Olen ollut 5kk miehen kanssa. Tapasimme netin kautta. Rakastuin hänen tatuointeihin ja pahan pojan ulkonäköön. Luonne oli pehmeä kuin tavattiin ja oltiin tosi tiiviisti yhdessä kuukausi. Sit tuli kuvioihin outo vahtaaminen,. Mä muka olin pettänyt. Vannoin etten ollut. Asia sovittiin ja kaikkinjatkui hyvin. Hän asuu muualla kuin minä, eli tavallaan kaukosuhde. Sitten muutin lomakuukaudeksi hänen luokseen. Silloin hän valitsi joka aamu alusvaatteista lähtien mitä puen päälleni valitsi huulipunan, kengät ym. Perusteli tämän kaiken sillä en itse kuulemma tiennyt mikä sopisi/olisi parasta minulle. No, ei siinä mitään mutta takertui syömiseenikin! töissä kehuivat että olen tyylikäs joten siksi annoin hänen jatkossakin valita pukeutumiseni. Kaikki sujunut nyt upeesti kun vaan teen kuin hän tahtoo..nyt olen kyllästynyt..sorry virheet mut kiirees kirjoitettu!
Väkivaltainen psyko tai muuta?
7
226
Vastaukset
- No huh huh
Ei herran jumala sentään!! Miten voit antaa itseäsi kohdeltavan noin, eikös tuo ole toisen alistamista. Kyllä minä pukeudun ihan niinkuin itse haluan, sanokoon siihen kuka mitäki haluaa, sehän on jokaisen oma asia. Mietippäs sitä sitten pidemmän päälle totaki hommaa. Antaako sun syödä kohta ollenkaan. Jos haluaa sinusta nukkea tehdä niin käy ostamassa sille sellainen mitä se voi pukea ja meikata mielensä mukaan.
- ikisinkku36
Onneksi olkoon. Olet löytänyt itselles täydellisen narsistin joka määräilee nyt et mitä vaatteita saat laittaa päälles. Lyön vetoa että kohta et saa enään tavata kavereitas ja väkivaltakin astuu kuvaan kun se hermostuu jos et tottele sitä kaikessa.
- huh huh
No olet saanut varoituksen aika ajoissa suhteen alussa etkä tehnyt silloin mitään sille. Tämmöinen käyttäytyminen ei parane vaan pahenee eli jätä se kundi ja äkkiä.
Ei asiaan pitäs kyllästyä vaan sulla pitäs olla terve järki suhteessa mikä on oikein mikä ei. Miten pääset siitä eroon en tiedä kuulostaa sairaalta. - yksin kotona
Olen aina ollut sitä mieltä et naiset tykkää miehistä jotka pahoinpitelee ja tekee vaikka mitä pas.kaa. Kiltillä miehellä ei tee mitään.
- Karu totuus
Hyi h.... miten sairasta! "rakastuin hänen tatuointiheisinsä".... olet itse ihan sairas....
Miten joku voi "rakastua " tatuointeihin"....
Hoida hommasi ja järkiinny!
Olet itse sairas, mitä täällä valittelet?
Mee hoitoon!! - jk
psyykö
- Oma valintasi
Mitäs sä siinä vingut? Sähän sait mitä halusit: tatuoidun pahan pojan. Itsehän sä sellaisten perässä juokset, joten syytä omaa tyhmyyttäsi.
Oppisit käyttämään järkeäsi, etkä juoksisi pelkän alapääsi ohjattavana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708