Ei käy tasan onnenlahjat ei. Tiedän useita pariskuntia jossa vaimo on aivan järkyttävä riivinrauta. Mies hoitaa lapset ja kodin ja vaimo keskittyy lähinnä harrastamiseen jne. Yleensä nämä miehet ovat myös jotenkin kamalan nöyriä, eli siis vaimo saa puhua todella rumasti miehelle, haukkua ja mäkättää ja mies vaan kuuntelee. Tuskimpa heillä kovin kiihkeä suhde onkaan.
Miten mies jaksaa tuollaista???? Mitäs sitten jos tuollainen tohvelisankari löytää sieltä hiekkalaatikonreunalta jonkun simpsakan naisen?
riivinrauta
4
414
Vastaukset
- 2202
Oletpas ilkeä ja ylimielinen. Mistä sinä tiedät mitään ihmisten parisuhteista, siitä mitä tapahtuu kodin seinien sisällä?
Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen, kun yrität lytätä muita ihmisiä alas? Olethan itse laatunainen, arvaan? Puhut aina kauniisti miehellesi ja suhteesi on kiihkeä... Taidat olla oikea namunainen. Mielestäsi. Sinuunko tämän alistetun ja kylmässä suhteessa elävän miehen tulisi hiekkiksellä törmätä? Simpsakka nainen?
Just joo. Hanki elämä. Älä yritä elää muiden elämää... - tohvelisankari
Heh...tuossa joku kommentoikin. Ei se paljoa kerro suhteesta jos vaimo välillä suustaan päästelee rumanlaisesti. Se on monelle naiselle tapa, ehkä kotoa opittu, kuka tietää? Mutta kun se oma ukko sen tietää ja on siihen tottunut, niin ei se hänen korvissaan enää kuulu sen ihmeemmin.
Monet näistä nalkuttavan oloisista naisista on tosiasiassa mitä uskollisimpia ja parhaita ihmisiä, joilla nyt vaan sattuu olemaan sellainen opittu tapa puhua miehelle, miehille. Se on tietenkin eri asia jos nalkuttaja on myös ns.sydämetön, huono ihminen. Sellainen on sitten jo kauhea tapaus.- dtikfyuki8o7y
HAH!
Ja "opittu tapako" on sitten puolustus sille, että kohtelee toista ihmistä alentuvasti?!
Minäkin tiedän aloittajan tapaan useita pariskuntiia, joissa miehen osuus on olla "isä sisäkkönä" ja nainen räksyttää silti kuin pahainen piski. Ei mene jakeluun se, että muka "opittua tapaa" pitää toteuttaa soittamalla suuta kuin pahainen katupoika! On sitten kotona opittu mitä vain, niin kyllä oma parisuhde ja kumppani ovat sen arvoiset, ettei pahoja tapoja laahata mukana niitä "rikastuttamaan"!
On ihmisiä, jotka ilmaisevat toisinaan itseään varsin värikkäästi, mutta se sitten taas on aivan eri asia kuin se, että ihmisten aikana nolaa oman puolisonsa kerta toisensa jälkeen kohtelemalla tätä kuin aivotonta orjaa! Ex-kälyni oli tällainen pikku kotityranni - sinä päivänä, kun veljeni sai tarpeekseen ja ilmoitti, että nyt lähdetään eri suuntiin, en ollut suinkaan pahoillani...
- ..
Sama huomattu. Tunnen useammankin pariskunnan, jossa mies käy töissä, vaimo kotona ns. kotiäitinä, paitsi että lapset on kylläkin hoidossa päivät... Mies vie aamulla lapset hoitoon, tulee kaupan ja tarhan kautta kotiin, laittaa ruuan, siivoaa, pyykkää jne. jne... Kerran yhdelle tällaiselle naiselle (veljeni vaimo vieläpä...) yritin hienovaraisesti vihjailla että eikös hänen kuuluisi hoitaa kotityöt, kun mies kuitenkin elättää hänet. No se oli kuulemma sitä tasa-arvoa, että mieskin "osallistuu". Kun jäisikin siihen osallistumiseen, eikä olisi niin, että mies tekee kaiken, siis ihan kaiken. Ja sitä järkyttävän rumaa puhuttelua kyllä ihmettelen minäkin, että kehdataan räkyttää julkisesti ja nolata oma puoliso, vaikka itse ollaan lähinnä huonoja mutta kalliita huoria, jotka ei sitä toosaansakaan kovin usein anna. No eipä pelkoa, että nuo tuollaiset miehet uskottomia olisivat, milloin he edes ehtisivät, tai jaksaisivat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483