se toinen nainen

Tahtomattaan

Olen ajautunut suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa eli olen se toinen nainen. Miehellä menossa toinen avioliitto josta pari alle kouluikäistä lasta. Järki sanoo että tästä ei hyvää seuraa, mutta kun sydän ei kuuntele. Millaisia kokemuksia teillä on?

5

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasfasfsadfasf

Terveellä miehellä on oikeus nauttia omasta seksuaalisuudestaan miten haluaa. Elämmehän jo vuotta 2012, jossa miehen seksuaalisuus kuuluu vain hänelle itselleen.

Taitaa yleisesti vaimokultia vain pelottaa, että joutuvat miehen arvostelun kohteeksi, kun mies saa muutakin kuin pelkkää lähetyssaarnaajaa peitonalla. Jos se sitten on jollekin ongelma, että avioliitossakin olevalla miehellä on hauskaa, niin olkoon.

Ihan oikein teet tyttö, kun tarjoat iloa ja nautintoa tälle miehelle. Miehellä on oikeus nauttia ja sinä voit tarjota sen hänelle. Sitäpaitsi saanut mies on onnellinen ja lempeä myös kotona. Sinä teet vain palveluksen myös vaimolle. Jos mies on vielä komea, niin riittäähän siitä useammellekin naiselle. Eihän se käytössä kulu.

• Älä lässytä

Ajautunut? Haista jo...ties mikä. Ihan tietoisesti sinä olet suhteessa hänen kanssaan. Älä yritä paeta omien päätöstesi seurauksia.

Itse päätit tututua mieheen.
      Itse päätit soitella/tekstata/kirjoitella miehelle.
      Itse päätit lähteä treffeille tms.
      Itse päätit mennä sänkyyn.

IHAN ITSE olet tuohon tilanteeseen päätynyt, et ole ajautunut yhtään mihinkään. Olisit ihan koska tahansa voinut lopettaa yhteydenpidon, tai olla kokonaan aloittamatta varatun kanssa vehtaamisen.

Sano nyt vielä että olet pettämistä vastaan, vaikka olet tietoisesti sellaisessa osallisena.

Plääh!

• Se tavallinen tarina

Se vain tapahtui. En voinut sille mitään. Tunteet (lue: pïllu) vei mukanaan.

• älä murehdi

Mitäs väliä noilla taustoilla on? Mies vastaa itse omalta osaltaa tekemisistään ja sinä vain itsellesi omsitas. Pidä haskaa niin kauan kuin siltä tuntuu mutta muista ettei tuollaisista miehistä ole kuin panosuhteeseen. Ei siis avoimies-ainesta.

• Naisasialooseri.

Ei se ole sydän, joka niitä käskyjä antaa ja sinua vie mennessän. Se on kiimainen pillusi se.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe