Minulla on tällä hetkellä ongelma, olen ihastunut toiseen mieheen. Elämäni meni oikein hyvin ennen tämän vuoden alkua. Muutimme juuri nykyisen mieheni kanssa yhteen ja olemme kihloissa. Takana on hänen kanssaan pitkä taival. Hän on ihminen keneen voin luottaa ja kertoa kaiken. Muutenkin kaikki tuntui olevan suhteessa hyvin. Kunnes tapasin tämän toisen miehen. Hänessä on vain sitä jotain. Nautin hänen seurastaan ja hänen kanssaan voi nauraa. Ikävöin häntä joka hetki, jolloin en ole hänen seurassaan. Ja tiedän ettei tämä ole pelkkä ihastus, koska ennenkin on tullut ihastuksia ja ne ovat aina menneet ajan kanssa ohi, toisin kuin tämä. Ihastukseni on kertonut, että hänellä on samanlaiset tunteet minua kohtaan, kuin minulla häntä kohtaan. Haluaisin aloittaa yhteisen elämän tämän miehen kanssa, mutta en tiedä miten kertoisin asiasta kihlatulleni. Tuntuu niin pahalta ja väärältä kihlattuani kohtaan, koska hän toistelee joka päivä, kuinka hän rakastaa minua ja ei halua koskaan luopua minusta. Nykyisin meilllä ei mene niin hyvin kihlattuni kanssa minun mielestäni. Joka johtuu varmasti tästä ihastuksestani. Minun mielestä meillä menee oikeastaan huonosti, mutta kihlattuni on eri mieltä. Hän ei huomaa mitään muutosta. En tiedä, mitä tekisin ja olen aivan pulassa yksin...
Toinen mies vei sydämeni
7
440
Vastaukset
- miehellesympatiat
"hänessä vaan on sitä jotain" on niin usein kuultu värssy. Teille on tullut arki suhteeseen, kaipasit jotakin piristystä ja sitä tuo uusi mies. Nyt sitten olet valmis jättämään nykyisen. Luultavasti kun eroatte ja alat seurustella sen toisen miehen kanssa, tajuatkin jonkin ajan kuluttua että olette ihan erilaisia eikä siitä tulekaan mitään. Sitten uikutat yksinäsi miksi jätit tämän nykyisen, jonka kanssa meni kaikki hyvin muuten, mutta oli välillä tylsää niinkuin elämässä väistämättä välillä on paljonkin. Alkurakkauden huuma, ah. Se saa pään sekaisin. Hormoonit on petollisia. Olet vienyt ihastumisen ihan liian pitkälle. Moni järjellä ajatteleva lopettaisi nyt yhteydenpidon tuollaiseen ihastukseen, vaikka kuinka sydäntä raastaisi ja tekisi kipeää. Sitten olisi järkeä suunnata se kaikki kiinnostus siihen nykyisen suhteen kehittämiseen. Yhdessä voi keksiä jotakin uutta ja jännää, jos osaa käyttää mielikuvitusta. Saattaa vaikka löytää nykyisestään vielä jonkin uuden salassa olleen puolen. Vaan eipä ihmiset yleensä järjellä ajattele, hormoonit se on joka vie.
Vaan, ehkä sen nykyisen miehesi on tosiaan parempi päästä sinusta eroon. Murtuu miesrukka totisesti, mutta kyllä vielä löytää jostakin naisen, joka ei hairahtele jokaisen ihastuksensa vietäväksi. Jonkun joka oikeasti rakastaa. Joten mene, älä kuitenkaan ala pettäjäksi vaan jätä nykyinen ennenkuin alat enempiä sekoilemaan.- samaa ajattelen
Ihan samaa mieltä. Näin ne suhteet kaatuvat. Näin kaatui minunkin avioliittoni. Sain lapsen ja olin väsynyt vauva-ajan vuoksi. Mutta miehellä se veri veti seikkailuihin, kun oma vaimo oli niin tylsä...
Rakkaus ei tosiaan juoksen ihastusten perässä eikä etsi ihastuksia vaan rakkaus vaalii sitä, mikä on kotona...se hyvä turvallinen suhde...se elämänkumppani, jonka kanssa voi puhua mistä vaan ja joka oikeasti välittää... - Daddy Cool
Hyvä kirjoitus "miehellesympatiat". Toki täältä rannalta on hyvä neuvoa, kun merellä myrskyää. Hormoonihumala on aika koukuttava tunne, mutta se kestää vain hetken. Sen lälkeen elämä voi parhaimmillaa olla sellaista kuin aloittajalla miehensä kanssa. Useimmilla se on paljon kurjempaa: ei ole luottamusta eikä avointa keskustelua.
- 7 + 16
Sitä varten kihlaus on -- vielä voi harkita ja muuttaa mieltä. Mieti nyt huolellisesti.
Ei kyllä käy sinua kateeksi. Olet pisteessä jossa pitää tehdä päätös. Ei voi syödä ja säästää kakkua, meni syteen tai saveen pitää vaan kyetä valitsemaan.
Olen joskus itsekin läpi käynyt vastaavanlaisen tilanteen. On helppoa ulkopuolisien asettua toisen puolelle ja saarnata, mutta sun itse pitää tehdä valinta ja päätös.- Tuhon tietä kuljet
Ap kohdalla sanoisin, että laitapa nyt jäitä hattuun ja tee eroa tästä iahstuksesta ja jäädytä tunteesi, sillä luultavasti olet mitä suuremmaas määrin tuhoamassa elämäsi kokonaan. En usko tuon ihastuksen olevan ensihuuman jälkeen yhtään parempaa kuin nykyisen suhteen. Ja seuraavan eron jälkeen oletkin aika merkitty nainen, kukaan ei usko , ei luota sinuun pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889