutta pienellä kuormalla
katso että hartia ja yläselkä ei jumita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875