- Joku tuttu voi törmätä profiiliin ja nolata mut
- Netti on täynnä kaikenlaisia hulluja. Mistä minä tiedän että joku on se joka väittää olevansa eikä ala levittämään kuvaani ympäri nettiä? Livenä saa ihmisen mielenterveydestäkin paremman mielikuvan. Ja ainakin tiedän että kyseessä on oikea ihminen eikä joku feikkaaja. Ja henkilöllisyydenkin tietää livenä melko varmasti (ainakin puh.nron perusteella voi sen selvittää)
- Kaikki on julkista
- Jossain vaiheessa pitää livenä nähdä, ja olisi ikävää, jos deittiehdokas ei vastaisi yhtään mielikuvaa, jonka netissä on saanut. Tai olisin itse livenä pettymys. Tai koko tapaaminen olisikin joku nolaaminen/kusetus.
- Livenä saa paremman käsityksen ihmisen ulkonäöstä, kun jostain valokuvasta.
- Jos kumppanin netistä löytäisinkin, en kyllä kenellekkään kehtaisi ilmoittaa että "Tapasimme Suomi24:ssa/match.comissa/firstdatessa"
Näistä viimeisin on vitsi, mutta onko jotain miten voisi kiertää nuo muut ongelmat?
Syitä miksi en tee nettiprofiilia
12
270
Vastaukset
- Shithappens
Voi vaikka alkaa ajatella että nuo kaikki tuo vaan jännitystä elämään?
- Firestone42
Tai sitten tapaat livenä Auervaaran joka vedättää sinua 100-0 :) "Vaaransa" kaikessa.
- jaaaa
Vedättäminen on kuitenkin paljon helpompaa netissä kuin livenä.
- ohdog
Joo, turvallisempaa tavata vaikka baarissa kun ollaan pikkupienissä ja arvostelukykykin on vähän madaltunut. Ei ole niin kriittinen muita kohtaan.
- asenne ratkaisee
Hah hahhaa, mikä pessimisti! Noin kun ajattelet joka asiasta, et voi kuin maata olohuoneen lattialla ja kannattaako sekään... niin ja mitään ei kannata tehdä vaikka mieli tekis!
Sulla voi muuten olla tylsä ja yksitoikkoinen elämä edessä :D- vaikka mieli tekis
Mietin tässä, että olenko pessimisti vaiko vain paranoidi. Vai molempia. :)
- Nunna
En usko että aikuisena enään osaa sitoutua kehenkään. Täytyy alkaa käymään kirkossa, että näkee ihmisiä:-)
- erte
Ylitsepääsemättömiä vaikeuksia tuottaa tuo viimeinen.
Tapasin tyttöystäväni suomi24:ssa! Siis kuinka vitun noloa! En edes kehtaa myöntää kenellekkään, että käyn täällä. En edes itselleni. - Joku tuttu voi törmätä profiiliin ja nolata mut
Miten se tuttu nolaa sut, sehän jää itse kiinni nettideittailusta samalla, jos olet mies ja mies kaverisi selaavat miesten profiileja, eikö tunnu oudolta sama tietenkin, jos olet nainen ja naisystäväsi lukevat naisten profiileja.- et ehkä ole kuullut
mutta voi olla myös vastakkaista sukupuolta olevia tuttuja.
"sehän jää itse kiinni nettideittailusta samalla,"
joo ihan hyvä pointti tuo.
- Miten nolata?
"- Joku tuttu voi törmätä profiiliin ja nolata mut"
Eivätkö tuttusi sitten tiedä, että olet sinkku? Onko hohdokkaampaa etsiä seuraa esim. kännissä baarissa? - Rottweil
" Joku tuttu voi törmätä profiiliin ja nolata mut"
Mulle tyokaveri laittoi viestiä. Ollaan sittemmin juteltu kokemuksistamme töissä. Eli, jos törmää, niin hänkin oli siellä. Voit vastavuoroisesti nolata sen tutun.
" Netti on täynnä kaikenlaisia hulluja. Mistä minä tiedän että joku on se joka väittää olevansa eikä ala levittämään kuvaani ympäri nettiä? "
Ei ole täynnä, mutta toki niitä on. Mistäs sitä livenäkään voi tietää, mikä on totta ja mikä ei.
"Livenä saa ihmisen mielenterveydestäkin paremman mielikuvan. Ja ainakin tiedän että kyseessä on oikea ihminen eikä joku feikkaaja. Ja henkilöllisyydenkin tietää livenä melko varmasti (ainakin puh.nron perusteella voi sen selvittää)"
Minusta livenä on helppoa mennä siihen halpaan, että se mitä näen ja kuulen on totta. Netissä osaa epäillä enemmän.
"- Kaikki on julkista"
Ei kaikki, vaan ainoastaan se, mitä kerrot profiilissasi.
"Jossain vaiheessa pitää livenä nähdä, ja olisi ikävää, jos deittiehdokas ei vastaisi yhtään mielikuvaa, jonka netissä on saanut. Tai olisin itse livenä pettymys. Tai koko tapaaminen olisikin joku nolaaminen/kusetus."
Ekatapaamiset on aina vähän sellaista väärän mielikuvan purkua. Ei kannata ladata liikaa odotuksia eikä viivyttää tapaamista liian pitkään.
"Livenä saa paremman käsityksen ihmisen ulkonäöstä, kun jostain valokuvasta."
No tuo on totta.
Viimeistä vitsiäkin on pakko kommentoida. Minä ainakin kehtaan kertoa. Oikeasti monet ovat ihastuneita ja ihmeissään, kun ovat kuvitelleet, että ei netistä voi löytää kumppania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924