Väkivaltainen psyko tai muuta?

Wenilus

Olen ollut 5kk miehen kanssa. Tapasimme netin kautta. Rakastuin hänen tatuointeihin ja pahan pojan ulkonäköön. Luonne oli pehmeä kuin tavattiin ja oltiin tosi tiiviisti yhdessä kuukausi. Sit tuli kuvioihin outo vahtaaminen,. Mä muka olin pettänyt. Vannoin etten ollut. Asia sovittiin ja kaikkinjatkui hyvin. Hän asuu muualla kuin minä, eli tavallaan kaukosuhde. Sitten muutin lomakuukaudeksi hänen luokseen. Silloin hän valitsi joka aamu alusvaatteista lähtien mitä puen päälleni valitsi huulipunan, kengät ym. Perusteli tämän kaiken sillä en itse kuulemma tiennyt mikä sopisi/olisi parasta minulle. No, ei siinä mitään mutta takertui syömiseenikin! töissä kehuivat että olen tyylikäs joten siksi annoin hänen jatkossakin valita pukeutumiseni. Kaikki sujunut nyt upeesti kun vaan teen kuin hän tahtoo..nyt olen kyllästynyt..sorry virheet mut kiirees kirjoitettu!

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No huh huh

Ei herran jumala sentään!! Miten voit antaa itseäsi kohdeltavan noin, eikös tuo ole toisen alistamista. Kyllä minä pukeudun ihan niinkuin itse haluan, sanokoon siihen kuka mitäki haluaa, sehän on jokaisen oma asia. Mietippäs sitä sitten pidemmän päälle totaki hommaa. Antaako sun syödä kohta ollenkaan. Jos haluaa sinusta nukkea tehdä niin käy ostamassa sille sellainen mitä se voi pukea ja meikata mielensä mukaan.

• ikisinkku36

Onneksi olkoon. Olet löytänyt itselles täydellisen narsistin joka määräilee nyt et mitä vaatteita saat laittaa päälles. Lyön vetoa että kohta et saa enään tavata kavereitas ja väkivaltakin astuu kuvaan kun se hermostuu jos et tottele sitä kaikessa.

• huh huh

No olet saanut varoituksen aika ajoissa suhteen alussa etkä tehnyt silloin mitään sille. Tämmöinen käyttäytyminen ei parane vaan pahenee eli jätä se kundi ja äkkiä.
      Ei asiaan pitäs kyllästyä vaan sulla pitäs olla terve järki suhteessa mikä on oikein mikä ei. Miten pääset siitä eroon en tiedä kuulostaa sairaalta.

• yksin kotona

Olen aina ollut sitä mieltä et naiset tykkää miehistä jotka pahoinpitelee ja tekee vaikka mitä pas.kaa. Kiltillä miehellä ei tee mitään.

• Karu totuus

Hyi h.... miten sairasta! "rakastuin hänen tatuointiheisinsä".... olet itse ihan sairas....
      Miten joku voi "rakastua " tatuointeihin"....

Hoida hommasi ja järkiinny!

Olet itse sairas, mitä täällä valittelet?
      Mee hoitoon!!

• jk

psyykö

• Oma valintasi

Mitäs sä siinä vingut? Sähän sait mitä halusit: tatuoidun pahan pojan. Itsehän sä sellaisten perässä juokset, joten syytä omaa tyhmyyttäsi.

Oppisit käyttämään järkeäsi, etkä juoksisi pelkän alapääsi ohjattavana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe