Ulkonäköpaineita lasten saannin jälkeen

lkjkldjfvkdjf

Olen 30-vuotias pienten lasten äiti. Ennen lapsia olin aina todella kovassa fyysisessä kunnossa ja painoin alle 50kiloa. Olen urheillut koko ikäni ja yritän treenailla mahdollisuuksien mukaan myös nykyään.
Lasten tulon jälkeen kroppassani on 10kiloa ja tunnen itseni lihavaksi, vaikka muut ihmettelevät hyvää kuntoani.
Nyt kysyn rehellistä mielipidettä, paljonko minun pitäisi tiputtaa painoa? Mieheni ei ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi pudottaa, joten hänen kanssaan asiasta on turha keskustella.
Ohessa kuva:
http://www.aijaa.com/mrocess.php?X-Progress-ID=e0ea15e6efef4d73825827a44d06bbff

28

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hujjhujkjb
    • kljlkjkjlk
      • Lopeta!!!!!!!

Ihan sama laihdutatko vai et, ei vartalosi siitä paremmaksi tai huonommaksi muutu.

• leukani loksahti M

No Mur! Ei tod tarvi laihduttaa yhtään. Siis jos ihan suoraa sanotaan niin olet todella hot.

• Minna29-

Ei pidä pudottaa yhtään. Olet noin hyvä!

• Lihakimppukas

Ja tässä tuli ihannevastaus alkuperäiselle kirjoittajalla, joka kalastelee täällä näitä mielistelyjä ja kohteliaisuuksia. Moni mennyt lankaan.

• Ei kannata sokeasti tuijottaa sitä vaakaa ja kiloja. ;)
      Se on vain yksi mittari. Suosittelen myös rasva% mittausta, mittanauhaa (vyötärö, rinnanympärys, reidet, jne) sekä kuntotestejä.

Vasta näiden jälkeen sun kannattaa miettiä, että mikä se tilanne on ja mitä pitäisi mahdollisesti tehdä. =)

• Nolottaa..

"Iiiiiik, lisää huomiota minulle, pliis!!!"

Tyypillinen hyväkroppainen nainen, joka tietää näyttävänsä hyvältä, mutta etsimällä etsii virheet itsestään ja kailottaa asiaa joka puolelle, jotta saa lisää huomiota. Ellei tää ollut ollut provo, niin aloittaja todennäköisesti haluaa ihmisten täällä vain sanovan "Onpa sulla upea kroppa vaikka oot synnyttänytkin!"

Jos joku ihan oikeasti kärsii ulkonäköpaineista ja haluaa pudottaa 10kg, niin se tyyppi ei todellakaan linkitä omia kuviaan suomi24 palstalle.

Tunnen myötähäpeää :)

• Unohdat sen tosiseikan, että harva meistä näkee itsensä täysin objektiivisesti kun katsoo peiliin. ;)

• hnh-khkhkjh

alkuperäinen kirjoittaja täällä..

En todellakaan hae mitään huomiota. Olen 166cm pitkä joten kyllä toi 10kiloa näkyy ja tuntuu. Kyse onkin siitä mihin on tottunut. Ja onhan se lihaksen määräkin lisääntynyt, joten tietty sekin lisää painoa , mutta koen olevani lihava ja mieheni vaan nauraa kun sanon niin :(

• Nolottaa..
        TheOne kirjoitti:

Unohdat sen tosiseikan, että harva meistä näkee itsensä täysin objektiivisesti kun katsoo peiliin. ;)

En unohtanut vaan tiedän sen hyvin. :)

Mielestäni jos oikeasti kärsii ulkönäköpaineista, mutta laittelee samalla pose kuviaan yleisille keskustelupalstoille arvosteltavaksi, niin toi yhdistelmä ei vaan jotenkin toimi. Sori :)

Mulla on itsellään ollut varsin paha ulkonäköpaine ja tuolloin en todellakaan olisi halunnut ihmisten näkevän mut MISSÄÄN muodossa, koska en olisi kestänyt yhtä ainoatakaan kritiikkiä. Suomi24 olisi ollut viho viimeinen paikka mihin olisin kuviani laittanut, tää on kuitenkin sen verta kuuluisa negatiivisista kommenteistaan.

