Haluaisin tietää mitä miehet minusta ajattelevat kun monesti katsovat pitkään. Olen lihonut todella paljon mutta naamani on ollut aina nätti. Hoikempana olin aina tuijotuksen kohde mutta kun olen sitä vieläkin, tosin harvemmin. Nykyään mietin että katsotaanko minua siksi kun olen niin lihava vai nätin naamani takia. Olen siis kokoa 52-56 eli 2XL . Ylipaino on tasaisesti joka puolella, paitsi että takapuoleni on normaalikokoinen. Olen vartaloltani ns. omenan mallinen. En siis päärynän jossa on leveä takapuoli. Minulla on pitkät tummat hiukset. Haluaisin kuulla nyt miehiltä että onko tällaisella naisella mitään mahdollisuuksia miesmarkkinoilla koska olen eroamassa kohta ja nämä asiat ovat nyt alkaneet vaivaamaan mieltä.
Kaunis mutta lihava
14
452
Vastaukset
- Yks vaan,.---
Sinua katsotaan luultavasti sen takia, että ihmiset nyt yleensäkin katselevat toisia ihmisiä. Ei kannata antaa mitään sen kummempia merkityksiä katseille koska ne ovat yleensä vain katseita.
Olitpa päärynä tai omena niin jos olet todella lihavaa se harvoin kiinnostaa tai kiihottaa miehiä, ikävä totuus mutta näin on. Lohdullista on se, että kaikenalaisilla naisilla on mahdollisuuksia miesmarkkinoilla. - mkikki
Mää veikkaan että ne katsoo sun ylipainoosi.. Ei se kaunis naama aina pelasta jos on noinkin iso :(
- 4+2
Miehenä veikkaisin kasvoja, en ainakaan itse katsele ihmisiä "ompa tuo lihava" - tarkoituksella, vaan kyllä sen katseen vangitsee yleensä jokin kaunis asia. Se on tosin myönnettävä, että se lihavuus todennäköisesti aiheuttaa sen, ettei minkäänlaista aloitetta tule tehtyä. Isotkin naiset voivat hyvin olla kauniita, mutta itseäni häiritsee enemmän ne elintavat jotka ovat henkilön sellaiseen tilaan saattaneet. Itsestään kun tulisi huolehtia :)
(ja joo, lääkkeet yms voi lihottaa, mahtaa silti olla aika pieni osuus isoista) - k.lagerfeld
"Haluaisin tietää mitä miehet minusta ajattelevat kun monesti katsovat pitkään."
- What a shame, what a waste! - Mä vain
Minkähän ikäinen mahdat suurin piirtein olla? Sinustahan voisi kiinnostua oikeestikin ;)
- kauniit kasvot ehkä?
Kyllähän niitä kauniita naisia erehtyy katsomaan kuka vain. Mutta sitten se ylipaino on aika iso ongelma.
- piti kirjoittaa
Siis kauniita kasvoja erehtyy katsomaan kuka vain.
Reilusti ylipainoinen ei voi olla kokonaisolemukseltaan kaunis. Vaikka siis olisikin ne kauniit kasvot, joihin läskit ei keräänny.
- miten on ?
Seitsemästä vastauksesta kuusi pitää epämiellyttävänä, yksi kiinnostavana. Asia tuli harvinaisen selväksi. Minua siis katsotaan ja ajatellaan että ompa kauniskasvoinen nainen mutta kauhea läski , yök. Tätä epäilinkin kyllä mutta halusin tehdä kuitenkin tällaisen gallupin.
- kokonaisuus
http://www.bbwcult.com/pictures/solo/big-babe-blowjobs/bbw-redhead-in-a-corset/3.html
Nainen minun makuuni!!!!! - miten on ?
Kiitos "kokonaisuus" :) ....enkä edes ole ihan noin iso...kai.
- kokonaisuus
Ole hyvä.
Pientä pannaan, mutta rehevää rakastellaan... ;)
- Shole
Toistan itseäni, mutta tässä on kaunis nainen:
http://static.nme.com/images/gallery/Adele02PA250211.jpg - nhuuuh
Minulta ihailevan katseen saa henkilö (joskus jopa saman sukupuolen edustaja), jonka olemus viehättää jo kaukaa katsoen. Tämän avain on tietysti usein silmääni miellyttävä vartalotyyppi, mutta se voi myös olla hyvin itsensä kantava ja tyylikäs tapaus. Pelkästään kasvonpiirteillä on hankalaa saada "päät kääntymään", ne kun eivät sitä paria metriä edemmäs selkeästi erotu. Ne kyllä rekisteröidään, kun henkilö on jo muuten "ansainnut" katseen. Tästä ei kuitenkaan pidä masentua, sillä monilla - itselläni esimerkiksi - ulkonäköasioissa saa enemmän painoarvoa miellyttävät kasvot kuin hyvä vartalo.
- siis mitä?
haluaisin kovasti tietää miten nuo sinun pitkät tummat hiukset liittyy siihen painoon???yritätkö musta maalata jotakin henkilöä?tuntuu siltä kun lukee tuota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740