Pitääkö uutukaiselle seurustelukumppanille kertoa jos henkilö, jonka kanssa joudumme pian tekemisiin pakon kautta, on entinen seksikumppanini? Nykyään pidän miestä edelleen ystävänä, jota en haluaisi menettää, mutta ei minun tarvitse hänen kanssaan sekstatakaan enää. Asian tekee hankalaksi se, että mies oli varattu silloin kun olimme seksisuhteessa, vaimo ei tiedä meistä, kukaan ei tiedä. Jos kerron seurustelukumppanilleni, on riskinä se, että hän jostain syystä kertoo vaimolle. Jos en kerro hänelle, tunnen valehtelevani. Olen kyllä kertonut kumppanilleni että olen ollut varatun miehen kanssa suhteessa, mutta tätä en odottanut, että mies palaisi sattuman kautta elämääni.
Salaisuuksia vai ei?
7
208
Vastaukset
- Kannattaa pitää
suu supussa.
- K
Tee sopu itsesi kanssa ja hautaa asia pois mielestäsi. Oli ja meni.
Älä palaa siihen enää ja pidä asia omanasi - pala omaa elämääsi. Meillä jokaisella on omat juttumme joista ei tarvitse kertoa.
- ohikiitävää..
Kiinnostaisi tietää mikä on tuo pakko?
Seurustellessani jättäisin heti entisen seksikumppanin, oli sitten varattu tai sinkku. Välttelisin viimeiseen asti, etten olisi koskaan missään tekemisissä. Ehkä olen vanhanaikainen tai jotain.- ap
Ukkomies sattuu olemaan metsästysseurassamme, johon kumppanini nyt liittyy. Tätä asiaa ei voi välttää ja järjestellä muulla tavalla pienellä paikkakunnalla. Senkin takia vaikea kertoa kumppanille, kun metsästys on machoa puuhaa ja kilpailuvietti herää. Jos ette tiedä metsästysseuroista, niin verratkaa golf klubiin, ainoa klubi, pakko päästä jäseneksi, jne.
- korppikotka.k
ap kirjoitti:
Ukkomies sattuu olemaan metsästysseurassamme, johon kumppanini nyt liittyy. Tätä asiaa ei voi välttää ja järjestellä muulla tavalla pienellä paikkakunnalla. Senkin takia vaikea kertoa kumppanille, kun metsästys on machoa puuhaa ja kilpailuvietti herää. Jos ette tiedä metsästysseuroista, niin verratkaa golf klubiin, ainoa klubi, pakko päästä jäseneksi, jne.
Mietäsllä käyvät miehet ovat oksettavia, luulevat tosiaan itsestään hieman liikaa. Petturimies eli huono itsetunto luulee että ase kädessä olevansa macho....hoh hoijaa. Ja golf....EVVK.
- kalkxy
En kertonut vastaavista tapauksista uudelle. Hetken aikaa jatkoin seksisuhteita uuden aikana ja sitten lopettelin ne hiljalleen. Älä kerro.
- näinpä näin
Jos tiedät että mies pitää turpansa kiinni niin pidä sinäkin. Turha alkaa leikkimään mitään hyvän tekijää saat vaan itse kakkaa päällesi. Oma suhteesi kariutuu ja toinen mies alkaa syyttelemään sinua ja vaimon vihat vielä päälle, koska hänen mielestään sinä olet syyllinen. Eli kärsi nahoissas ja ole hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676