• Nolottaa.. kirjoitti:

En unohtanut vaan tiedän sen hyvin. :)

Mielestäni jos oikeasti kärsii ulkönäköpaineista, mutta laittelee samalla pose kuviaan yleisille keskustelupalstoille arvosteltavaksi, niin toi yhdistelmä ei vaan jotenkin toimi. Sori :)

Mulla on itsellään ollut varsin paha ulkonäköpaine ja tuolloin en todellakaan olisi halunnut ihmisten näkevän mut MISSÄÄN muodossa, koska en olisi kestänyt yhtä ainoatakaan kritiikkiä. Suomi24 olisi ollut viho viimeinen paikka mihin olisin kuviani laittanut, tää on kuitenkin sen verta kuuluisa negatiivisista kommenteistaan.

"Mulla on itsellään ollut varsin paha ulkonäköpaine ja tuolloin en todellakaan olisi halunnut ihmisten näkevän mut MISSÄÄN muodossa,"

Eli jos sinä et vastaavassa tilanteessa tehnyt samaa, ni tarkoittaako se, että kukaan muukaan ei niin voi tehdä?! Olisko kuitenkin niin, että olemme kaikki yksilöitä? ;)

Työni puolesta tulee lähes päivittäin tavattua ja ohjattua ihmisiä, joilla on ulkonäköpaineita. Osa heistä toimii jopa alusvaatemallina. Eli kroppa on silloin kutakuinkin kunnossa, vaikka se hlön omasta mielestä ei sitä oliskaan.
        Ajan tällä takaa sitä, että AP:n kuvan perusteella ei voi mitenkään varmasti ja ykskantaan todeta, mikä ko naisen tilanne on.

• Jepjep!
        TheOne kirjoitti:

"Mulla on itsellään ollut varsin paha ulkonäköpaine ja tuolloin en todellakaan olisi halunnut ihmisten näkevän mut MISSÄÄN muodossa,"

Eli jos sinä et vastaavassa tilanteessa tehnyt samaa, ni tarkoittaako se, että kukaan muukaan ei niin voi tehdä?! Olisko kuitenkin niin, että olemme kaikki yksilöitä? ;)

Työni puolesta tulee lähes päivittäin tavattua ja ohjattua ihmisiä, joilla on ulkonäköpaineita. Osa heistä toimii jopa alusvaatemallina. Eli kroppa on silloin kutakuinkin kunnossa, vaikka se hlön omasta mielestä ei sitä oliskaan.
        Ajan tällä takaa sitä, että AP:n kuvan perusteella ei voi mitenkään varmasti ja ykskantaan todeta, mikä ko naisen tilanne on.

Pakko kyllä sanoa, että olen ihan samaa mieltä nimimerkin "nolottaa.." kanssa. Jos aloittaja oikeasti kärsisi ulkonäköpaineista, niin ei hän linkittäisi kuviaan mihinkään, ja varsinkaan tuollaista koomista muka seksikästä poseerausta, jossa on yritetty asetella kaikki oikein parhaimmalla mahdollisella tavalla esille, ja kuvakin otettu itselle imartelevimmasta kulmasta. Hän vain kalastelee kehuja, ja vahvistusta omalle itserakkaudelleen. Minä sanoisin, että ei voi mennä sanomaan aloittajan kropasta tuon kuvan perusteella mitään, kun on vaatteet päällä. Alastonkuva suoraan edestäpäin, sivusta ja takaa normaalisti seisoessa ja raaka ja kova valo ja hyvä resoluutio kuviin. Sitten voidaan alkaa puntaroimaan, että onko se kroppa niin hot vai ei.

• Nättineiti

Ei ihme, että on ulkonäköpaineita. Vartalosi on todella ruma.

• theemaan

MURRMURR! Nainen mun makuuni, muodokas, kiintee ja sporttinen!! Älä vain laihduta!

• ha ha ha ha

"kattokaa nyt kun olen synnyttän ja ylimäär.kiloja ihan hirveesti" "Miehet vastatkaa mitä mieltä olette mun vartalosta,tykkäättekö vai olenko vielä haluttava,sexy"Kehuja vaan kaipaa,hah

• 5+6

Tarvis ainakin silikonia rintoihin. Vitsi vitsi.

Miehesi ajatukset ovat erittäin terveellä pohjalla. Sinulla on vielä matkaa.

Tsemiä.

• das_86_man

Pelkkiä trolleja näät joissa on kuva ja kysytään "olenx läski ku mies sanoo niin siis daa!??!!"

• Naineneiparane

tuosta, olet ihanne mitoissa ja varmaan olit nätti myös 50kg:n painoisena. Älä tuijota painoa sillä sinulla on muotoja oikeissa paikoissa ja liiku kuten ennenkin. Olispa enemmän tuollaisia.. Siis ihan vain suomalaisen miehen mielipide.

