Kyllä se ilmoja piteli tuossa aikoinaan kun kaveri soitti ja sanoi vievänsä minut syömään...
Oltiin tapailtu muutaman kerran baari-illan merkeissä ja kaveri tuntui oikein mukavalta,viehätti silmää ja korvaa.
Eräänä lauantaiaamuna hän sitten soitti ja sanoi haluavansa viedä minut lounaalle.Olin todella mielissäni,että ihanko päiväsaikaan mentäisiin jonnekin automatkan päähän syömään.
Niinpä lähdettiin.Hän vei minut työmaaruokalatyyppiseen thaimaalaiseen "ravintolaan",jossa tiskiltä otetaan itse ruokailuvälineet,tilataan ruoka kassalta ja maksetaan.
Paikka oli aika kolho,mutta koska en ole nirppanokka tuntui paikka kuitenkin ihan kivalta.
Joku meni kuitenkin vähän pieleen.
Kaveri ryntäsi äkkiä tiskille,otti ruokailuvälineet sillä välin kun minä katselin vielä seinältä ruokalistaa.Hän tilasi ruokansa,maksoi sen ja viiletti nurkkapöytään istumaan numerolapun kanssa.Minä jäin seisomaan kassalle kuin nalli kalliolle ihmettelemään,että kuinkas nyt näin....
Tilasin itselleni pullollisen olutta ja menin pöytään.Kaveri kysyi,mitä tilasit?Sanoin,että oluen.
Hän kysyi,että eikö minulla ollutkaan nälkä?Sanoin,että OLI.
Hän sai ruokansa eteensä ja veti sen antaumuksella.Kysyin sitten,että käykö hän useinkin tässä paikassa syömässä.Hän vastasi käyvänsä,koska täältä saa äkkiä ruokaa kun on nälkä.Vain niin...
Kotimatkalla sain aivan hillittömän naurukohtauksen,en pystynyt pidättelemään enää millään:Tässä minä,33-v, istuin "prinssin" 36-v autossa hänen vieressään,juuri lounaalta tulleena ja vatsassa yhden tölkin sisältö olutta!! :DD
Loppuhuipennus sattui sitten parkkipaikalla kun kaveri sanoi :"Mentäsikö meille katsomaan joku leffa?Ei mulla ole kyllä mitään tarjottavaa..oisko sulla popparin siemeniä tai jotain?"
Mä hajosin ja repesin ihan täysin!!:DD Vähän rauhoituttuani sain sanottua:"Kuule,mä ajattelin nyt mennä kotiini ja vähän napostella jotakin ja käydä saunassa ja illalla lähdenkin sitten syömään,pitkän kaavan mukaan.
Kundi tähän:"Aijaa,mihin sä meet?Saanskmä tulla mukaan?"
Arvaatte varmaan vastauksen.
Tässäpä vinkkiä kaikille "pojille" jotka haluavat saada takuuvarmasti deittikumppanin nauramaan,jopa vuosien jälkeen.Voitte olla unohtumattomia,jos haluatte.
:DDDDD
Vien sinut syömään!
jämäkortti
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805