• Laihduta vähän

Onhan tossa alavatsan kohdalla vähän löysää ja jenkkakahvatkin löytyy, joten 5-10kg laihdutus kuullostaa järkevältä.
      Siis omaan makuuni hieman liikaa:)

• vedätettävä

äiti ja noin epävarma itsestään. Sanelkaa nyt koko maailma häntä vaikka jojolaihduttamaan ja lihottamaan. Tuollaisia aina vedätetään, kun kerran sitä hakevat ja samalla myös pönkitystä itselleen. Varmaan isiltä jäi joskus kehumatta kun aikuisen ihmisen pitää hakemalla hakea tuollaista..
      Rumaa on olla huonoitsetuntoinen riippumatta kiloista.

• .........

Täällä samantyylinen kroppa ja en ole tyytyväinen.

• ?

Ai johtuuko se siitä, että on ihan hyvistä tisseistä huolimatta ilmeisen tasapaksu kroppa ja huono lattaperse? Ainakin aloittajan kuvan perusteella näin on, vaikka hän on poseerauksellaan yrittänyt luoda illuusiota vyötäröstä ja lantion ja pyllyn kaaresta, joita hänellä ei todellisuudessa ole. Myös hartiat ja ylipäänsä ylävartalo näyttää aika leveiltä, sitä vaikutelmaa voi tosin korostaa vähän tuo yläviistosta otettu kuva, mutta luulen hänen omaavan aika maskuliinisen vartalomallin, jonka tosin pelastaa nuo ihan hyvän kokoiset rinnat. Ei noihin vikoihin tosin laihduttaminenkaan paljon auta, päin vastoin saattaa mennä vaan huonompaan suuntaan, jos rinnat katoaa.

• ..........
        ? kirjoitti:

Ai johtuuko se siitä, että on ihan hyvistä tisseistä huolimatta ilmeisen tasapaksu kroppa ja huono lattaperse? Ainakin aloittajan kuvan perusteella näin on, vaikka hän on poseerauksellaan yrittänyt luoda illuusiota vyötäröstä ja lantion ja pyllyn kaaresta, joita hänellä ei todellisuudessa ole. Myös hartiat ja ylipäänsä ylävartalo näyttää aika leveiltä, sitä vaikutelmaa voi tosin korostaa vähän tuo yläviistosta otettu kuva, mutta luulen hänen omaavan aika maskuliinisen vartalomallin, jonka tosin pelastaa nuo ihan hyvän kokoiset rinnat. Ei noihin vikoihin tosin laihduttaminenkaan paljon auta, päin vastoin saattaa mennä vaan huonompaan suuntaan, jos rinnat katoaa.

Juurikin näin.

• Hmmhm

Valitettavasti omaa luustoansa ja kropan muotoa on melkeinpä mahdotonta muuttaa. Sinulla näyttäisi olevan V-muotoinen kroppa, eli leveät hartiat, kapea lantio, pieni takamus ja ohuet jalat:

http://www.kappahl.com/Global/misc/inspiration/stilguide/bodyshape_garments/V.jpg

Jos leveähartiainen treenaa yläkroppaa liikaa niin se vaan korostaa yläosan leveyttä. Joten kannattaisi keskittyä enemmän alakropan treenaamiseen. Eli sinne enemmän lihasta.

• IhQ teinix lol

Voi että!! Se nyt on ihan jollain tapaa ymmärrettävää, että 17 -vuotias tyttö linkittää jotain biksu -kuvia itsestään tänne ja kyselee tyhmiä, mutta että aikuinen(?!) nainen, joka on ottanut ja mennyt lisääntymäänkin vielä! Voiko tyhmempää enää ollakaan? Ei ole ilmeisesti korvien välissä mitään kehitystä ja kasvua rouvalla tapahtunut. Toivottavasti lapsilla on älykkäämpi isä, ja ovat älyä sieltä perineet, kun äiti on järjenjuoksultaan tyhmempi kuin saapas... Mokoma kehuja kalasteleva pinnallinen tollo ämmä. Ja EI -et ole hyvän näköinen, vaan harteikas paksuvyötäröinen -oikeastaan vyötärötön lattaperse. -Sitähän sää kysyit.

• Mistä näitä

pönttöjä löytyy.

• hdghhhtssegdgd

Itse olisin kyllä enemmän huolissani pääkopan sisällöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      234
      1122
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      825
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      790
    Aihe